Trofik Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 A nie szykuje się jakaś promocja na opcję HD? Interesuje mnie tam w sumie tylko jeden program, więc dopłacać 11zł mi się nie uśmiecha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Parker Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Ten zawód w głosie konsultanta po odrzuconej ofercie - bezcenne. Powiedziałem mu, że bardziej opłaci mi się zerwać tę umowę, którą mam aktualnie i wziąć nową. Przy umowie na 26 miesięcy zapłacę 123 złote, a nie 139, tak jak to proponował człowiek z Cyfry. Może jeszcze zadzwonią, a jak nie, to leci wypowiedzonko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr31 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Na jaką ofertę można liczyć mając obecnie full pakiet bez relaxx po telefonie usłyszałem 129zł za pakiet + 10zł miesięcznie za wynajem PVR można coś utargować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Nic nie utargujesz. Natomiast podobno jest inna możliwość: bierzesz Canal+ Optimum za 57 zł (jeśli dostaniesz), do tego kanały HD za 11 zł, a dopiero po np. miesiącu włączasz opcję Multi za 40 zł (przy przedłużeniu C+Optimum za 57 zł, Multi nie dostaniesz za 40 zł). Czyli razem 108 zł. I uwaga - nie gwarantuję, że to przejdzie, więc nie zgłaszać mi z pretensji, podaję tylko za jakimś użytkownikiem, który jakiś czas temu pisał tu, że tak zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Full oferta za 108zł przechodzi bez problemu. Ja mam za 57zł i w ICA mam propozycje Multi za 40zł, ale trzeba się zobowiązać do końca umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskolka Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Prosze o rade, własnie dzwoniłem do cyfry na temat przedłużenia umowy dla ciotki i babci: ciotka -obecnie ma pakiet optium i dekoder PVR, umowa jest do końca miesiąca. Interesuje ja CANAL+ Optimum +HD i dekoder PVR pani zaproponowała: 77zł za CANAL+ Optimum, 11zł za HD i 10 za PVR =98zł na okres 19 miesięcy babcia- obecnie ma pakiet kompakt za który płaci co miesiąc 46zł. Interesuje ja to samo ale zeby mniej płacić pani zaproponowała 38zł na okres 19 miesięcy. Mam brać te umowy czy co?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 A weź przeczytaj chociaż kilka stron wstecz. Tutaj właściwie o niczym innym się nie piszę jak właśnie o cenach za te pakiety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskolka Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 przeczytałem od strony 509 i znalałem ze co niektózy sie chwała tym - 15 miesięczny Okres Minimalny, - zestaw promocyjny CANAL+ Optimum w cenie 57 zł przez okres 15 miesięcy kalendarzowych, - opcja HD Optimum w cenie 11 zł, - wynajem dekodera HD PVR w cenie 15 zł. ale jak juz wyzej pisałem to ja dostałem inna propozycje słabsza i nie wiem co teraz robić dać wypowiedzenie czy zgodzić sie dlatego sie pytam. a co do tego drugiego to na ostatnich stronach nikt o tym nie pisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 A ile tych stron przeczytałeś, 3, 4? Skoro inni dostali, to i Ty możesz próbować, prawda?. Gdybyś zagłębił się jeszcze kilka stron do tyłu, to wiedziałbyś też, kto może taką ofertę dostać i co trzeba w tym celu zrobić. Nikt za Ciebie nie zdecyduje czy zdecydować się na proponowaną ofertę, więc nie zadawaj takich dziwnych pytań. Poświęć z godzinę na czytanie i będziesz wiedział wszystko, żadne rady nie będą Ci potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo-83 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Umowa konczy mi sie 30 listopada, umowa na 2 lata z TV LG. Obowiazuje mnie 1 czy 3-miesieczny okres wypowiedzenia? Prosze o pomoc, bo brakuje mi jednej strony w umowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 1 miesięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Prosze o rade, własnie dzwoniłem do cyfry na temat przedłużenia umowy dla ciotki i babci:ciotka -obecnie ma pakiet optium i dekoder PVR, umowa jest do końca miesiąca. Interesuje ja CANAL+ Optimum +HD i dekoder PVR pani zaproponowała: 77zł za CANAL+ Optimum, 11zł za HD i 10 za PVR =98zł na okres 19 miesięcy babcia- obecnie ma pakiet kompakt za który płaci co miesiąc 46zł. Interesuje ja to samo ale zeby mniej płacić pani zaproponowała 38zł na okres 19 miesięcy. Mam brać te umowy czy co?? A weź przeczytaj chociaż kilka stron wstecz. Tutaj właściwie o niczym innym się nie piszę jak właśnie o cenach za te pakiety. przeczytałem od strony 509 i znalałem ze co niektózy sie chwała tym- 15 miesięczny Okres Minimalny, - zestaw promocyjny CANAL+ Optimum w cenie 57 zł przez okres 15 miesięcy kalendarzowych, - opcja HD Optimum w cenie 11 zł, - wynajem dekodera HD PVR w cenie 15 zł. ale jak juz wyzej pisałem to ja dostałem inna propozycje słabsza i nie wiem co teraz robić dać wypowiedzenie czy zgodzić sie dlatego sie pytam. a co do tego drugiego to na ostatnich stronach nikt o tym nie pisze. A ile tych stron przeczytałeś, 3, 4?Skoro inni dostali, to i Ty możesz próbować, prawda?. Gdybyś zagłębił się jeszcze kilka stron do tyłu, to wiedziałbyś też, kto może taką ofertę dostać i co trzeba w tym celu zrobić. Nikt za Ciebie nie zdecyduje czy zdecydować się na proponowaną ofertę, więc nie zadawaj takich dziwnych pytań. Poświęć z godzinę na czytanie i będziesz wiedział wszystko, żadne rady nie będą Ci potrzebne. Jak nie chcesz pomóc, to przynajmniej nie polemizuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Nie rozumiem o co Ci chodzi. Chętnie pomagam, ale na litość boską, ile razy dziennie można pisać to samo? Co złego w tym, że sugeruję, nowemu użytkownikowi aby najpierw poczytał wątek, bo to o co pyta przewija się na prawie każdej jego stronie. Przez takie właśnie codzienne powtarzanie tych samych pytań, ten wątek rozrósł się do monstrualnych rozmiarów i trudno w nim coś znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 najlepiej poczekaj do konferencji-duże prawdopodobieństwo lepszych promocji.Swoją drogą Blue ma też sporo racji/nie piszę o tym przypadku/ ale zdarza się na różnych forach, że nowym nie chce się czytać kilku-kilkunastu stron wstecz, tylko od razu pomóżcie. Wynika to albo z lenistwa albo z tudności ze zrozumieniem tekstu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciacho007 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Nie rozumiem o co Ci chodzi. Chętnie pomagam, ale na litość boską, ile razy dziennie można pisać to samo? Co złego w tym, że sugeruję, nowemu użytkownikowi aby najpierw poczytał wątek, bo to o co pyta przewija się na prawie każdej jego stronie. Przez takie właśnie codzienne powtarzanie tych samych pytań, ten wątek rozrósł się do monstrualnych rozmiarów i trudno w nim coś znaleźć. Popieram blue_voyager co nie którzy są bardzo leniwi najlepiej to im wszystko podać na tacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renik Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 cześć jestem na umowie na czas nieokreślony bo nie przedłużyłam, od sierpnia mam płacić 88 zł miesięcznie chcę obniżyć pakiet ale kiedy mogę to zrobić ? teraz w tym miesiącu zgłosić i od września będę na nizszym pakiecie czy 1 września muszę złożyć dyspozycje? i ile zapłacę za pakiet start+hbo ?pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Jak zgłosisz do końca Sierpnia, to zmienią Ci od 1 Września. Za zmianę na niższy (ale nie na Start) zapłacisz 10 zł, natomiast jak zmienisz na Start , to za zmianę zapłacisz 59 zł. Według starego cennika który Cię obowiązuje pakiet Start kosztuje 21 zł natomiast HBO 29,90 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tvcyfra Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Witam. Orientuje się ktoś jaka jest najlepsza oferta cenowa na przedłurzenie umowy za sam pakiet kompakt (bez Canal+) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqmilo Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 38 zł miesięcznie Najlepszy powód konsultanta na przedłużenie umowy (Krótsza umowa dla stałych klientów 15 miesięcy) z tym że dla nowych jest za 36 zł na 19 miesięcy. Krócej więcej, dłużej mniej. Polityka cenowa firmy bardzo dobra ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadprince Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Z pewnością konsultant tworzy oferty i będzie Ciebie, jako doskonały pracownik, zniechęcał do przedłużenia. O, bogowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy_rysiek_45 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Hej mam problem 7 lipca dostałem przez telefon następującą ofertę: C+Optimum + kanały HD + PVR + HBO = 103 zł na 19 miesięcy. Konsulatantka miala zadzwonic wieczorem ale nie zadzwonila. Ja tez nie zadzwonilem i zapomnialem o tym. Dzisiaj dostalem rachunek 160 zł za sierpien. Okazalo sie ze umowa mi sie skonczyla i naliczyli wg swoich nowych cen. Zadzwonilem do centrum abonenta i powiedzialem żeby sprawdzili bo dostalem ofertę na 103 zl. Konsultant kazal czekac jakies 15 minut po czym powiedzial ze on nie wie czy dostalem ale wątpi bo moze mi zaoferowac to samo ale za 122 zl. Co radzicie przyjaciele ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrem Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 No cóż,zagapiłeś się.Za sierpień i tak trzeba zapłacić zgodnie z rachunkiem.Są dwa wyjścia.....wysłać wypowiedzenie i czekać na propozycje,lub zadzwonić i coś wynegocjować.Zapis rozmowy istnieje i można się na niego powołać bardzo stanowczo,no chyba,że go fizycznie już nie ma,wtedy tylko negocjacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy_rysiek_45 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Dzieki @adrem Złożę wypowiedzenie i liczę że zadzwonią i zaproponuja cos korzystniejszego. Tylko ile wynosi okres wypowiedzenia umowy na czas nieokreślony? No i czy zaczną dzwonić po otrzymaniu mojego wypowiedzenia czy tuz przed końcem okresu wypowiedzenia? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Teraz masz już trzymiesięczne wypowiedzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Składaj jeszcze przed końcem sierpnia, bo jak nie to dojdzie kolejny - 4 miesiąc. Właśnie w takich sytuacjach cyferka zarabia i wręcz doi z klientów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi