ml1234 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 A i jescze jedno mam pytanie jeśi umowa kończy mi się w czerwcu to okres wypowiedzenia w cyfrze+ jest 1 czy 3 miesięczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Przy umowie na czas określony 1 miesiąc. Poczytałbyś trochę forum, bo było to wałkowane dziesiątki razy. To raz. A dwa, to nie pisz posta pod postem, używaj funkcji edytuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 @ml1234 - pozatym jak nie wyslales wypowiedzenia to nie licz ze dostaniesz wiecej niz nowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 A czy wie ktoś do jakiej kwoty można obniżyć sobie maksymalnie abonament za "goły" pakiet KOMPAKT przy przedłużaniu umowy? Chodzi mi o maksymalną zniżkę na ten pakiet jaką ktokolwiek uzyskał do tej pory... Najlepsza oferta to 38pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ml1234 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 @Feniks jeśi nie wyslę wypowiedzenia to nie dostanę większego rabatu niż nowi? , jeśli tak to ja pisałem nie bawie się w takie żeczy wysyłam wypowiedzenie i przechodzę do N 48zł wszystko (dla abonentów konkurencji) + NFilm 20zł= 68 Oferta Cyfry+ (przedłużenie , oferta jak dla nowych): kompaktzC+ 62+11+10=83zł 78+11+10=99zł , gdyby zaproponowali mi 47kompakt/57optimum z Canal+ +11 +10=68/78zł to zostaję ;:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 @ml1234 Ile razy będziesz się pytał o to samo Odpowiedź brzmi NIE Nie dostaniesz większego rabatu bez wypowiedzenia Idź do n-ki i zacznij tam zadawać głupie pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orlik666 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 10 PLN to koszt miesięcznego wynajmu dekodera PVR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 A czy wie ktoś do jakiej kwoty można obniżyć sobie maksymalnie abonament za "goły" pakiet KOMPAKT przy przedłużaniu umowy? Chodzi mi o maksymalną zniżkę na ten pakiet jaką ktokolwiek uzyskał do tej pory... Najlepsza oferta to 38pln. Po podpisaniu aneksu do umowy będę mógł sobie włączyć do tego pakietu opcje CANAL+ HD (bez zobowiązania) za 30zł/m-c oraz ORANGE SPORT za 10zł/m-c? ps.Dzięki za konkretną odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Tak. Do pakietów bez Canal+ HD w składzie, można bez zobowiązania dobrać tę opcję za 30 zł/mies. Również można wziąć Orange Sport za 10 zł/mies. kiedy ma się równocześnie Canal+ HD. Orange sport bez Canal+ HD to koszt 14 zł/mies. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barcelona123 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Witam wszystkich ja wypoiedziałem umowę i zadzwoniłem przed chwilą do działu utrzymania abonamenta i dostałem nową propozycję umowy pakiet Canal+Optimum za 78 zł i dekoder na wynajem pvr 250 za 10 zł miesiąc czyli 88zł przez cały okres umowy dobra propozycja nie wiem czy nie brać opcj HBO HD za 23 zł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Dostałeś standard, czyli to co nowi abonenci. Zadzwoń jeszcze raz i potarguj się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek m Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Rozmawiałem dzisiaj ponownie z konsultantem(wypowiedzenie złożone).2 tygodnie temu proponowali mi cenę z cennika,dzisiaj Optimum z C+ - 57zł , HBO HD-27zł Cinemax Hd - 10zł,Multiroom-15zł,wynajem dekodera PRV- 20zł/mc , zakup Sagecoma - 129zł.Oczywiście wybór w dowolnej konfiguracji.Umowa na 15 m-cy.Niestety nie ma możliwości kupna za 40zł opcji Multipakiet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 A za Multi ile wołali przy takich warunkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 A za Multi ile wołali przy takich warunkach? 58,90pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aru13 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 W moim przypadku wygląda to tak - wypowiedzenie złożone na początku marca, dziś zadzwoniłem żeby upewnić się czy wypowiedzenie doszło miła pani potwierdziła że dotarło i z końcem kwietnia wyłączą mi cyfre - wniosek że aż tak bardzo im na użytkownikach nie zależy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Ale zadzwoniłeś na infolinię ogólną, czy do działu utrzymania klienta? Na ogólnej propozycji nie dostaniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 A za Multi ile wołali przy takich warunkach? 58,90pln Tak myślałem właśnie, że zejdą z ceną za pakiet C+ Optimum na 57zł co zablokuje wzięcie opcji Multi za 40zł... Coś kosztem czegoś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aru13 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Ale zadzwoniłeś na infolinię ogólną, czy do działu utrzymania klienta? Na ogólnej propozycji nie dostaniesz. Dzwoniłem na numer 223104560 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat17 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 DO aru Poczekaj, nie tak łatwo zrezygnują z abonenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiugogo68 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Witam,dzisiaj zadzwonił pan z cyfry zaproponował c+ Kompakt za 54zł PVR Pace za free,umowa na 15 miesięcy.Do końca kwietnia prestiż w cenie obecnej umowy czyli 58,90.Przyjąłem ofertę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aru13 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 DO aru Poczekaj, nie tak łatwo zrezygnują z abonenta. Pożyjemy zobaczymy, aż tak bardzo mi na nich nie zależy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat17 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 W styczniu kończyła mi się umowa na pakiet optimum z 50%rabatem przez 9 m-cy,Filmbox 13m -cy za 0zł.W grudniu telefon z C+ i propozycja przedłużenia na 19 miesięcy .Nie przedłużyłem, i tak jak polecaliście przed świętami wysłałem wypowiedzenie.Na początku stycznia telefon i znowu propozycja na 19 miesięcy.Pytam o umowę na 13 ,nie ma,znów nie przedłużam.Przed końcem stycznia telefon ,pani pyta o umowę i powód rezygnacji.Mówię,że 19m-cy to za długo,chyba zrezygnuje,albo przejdę na prepaid. Pada propozycja ,umowa 13m-cy, optimum za 44,73 przez 12miesiecy ,mówię,że się zastanowię ,a pani pyta kiedy ,może zadzwonić.PO 3 dniach przedłużyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aru13 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Czyli czekaniem można wiele zdziałać, dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darbo Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Rezygnują z klientów i to w łatwy sposób.Dzisiaj dzwoniłem i stwierdzono że klienci wypowiadający umowę z przyczyn regulaminu będą mieli propozycje w przyszłości Ale numer.Klient sam przychodzi a oni że gdzieś i kiedyś tam być może.Pogratulować podejścia biznesowego.Najwyrażniej firma ma kupę szmalcu i leje ciekłym moczem na klientów.Trudno.Przy sobocie odkurzyłem prepeidowe dekoderki CP.Oni nie gardzą żadnymi pieniążkami. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 mieli twoje wypowiedzenie i nic nie zaproponowali? czy po prostu pierwszego lepszet konsultanta na ogolnej sie zapytales/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi