Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No przecież możesz w tym rozwiązaniu, tyle że w SD. To jeden z minusów, ale do przeżycia biorąc pod uwagę, że żeby mieć C+HD to trzeba zapłacić za wyższy pakiet i płacić za wynajem dekodera HD. Też oglądam ligę hiszpańską i angielską (pozostałe mnie nie interesują), przez które nie zrezygnowałem całkiem z Cyfry.

 

Masz racje, jeszcze dziś myślę czy nie rzucać monetą nad tym rozwiązaniem, ale wiem jak wyglądał obraz podczas meczów na SD na moim tv :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś zeskanować tekst aneksu ???Będzie wtedy czarno na białym.

 

Możesz dowolnie zmieniać pakiet na wyższy, ale powrócić nie możesz

 

Mam w umowie taki zapis: Abonent w okresie minimalnym nie ma prawa do zmiany powyższego pakietu na pakiet , za który rata miesięczną jest niższa od raty miesiecznej za pakiet wybrany w ramach akcji. W przypadku zmiany powyzszego pakietu na pakiet, na ktory rata miesieczna jest wyzsza od raty miesiecznej za pakiet wybrany w akcji, Abonent zachowuje do konca okresu promocyjnego prawo do kwoty rabatu w wysokosci, jaka przyslugiwalaby mu w przypadku kontynuowania odbioru pakietu wybranego w ramach akcji.

 

"do kwoty rabatu w wysokosci, jaka przyslugiwalaby mu w przypadku kontynuowania odbioru pakietu wybranego w ramach akcji."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@malinowa

U mnie nie jest źle. Sprawdziłem przed podjęciem decyzji. Poza tym przecież nie wszystkie mecze są realizowane w HD, choć puszczane na programach HD, co już poruszano w Satkurierze. Różnica jakości w takich przypadkach nie jest zbyt duża. Gdybyś się zdecydował to pamiętaj, że pakiet Hollywood w n-ce to MiniFull o 10 zł tańszy dla użytkowników innych platform. Trzeba o tym wspomnieć konsultantowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w punkcie sprzedaży Cyfry i dodzwoniłem się do BOK i taka sama oferta jak w papierowych ulotkach. Jak powiedziałem im że mam PVR za free, to lekko się zdziwili, poszperali i przyznali mi rację. zaproponowali umowę na 19 miesięcy, a że poprzednia koczy się 31 stycznia 2011 roku, miałem na 13 miesięcy - to na tyle też zaproponowali w nowej umowie PVR a pozostałe miesiące czyli 6 za 20 złotych. Mam Komfort + C+ HD + 5HD.

Wysłałem wypowiedzenie i wczoraj przyszło potwierdzenie odbioru ale podstemplowane przez firmę ArchiDoc S.A. Katowice. Wysyłam na adres skr.poczt 8, 02-100 Warszawa.

Dziwne ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedluzylem umowe z cyfra przez telefon.Czy jest mozliwosc odstapienia od umowy? bo musze czekac na jakies pisamo z cyfry zebym mogl odebrac multiroom te dwie osobne karty a okazuje sie ze od stycznie beda wydawane tylko te moduly.Jak to w koncu jest.Konsultatka mowila ze beda dwie odrebne karty a teraz takie zamieszanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dutche1828 Nie ma możliwości zrezygnowania z umowy, która została przedłużona telefonicznie. Kto ci powiedział o wprowadzeniu modułów? Moduły są wycofane, więc wszystko pozostaje bez zmian.

 

Zniżka na pakiet przejdzie procentowo, a na opcje dodatkowe kwotowo. Mając takie informacje policz sobie ile mniej wiecej wyjdzie platność.

Idąc tym tokiem rozumowania prestiżowy będzie wynosić 50% z 168,9 -50 % z 82,90 czyli 43 zł .Śmiech na sali i zbyt piękne by było prawdziwe.

 

Mógłby ktoś zeskanować tekst aneksu ???Będzie wtedy czarno na białym.

