Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z tym HBO HD to niby wina leżo po stronie nadawcy hmmm bardzo ciekawe mam w domu dwa dekodery na Pace 500GB HBO HD niema a u rodziców na Arivie śmiga wszystko. Bardzo ciekawe :|

 

Podobnie z programem Mezzo. Na Philipsie HD od Cyfry tego programu nie ma, a w drugim pokoju na zwykłym Fergusonie ( z kartą od splitera ) program działa. I to jest zastanawiające....

 

Dzwoniłem 30 min temu do cyfry...konsultant powiedział ze dekoder oace 500 jest do wymiany :) nie dałem za wygraną..zadzwoniłem ponownie po 5 min i okazało sie brak HBO HD na pace to wina dostawcy sygnału...w obecnej chwili CYFRA pracuje nad usunieciem usterki wiec trzeba czekac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli bym chciał zostawić po tej samej cenie na 3 miesiące to mam ich poinformować?

 

Musisz ich poinformować w czasie trwania promocji.

Abonent nikogo nie będzie informował tylko musi samodzielnie włączyć wyższy pakiet poprzez ICA, innej opcji nie ma. Tak mówi regulamin promocji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

w piątek przedłużyłem wygasającą 31.03.2011 umowę z cyfrą

 

niestety nie dało się nic szczególnego wynegocjować oprócz PVR PACE 500GB za darmo, którego nie miałem zresztą wcześniej, po rozmowie telefonicznej wystarczyło udać się do dowolnego punktu i odebrać sprzęt.

 

poza tym standardowa umowa na 19 miesięcy ze zobowiązaniem na Canal+HD, do tego optimum ze zniżkami 50% przez 9 miesięcy.

 

 

dodam jeszcze, że na PACE PVR 500GB - nadal nie działa Mezzo, HBO HD i Eurosport HD!

na Fergusonie Mezzo działało bez problemu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po napisaniu do C+ e-maila z zapytanie o ofertę która skłoni mnie do pozostania z nimi na kolejne 19 miesięcy

dostałem odpowiedź. Standardowe rabaty 7, 9 miesięcy itp. PVR 20zł miesięcznie.

Odpisałem że dziękuje za jasno przedstawiony stosunek do klienta i dziękuję za współpracę na takich warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po napisaniu do C+ e-maila z zapytanie o ofertę która skłoni mnie do pozostania z nimi na kolejne 19 miesięcy

dostałem odpowiedź. Standardowe rabaty 7, 9 miesięcy itp. PVR 20zł miesięcznie.

Odpisałem że dziękuje za jasno przedstawiony stosunek do klienta i dziękuję za współpracę na takich warunkach.

 

U mnie poczatkowo tez takie warunki dawali i listownie i telefonicznie, ostatnio w koncu zgoda na darmowy PVR a dokladnie 18 mies za free,a ostatni oplata 20 zł, takze trzeba probowac jesli takie warunki by Ci odpowiadały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dzwonił do mnie konsultant z C+ i zaproponował mi na przedłużenie umowy pakiet Optimum HD + HBO + FLIMBOX + dekoder Pace PVR za darmo na cały okres umowy.

Miał bym płacić 48zł przez 9msc a następne 4 ponad 100zł (umowa na 13 msc). Szkoda tylko że tak późno do mnie zadzwonili bo aktualnie zakupiłem telewizje N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie poczatkowo tez takie warunki dawali i listownie i telefonicznie, ostatnio w koncu zgoda na darmowy PVR a dokladnie 18 mies za free,a ostatni oplata 20 zł, takze trzeba probowac jesli takie warunki by Ci odpowiadały

Znudziło mi się proszenie o sensowne warunki i łaskawie otrzymanie dekodera bez opłat.

Jeśli im nie zależy na kliencie to mi nie zależy na ich łasce. Na szczęście mamy wybór co oglądamy i komu płacimy.

Chcąc zejść pakiet niżej z Optimum HD na Komfort HD z PVR proponują mi opłaty wyższe i umowę na 19 miesięcy.

Myślę że w tym czasie rynek bardzo się zmieni i będą dużo bardziej korzystne oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowy są na 19 msc a nie na 13... No chyba że się coś zmieniło?

 

Tak jak myslalem, nakosili ile mogli tych co lubia teksty o tej "jakosc kosztuje" i "stac nas by placic" i z ich kieszenie teraz powalcza o tych co mieli rosadek by sie nie dac naciac na to pranie mozgow :P Chociaż ja osobiscie jestem tym mimo wszystko troche zniesmaczony i jak nawet uslysze umowa 13 miesiecy, 9 miesiecy 50% i pvr gratis to nie wiem czy mimo wszystko na to pojde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marioking, naprawdę takimi postami nic nie wnosisz, jest wątek "Narzekamy na Cyfrę+", już było to mówione. Cyfra+ nie będzie przed Tobą klękała, jeśli nawet takie warunki Ci nie pasują, jakie przytoczyłeś, to już należy się zastanowić nad sobą, czy na pewno rozróżniasz rynek platform satelitarnych od rynku hipermarketów.

Sami między sobą wprowadzacie chaos, bo jak jeden napisał e-maila do Cyfry i dekoder dostał, to już drugi strzela focha, że odpisali mu co innego. Na decyzję o tym Dział relacji z abonentami bierze na pewno kilka czynników, a już na pewno nie ugnie się pod presją postów na Sat Kurierze, litości. Poza tym na pewno jeśli podaliście numer telefonu na umowie i akurat w danym miesiącu macie ostatni miesiąc wypowiedzenia, to ktoś się z Wami skontaktuje z Działu utrzymania abonenta. Zamiast być cierpliwym, to na kilkanaście stron robicie śmietnik o dekoderze PVR i już na początku miesiąca wygrażacie, że odchodzicie gdzie indziej. Czekajcie, a będzie wam dane.

@krystian00707

Nie wiem, skąd wytrzasnąłeś taką ofertę, bo takiej nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marioking....

 

Na szczęście to nie to nie forum cyfry gdzie moglibyście cenzurować przepływ informacji który wam szkodzi, gdyż to ze ktoś się podzieli swoja oferta nie jest dla niego żadna korzyścią. Bo interes to właśnie ma cyfra w sianiu dezinformacji i kontrolowaniu tego jak korzystne warunki można dostać w rzeczywistości.

 

I nie mam złudzeń z tym "klękaniem cyfry", ale podchodzę do tematu "na zimno" i nie zależy mi na tym. Rzecz jasna najwygodniej byłoby dla mnie gdyby cyfra zaproponowała najkorzystniejsze warunki, bym nie musiał tracić czasu na zdawaniu i pozyskiwaniu sprzętu od nowego operatora. Z tym ze nie planuje się godzić z tego powodu na byle co. Te warunki, jak: 13 miesięcy w tym 9x 50% i pvr gratis, to w końcu żadne wygórowane oczekiwania skoro mogli je dać ostatnim razem, plus nawet miałem 5hd gratis przez cala umowę. Wiec nowa oferta ktorej wedlug ciebie nie ma :P jest i tak ciut mniej korzystna :D

 

Ps. Swoja droga nie rozumiem tej twojej misji, z tym gaszeniem oczekiwań, żeby za dużo ludzie nie chcieli. Bardziej to wyglada na działanie kontrolowane przez cyfre niż przedstawiane przez ciebie "życzliwie uchylania rąbka tajemnicy przez konsultanta w wolnej chwili".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marioking,jasne że masz rację!deadprince uważa,że abonent ma być dojną(a do tego przygłupią)krową.Dlaczego klienci mieliby inaczej traktować Cyfrę od każdego,kto oferuje jakieś usługi,czy towary na konkurencyjnym rynku?Nie chcą poprawić oferty dla dotychczasowych klientów,to niech ich tracą.Oni mają wybór i my też.Że też muszę takie OT umieszczac,ale to przez Twoje pouczanie.Nawet w niedzielę masz tu służbę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marioking, musi być ciężkie takie życie, gdy dopatruje się spisku wszędzie tam, gdzie go nie ma. Piszę sobie po prostu posta, nic złego nie mam na myśli; napisałem Ci, że od narzekania na Cyfrę jest inny wątek, a Ty o cenzurze. A z tą misją i kontrolowaniem wpisów przez Cyfrę, to pojechałeś po bandzie. Masakra, stary.

Nowa oferta jest "ciut mniej korzystna", bo jak sam zauważyłeś, kiedyś było 5xHD dołączane do pakietu i było za darmo. Zatem Twoje myślenie "to w końcu żadne wygórowane oczekiwania skoro mogli je dać ostatnim razem" jest błędne, chociażby z tego powodu, że teraz pozmieniały się pakiety. Podlicz sobie swoją ofertę na nowy Optimum HD - przy 13-miesięcznej umowie wychodzi 55 zł. Z punktu widzenia klienta cena super, ale nie wiem, czy zauważyłeś od paru miesięcy, że Cyfra+ jakoś nie przejęła się konkurencją w postaci N. Gdyby tak było, promocje byłyby inne. Być może się kiedyś taka promocja pojawi, nikt tego nie wie.

 

Mingus, to wolny kraj, mogę pisać kiedy mi się podoba. A poza tym, nie narzucaj mi swojego punktu widzenia, bo to dziecinna prowokacja. To, że czujesz się jak dojna krowa, to już Twój problem. Powtarzasz slogany solidarnościowe pt. "w kupie siła".

"Dlaczego klienci mieliby inaczej traktować Cyfrę od każdego,kto oferuje jakieś usługi,czy towary na konkurencyjnym rynku?" - odpowiem pytaniem. Jak kupisz załóżmy telewizor czy jakikolwiek inny produkt w jakiejś promocji, promocja dobiegnie końca, cena wróci do standardowej, a Ty będziesz chciał kupić drugi taki sam, to powiesz w sklepie, że zapłacisz taką cenę, jak zapłaciłeś, inaczej nie kupisz? Przykładów można mnożyć. Oczywiście, że jest konkurencja, ale elementem konkurowania nie jest tylko cena czy lepszy interfejs dekodera, ale też zawartość kanałów tematycznych. Uprzedzając Twoje złośliwe docinki pod kątem pracowników Cyfry+, gama pakietów tematycznych w Cyfrze+ jest najszersza jeśli chodzi o kanały filmowe i dokumentalne (a wg niektórych też sportowe, ale to kwestia kto jakie dyscypliny lubi) i można to wywnioskować poświęcając parę minut na przeglądnięcie pakietów platform. Gros części abonentów na tym zależy i wolą dopłacić te 10 czy 15 zł miesięcznie, żeby mieć więcej kanałów i szerszy wybór.

 

Tak samo jest z Cyfrą. Sorry, ale ja też jestem użytkownikiem kablówki, płacę rachunki telefonicznie w dwóch sieciach itp., ale w życiu nie przyszło mi do głowy, żeby rezygnować z czegokolwiek na rzecz czegoś innego tylko dla zasady, czyli dlatego, że ktoś nie chce mi dać IDENTYCZNYCH albo lepszych warunków niż rok temu, bo to po prostu dziecinada.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...