Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam was mam takie małe pytanie , umowa mi sie konczy 1 maja , mam pakiet start canal plus i orange sport płace 65 zł teraz , oni proponują mi pakiet kompakt za 72 zł . a jezeli nie zgodziłbym sie i wział cyfre od nowa to za te pakiety zapłaciłbym 70 zł , jutro mają dzwonić , i co waszym zdaniem powiniem zrobić

 

Przede wszystkim powinieneś zaprzyjaźnić się ze znakami interpunkcyjnymi oraz zasadami pisowni w ogóle. Jeśli chodzi o ofertę, to powinieneś walczyć o więcej, chociaż jeżeli nie wysłałeś wcześniej wypowiedzenia to może być ciężko ugrać najatrakcyjniejsze warunki. Rozmawiaj z nimi, walcz a uzyskasz ofertę lepszą od tej, którą proponują Ci na chwilę obecną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Wczoraj przedłużyłem umowę na Canal+Optimum za 57 + kanały HD za 11 i HBO HD za 27, czyli razem 95zł. Poprzednie oferty to pierwsza 102 za ten pakiet i druga 112 czyli standard dla nowych klientów (poprzednie dwa telefony sam wykonałem wczoraj sami zadzwonili).

 

Właśnie miałem telefon (to już chyba 5 z super ofertą) i nic po za 114zł nie mogą zaoferować za pakiet Canal+Optimum, HD, Multiroom i PACE Pvr. Oferta za 57 niby jest wycofana i już jej nie będzie więc jak to zrobiłeś, że otrzymałeś tak dobrą propozycje??? , której niby już nie ma od tygodnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cierpliwości, jak sami nie zadzwonią to dzwońcie do konsultantów Cyfry, jeśli im zależy to dadzą dobrą ofertę, a i najważniejsze trzeba być stanowczym. Jeśli nic ciekawego nie zaoferują trzeba będzie przeczekać do zimy, ale to już ostateczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Moja umowa kończy się 30 czerwca i nie wiem czy jest sens wysyłać wypowiedzenie czy po prostu zaczekać co mi sami zaoferują ??? Najbardziej zależy mi na pozostawieniu 100 procentowego rabatu na dekoder PVR 250 tylko nie wiem czy jest taka możliwość ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam was mam takie małe pytanie , umowa mi sie konczy 1 maja , mam pakiet start canal plus i orange sport płace 65 zł teraz , oni proponują mi pakiet kompakt za 72 zł . a jezeli nie zgodziłbym sie i wział cyfre od nowa to za te pakiety zapłaciłbym 70 zł , jutro mają dzwonić , i co waszym zdaniem powiniem zrobić

 

Pakiet Canal+Start można było dostać za 37 zł, tylko nie wiem czy można do niego dołączyć Orange Sport. Pakiet Canal+Kompakt dawali za 47 zł + 10 zł Orange Sport co daje w sumie 57 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 18 kwietnia były bardzo tanie pakiety z canal+HD przy przedłużeniu umowy. Teraz nie ma pakiet Optimum+Canal+HD -78 zł multiHD -11 zł co daje nam 89 zł do tego mozna dostac multiroom za 15 zł co jest dobrym plusem w Cyfrze+ bo w n-ce zeby miec multiroom na starcie trzeba wywalic 500 zł na dekodery i do tego co miesiąc 20 zł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie ma? Dalej są te pakiety z Canal+ za 37,47 i 57 zł bo co poniektórzy się ogłaszają że to dostali, nie tylko na tym forum. Tyle że teraz bardzo niechętnie je dają. Podejrzewam że radykalnie ścięli (lub zlikwidowali) prowizję dla konsultantów za zatrzymanie klienta na tych warunkach. Tyle podpowiada mi intuicja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie dzisiaj powiedzieli że oferta za 57zł jak i za 64 została zawieszona i nie można jej uzyskać jedyne co można dostać to C+Optimum za 78zł...A i że nie muszą one wcale się pojawić w maju z powrotem bo tendencja promocji jest spadkowa, jakkolwiek to rozumieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa miała mi się skończyć 30 czerwca, wczoraj wysłałem e-maila do Cyfry, za pięć minut był telefon z propozycją Full za 129 zł, umowa na 19 miesięcy (obowiązująca już od 1-go maja), gwarancja stałej ceny przez cały okres umowy. Uważałem, że są to warunki do przyjęcia i wyraziłem zgodę. Dekodera nie chciałem bo mam własny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli łyknełeś to co w standardzie : ) takich klientów konsultanci lubią.

