Skocz do zawartości

wPolsce24


KENZO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, mara68 napisał(a):

W UPC DVB-c jest niby na kanale 4K SDR... bitrate ok. 21 Mb/s.

 

Wszystko jasne. W 4K jest jedynie logotyp, oznaczenie wiekowe, scroll i nazwa "Polityka na deser". Natomiast belka już w HD, a obraz również w HD.

 

Takiego rozjazdu jakości technicznej nigdy nie widziałem. Nie potrafią zapanować nad fps (ciągle mylą 25, 50, 30), a tutaj CZĘŚĆ grafiki emitują w 4K. Bo nie całą. Belka nie jest w 4K.

Edytowane przez jaan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Piotrek22 napisał(a):

Niezły kanał powstał . Teraz nawet idzie go oglądać Wiadomości wróciły. Marta Kielczyk jest spoko.

Na tle mainstreamu i TVP powiedziałbym, że nawet bardzo dobry moim zdaniem.

Edytowane przez Kirk
  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Republika ma o 11:00 "Salonik Polityczny Rafała Ziemkiewicza", a z kolei wPolsce24 o tej samej porze daje "Salon polityczny Magdaleny Ogórek". U Ziemkiewicza są publicyści, a Ogórek politycy. Nazwa podobna. Ogórek próbuje robić śniadanie (lunch?) z politykami na tej samej zasadzie co Andrzej Stankiewicz w "7 dniu tygodnia w Radiu Zet", Miłosz Kłeczek w "Wysokim napięciu" w Republice, Kamila Biedrzycka w "Woronicza 17" w TVP Info, Bogdan Rymanowski w swoim "Śniadaniu" w Polsat News, Agnieszka Gozdyra w "Bez ogródek" w RDC i Konrad Piasecki "Kawa na ławę" w TVN24. Spory maraton spotkań z politykami. Politycy-celebryci nie rozdwoją się i nie obskoczą wszystkich "śniadań". Wiadomo, że będą chcieli załapać się na te z większą oglądalnością. Gozdyra i Ogórek w tym wypadku mają szansę na zaproszenie drugoligowych polityków, bo oglądalność symboliczna liczona w setkach, a nie w tysiącach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka piękna manipulacja na pasku kanału. 

Cytat

Neo-TVP wyrzuca ze swojego programu posłów opozycji. 

Dziwna liczba mnoga bo dotyczyło to jednego posła i  za co oczywiście ani słowem, bo jeszcze widz mógłby wykazać zrozumienie dla takiego działania. 

Edytowane przez dvbtowiec
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu napisał że "nieźle to wygląda" z danych Nielsen Media kanał ogląda maksymalnie 42 tyś widzów dziennie przy kosztach nadania w NTC to widownia jest wręcz śladowa .Nie wiem jak oni wyobrażają sobie finansowo kontynuowanie tego projektu  

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest istotny. Ale jeszcze bardziej istotne jest nie płacić za dotarcie do widza 60+. Czyli robisz reklamy pod nich, wiesz, że docierają do nich a płacisz tylko do 59. Fajne? Nie dla nadawcy ale to nie nadawca ustala zasady na rynku.  Przecież jak Polsat Media w sumie siłą wprowadziło zmianę komercyjnej z 16-49 na 16-59 to już był wielki raban na rynku reklamowym. 

Edytowane przez Mariusz Wójcicki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...