Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , należę do abonentów mających przez 2 lata promocję Cyfry świąteczną umowa 13 miesieczna obcecnie dostałem taką ofertę przedłużeniową:

 

Umowa 19 miesięcy Optimum HD + Pakiet Cyfra plus

 

- zniżka 50% przez 9 miesięcy Optimum HD ,10 miesięcy 100%

- Canal+ zniżka 70% przez 8 miesięcy , 11 miesięcy stała cena 19,90

- wymiana wysłużonego Philipsa PVR na PECA 500 gb , 18 miesięcy dzierżawa za darmo + 1 miesiąc 20 zł

- na cały okres HBO on DEMANd

 

wg moich obliczeń średnia za cały okres wynosi około 88 zł

Wg was bedzie lepsza oferta czy brać i się nie zastanawiać?

 

Czy standardowo po okresie rabatowym bedę mógł zejść np z Optimum HD na Komfort ?

Pozdrawiam

 

A z PVR do tej pory miałem rabat za wynajem 100%

 

Nie ściemniaj, nie ma takich promocji jak 70 procent przez 8 miesięcy za potem przez kolejne 30 procent zniżki. Poza tym jak mogłeś dostać HBO on Demand jak nie wziąłeś HBO :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonilem do Cyfry Oferta już nie aktualna .....zniżka na Canal+ 50 przez 8 miesięcy 11 miesięcy 100%

Dzierżawa dekodera 15 zł. Proszono żeby się zastanowić i oddzwonić, co też uczyniłem

 

Robienie z ludzi idiotów i tyle, żeby zrobili wszystki pakiety za 20 zł nie podpiszę nowej umowy, żenada

Niezła ściema - NIGDY nie było oferty, gdzie HBO OD za darmo przez cały okres umowy bez opcji HBO :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego w poprzednim poście tego nie napisałeś? jak piszesz nad czym się zastanawiam? umkło? dziwne..

 

 

 

Szanowny Pan konsultan przekazał że była to oferta, którą przedstawiono w wigilie, a teraz już nie obowiązuję średnia opłat wiliczona przez konsultanta wyniosła 88 zł , jeżeli ja coś przekręciłem to może , kanał owy HBO na 100% mi baba mi proponowała a dzierżawę za darmo przez 18 miesięcy .

 

I co nagle nie obowiązuję? Panowie sprzedawcy dbajcie na forum o dobre imię Cyfry+ bo sprzedaż drastycznie spadła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam umowę do końca stycznia 2011 i po ostatniej rozmowie z konsultantem poprosiłem, żeby w systemie zaznaczył, że nie mają już do mnie dzwonić. Od 27.12 mam "n" Mini Full za 68pln i jeżeli bardzo mi będzie zależeć na C+, to 2 lutego pójdę podpisać umowę wyłącznie na Multipakiet na 13 miesięcy i spokój. "Cyfra otworzy oczy" po następnym opublikowaniu sprawozdań finansowych i zobaczy ilu straciła klientów. Jak narazie jestem zadowolony, a Wam drodzy forumowicze życzę Szczęsliwego Nowego Roku i żebyśmy otworzyli oczy i wyszli na zewnątrz, a nie siedzieli ciągle przed TV i laptopem. :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz dowolnie zmieniać pakiet na wyższy, ale powrócić nie możesz

 

Mam w umowie taki zapis: Abonent w okresie minimalnym nie ma prawa do zmiany powyższego pakietu na pakiet , za który rata miesięczną jest niższa od raty miesiecznej za pakiet wybrany w ramach akcji. W przypadku zmiany powyzszego pakietu na pakiet, na ktory rata miesieczna jest wyzsza od raty miesiecznej za pakiet wybrany w akcji, Abonent zachowuje do konca okresu promocyjnego prawo do kwoty rabatu w wysokosci, jaka przyslugiwalaby mu w przypadku kontynuowania odbioru pakietu wybranego w ramach akcji.

 

I wy z tego wnioskujecie, ze nie mogę wrócić? Bo to chyba miedzy wierszami jest napisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma prawa do zmiany powyższego pakietu na pakiet , za który rata miesięczną jest niższa od raty miesięcznej za pakiet wybrany w ramach akcji.

 

z tego wynika, że NIE można zejść poniżej wybranego pakietu. Co robisz powyżej jest dozwolone.

A skąd się bierze te 10 zł? Jest jakiś zapis zmieniający standardowy regulamin, który każe zapłacić Opłatę Aktywacyjną niższego Pakietu? (59 zł zdaje się...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na infolinii nadal twierdza ze jak w trakcie umowy zwiększę pakiet to nie mam prawa wrócić do swojego pakietu do którego się zobowiązałem. :D Jak się zapytałem gdzie to jest napisane, to mi babka powiedziała ze mam w regulaminie umowy ! Oni są niemożliwi. Bo właśnie przeczytałem wszystkie możliwe regulaminy na stronie cyfry i ten aneks co mi przysłali i nie mogę znaleźć tego zapisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poproś o przytoczenie konkretnego zapisu w umowie.

 

Ok, pomogło :) Laska poszła się skonsultować z szefem i wygląda to tak: jeśli zmieniając powiedzmy na pakiet Prestiż HD+ bez pospisywania dodatkowych umów promocyjnych, aneksów czyli płacąc standardowa cenę to będę mógł wrócić za 10 złotych do pakietu kompakt. Aha i ta promocja na pakietowa opłatę aktywacyjna jeszcze działa :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli płacąc standardowa cenę to będę mógł wrócić za 10 złotych do pakietu kompakt. Aha i ta promocja na pakietowa opłatę aktywacyjna jeszcze działa :brawo:

 

Cóż to znów za wynalazek?

Miałeś w umowie, że obniżki są takie same i działają tak długo jak w WYBRANYM pakiecie.. Czyli w twoim wypadku 7 miesięcy zdaje się..

Czemu masz płacić standardową cenę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłuzylem telefonicznie umowe konczącą mi sie w styczniu o kolejne 19 miesiecy. Niestety warunki zamieszczone w aneksie który otrzymałem pisemnie pocztą róźnią sie od warunków które zostały mi przedtsawione telefonicznie i na które zgodziłem sie . Prosze uwazac bo cyfra stosuje rozne chwyty. Co innego kadzi konsultant przez telefon a co innego zamieszczane jest w aneksie do umowy.W takim przypadku poniewaz ankes do umowy został zawarty poza siedziba operatora konsument może w terminie ustalonym przepisami odstąpić od niej bez żadnych sankcji i bez konieczności podawania powodu. W Polsce wyznaczono dziesięciodniowy termin.

Terminy liczymy od dnia otrzymania towaru lub od dnia zawarcia umowy o świadczenie usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie zrezygnujesz. Moja umowa kończy sie z końcem stycznia i 23 grudnia ja przedłużyłem telefonicznie. Dzisiaj chcialem odstąpić od tego aneksu ale mówią ze dopiero moge po 19 miesiącach. Jak to jest w koncu mozna odstąpić czy nie? Przeciez nie minęło jeszcze 10 dni. Prosze o radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie przyszedł list od Cyfry. Nie ma w nim ani słowa o PVR, więc mam rozumieć, że nie będę musiał składać reklamacji itd bo to oznacza, że wszystko jest tak jak mówił konsultant - na wynajem dekodera, zgodnie z zapisem w umowie, którą przedłużyłem, nadal obowiązuje mnie rabat 100%?

 

No i jak to jest z tymi kartami? Wiele osób pisze tutaj w ostatnim czasie, że teraz Cyfra do Multiroomu daje 2 karty zamiast modułów, a ja mam napisane w liście:

"W związku z tym, do 31/01/2011, mogą Państwo skorzystać z Opcji CYFRA+ Multiroom w promocyjnej cenie. W tym celu, zapraszamy z niniejszym listem oraz z dotychczas używaną Kartą do dowolnie wybranego, autoryzowanego dystrybutora CYFRY+."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...