Mi umowa również kończy się 30 czerwca obecnie za niemal full (bez mezzo i orange sport) + dekoder pvr płacę 97,80 (po podwyżce dwa miesiące temu z 82,80) na razie nie wykonywałem żadnych ruchów ale zamierzam na początku maja wysłać pisemko ze swoją propozycją c+optimum za 57 + hd za 11 zł + hbo za 27zł + pvr za 10 zł razem 105 zł czyli więcej niż płace obecnie, nie mam ciśnienia i jak na to nie pójdą to mają klienta mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa miała mi się skończyć 30 czerwca, wczoraj wysłałem e-maila do Cyfry, za pięć minut był telefon z propozycją Full za 129 zł, umowa na 19 miesięcy (obowiązująca już od 1-go maja), gwarancja stałej ceny przez cały okres umowy. Uważałem, że są to warunki do przyjęcia i wyraziłem zgodę. Dekodera nie chciałem bo mam własny.

 

Moje pytanie. Starszy wziął C+optimum i rowniez od 1 maja. Czemu tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FULL czyli stary prestiż hd, dekoder pvr, multiroom 159zł.

 

To już pierwszy telefon 3 tygodnie temu był lepszy 154zł czyli tak jak dla nowych.

 

Miła Pani ma jeszcze zadzwonić w sobotę.Ja raczej rezygnuję.Wydaję mi się, że nic ponad to nie zaproponują.Tłumaczenie, że nowi klienci muszą zapłacić jeszcze 99zł za aktywację, a ja nie muszę jest dla mnie dosyć żenujące próbą podejścia ze strony konsultantki.Jestem z Cyfrą licząc Canal od 1997roku.14 lat!!!Ja rozumiem, że nie ma to dla nich żadnego znaczenie, ale czemu konsultanci wychodzą z założenia, że rozmawiają z dzieckiem i tłumaczą, że 5zł miesięcznie(a raczej 159zł) to nie tak dużo, a 99zł jednorazowo to OGROMNY WYDATEK.14 lat razy 12 miesięcy razy 100zł(średnio i tak było więcej przez te wszystkie lata)

 

to prawie 17000zł wydanych złociszy.Powinienem być traktowany chociaż poważnie w trakcie rozmowy telefonicznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie przeczytałam ten post powyżej i się zastanawiam dlaczego skoro w STOEN jestem 20 lat i co miesiąc płacę 150 pln to też mnie nie traktują "lepiej" niż jak nowego klienta?

Przez te 20 lat zapłaciłam tyyyylllle kasy.

Chciała bym płacić tak przynajmniej 100 zł a prądem obdarować jeszcze sąsiada i kilka innych osób.

Ale by było fajnie :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie głupie porównanie tylko znam ludzi którzy tak żyją.

A co do telewizji to samam jestem klientem tel kablowej od ładnych kilku lat i jakoś mnie nie dziwi że mam ofertę jak dla nowych - jeżeli jast dla mnie lepsza niż ta poprzednia to super ale nie piszę takich bredni jak niektórzy tutaj.

I jeszcze jedna sprawa - na forum N-ki czy Polsatu ludzie się cieszą jak dostają ofertę taką jak dla nowych i nikt na forum się za bardzo na ten temat nie rozpisuje.

Ta C+ to was chyba za bardzo rozpieściła - niektórych na 100%.

Takie mam zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie przeczytałam ten post powyżej i się zastanawiam dlaczego skoro w STOEN jestem 20 lat i co miesiąc płacę 150 pln to też mnie nie traktują "lepiej" niż jak nowego klienta?

Przez te 20 lat zapłaciłam tyyyylllle kasy.

Chciała bym płacić tak przynajmniej 100 zł a prądem obdarować jeszcze sąsiada i kilka innych osób.

Ale by było fajnie :brawo:

 

 

Drożej, zmiana polityki, koniec promocji.Wszystko ok.Rozumiem to.

 

Pieniądz rządzi.

 

Podejście konsultantów jest dla mnie zastanawiające.Wmawiać komuś, że lepiej dla Pana jest tak.....

 

a w rzeczywistości mogę to mieć przecież taniej jako nowy klient.

 

Ich zadaniem jest nabić klienta na jak najwyższą kwotę, ale kiedy dyskusja idzie w kierunku, że 5zł to dla Pana dużo a 99zł nie.

