Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zibi2423, różnica jest taka, że multiroom to sprzęt cyfry i ona gwarantuje Ci poprawność odbioru, nawet jakby zmieniała kodowanie itd. Takiej gwarancji na spliterze nie masz. Druga różnica, to taka, że druga karta działa bez problemów, w temacie ze spliterami co jakiś czas przewijają się osoby, które mają problemy ze spliterami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Obcenie mam prestiżowy HD + za 119,9 m-c najem dekodera gratis

Kończy mi się umowa - dostałem dziś telefon od konsultantki - za to samo 143,90 zł .

 

Ile teraz realnie można wynegocjować za prestiż hd + ?

Wlasnie o to samo zapytam bo tez mam prastizowy hd za tą samą kwote...i konczy mi sie niedlugo umowa..ale sprzet mam wlasny bez multiromu ..za ile warto brac? z gory dzieki..:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@syfrek 1 pewne to są tylko podatki i śmierć. Co prawda nowi będą mieć MR za 5 zł,ale za to ceny pakietów pozostały stare i powiedzmy za pakiet canal+ optimum nadal będą płacić 78 zł mimo promocji świątecznej.Ja ten pakiet wynegocjowałem ostatnio za 57 zł,więc różnica spora i wątpię,żeby dali jeszcze do tego MR za 5 zł, albo dekoder za free

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem Canal+ Optimum za 57 na 15 miesięcy. Jak wcześniej do cyfry dzwoniłem to nie chcieli dać, więc wczoraj wieczorem, za radą z tego forum napisałem maila z propozycją odstąpienia od rozwiązania umowy, podałem swoje warunki i napisałem, że jak są zainteresowani to proszę o kontakt. Dziś dostałem telefon gdzie nawet nie próbowali mi dawać innej ceny tylko od razu się zgodzili. Mail z propozycją i czekanie na ruch z ich strony to jest chyba najskuteczniejsza metoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę o rady

a więc dzisiaj zostało zarejestrowane moje wypowiedzenie z powodu aneksu, jak postępować dalej

1 czy zadzwonić do nich i pytać o możliwościach co proponują żebym został

2 czy mailować

3 dobrze by było aby nowa oferta była od 1.12 /mam za 12 płacić pełny prestiż hd+ 178 zł

4 czy w ogóle coś zaproponują

jestem pierwszy raz w takiej sytuacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andy14

1. Z moich doświadczeń wynika, że jak do nich zadzwonisz i zapytasz co proponują to nic ciekawego nie dostaniesz.

2. Napisz im w mailu czego oczekujesz w zamian za odstąpienie od rezygnacji. Ja tak zrobiłem, dopisałem na końcu maila, że jak akceptują to proszę o kontakt, dziś oddzwonili i dopiero wtedy dali mi optimum+ za 57 tak jak chciałem. Wcześniej jak dzwoniłem, to słyszałem tylko, że nie da się taniej itd.

3. Żeby oferta była od grudnia musisz do jutra wszystko załatwić, więc działaj już dziś. Pisz maila, najdalej jutro powinni zadzwonić.

4. Nie czekaj na ich propozycję, bo na pewno będzie gorsza niż to co można wynegocjować, sam coś zaproponuj. Poczytaj ten wątek, dowiesz się jakie ceny można wynegocjować za jakie pakiety, żebyś nie wyskoczył w mailu do nich z nierealną propozycją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andy14

1. Z moich doświadczeń wynika, że jak do nich zadzwonisz i zapytasz co proponują to nic ciekawego nie dostaniesz.

2. Napisz im w mailu czego oczekujesz w zamian za odstąpienie od rezygnacji. Ja tak zrobiłem, dopisałem na końcu maila, że jak akceptują to proszę o kontakt, dziś oddzwonili i dopiero wtedy dali mi optimum+ za 57 tak jak chciałem. Wcześniej jak dzwoniłem, to słyszałem tylko, że nie da się taniej itd.

3. Żeby oferta była od grudnia musisz do jutra wszystko załatwić, więc działaj już dziś. Pisz maila, najdalej jutro powinni zadzwonić.

