Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cyfra raczej w sytuacji gdy nie ma wypowiedzenia nie zadzwoni,chociaż jest z tym różnie.Ja będąc w podobnej sytuacji zadzwoniłem i jakąś tam zniżkę uzyskałem,zresztą nie targowałem się specjalnie,po prostu cena i opcja mi odpowiadały,więc zaakceptowałem warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym te 57 zaakceptował, tyle że jakoś nikt do mnie nie dzwoni :/

Zadzwonili raz tydzień temu, ale nie mogłem rozmawiać akurat, więc powiedzieli że zadzwonią wieczorem. I do tej pory zero odzewu, smsa tylko przysłali znowu z numerem tel.

Ale Ty też idziesz z Cyfrą na wojnę jak niektórzy, masz focha, czy zablokowane rozmowy wychodzące? Przecież to w Twoim interesie jest, żeby przedłużyć umowę..

 

 

Cyfra raczej w sytuacji gdy nie ma wypowiedzenia nie zadzwoni,
Zadzwoni.. Tylko trzeba zaczekać. Skąd twierdzenie, że nie zadzwonią? To forum powinno nazywać się forum bajkopisarzy.. Co jedna teoria to ciekawsza.

 

@Rigidigi

ja ci to wyszlo ? opt c+hd daje 72.37

 

4x31.95

5x34.50

10x69

8x14.95

11x29.90

takie ceny obowiązywały osoby które w grudniu podpisały umowę na C+HD z Optimum. Psoby podpisujące umowę w styczniu, czy lutym wyszły jeszcze gorzej. Oczywiście wtedy nie było wiadomo o podwyżkach, ale ostatecznie tak to wyszło. Stąd średnia taka jak napisałem powyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@adrem

Są w call center dwa projekty - jeden obsługuje połączenia wychodzące do abonentów, którzy nie mają zarejestrowanego wypowiedzenia, drugi - którzy mają. Poza tym istnieje infolinia przychodząca, numery są inne, żeby nie przekładać obciążenia na jedną linię ale i tak wszyscy mają te same kompetencje. Więc zamiast snuć teorie o tym, który numer jest lepszy, pod którym dostaniecie lepszą ofertę, lepiej wyjdźcie na dwór, co ja właśnie czynię :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym te 57 zaakceptował, tyle że jakoś nikt do mnie nie dzwoni :/

Zadzwonili raz tydzień temu, ale nie mogłem rozmawiać akurat, więc powiedzieli że zadzwonią wieczorem. I do tej pory zero odzewu, smsa tylko przysłali znowu z numerem tel.

Ale Ty też idziesz z Cyfrą na wojnę jak niektórzy, masz focha, czy zablokowane rozmowy wychodzące? Przecież to w Twoim interesie jest, żeby przedłużyć umowę..

 

Nie, po prostu chcę żeby mi zaoferowali te 57 zł. A lepsze oferty dostają ci, do których oni zadzwonią, a nie ci co dzwonią sami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym te 57 zaakceptował, tyle że jakoś nikt do mnie nie dzwoni :/

Zadzwonili raz tydzień temu, ale nie mogłem rozmawiać akurat, więc powiedzieli że zadzwonią wieczorem. I do tej pory zero odzewu, smsa tylko przysłali znowu z numerem tel.

Ale Ty też idziesz z Cyfrą na wojnę jak niektórzy, masz focha, czy zablokowane rozmowy wychodzące? Przecież to w Twoim interesie jest, żeby przedłużyć umowę.

 

Sorry ale o jakiej wojnie mowa? Skoro takie ceny są dostępne to nie jest wojna tylko chęć zakupu usługi za ceny które są dostępne. Biznes to biznes i negocjacje są w tą zabawę wliczone. Dodatkowo nie pisz proszę, że ktoś ma focha bo nikt nie ma obowiązku oddzwaniać na jakieś durne smsy. Skoro mają ofertę to powinni sami dzwonić a nie kazać do siebie oddzwaniać, co dodatkowo generuje koszty, dla jednych mniejsze dla innych większe ale jednak. Jeśli sam miałbyś coś do sprzedania to kazałbyś potencjalnym nabywcom dzwonić do siebie zamiast samemu zadzwonić i przedstawić ofertę? A tekst w stylu że to w interesie Nas abonentów jest żeby przedłużyć umowę to jakieś nieporozumienie, bo interes jest obustronny i tego jest prawda.

 

 

Tomo21- czekaj cierpliwie. Chyba, że Ci się gdzieś spieszy? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co Ty to opowiadasz? Od kiedy to jeśli chcesz coś kupić to sprzedawca przychodzi do Ciebie?

Dostałeś sms z informacją, że jeśli chcesz to możesz sobie skorzystać z promocji. Jak dostajesz jakieś ulotki pod drzwi to też możesz skorzystać, ale nie musisz. Np. Media Markt do Ciebie przyjedzie? Jak kupujesz samochód, to sprzedający jedzie do Ciebie, czy Ty do niego?

 

Więc skoro chcesz mieć lepszą ofertę, to trzeba się zakręcić koło tematu, a nie czekać na telefon.

 

O fochach i wojnie wspomniałem dlatego, że jeden z forumowiczów nazwał wojną staranie się o lepszą ofertę. Było to kilka stron temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rigidigi - Dalej się z Tobą nie zgadzam. Oczywiście, mnóstwo jest firm działających na rynku chociażby B2B. I wtedy przychodzą i sami proponują firmom towary lub usługi sprzedawane przez firmę którą reprezentują i umowę się podpisuje na miejscu w firmie lub w domu. Co do części z ulotkami racja. Ale to samo tyczy się oferty z smsa. Tyle było w marcu gadania, że nikt nie będzie dzwonić jak się wysłało wypowiedzenie bo Cyfrze nie zależy a jak było wszyscy wiemy. Co do MM to tam nie kupuję rzeczy na zasadzie przedłużania jakiejś usługi czy sprzętu więc przykład bez sensu. Z autem tak samo bo jest to NOWA rzecz a nie jadę negocjować zniżki na kolejne lata na moje auto które już mam.

 

 

Więc jeśli korzystasz z oferty jakiejś firmy i kończy Ci się z Nią umowa to chyba raczej bardziej zależy tej firmie żebyś został z Nią niż Tobie bo mamy wolny rynek i jest wybór i konkurencja. I w takim tonie pisałem mojego posta.

 

 

Co do wojny to nie wiedziałem, że tak ktoś pisał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM!!! Wysłalem wypowiedzenie z powodu usunięcia tvn w-wa i dzis po zapytaniu czy dostali rezygnacje odpisano mi :

 

 

"Uprzejmie informuje, że na podstawie złożone przez Pana wypowiedzenia,

rozwiązanie Umowy z powodu zmiany oferty programowej, zostało zaplanowane

na 30 czerwca 2011 r. Zwrot sprzętu powinien nastąpić w najbliższym punkcie dystrybucyjnym, w ciągu miesiąca od dnia rozwiązania Umowy"

 

 

 

Moje pytanie do Forumowiczów z dłuższym stażem : Będa próbowali do mnie dzwonic i namowic o pozostanie czy raczej nie??? Z tego co napisali to takjakby wydaje sie ze nie a ja mam chęc wynegocjowac cos nowego lepszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis telefon z cyfry propozycja Canal + optimum hbo hd kanały hd za 117 multiroom 15zł wynakem dekodera pvr 20zł Umowa na 15 miesięcy. Po kilku negocjacjach o dekoder rabat 50%czyli 10 zł dekoder przez 13 miesięcy. Po narzekaniu zę chce za free dekoder na wynajem oznajmił że zobaczy co da się zrobić i jutro zadzwoni. Co o tej ofercie sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi jak narazie zaproponowali standard czyli Optimum C+, HD Optimum i multi za 129zł Czyli o 2zl więcej niż gdybym zamówił jako nowy przez www.

Pvr za 10/m-c. Do tej pory miałem go za free i nie zamierzam za niego płacić bo nie jest tego wart. Jak już to przejdę na kabel.

Po dłuższych negocjacjach Pan nie ustąpił więc zakończyliśmy rozmowę bez sukcesu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha no i Ci ktorzy wyslali wypowiedzenie odnosnie tvn warszawa moga zapomniec o cenach 57,64

one byly dla innych abo przygotowane

a odnosnie tego ze lepsza oferta jest jak oni zadzwonia czy ty sam to ma to takie same znaczenie jak ktos napisal ze tel powinienes w lewej rece trzymac podczas rozmowy

nie dzwon, przeciez te promocje sa wieczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem umowę na czas nieokreślony (Optimum, Canal+, Orange Sport). Zadzwoniłem w maju że chcę przedłużyć umowę i dostałem propozycję 78 zł za Canal+Optimum. Powiedziano Mi że ja nie mogę dostać oferty za 57 zł. Wysłałem wypowiedzenie (ze skutkiem na koniec sierpnia). Kolejny telefon do Cyfry. Oferta taka sama 78 zł. O 57 zł nie ma mowy (nawet jak powiedziałem że w czerwcu wyślę wypowiedzenie w związku z TVN Warszawa). Wczoraj mailowo zmieniłem pakiet na Kompakt oraz wyłączyłem wszystkie opcje dodatkowe (od lipca). Dzisiaj wysłałem maila że jestem skłonny przedłużyć umowę z pakietem Canal+Optimum za 57 zł i w razie akceptacji proszę o kontakt. Po dwóch godzinach telefon z cyfry (z numeru 222200000) i bez problemu dostałem to co chciałem (umowa na 15 miesięcy, wziąłem jeszcze dodatkowo dekoder SD za 49 zł).

Jeszcze jedna ciekawa rzecz: Wszedłem na ICA i wszystko jest w porządku, ale w zakładce Moja oferta - Oferty specjalne mam dostępną opcję multi za 40 zł (co podobno było niedostępne przy ofercie za 57 zł). Sprawdziłem symulację i wychodzi Mi że pełną ofertę mogę mieć już za 108 zł (57+40+11).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem co chciałem , oczywiście skłonił ich do tego mój wcześniejszy meil ze mam przygotowana rezygnacje do wysłania i ze przejdę do konkurencji , od razu dostałem Canal+ Optimum za 57zł i paczkę kanałów HD Optimum plus kanały Canal+ HD za 11 zł to wszystko na 15 miesięcy razem 68 zł i co można dostać przedłużenie w dobrej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jest szansa ze dostane lepsza oferte jesli zrezygnuje ze wzgledu na brak tvn wawa. Obecnie posiadam Prestiz Hd+ za 125 pln + pvr 500 za 0 pln (darmowe uzytkowanie) umowa zawarta na 13 miesiecy do stycznia 2012. Chcialbym cos bez HBO, reszta zeby pozostala wlacznie z kanalami hd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem co chciałem , oczywiście skłonił ich do tego mój wcześniejszy meil ze mam przygotowana rezygnacje do wysłania i ze przejdę do konkurencji , od razu dostałem Canal+ Optimum za 57zł i paczkę kanałów HD Optimum plus kanały Canal+ HD za 11 zł to wszystko na 15 miesięcy razem 68 zł i co można dostać przedłużenie w dobrej cenie.

 

Zamiast przekonywać że się da to napisz, z jakiego powodu rezygnacja, bo jak z powodu kończącej się umowy to żadna sensacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...