Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, tylko chodzi mi o wyraźne zaznaczenie w jakim przypadku możesz otrzymać HBO za 9,90 by nie tworzyć niepotrzebnego zamieszania. Wbrew pozorom to w jaki sposób skorzystałeś z promocji jest bardzo ważne, by nie tworzyć wrażenia, że coś mogę jeszcze wytargować przy przedłużaniu/podłączeniu, gdy wszystkie opcje są już wyczerpane. Cyfra+ ma kilka różnych promocji, nie ze wszystkich można skorzystać od tak sobie - możesz mieć HBO za 9,90 ale jak napisałem musisz spełnić pewne warunki, inaczej nie otrzymasz tej promocji. A jednym z warunków jest chęć odłączenia tej opcji.

Powtórzę to do znudzenia - chodzi mi tylko o wyraźne zaznaczenie kiedy można skorzystać z tej promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wniosek prosty, skoro tylko przy rezygnacji z HBO mozna otrzymac owa oferte na 9,9 wystarczy przy przedluzaniu wynegcjowac hbo gratis na pare miesiecy, a potem zrezygnowac by dostac oferte na 9,9. Szczegolnie jak wlasnie wiadomo ze to mozliwe. Wiec dobrze ze powiedziales a "konsultant" wyklarowal jasniej zasade dzialania. I wszyscy sa happy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej pisałem z pracy z komórki, więc ciężko się skupić na wszystko odpisać, więc robię to teraz.

 

A czy ja gdziekolwiek napisałem że to było przy przedłużeniu??? Sam sobie to dodałeś i upierasz się, że to niemożliwe. Powtarzam - mam gdzieś jak to się nazywa i z kórego działu pochodzi, istotne dla mnie (i myslę, że dla innych użytkowników też) jest to ile się płaci w ostatecznym rozrachunku.

 

Może dla Ciebie nie jest to istotne, ale dla ludzi którzy chcą przedłużyć umowę (a o tym chyba jest ten wątek, jeżeli się mylę to przepraszam, ale jestem tu nowy i nie zorientowałem się w tych wszystkich wątkach), ta różnica jest zasadnicza.

 

Poza tym patrzyłem trochę na oferty antidowngrade, i tej za 9,90 nie znalazłem (być może dla mnie jest niedostępna, bo jak już pisałem, ja nie z tego działu i nie muszę mieć dostępu do wszystkiego). Znalazłem "rabat 10zł na canal+ na 6mc" i taki sam kupon na HBO, niewykluczone, że ktoś Ci wrzucił oba te rabaty, co akurat jest nie zgodne z regulaminem (rabaty się nie łączą), ale system czasami przyjmuje niezgodne z regulaminem opcje, widziałem już takie umowy, gdzie było tyle rabatów, że niektóre miesiące cyfra dopłacała za niektóre opcje.

 

OK, Ty jakimś cudem dostałeś, ale powtórzę do znudzenia - nie ma takiej możliwości, żeby ktoś dostał taki rabat przy przedłużaniu umowy.

 

Nie zrozumiałeś mię mi chodziło o to ,że siostra ma teraz Cyfrowy Polsat na wypowiedzeniu a chciała by Cyfra+ z taką ofertą za tą cenę czy ma na to szansę

 

Nie ma odrębnej oferty dla polsatowców. Poza tym z tego co piszesz, to ona chce podpisać nową umowę, a to nie ten wątek.

 

Nie ma odrębnych promocji dla abonentów innych platform. Wszystkie promocje są na stronie cyfry.

 

Promocje które są na stronie, to oferty dla nowych abonentów. Dla przedłużających są inne.

 

A jaka najlepsza oferta przysługuje przy przedłużaniu podstawowego + na 18 miesięcy?

Najlepsza - patrz najtańsza.

 

29,90/18mc

 

Z tego co wiem nie ma HBO za 9,90 tylko za 19,90 (w promocji oczywiście). Są 2 możliwości otrzymania HBO za 9,90:

1. Reklamacyjnie

2. Miałeś opcję Canal+ za 29,90 i konsultant zaproponował Ci podłączenie HBO za 9,90 - z tym, że tak naprawdę dostałeś 10zł rabatu na C+ i HBO z rabatem za 19,90 na pół roku (czyli do starej opłaty zostało doliczone 9,90).

 

Obstawiam drugą opcję. Mam rację?

 

1. Reklamacyjnie na telefon nie dostanie, zresztą reklamacyjnie to przeważnie dostaje się gratis. (ale to też nie mój dział, więc mogę się mylić)

2. Stawiam na tą opcję, jak pisałem wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mścisław powiedz mi proszę dlaczego u was jest tak ze trzeba dzwonic kilka razy by dostac to co sie chce? Ja dzwonilem 3 razy i mimo ze pytalem o prestirzowy hd z 30% dekoder pice z rab 100% to nie chciano mi dac :) dopiero za 3 razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Konsultancie, krótka piłka :)

To ile maksymalnie utarguje (po tych trzech odmowach)?