 

Obecne promocje zabraniają możliwość obniżenia pakietu w okresie minimalnym umowy. Było już to opisywane wiele razy na forum.I tyle w sprawie kombinowania. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedluzylem umowe z cyfra przez telefon.Czy jest mozliwosc odstapienia od umowy? bo musze czekac na jakies pisamo z cyfry zebym mogl odebrac multiroom te dwie osobne karty a okazuje sie ze od stycznie beda wydawane tylko te moduly.Jak to w koncu jest.Konsultatka mowila ze beda dwie odrebne karty a teraz takie zamieszanie

Nie musisz czekać, tylko zadzwoń na infolinię cyfry i potwierdź, czy na pewno masz zatwierdzone na koncie owe zmiany abonamentowe. Jeśli ci powiedzą że zmiany już nastąpiły i możesz odebrać gdzie chcesz, to dzwoń do najbliższych punktów koło siebie i pytaj się czy mają na stanie karty camellot do multiroomu. Ja w połowie grudnia tak zrobiłem i ogladam na dwóch telewizorach cyfrę. W punkcie nie daj się tylko zbyć, informacją że pismo powinno być a dopiero odbiór kart. Najwyżej wspomnij że w poniedziałek 3 stycznia wyjeżdzasz w delegację na 3 miesiące i nie będzie miał kto ich odebrać. Taka moja mała rada. Mi się udało, to i tobie się uda. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużając dzisiaj umowę na 19 m-cy pakiet Optimum, Canal+ HD, HBO, próbowałem zamówić jeszcze 2 kanały Eurosport i 2 HD. Na infolinii powiedziano że nie ma takiej możliwości. W regulaminie w paragrafie 14 są wymienione pojedyncze kanały HD.

Czy komuś z Was udało się dokupić pojedyncze kanały HD. Jeżeli tak to na jakiej zasadzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz a u mnei sie nie da.Dzwonilem dwa razy do cyfry i musze czekac na pismo.A co by bylo jakby poszedl do sklepu i powiedzial ze cche multirom?

W moim przypadku podczas przedłużania umowy w zeszłym roku konsultant CYFRY+ kazał mi czekać na pismo od nich dzięki któremu będę mógł odebrać kupiony przy przedłużeniu umowy dekoder za promocyjną kwotę. I pewnie czekałbym gdyby nie rada udzielona mi na tym forum, że nie ma potrzeby czekania na żadne pismo bo w/w informacja na temat możliwości kupna przeze mnie dekodera na promocyjnych warunkach została zapisana przez konsultanta także w systemie CYFRY+. W związku z tym pracownik punktu sprzedaży może się z nią zapoznać z poziomu swojego komputera i powinien bez problemu wydać mi ów sprzęt. Zrobiłem jak mi podpowiedziano i jeszcze w dniu telefonicznego aneksowania umowy udałem się do CENTRUM CYFRY+ w swoim mieście gdzie po małych przepychankach słownych odebrałem swój nowy tuner.

 

ps.Sprzedawcy w punkcie CYFRY+ powiedziałem, że konsultant przy przedłużaniu umowy poinformował mnie, że w/w dekoder mogę odebrać już tego samo dnia bez potrzeby oczekiwania na pismo, które zostanie do mnie przesłane pocztą. Oczywiście nie było to prawdą, ale na pracownika punktu sprzedaży wystarczyło...

da się jutro zadzwoń i zamów pojedynczy kanał HD ja tak mam eurosport2HD

Masz włączony tylko program EUROSPORT 2 HD czy może opcję 2 x EUROSPORT HD w skład której wchodz wymieniony przez Ciebie program? Ile za nie(go) płacisz miesięcznie? Jaki masz główny pakiet abonamentowy w CYFRZE+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to właściwie jest, bo czytam te ich regulaminy i dojrzałam regulamin akcji więcej opcji.

Wynika z tego, że jak wybiorę Optimum HD to nie mogę wybrać opcji Canal + HD?

Bo z kolei na ich stronie po wyborze Optimum HD i wejściu w opcje dodatkowe Opcja Canal+ HD jest aktywna (nie wyszarza się)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę kończę 31 grudnia. Dziś telefon od konsultanta i przedłużyłem umowę z możliwością rozwiązania jej do końca stycznia bez jakichkolwiek konsekwencji z mojej strony. Oczywiście rozmowa została nagrana przez cyfrę jak i przeze mnie.

Czy jesteś pewien, że konsultant mówił o możliwości rozwiązania umowy?

Radziłbym sprawdzić to na nagraniu, bo z tego co tu ludzie piszą (np. tutaj: viewtopic.php?f=6&t=13379&start=3195#p430309 ) raczej wynika, że umowę w przeciągu 30 dni można co najwyżej renegocjować, ale nie rozwiązać!

 

Na nagraniu jest wyrażnie powiedziane z możliwością rozwiązania jej do końca stycznia bez jakichkolwiek konsekwencji z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prestiż HD+. Umowa kończy się 31 stycznia 2011. W listopadzie otrzymałem pismo z Cyfry o propozycjach na Prestiż - z prośbą o odpowiedź w ciągu 7 dni. Na propozycję prawie 200 zł oczywiście nie odpowiedziałem. Sam telefonowałem do BOK w grudniu z prośbą o coś tańszego i na krótszą umowę - nic nie dostałem nowego. Miał nadejść mail - i nie dotarł. Wysłałem więc wypowiedzenie.

Ostatnio rozmawiając znowu z BOK dowiedziałem się, że jestem przygotowany w systemie do zakończenia umowy i Cyfra skoro raz mi zaproponowała, a ja nie przyjąłem propozycji, zdecydowanie woli rozwiązać umowę. Mówiąc oględnie Cyferka obraziła się. Na pytanie czy mogę powrócić jeżeli w styczniu będzie coś konkretniejszego - miła pani powiedziała, że w zasadzie nie. Mogę oczywiście zatelefonować pod koniec stycznia ale tak naprawdę to w sprawie nowej umowy - ale nie ma pewności czy zawrą ją na moje nazwisko. Czy ktoś spotkał się z taką reakcją? Na forum jest wiele postów, że jest możliwy powrót w ostatnim dniu nawet. Nadmieniam, że jestem od 4 lat z Cyfrą i nigdy nie zalegałem z opłatami. Panienka coś tam mówiła o niby symulacji, że z takiego kapryśnego/?!/ klienta system przygotował do zakończenia współpracy. Sama starała się zakończyć szybko rozmowę. Potwierdza się więc teza sporej części forumowiczów, że obecnie Cyfsze nie zależy na klientach. A dobrze jednak, że zapobiegawczo wziąłem N za 48 zł.

 

A na dodatek - jeżeli podmiot publicznie świadczy usługi - zgodnie z polskim prawem nie może ich odmówić. Odmowa może nastąpić tylko w wypadkach opisanych w regulaminach usług bądź ustawach np. w wypadku nie opłacania należności, celowym uszkodzeniu lub zmianie powierzonego sprzętu lub oprogramowania a też prowadzenia działalności bez wymaganych koncesji i zezwoleń.

Ale poczekamy - zobaczymy.

 

A tak między wierszami - to w styczniu raczej nie będzie rewelacji w promocjach - inną politykę Cyfra by przygotowała, nie wyskakując z definitywnym pożegnaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odejmą. Ja tak zrobiłem i płacę teraz za Prestiż tyle,że nawet tu nie napiszę, bo zaraz konsultanci Cyfry na mnie naskoczą, że to niemożliwe :lol2: Ale warto próbować , bo można coś ugrać.

 

Szybko licząc, biorąc Optimum HD + Multipremium HD bez zobowiązania będzie zniżka 42+43 = 85. Czyli za Prestiż 169-85 ?

 

zrobiłem symulację w ICA - zmieniając na Prestiż wylicza mi rabat 53,90 przez 7 miesięcy, więc chyba nasze wyliczenia są błędne (albo ICA źle wylicza ;p).

@dutche1828
Zniżka na pakiet przejdzie procentowo, a na opcje dodatkowe kwotowo. Mając takie informacje policz sobie ile mniej wiecej wyjdzie platność.

Idąc tym tokiem rozumowania prestiżowy będzie wynosić 50% z 168,9 -50 % z 82,90 czyli 43 zł .Śmiech na sali i zbyt piękne by było prawdziwe.

 

Mógłby ktoś zeskanować tekst aneksu ???Będzie wtedy czarno na białym.

 

Obecne promocje zabraniają możliwość obniżenia pakietu w okresie minimalnym umowy. Było już to opisywane wiele razy na forum.I tyle w sprawie kombinowania. 8)

 

Zapisy aneksu mówią tylko tyle, że nie wolno zmienić na pakiet, w którym opłata abonamentowa będzie niższa od raty miesięcznej za pakiet wybrany w ramach akcji. Skoro w ramach akcji wybrałem pakiet Optimum HD, to nie mogę zmienić na niższy, niż Optimum HD.

Jak wreszcie rozpatrzą moją reklamację, to do nich zadzwonię i dopytam o szczegóły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także dekoder za zł jest wciąż możliwy.

 

Ale miałeś wcześniej za 0?

 

 

Zniżka na pakiet przejdzie procentowo, a na opcje dodatkowe kwotowo. Mając takie informacje policz sobie ile mniej wiecej wyjdzie platność 8)

 

A dlaczego jedno %, a drugie kwotowo?

 

Rabat masz caly czas taki sam obojetnie co bys przy nim manipulowal wiec jak masz 50 procent rabatu na optimum to na prestiz nie dadza ci 50 procent tylko 31 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko powodzenia życzę koledze-kombinatorowi od prestiżowego, jak jednak nie będzie można obniżyć pakietu. I co wtedy? Jak będzie składał reklamację, to powoła się na wielce wiarygodne źródło w postaci forum - "bo tam tak napisali"? Śmiechu warte.

Dlaczego nie można obniżyć na pierwotnie wybrany pakiet? W moim aneksie nie ma słowa o tym, że nie można podwyższyć, a potem wrócić do Kompaktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę tu całe mnóstwo osób zbulwersowanych „promocją” Cyfry. Faktycznie, nie jest ona zachwycająca. Ale gdy przypominam sobie sytuacje rok temu, gdy przedstawiciel Polsatu przedstawił mi swoją ofertę, parsknąłem śmiechem - była tak żenująco słaba w moich oczach. Oczywiście dlatego, że korzystałem z noworocznej promocji Cyfry, która powalała na kolana i miażdżyła wszelką konkurencję. Jakież było moje zdziwienie, gdy przejeżdżając przez okoliczne miejscowości widziałem wyrastające jak grzyby po deszczu anteny Polsatu! Przecież nikt rozsądny nie powinien wówczas korzystać z ich usług.

 

Wniosek jest jeden: tylko nieliczni wnikliwie analizują oferty, porównują i wybierają najlepszą. Zdecydowana większość sugeruje się reklamą, opinią sąsiada (a właściwie tym: „jaki uny talyrz mają na dachu”), albo „nie wiem czym”. Myślę, że w tym roku ludzie od marketingu Cyfry poszli po rozum do głowy, zainwestowali w reklamę, zwiększyli ich częstotliwość, urządzili sms-ową loterię (rozdawanie telewizorów), wciskając przy okazji dość nieciekawą ofertę. Jestem przekonany, że zwerbowano więcej klientów niż w tamtym roku, a jeśli nawet nico mniej, to i tak firma zarobi więcej. Generalnie polityka marketingowa Cyfry upodobniła się do polsatowskiej – tej skutecznej (ciekawostka: zwrócicie uwagę choćby na podobieństwo reklam świątecznych Cyfry do tych Polsatu z zeszłego roku).

 

Co do oczekiwanych przez niektóre osoby promocji styczniowych, jestem bardzo sceptyczny. Po pierwsze dlatego, że obecna polityka w podsumowaniu okaże się moim zdaniem bardzo korzystna dla C+. Po drugie, przypomina mi się zeszłoroczny przypadek, gdy wszyscy oczekiwali reakcji konkurencji na ofertę Cyfry i się jej nie doczekali (dlaczego? parafrazuj punkt pierwszy…). Po trzecie, po dołączeniu polsatowskich programów, właściciele C+ poczuli, że mają najatrakcyjniejszą ofertę na rynku np. dla fanów boksu, czy piłki nożnej, którzy praktycznie wszystkie najważniejsze rozgrywki mogą oglądać na jednej platformie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze są teksty w stylu "jak mi pan da Canal+ na pół roku gratis, to podpisujemy umowę", "jak nie dostanę umowy 13-miesięcznej, to rezygnuję", "sąsiad dostał to i tamto, jak nie dostanę tego samego, to nie przedłużam".

Niestety, ciężko niektórym zrozumieć, że w N czy w CP na przedłużenie umowy dostaje się takie same albo gorsze oferty niż nowi abonenci, a jednocześnie ma się tupet stękać na forum jaka Cyfra+ jest bezczelna, że daje gorsze promocje niż rok temu i - o zgrozo - te same na przedłużenie dla stałych abonentów, co dla nowych. Pragnę przypomnieć, że od października 2009 do października tego roku, na przedłużenie były dostępne lepsze warunki niż w punktach. Szkoda, że głosy tych forumowiczów, którzy są świadkami tego zjawiska z autopsji zamilkły, a widoczne są tylko te, które wiecznie narzekają.

Tymczasem proste kalkulacje wystarczą, by przekonać się, że na tle CP i N (pod warunkiem, że nikomu na jakichś bajerach typu HD nie zależy) Cyfra+ i tak wypada nieźle, bo przy obecnych umowach 19-miesięcznych:

Kompakt wychodzi średnio 34,99 zł

Optimum - średnio 48,76 zł

Prestiż HD+ - średnio 120 zł

Pakiet Optimum z opcją Premium - średnio 69,21 zł

Zapraszam na strony CP i N, aby porównać, co w podobnych pakietach i ile kanałów konkurenci oferują. Wyniki mogą być dla niektórych zdumiewające.

 

Mam złą informację dla tych, którzy żądają, a nie mają w sobie krzty realizmu. Nikt waszych gróźb, że odejdziecie z C+, jeśli nie dostaniecie PRZYNAJMNIEJ takiej oferty jak rok temu (czyli np. 13 miesięcy umowa, z czego 9 pół ceny, albo i 11), się nie boi. Powód jest prosty - nikt wam takich warunków już nie da, wobec czego takie żądania wzbudzają tylko uśmiech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Święte słowa deadprince , wszyscy tylko narzekają i narzekaja, jak ktoś chce mieć kanaly hd zeby tylko sie pochwalic znajomym zapraszam do N-ki, ale tak naprawde cyfra ma takie ceny bo ma najbogatsz oferte programową. Najszmiesniejszy przyklad kanałów HD w N to TCM HD, jak filmy przed 20-30 lat mogly być krecone w HD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@deadprince niestety muszę Cię trochę skrytykować ;)

 

Za bardzo wiele spraw uogólniasz. Jeżeli chodzi o umowy na przedłużenie to tylko CP proponuje gorszę warunki swoim abonentom. Jak już odwiedzasz stronę N to zajrzyj na forum i poczytaj jakie oferty mają abonenci (m.in. znacznie krótsze umowy, soft TURBO który daje np. 250GB więcej miejsca na dysku za darmo, 7 miesięcy nfilmu oraz tańsze pakiety na abonament).

 

Jeżeli chodzi o ceny Cyfry+ to niestety wszyscy dobrze wiedzą, że ceny zwłaszcza dodatkowych pakietów są mocno zawyżone. Najlepszym przykładem jest HBO, gdzie u konkurencji można mieć ten kanał za 25zł a nie wiedząc czemu w Cyfrze jest o 11zł więcej. Po drugie wiele osób stosuje groźby, prośby lub stara się targować tylko ze względu przez to, iż cyfra nie posiada standardowych umów na przedłużenie dla każdego abonenta tylko każdy jest traktowany indywidualnie co uważam za lekką dyskryminacje. Po trzecie nie dziw się , że jest tyle słów krytyki jeżeli poprzedni właściciel już przyzwyczaił do wcześniejszych promocji przez 2 lata.

 

@deadprince Rozdzielczość HD to już nie jest bajer , z którego mogą korzystać nieliczni tylko już prawie chleb powszedni! Na dzień dzisiejszy bajerem jest telewizja 3D, ale nie HD! Czy masz w ogóle telewizor o wymiarach minimum 40-42 cali ? Bo wydaje mi się, że pisząc iż to jest "bajer" nie zdajesz sobie sprawy jak wyglądają kanały SD na takim telewizorze!Coraz więcej osób kupuje takie telewizory a komfort oglądania na nim, większości kanałów SD jest bardzo słaby! Cyfra powraca do wysokich cen, więc nastawia się ponownie na target zamożnych klientów. A właśnie taki klient , który ma wam płacić ok. 100zł na pewno w swoim mieszkaniu nie ma już telewizora CRT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z przedmówcą. HD to nie jest żaden bajer, a Cyfra każe sobie za to słono płacić (różnica między Optimum a Optimum HD to 21 PLN a Kompakt a Kompakt HD to 12 PLN.

Dodatkowo lekkim nadużyciem jest podawanie samych kosztów abonamentu bowiem np dekoder HD PVR w N mamy za 48 PLN aktywacji i dalej bez opłat, a w C+ niestety trzeba bulić 15 a później 20 PLN miesięcznie.

W tym miesiącu przeprowadziłem 2 rozmowy z konsultantami Cyfry. W obu przypadkach rozmówcy byli dość aroganccy, jakby byli pewni, że MUSZĘ przedłużyć z nimi umowę. Ale ja nic nie muszę. Ani oni mnie nie robią łaski, ani ja im że rozmawiam w sprawie przedłużenia umowy.

 

Aaaa.... dodam, jeszcze że koronnym argumentem dla takiej oferty cenowej jest fakt dodania kanałów Polsatu do oferty. Tyle tylko, że wcześniej tych kanałów nie było i jakoś ludzie żyli. Wtedy wiele głosów mówiło, że nie potrzebują Polsatu. A teraz ledwie po kilku miesiącach kiedy są w ofercie ma to przesądzać o wyborze oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...