 

No cóż życie...Podejrzewam, że takim gadaniem duża ilość osób dała się przekonać, ale to na prawdę nie jest skomplikowana matematyka i łatwo idzie policzyć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@JAGUAR81

 

Przeczytaj co napisałeś - że domagasz się specjalnego tarktowania jako satły długoletni abonent.

Ale zapewne byłe tak długo w tej C+ bo : odpowiadała Ci oferta i programowa i cenowa, a jeżeli nie to tylko możesz mieć pretensję sam do siebie że nie zmieniłeś operetora na innego ( stąd moja dygresja do STOENU)

Jeżeli chodzi o ofertę w C+ to z tego co się zorientowałam to z TV cyfrowych jest to najlepsza obecnie oferta na Full Pakiet z Multiroomem

W " N" zapłacisz 129 pln za pełny pakiet + 20 pln za Multiroom i na dzień dobru jakieś 300 pln za dekodery + kolejne koszty na kabel Eternetowy lub inne połączenia dekoderów.

W Polsacie nie ma multirumu tylko dają drugi dekoder z kartą na jakieś 14 programów

W c+ zapłacisz 154 pln i to wszystko dekoderów nie musisz łączyć a z drugiej kartu możesz nawet korzystać w domku "na działce"

 

A jeżeli faktycznie tak jest jak piszesz i 5 pln stanowi taki problem to podpisz nową umowę albo idz gdzie indziej tylko nie pisz takich dyrdymałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Droga JUSTKA777

 

Po co tyle agresji.Czy dyrdymałem jest zwrócenie uwagi na to, że niektórzy konsultanci próbują namówić klienta aby płacił więcej choć może mniej.Piszę w temacie Cyfra Promocje i piszę, że Promocji w moim przekonaniu nie ma!

 

Skoro nie warto kruszyć kopii o 5zł to w sumie 10 czy 20 złotych to też nie jest dużo.Nawet 90złotych więcej.... przecież to tylko 3 złote dziennie.

 

Wybacz mi ostatnie zdanie, ale jest to właśnie sposób przedstawienia swojej propozycji przedłużenia umowy jaka została mi zaprezentowana przez Panią konsultantkę.

 

Nigdzie nie pisałem o innych platformach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JUSTKA777

 

Czy tobie C+ płaci za opowiadanie takich bajek ...? Czy jaguar81 napisał coś złego , chcąc być traktowanym poważnie ? To C+ oferował abonentom, którzy chcieli opuścić ich z rożnych przyczyn niższy abonament, sami abonenci tego nie wymyślili, a ze teraz jest internet w każdym domu i ludzie nieraz przypadkowo trafiają na takie fora , dzielą się informacjami , chcąc płacić mniej ..... co jest oczywiste i normalne. To konsultanci walą właśnie teksty typu "przygotowaliśmy panu/i indywidualną ofertę na najlepszych warunkach" , więc te warunki powinny być albo faktycznie lepsze albo niech nie gadają głupot .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie otrzymałem 3 telefon z propozycją na c+kompakt za 62zł i podziękowałem cyfrze definitywnie. W ubiegłym roku zrezygnowałem z jednej umowy (miałem dwie) teraz także i z tej drugiej. Od jesieni korzystam z TNK HD + CP Mini HD (dwa moduły w jednym tunerze). W sumie 13 kanałów HD (przy okazji nSport HD, Eurosport HD, Polsat Sport, TVP Sport, Orange Sport Info) jak dla mnie wystarczy. Wszystko to za niecałe 50 zł. Do cyfry być może kiedyś powrócę, jak przedstawią uczciwą ofertę (pod względem zawartości merytorycznej i jakości technicznej) obliczoną na przeciętną polską kieszeń.

 

pozdr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

anonim69

 

Przeczytaj uważnie post a później się wypowiadaj. jaguar81 domaga się "specjalnego" traktowania ponieważ jest w C+ od 14 lat i odpowiedziałam na ten temat jakie mam zdanie.

Pisanie o płacenieu za bajki z C+ - tak masz rację jestem nową Panią prezes C+ płaci mi kokosy i dlatego całe siły wkładam w pisanie na forum.

gdybyś tak napisał było by fajniej i przynakmniej można było by się pośmiać.

Bo jak czytam takie posty jak ten od Zbigniew J jak wyżej to coś mnie trafia.

Jak można tak pisać....

Dlaczego Zbigniew J nie napisał ile musiał wydać na dekoder/ karty CI aby mógł jednocześnie odbierać TNK i Polsat.

Chociaż nie wiem czy to jest wogóle możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...