Interesuje mnie:

- Pakiet podstawowy

- Canal + z opcjami HD (ewentualnie sam MIX)

- dekoder PACE za Ozł. na cały okres umowy

- umowa na 13 m-cy.''

z góry dziękuje za odpowiedź

 

a tak btw. to chyba Wam podeśle fakturę za telefon, bo cały czas macie 10 min. czas oczekiwania, przy czym inne platformy łączą BOK po dwóch sygnałach :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im więcej rabatów konsultant daje, tym mniej prowizji otrzymuje. Niektórzy wychodzą z założenia, że jak nic nie zarobią na abonencie to mają głęboko w nosie czy zrezygnujesz z Cyfry czy nie. Prosta zasada , która obowiązuje we wszystkich call center.

 

I tu leży pies pogrzebany. I całe to pisanie pana konsultanta zmierza do tego by nas przekonać, że nie ma się co targować bo i tak nic nie dostaniemy. A my róbmy swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im więcej rabatów konsultant daje, tym mniej prowizji otrzymuje. Niektórzy wychodzą z założenia, że jak nic nie zarobią na abonencie to mają głęboko w nosie czy zrezygnujesz z Cyfry czy nie. Prosta zasada , która obowiązuje we wszystkich call center.

 

Jest w tym co piszesz sporo prawdy, i mniejszy rabat tym większa prowizja to jedna rzecz. Druga sprawa, to po prostu nie zawsze kierownictwo pozwala na dawanie najlepszych promocji. Wychodzą z założenia, że może ktoś weźmie mniejszy rabat, wtedy zysk dla firmy większy, a jak nie weźmie, to zawsze można zadzwonić drugi raz z lepszą ofertą, Na największe rabaty zawsze można liczyć mając wypowiedzenie i ostatni miesiąc promocji. Szczególnie pod koniec miesiąca. W wielu przypadkach, nie mając wypowiedzenia, nie masz co liczyć na uzyskanie najlepszej dostępnej promocji, jak nie weźmiesz tego co Ci dają, to jak złożysz wypowiedzenie, zadzwonimy z lepszą ofertą. Taka strategia marketingowa.

 

Panie Konsultancie, krótka piłka :)

To ile maksymalnie utarguje (po tych trzech odmowach)?

Interesuje mnie:

- Pakiet podstawowy

- Canal + z opcjami HD (ewentualnie sam MIX)

- dekoder PACE za Ozł. na cały okres umowy

- umowa na 13 m-cy.''

z góry dziękuje za odpowiedź

 

A masz złożone wypowiedzenie i Twoja umowa kończy się w czerwcu? Jeżeli tak, to podstawowy 30,03/13mc, canal+ 20,93/13mc, 5xHD gratis, c+HD gratis, pacePVR gratis (najem), wszystkie gratisy oczywiście na 13mc. Jak chcesz mixa to za 8zł. Tylko załatw do najpóźniej w niedziele, bo straszą nas, że od poniedziałku ta promocja będzie wycofana, co prawda często blefują, żeby zwiększyć nacisk, ale czasami jest to prawda.

 

a tak btw. to chyba Wam podeśle fakturę za telefon, bo cały czas macie 10 min. czas oczekiwania, przy czym inne platformy łączą BOK po dwóch sygnałach :P

 

Jak masz wypowiedzenie i dzwonisz w sprawie przedłużenia, to dzwoń na 22 310 45 65, tu kolejek z reguły nie ma. (wyjątkiem jest koniec miesiąca i okres okołoświąteczny, kiedy kilkakrotnie więcej osób dzwoni po promocję)

 

I tu leży pies pogrzebany. I całe to pisanie pana konsultanta zmierza do tego by nas przekonać, że nie ma się co targować bo i tak nic nie dostaniemy. A my róbmy swoje.

 

Targować zawsze się możesz, dlatego na forum piszę co da się wytargować, nic na tym nie tracę. Na forum na pewno nie będę nikogo przekonywać do przedłużania umów, bo nic z tego nie mam. Przecież użytkownicy tego forum, to pewnie coś koło promila abonentów z którymi rozmawiam, więc dla mnie żadna strata jak Wam napiszę o najlepszych promocjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz złożone wypowiedzenie i Twoja umowa kończy się w czerwcu? Jeżeli tak, to podstawowy 30,03/13mc, canal+ 20,93/13mc, 5xHD gratis, c+HD gratis, pacePVR gratis (najem), wszystkie gratisy oczywiście na 13mc. Jak chcesz mixa to za 8zł. Tylko załatw do najpóźniej w niedziele, bo straszą nas, że od poniedziałku ta promocja będzie wycofana, co prawda często blefują, żeby zwiększyć nacisk, ale czasami jest to prawda.

Niestety pierwsze wypowiedzenie, z własnej niefrasobliwości wysłałem zwykłym priorytetem na początku maja i nie doszło (umowa do końca maja), kolejne wysłałem poleconym za potwierdzeniem odbioru, to doszło, ale za późno (umowa przedłużona na czas nieokreślony), więc będzie wypowiadana z końcem czerwca, z doświadczenia wiem, że im cieplej tym gorzej...

Wychodzi 50,96 zł. i to jest kwota która mi odpowiada. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Dzięki, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie dzwoniłem do ICA i zaproponowano mi:

Umowa na 18 m-cy, Komfortowy+ za 49,90 zł (przez 18 m-cy) plus HD MIX gratis przez 18 m-cy, wymiana dekodera HD na HD PVR bez opłaty za użytkowanie przez 18 m-cy.

Dotychczas na tej umowie miałem Podstawowy+, Nat Geo HD (za standardowe opłaty) i dekoder HD bez opłat, umowa nieprzerwalnie od 1999 roku.

Chyba nawet spoko ta oferta, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podchody, dzwonienie po kilka razy, wysyłanie wypowiedzenia, a mi się wydaje że wystarczy dobra rozmowa.

Ja dostałem konkretne propozycje już w pierwszej rozmowie, bez żadnego wysyłania wypowiedzenia, tak samo siostra. Zamiast dodatkowych zabiegów wystarczy poczytać to forum i jeśli któraś z ofert nam odpowiada tak porozmawiajmy z doradcą, żeby zasugerować aktualną ofertę o której przeczytaliśmy tutaj i w większości przypadków ją dostaniemy .

 

A tak sobie popatrzyłem, że ten wątek jest jednym z popularniejszych, więc to może świadczyć, że podobnego zaangażowania w CP i Nce w utrzymanie klienta po prostu nie ma. Co ciekawsze w Cyfrze oferty na przedłużenie są obecnie lepsze niż dla nowych klientów, czyli Cyfra stawia na wiernych klientów. Z doświadczenia w sektorze finansowym wiem, że strategia oparta tylko na pozyskiwaniu nowych klientów sprawdza się tylko na początku (patrz Nka) kiedy trzeba zdobyć rynek, nastepnie trzeba ją zmienić i utrzymać jak najwięcej klientów i zwiększyć średnią kwotę z niego pozyskaną, co wydaje mi się teraz zaczeła mocno robić Cyfra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłanie wypowiedzenia to nie żaden problem, a zawsze jakaś zachęta dla konsultantów nad zaproponowaniem korzystniejszej umowy dla klienta. Ja tam wysłałem wypowiedzenie dwa miesiące przed terminem, ale dopiero w ostatnim miesiącu obowiązywania poprzedniej umowy zadzwoniłem do nich i od razu zaproponował mi umowę która była do zaakceptowania dla mnie. Ale akurat natrafiłem na konsultanta który był konkretny i jak mnie się wydaje rzetelny. Ale jak już w czerwcu ponownie zadzwoniłem do nich żeby zamienić 5xHD na MIX-a to natrafiłem akurat na takiego konsultanta że wo gule początkowo nie chciał się zgodzić na zniżkę na MIX-a .Twierdził że takiej zniżki nie ma dopiero po dłuższej chwili przekonywania go że jest inaczej przyznał że jednak jest taka zniżka i zamienił dopiero 5-kę na MIX-a. Także morze warto się nieraz potrudzić trochę żeby uzyskać lepsze warunki dla siebie, chociaż nie powinno się takich zabiegów stosować, no ale życie i marketing koryguje nasze oczekiwania ... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to mam szczęście (albo pecha). Co siedzę sobie na kibelku i stawiam figurki z brązu to z Cyfry dzwonią. I to któryś raz. :mrgreen:

Propozycja:

13 miesięcy, pakiet prestiżowy HD i PRV na cały okres umowy gratis za 118 złoty.

Chyba do przełknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

mam dwie umowy z Cyfra, jedna na pakiet prestizowyHD i tutaj korzystalem z promocji z TV, natomiast druga karte uzytkuja rodzice. Jest tam komfort+, umowa konczy sie w czerwcu. Wypowiedzenie wyslane. Rodzice maja Stronga na wynajem, orientujecie sie czy podczas przedluzenia mozna liczyc na PVR? jak to wtedy sie odbywa zakladajac ze maja Stronga? a na co na chwile obecna moge liczyc, bez kanalow premium?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Niedawno przedłużyłem umowę z Cyfrą+. Ogólnie wszystko dobrze, tylko do szczęścia potrzebuje kilku kanałów. HBO zabiorą mi za 2 miesiące, więc mam pytanie. Czy w C+ są organizowane takie promocje, że w czasie trwania umowy mogę wykupić jakiś pakiet po niższej cenie ? No i czy można oddzielnie jeden kanał wykupić ? (Nat Geo Wild HD).

 

Btw. Witam na forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...