lelekd Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Witam Przeglądam to forum od paru miesięcy. Też jestem już uprawniony do przedłużenia umowy (umowa z TV do końca listopada). Pierwsze rozmowy były ciężkie (168,90 za pełen pakiet z MR i PVR za 10zł) i to była jedyna oferta. Na moje stwierdzenie że interesuje mnie przynajmniej taka oferta jak dla nowych (137 z PS3 i PVR i MR w cenie) stwierdzili, że zbierają opinię klientów i jak dużo takich będzie to jest szansa że wprowadzą to do oferty. Jednak najlepiej wychodzą negocjacje mailowe. Pierwszy mail poszedł w zeszłym tygodniu - po 2 godzinach telefon z ofertą taką samą. Odpowiedziałem, że interesuje mnie tylko oferta za 137zł z PVR i MR w cenie. Odpowiedź - - Okres Minimalny Umowy - 26 miesięcy, - zestaw promocyjny CANAL+ Optimum za 99 zł, - opcja Multi za 58 zł 90 gr, - opcja HD Optimum za 11 zł, - bezpłatne korzystanie z usługi CYFRA+ Multiroom przez okres 26 miesięcy, - 10 zł miesięcznie za dzierżawę dekodera HD PVR przez okres 26 miesięcy, - możliwość zakupu konsoli PlayStation 3 za 1 zł. Więc odpisałem im grzecznie (wczoraj) że podtrzymuję swoje stanowisko, a jeśli tak traktują stałego klienta to niestety zmuszony będę wysłać jutro wypowiedzenie. I od razu z rana telefon: C+OPTIMUM + MULTI + HD za 129zł + 10zł PVR ale bez możliwości dokupienia dekodera HD (nawet na własność). Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 lelekd, co ja sądzę, ma znaczenie mniej niż marginalne, ale według mnie, powinni płacącym za max oferty i na max okres, dawać PVR za 0 złotych, a nie za jakieś 10, bo w sumie to żadna łaska. Policz sobie 26 x 10, to w sumie daje wcale nielichą sumkę, ale zważywszy na staż zwykle płacących za maksymalne oferty, to wszelkie upusty są w ich przypadku jak najbardziej na miejscu. Kiedyś poruszałem już tą kwestię, ale powiem Ci, ze zupełnie nie rozumiem polityki marketingowej C+, która zachowuje się pod tym względem, niczym sprzedawca na bliskowschodnim suku, albo krakowska przekupka, czyli ... cośkolwiek niepoważnie. Cennik powinien być konkretny i ogólnodostępny, a wszelkie upusty jawne, inaczej to pachnie dość brzydko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lelekd Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Zgadzam się z tobą. Jeszcze sobie przeliczyłem ofertę C+HBO Superpremium + multibox. To wychodzi 99+15 czyli 114zł. Niech dojdzie do tego PVR za 10zł to jest 124zł. Z takim podjeściem ich działu marketingu to masz rację - chiny albo krakowska przekupka. Właśnie wysłałem wypowiedzenie - zobaczymy co to da. Poczekam do końca listopada - może jeszcze coś się ugra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paman Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Umowa na 19 miesięcy: Canal + HBO Superpremium - 99 zł Multiroom - 15 zł PACE PVR - 0zł przez 17 miesięcy, potem 20 zł przez 2 miesiące. Średnio wychodzi 116 zł na miesiąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 lelekd, darmo nie dadzą, więc na cuda nie licz, ale dla biorących pełny pakiet absolutnie powinny być spore upusty i co do tego nie mam żadnych wątpliwości, tyle że polityka cenowa powinna być JAWNA, bo to co sygnalizują dystrybutorzy C+ na tym forum sprawia, że można by powziąć podejrzenie, że C+ nierówno traktuje swoich klientów, a na to są już paragrafy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lelekd Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 lelekd, darmo nie dadzą, więc na cuda nie licz, . Johan1 Zgadzam się z tobą, że za darmo nikt nic nie da. Ale jeśli daje ofertę gorszą niż dla nowego klienta to jest coś nie halo. Sam siedzę w marketingu-sprzedaży i każdy średnio-inteligentny handlowiec wie, że taniej jest utrzymać starego klienta niż pozyskać nowego. A jeśli tego nie wie to długo nie popracuje. Widać Cyferka ma odmienne zdanie - Czekam na świąteczne promocje - zobaczymy może coś więcej się da wytargować. Zresztą z tego co wiem sprzedaż z konsolami idzie średnio na jeża - czyli słabiutko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Przedłużałem znajomemu umowę wzeszły Piątek 7.10.2011r. Oferta na pakiet C+ Optimum 69zł umowa 19 Znajomy posiada Pace SD na wynajem o którego warunkach dalszego korzystania nie poinformowano typu wysokość opłat za wynajem czy ktoś może mi odp na ten temat co i jak pani powiedziała ,ze dwa nowe TVN-y pojawią się do końca br. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Dek SD na wynajem - 10zł / mies. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Ale pan powiedział także 138 pln za dwa mies to będą pańskie opłaty poczekam jak przyjdzie aneks i wtedy jakby co będzie reklamacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 W aneksie nie będzie nic na temat najmu dekodera. Tam jest wyszczególnione co promocyjnie jest załączone. Wszelkie inne koszty są w regulaminie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawedo Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Miałem telefon z Cyfry z super ofertą. Za to, że od 2 lat jestem takim dobrym klientem zaproponowano mi pakiet Optimum w atrakcyjnej cenie 54 zł. Podziękowałem. I teraz tekst roku - taka oferta może się już nie powtórzyć Zamiast marnować miliony w kampanie reklamowe (teraz z Szycem), mogliby obniżyć ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfrek1 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 A ja dziś dostałem po czterech latach opłacania pełnego pakietu taką ofertę: Canal+ Optimum 78 Multipremium 40 kanały HD 11 Multiroom 15 Pace PVR 10 -------------------------- Łącznie 154 Czy to dobra oferta Dziś płacę 150,90 Już im wysłałem wypowiedzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zag12wsx Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Ja mam prestiź hd za129zl.pvr 0. więc powalcz o pvr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Nie każdy może dostać taką ofertę. To że ty dostałeś, nie oznacza, ze inni mogą to dostać. Tak samo u mnie w punkcie, abonent ma dwie umowy, na jednej mogę dać fulla za 129zł i 0zł za PVR, na drugiej nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqmilo Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Dzisiaj odwiedziła mnie konsultantka z Cyfry, obecnie mam umowę na 15 miesięcy która została przedłużona w lipcu tego roku, i teraz proponowano mi: CANAL+HBO SUPERPREMIUM - 137 zł miesięcznie na 30 miesięcy to dziwne dlaczego na 30 miesięcy a no i multiroom za 10 zł. Powiedziałem że zastanowię się to konsultantka odesłała mnie do najbliższego punktu sprzedaży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Nie konsultakta, tylko domobiegajka, oni mają umowy na 30miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeabik23 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 a moje pytanie brzmi tak jezeli nic nie zrobie tzn nie bede odbieral od nich telefonow itd to umowa ktora obowiazuje mnie teraz a konczy sie w listopadzie prestiz hd za 119 zl bedzie przedluzana automatycznie co miesiac dobrze rozumuje temat czy nie za bardzo ?? uwazam ze teraz to i tak jest niezla oferta w porownaniu do tego co teraz daja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsonrb Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 tak to każdy by chciał; niestety twoja umowa przejdzie w umowę na czas nieoznaczony i do tego z regularnymi opłatami a no i wypowiedzenie takiej umowy to 3 m-ce : ) nie kombinuj tylko powalcz o coś dobrego dla siebie, taki chumów jak 2 lata temu było już nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 robsonrb, bardzo Cię przepraszam, ale skąd u Czorta możesz wiedzieć, że nie będzie już lepszych bonusów w C+? Jesteś jakimś prorokiem, czy jak? Zaczekaj spokojnie do świąt i wtedy się przekonamy na co dziś stać CYFRĘ+, zamiast siać na forum zwątpienie pośród userów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
margraj Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Przy mojej umowie jestem jednocześnie na pozycji wygranej i straconej - tak mi sie wydaje. Umowe mam do końca stycznia więc mogę negocjować w grudniu. Z jednej strony załapać mogę się na coś ekstra na święta, ale z drugiej strony patrząc na obecne promocje i ceny obawiam sie że tradycyjnie zostanę potraktowany gorzej niż nowy. Polscy operatorzy i dostawcy nowych technologii, nie ważne czy to net, komórki czy TV, nie dorośli niestety do standardów zachodnich - brak programów lojalnościowych. U nas jest tak, że jak sie już złapie jelenia to się go doi - najważniejszy jest nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Dzis mialem telefon od konsultanta bardzo grzecznie wytlumaczyl mi ze w tym miesiacu nie moga mi zaproponowac warunkow jakie przedstawilem w emailu: Canal + Optium 57zl , Multi 40zl, Optium HD 11 zl i multiroom 10zl. Jednoczesnie zaznaczyl ze pewne opcje sa jeszcze zablokowane na moim koncie i dopiero w listopadzie pojawi sie mozliwosc przedluzenia umowy na takich warunkach. W tym celu mam wyslac meila z prosba o kontakt. Ewentualnie zadzwonic samemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi03 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Szanowny Panie,Odpowiadając na e-mail, proponuję Panu przedłużenie Umowy na 19 miesięczny Okres Minimalny na następujących warunkach: - pakiet Optimum w cenie 59 zł miesięcznie (przez 19 pełnych miesięcy), - opcja CANAL+ HD w cenie 30 zł miesięcznie, - możliwość zakupienia dekodera SD w cenie 49 zł lub dekodera HD w cenie 129 zł. To dzisiejsza oferta, rozbawili mnie do łez. Dziś dzwoniła konsultantka nieco lepsza oferta -optimum canal+ 69 zeta.Twierdzi,że to najlepsza oferta grzecznie podziękowałem i powiedziałem,że za drogo jak dla mnie.Pani powiedziała,że jak się zdecyduje żebym zadzwonił.Kusi mnie trochę bo ostatnie dwa miechy mam pełnopłatne ale chyba jeszcze poczekam. @FazaFm jaki masz obecnie pakiet i do kiedy umowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamileq950 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Dzwonił dziś pan z infolinii i zaproponował mi pakiet Full z dekoderem HD PVR i Mulitroom za 149 zł/msc. Na razie podziękowałem jednak i wysyłam wypowiedzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 @ Zibi03 - mam Prestizowy. Umowa do konca listopada. 28 lub 30 byla podpisana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tvcyfra Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Wczoraj dostałem takiego smsa od Cyfry (umowa do końca października, wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane przez Cyfrę): "Drogi Abonencie, zależy nam byś pozostał z Cyfrą+. Przedłuż umowę już dziś i skorzystaj z wyjątkowej oferty. Zadzwoń Tel (22) 22 00 191". Też dostajec ie taki smsy ? Myślicie że warto dzwonić czy jednak czekac aż oni zadzwonią ? Ten numer telefonu jest do działu przedłużenia czy na jakaś linię ogólną czy promocyjną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi