bat Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Szykuję się z przedłużeniem, ale interesuje mnie "goły" Podstawowy+ (lub KompaktHD) na 13-18 mcy. Ma ktoś wiedzę o wysokości ew. zniżki... (widzę tu bowiem jedynie abo wysokich pakietów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamqs Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 witam mam umowę do końca września i złożone wypowiedzenie dziś zadzwoniłem do cyfry i zaproponowali mi prestiżowy hd za 119.90 plus 20zł za pvr na 18 msc więc podziekowałem. Jak myslicie uda sie wyrwac pvr za 0 zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apanasbudriszko Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 a umiesz czytać ? choćby 3-4 wcześniejsze wpisy w wątku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadprince Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 A co ma umiejętność czytania z tym, jakie są realia na dzień obecny? Nie wiem, jakim cudem waldek2 PVR-a dostał za 0zł, może miał wcześniej na kontrakcie zaznaczone Bezpłatne użytkowanie PVR, bo są takie przypadki, ale na dzień obecny "góra" definitywnie odmawia rabatowania PVR-ów do 0zł, nawet dla abonentów z bardzo długim stażem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 A czy "góra" też odmawia sprzedaży na własność Philipsa HD (bez dysku) po promocyjnej cenie przy przedłużaniu umowy? Mówię o Philu aktualnie dzierżawionym przeze mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Mam umowę na powitalny+. Może ktoś się orientuje na jaką promocję mogę liczyć, gdybym chciał podnieść do podstawowego+ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadprince Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 @andyg Wiesz co, nie spotkałem się z tym, musiałbyś zadzwonić na infolinię, ale podejrzewam, że nie. Ewentualnie po cenie standardowej 499zł. Ale chodzą plotki, że Cyfra+ ma wypuścić jakiś dekoder HD za ok. 300zł. Ale to na razie tylko plotki. @dvbx Do kiedy masz umowę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekhm Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 dvbx - o promocjach porozmawiamy w poniedziałek. Jutro, tj. dzisiaj już właściwie... jest ostatni dzień promocji obowiązujących od jakiegoś czasu. 06.09.2010r. powinny wejść nowe oferty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulhudson Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Umowe mam do 30 września, początkiem sierpnia wysłałem pismo z rozwiązaniem umowy, czekać na telefon z c+, czy dzwnoić do nich? Do tej pory nikt z c+ do mnie nie dzwonił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadprince Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Jak masz aktualny telefon w systemie to na pewno ktoś zadzwoni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filmowiec BRH- Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 lub 22 310 45 65 Dział Utrzymania Klientów C+ i się przypomnij ale polecam jutro bo jutro wchodzą nowe pakiety w życie także nie opłaca się na starych zasadach tego robić dziś poczekaj do jutra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 @andygWiesz co, nie spotkałem się z tym, musiałbyś zadzwonić na infolinię, ale podejrzewam, że nie. Ewentualnie po cenie standardowej 499zł. Ale chodzą plotki, że Cyfra+ ma wypuścić jakiś dekoder HD za ok. 300zł. Ale to na razie tylko plotki. @dvbx Do kiedy masz umowę? I to jest dekoder 6201 zwroty cena : 250zl koledzy w innych tematach to opisali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o-af Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Ku przestrodze Od 1 września przedłużyłem umowę o kolejne 13 miesięcy (118 za Prestiż HD+ i do tego dekoder za free). Jakież było moje zdziwienie jak wszedłem na ICA i zobaczyłem wrześniowy rachunek opiewający na 138 pln. Zadzwoniłem i okazało się, że w systemie nie ma informacji, że dekoder miał być za free. Złożyłem reklamację i czekam na odsłuch rozmowy podczas której podpisałem umowę. Swoją droga to ciekawe, czy takie dzianie to polityka firmy (na zasadzie że jeden się zorientuje, a dziewięciu nie i będą potulnie płacić), czy może jest to jakaś kombinatoryka konsultanta żeby wyższą prowizję za umowę zgarnąć. Może ktoś z C+ obecnych na tym forum się wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smialek Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Witam, Obecnie mam umowę na czas nieokreślony z czystym pakietem Podstawowy+ (obecnie Kompakt) za 42,90 zl.Dotychczas oferowano mi za przedłużenie umowy jedynie marne promocje na HBO,które mnie nie interesują i stąd moje pytanie: wysyłać wypowiedzenie i cierpliwie czekać na lepsze propozycje,czy dzwonić i próbować negocjować?Jakie warunki można realnie uzyskać za abonament 50-60 zl msc? Z góry dziękuję wszystkim za pomocne sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmuspl Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Witam Mam podobny problem. W lipcu zadzwonił do mnie koleś z BOK-u CYFRY i zaproponował paczkę CANAL+ za 50%na 4 miesiące zgodziłem się. Dostaje rachunek za sierpień a tutaj dodatkowo włączone HBO i CANAL+ tak jak miało być. Złożyłem reklamacje i czekam na odpowiedź do 9 września (30dni) mają czas ale na razie nie dostałem odpowiedzi... Nieźle robią abonentów w w jajco... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekhm Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Ku przestrodzeOd 1 września przedłużyłem umowę o kolejne 13 miesięcy (118 za Prestiż HD+ i do tego dekoder za free). Jakież było moje zdziwienie jak wszedłem na ICA i zobaczyłem wrześniowy rachunek opiewający na 138 pln. Zadzwoniłem i okazało się, że w systemie nie ma informacji, że dekoder miał być za free. Złożyłem reklamację i czekam na odsłuch rozmowy podczas której podpisałem umowę. Swoją droga to ciekawe, czy takie dzianie to polityka firmy (na zasadzie że jeden się zorientuje, a dziewięciu nie i będą potulnie płacić), czy może jest to jakaś kombinatoryka konsultanta żeby wyższą prowizję za umowę zgarnąć. Może ktoś z C+ obecnych na tym forum się wypowie. Konsultant nie ma prowizji żadnej uzależnionej od tego czy dostałeś rabat na dekoder, czy nie... Prawdopodobnie rabat na dekoder jeszcze nie został wprowadzony, lecz nie mogę się na ten temat dokładniej wypowiadać - dzień wolny. gizmuspl - dzwonil do Ciebie konsultant z firmy zewnetrznej, tutaj prawdopodobnie jest jego wina, sa z tego znani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Wysłałem wypowiedzenie ostatniego sierpnia, dziś oddzwonił konsultant wypowiedzenie doszło. Niestety nic to nie zmieniło w ofercie dla mnie, jest teraz cenowo nawet drożej Jeszcze w sierpniu oferowano mi pakiet podstawowy+ (teraz kompaktowy) za 34,90zł na 13 miesięcy. Teraz mimo wypowiedzenia jest to 39,90zł na 18 m-cy konsultant pytał kierownika i nie ma już oferty 34,90zł. Podobno jest to związane z faktem wprowadzenia kanałów polsatu. Jak myślicie mam jeszcze szansę wywalczyć ofertę 34,90zł, a może przeczekać do listopada na lepszą ofertę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mobo40 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 WitamMam podobny problem. W lipcu zadzwonił do mnie koleś z BOK-u CYFRY i zaproponował paczkę CANAL+ za 50%na 4 miesiące zgodziłem się. Dostaje rachunek za sierpień a tutaj dodatkowo włączone HBO i CANAL+ tak jak miało być. Złożyłem reklamacje i czekam na odpowiedź do 9 września (30dni) mają czas ale na razie nie dostałem odpowiedzi... Nieźle robią abonentów w w jajco... Ja bym radził nie odbierać telefonu jeżeli wam się wyświetla ''numer zastrzeżony'' bo ci z firmy zewnętrznej naciągają ludzi. Mnie też raz wrobili, musiałem składać reklamację (pisałem o tym w wątku o reklamacjach) teraz telefonów z numeru zastrzeżonego już nie odbieram i mam spokój. A swoją drogą dziwię się że Cyfra nie reaguje na takie i jeszcze gorsze zagrywki, przecież to jest psucie marki, no ale widocznie Cyfra uważa inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mband Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Do olaf Czy tą reklamacje składa się telefonicznie czy pisemnie trzeba. 1. Jeżeli na rozpatrzenie reklamacji jest 30 dni to trzeba zapłacic zawyżony rachunek (ewentualnie po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji bedzie zwrot nadpłaconej kwoty) Ja zgodziłem sie za pakiet Prestiżowy HD+ na 118 PVR za free i multiroom za 15 zł. W sumie 133 z groszami w ica mam 154 trzeba reklamacje składać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kot_Sylwester Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 @mband Składałem reklamację e-mailowo (w połowie miesiąca ni z gruchy, ni z pietruchy włączyli mi opcję canal+). Dostałem odpowiedź z biura obsługi klienta, że najpierw pobiorą zawyżoną należność ale w przypadku uznania reklamacji nadpłatę zwrócą. Oczywiście dali sobie 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Po czym ku mojemu zaskoczeniu w ostatnim dniu miesiąca Canal + został zakodowany, a wysokość rachunku wróciła do normy (widać to było w ICA). Krótko mówiąc załatwili reklamację w trybie "na skróty" a ja za friko oglądałem Canal+ prze pół miesiąca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o-af Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 mband Jak zadzwoniłem z pytaniem o kwotę jaką widzę w ICA to konsultantka od razu zapisała w systemie reklamację i prośbe o odsłuch. ekhm wedle słów konsultanta zapis o wynajęciu za free PVRa nie znajduje się w aneksie jaki do mnie wyslano (trudno się do tego odnieść, bo jeszcze wspomniany aneks nie doszedł). Jeżeli tak jak piszesz wysokość prowizji konsultanta nie jest uzależniona od ustępstw na jakie poszedł przy negocjacjach z klientem, to takie działanie na wielką skalę biznesowo nazywa się polityką firmy, a w języku potocznym zwykłym naciągactwem. Może by tak Urząd Ochrony Konsumenta zainteresować tematem, niech sprawdzą jakie procesy i procedury obowiązują w C+. Kończę bo się OT robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmuspl Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Witam Proszę o wytłumaczenia Jeżeli podpisałem umowę dnia 3 grudnia 2009 (do końca grudnia nie płaciłem tylko od stycznia) na 13 miesięcy i przez 9 miesięcy mam rabat 50% na Podstawowy+. I tutaj pytania : Do jakiego miesiąca mam rabat ? Kiedy kończy mi się umowa z CYFRĄ? P.S. We wrześniu naliczyli mi już 100% a wydaje mi się że jeszcze powinno być 50%? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 płatność zaczęła Ci się od stycznia 2010 do 30 września 2010 masz rabat 50 % na pakiet umowę masz do 31 stycznia 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAKTUS Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Wg mnie masz umowę do 31 stycznia 2011 , a 50% zniżkę do 30 września 2010. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Na jaką najlepszą ofertę można teraz liczyć mając pakiet podstawowy+ (kompaktowy). Chciałbym zostać przy tym pakiecie. Jak nisko mogą zejść z ceny? I czy można wywalczyć chociaż na parę miesięcy za darmo HBO lub Canal+ lub cinemax ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi