Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zasada jest taka, że z Cyfry dzwonią raczej bliżej końca umowy i wtedy zwykle można uzyskać najlepsze warunki. Ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie żebyś sam zadzwonił (nawet jeszcze przed wysłaniem wypowiedzenia) i sam spróbował ponegocjować. Nie uda się za pierwszym razem, spróbuj kolejny. Poczytaj ten temat, będziesz wiedział jakie warunki możesz uzyskać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wyślesz wypowiedzenie to czekaj spokojnie na pewno zadzwonią . No możesz zadzwonić sam za jakieś dwa tygodnie/ aby doszło wypowiedzenie/ i spróbować się targować. Zyski - jak podpiszesz nową umowę to zyskujesz 2 miechy / nie płacisz po 160zł tylko tyle na ile podpisałeś umowę/ Jeżeli czekasz to wraz z upływem tych 3 miechów cyfra może być bardziej elastyczna i możesz więcej zyskać na umowie. Jednak na pewno czekałbym na tą niby konferencję wrześniową może zejdą trochę z cen żeby zmazać swoje wpadki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jest szansa aby przestali dzwonić z cyfry do mnie ? zdecydowałam się nie podpisywać umowy nowej tylko płacić według cennika mówiłam już 4 razy,że nie chcę przedłużyć a dzisiaj znowu telefon co mam zrobić bo to jest denerwujące a jak nie odbieram to i tak jest dzwonione prawie codziennie przedostatnio powiedziałam by nie dzwonili a dzisiaj tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja umowa na Canal+ Optimum wygasa 31 sierpnia, złożone wypowiedzenie. Pierwsza propozycja cenowa (telefonowała cyfra) to 79 zł, kilka dni póżniej 69 zł. Dzisiaj w odpowiedzi na mojego maila z propozycją 57 zł + opcja hd 11 zł, otrzymałem wiadomość zwrotną z takimi warunkami:

- zestaw CANAL+ Optimum w cenie 69 zł miesięcznie (przez 19 pełnych miesięcy),

- opcja HD Optimum w cenie 11 zł miesięcznie,

- dzierżawa dekodera HD PVR w cenie 15 zł miesięcznie (przez 19 pełnych miesięcy).

Czekam dalej bo myślę, że oferta może być lepsza. Jak uważacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jest szansa aby przestali dzwonić z cyfry do mnie ? zdecydowałam się nie podpisywać umowy nowej tylko płacić według cennika mówiłam już 4 razy,że nie chcę przedłużyć a dzisiaj znowu telefon co mam zrobić bo to jest denerwujące a jak nie odbieram to i tak jest dzwonione prawie codziennie przedostatnio powiedziałam by nie dzwonili a dzisiaj tel.
System Cię wybiera z bazy abonentów do obdzwonienia. Nie wiem czy da się to zablokować.

 

Tak jest. Zadzwoń do Cyfry i poproś o nieotrzymywanie informacji handlowych w żaden sposób. "I po kłopocie... Prawnie nie mogą do Ciebie dzwonić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pakiet za 29,90 zł, to jet to samo co CANAL + KOMPAKT za 60zł.

W lipcu przysłali do mnie jakiś list z info o kończącej się umowie, ale go olałem. Teraz zadzwonił koleś, że z końcem sierpnia wygasa mi umowa.

Wcześniej nie pisałem tak jak kiedyś żadnych listów z rezygnacją.

 

Zaproponował mi, za 62 lub właśnie 60 zł, nie pamiętam, te same kanały co teraz mam, albo za 41 zł CANAL + START.

 

Moje pytanie jest takie, czy można wynegocjować te 60zł na niższą cenę?

Bo ten koleś powiedział, że te 29,9 zł było na urodziny i dlatego tak tanio.

 

A może nić nie brać, albo u innego operatora albo w ogóle poczekać do września czy października lub świąt?

 

Co możecie mi poradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pakiet za 29,90 zł, to jet to samo co CANAL + KOMPAKT za 60zł.

W lipcu przysłali do mnie jakiś list z info o kończącej się umowie, ale go olałem. Teraz zadzwonił koleś, że z końcem sierpnia wygasa mi umowa.

Wcześniej nie pisałem tak jak kiedyś żadnych listów z rezygnacją.

 

Zaproponował mi, za 62 lub właśnie 60 zł, nie pamiętam, te same kanały co teraz mam, albo za 41 zł CANAL + START.

 

Moje pytanie jest takie, czy można wynegocjować te 60zł na niższą cenę?

Bo ten koleś powiedział, że te 29,9 zł było na urodziny i dlatego tak tanio.

 

A może nić nie brać, albo u innego operatora albo w ogóle poczekać do września czy października lub świąt?

 

Co możecie mi poradzić?

Spokojnie powinieneś to dostać za 47 zł na 15 miesięcy (a niektórzy dostali nawet za 43 zł na 13 miesięcy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jest szansa aby przestali dzwonić z cyfry do mnie ? zdecydowałam się nie podpisywać umowy nowej tylko płacić według cennika mówiłam już 4 razy,że nie chcę przedłużyć a dzisiaj znowu telefon co mam zrobić bo to jest denerwujące a jak nie odbieram to i tak jest dzwonione prawie codziennie przedostatnio powiedziałam by nie dzwonili a dzisiaj tel.
System Cię wybiera z bazy abonentów do obdzwonienia. Nie wiem czy da się to zablokować.

 

Tak jest. Zadzwoń do Cyfry i poproś o nieotrzymywanie informacji handlowych w żaden sposób. "I po kłopocie... Prawnie nie mogą do Ciebie dzwonić...

Dzwoniłam i niestety nie da rady konsultant powiedział,że mogą kontaktować się ze mną w sprawie promocji bo jestem abonentem cyfry.

Mimo wszystko dziękuję za wszystkie rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja umowa na Canal+ Optimum wygasa 31 sierpnia, złożone wypowiedzenie. Pierwsza propozycja cenowa (telefonowała cyfra) to 79 zł, kilka dni póżniej 69 zł. Dzisiaj w odpowiedzi na mojego maila z propozycją 57 zł + opcja hd 11 zł, otrzymałem wiadomość zwrotną z takimi warunkami:

- zestaw CANAL+ Optimum w cenie 69 zł miesięcznie (przez 19 pełnych miesięcy),

- opcja HD Optimum w cenie 11 zł miesięcznie,

- dzierżawa dekodera HD PVR w cenie 15 zł miesięcznie (przez 19 pełnych miesięcy).

Czekam dalej bo myślę, że oferta może być lepsza. Jak uważacie?

 

Mnie zaczęli proponować taką ofertę jak Tobie od kwoty 89 zł za Canal+ Optimum a skończyło się na:

 

- Canal+ Optimum 57 zł

- HD Optimum 11 zł

- dzierżawa dekodera HD PVR 15 zł

Wszystko to na 15 miesięcy. Negocjowałem z konsultantami e-maliowo, później po akceptacji przeze mnie warunków zadzwonił konsultant i wszystko potwierdzilismy telefonicznie. Umowe miałem tez do 31.08.2011r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest obecny okres wypowiedzenia umowy? :) Sorki, że pytam, ale niektórzy mają 3 miesięczny a inni jeden miesiąc na wypowiedzenie. Mam umowe na 18 miesiecy, kończy mi się bodajże 22.12.2011 mój pakiet to Canal+Start 34,80zł. Może pytam zapobiegawczo, ale chciałbym wcześniej wiedzieć, żeby potem nie było za późno :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciacho007, nie dokładnie. Obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia, czyli umowa do 31.08. to wypowiedzenie wysłane do tej daty liczy się jako miesięczne, już od 01.09. wypowiedzenie jest trzymiesięczne..

 

Może masz i rację. Nie pamiętam czy okres rozliczeniowy to jeden pełem miesiąc kalendarzowy. Nie będę się spierał ja np wysyłam wypowiedzenie 2 miesiące przed końcem obowiązywania umowy tak dla bezpieczeństwa. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...