4. Nie czekaj na ich propozycję, bo na pewno będzie gorsza niż to co można wynegocjować, sam coś zaproponuj. Poczytaj ten wątek, dowiesz się jakie ceny można wynegocjować za jakie pakiety, żebyś nie wyskoczył w mailu do nich z nierealną propozycją.

nie będzie miało to znaczenia że be wypowiedzenia mam umowę do 01.2013

liczę że dostanę przynajmniej taką ofertę jak dla nowych/realne/ czy może lepszą ,mam zamiar na canal +superpremium za 99

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba musieliby zmienić regulamin, żeby podwyższyć ceny, zresztą opłaty wzrosłyby dla wszystkich, nie tylko dla tych którzy negocjują ceny, dobrze rozumiem? To oznaczałoby kolejne fale rezygnacji. I nie mogę powiedzieć, że łatwo dają te niskie ceny, bo mi dopiero za 4 podejściem dali.

 

Andy14, to do kiedy miałeś umowę nie ma znaczenia, jak wysłałeś wypowiedzenie to umowa jest tylko do końca tego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ddarrekk

zadzwoniłem do nich zapytać czy mają moje wypowiedzenie /wcześniej oparłem się na symulacji w ica/ potwierdzili że jest ale jak zapytałem o ofertę na rezygnację to konsultant powiedział że nic nie może mi zaproponować bo rezygnuję z braku akceptacji regulaminu ,jedynie mogę podpisać nową

i co dalej na jaki numer dzwonić 310 4545

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś udało się wynegocjować przy opcji C+Optimum Pvr za 10PLN? Czy w promocji z TV Canal+HBO superpremium da się zejść z wynajmem pvr do 0PLN? Standardowo koszt wg strony cyfry to 10pln miesięcznie.

 

Mi przed chwilą Pani proponowała między innymi C+ Optimum za 69zł z PRV za 10zł :) Nie jestem zainteresowany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Obcenie mam prestiżowy HD + za 119,9 m-c najem dekodera gratis

Kończy mi się umowa - dostałem dziś telefon od konsultantki - za to samo 143,90 zł .

 

Ile teraz realnie można wynegocjować za prestiż hd + ?

Wlasnie o to samo zapytam bo tez mam prastizowy hd za tą samą kwote...i konczy mi sie niedlugo umowa..ale sprzet mam wlasny bez multiromu ..za ile warto brac? z gory dzieki..:)

 

Teraz odpowiednik tego pakietu to jak widze canal + optimum, multi i hd optimum.

Myślicie, że da radę wykręcić coś takiego ? :

canal + optimum - 57 zł

multi - 40 zł

hd optimum - 11 zł

dekoder - 0 zł

Razem 108 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ddarrekk

zadzwoniłem do nich zapytać czy mają moje wypowiedzenie /wcześniej oparłem się na symulacji w ica/ potwierdzili że jest ale jak zapytałem o ofertę na rezygnację to konsultant powiedział że nic nie może mi zaproponować bo rezygnuję z braku akceptacji regulaminu ,jedynie mogę podpisać nową

i co dalej na jaki numer dzwonić 310 4545

 

Mi powiedziano dokładnie to samo, jak nie akceptuję aneksu to nic mi nie dadzą. Jednak to co było niemożliwe na infolinii okazało się możliwe po wysłaniu maila. Napisz zwyczajnie czego oczekujesz i że jeśli się zgadzają to prosisz o kontakt, u mnie zadziałało. Wczoraj wieczorem wysłałem wiadomość przez formularz kontaktu, zadzwonili dziś po 16 i mam teraz nowa umowę na 15 miesięcy, 57zł za Canal+ Optimum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ddarrekk

zadzwoniłem do nich zapytać czy mają moje wypowiedzenie /wcześniej oparłem się na symulacji w ica/ potwierdzili że jest ale jak zapytałem o ofertę na rezygnację to konsultant powiedział że nic nie może mi zaproponować bo rezygnuję z braku akceptacji regulaminu ,jedynie mogę podpisać nową

i co dalej na jaki numer dzwonić 310 4545

 

Mi powiedziano dokładnie to samo, jak nie akceptuję aneksu to nic mi nie dadzą. Jednak to co było niemożliwe na infolinii okazało się możliwe po wysłaniu maila. Napisz zwyczajnie czego oczekujesz i że jeśli się zgadzają to prosisz o kontakt, u mnie zadziałało. Wczoraj wieczorem wysłałem wiadomość przez formularz kontaktu, zadzwonili dziś po 16 i mam teraz nowa umowę na 15 miesięcy, 57zł za Canal+ Optimum.

jaką wybrałeś opcję w formularzu kontaktu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...