JedynyTaki Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 8 minut temu, Krzysiek1991 napisał(a): Ale zauważcie, że wcześniej w tamtym roku Canal+ utrzymywał miejsce dla 6 kanałów Polsat Sport Premium. Teraz są tylko 4 na satelicie, do tego obcieli bitrate to oni musza jeszcze Canal+4K. Ciekawe co oni odwalili przez wakacje, ze miejsca nie ma. CANAL+ nie nadawał kanałów Polsat Sport Premium z własnych pojemności satelitarnych w przeciwieństwie do kanałów Extra. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jock Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 30 minut temu, bartas_20 napisał(a): Oczywiście, wiadomo było, że komentatorów C+ ma o półkę wyżej niż Polsat. Zawsze się dziwiłem, że Polsat nie postawił bardziej na ludzi z Eleven, ale no cóż. Było minęło Ale też zawsze byłem przyzwyczajony, że C+ grało w miarę uczciwie, choć już sytuację się podobne zdarzały ( C+ Gol też długo w kablu nie było). Nawet jakby to było 30 zł za samo LM, ok nie byłoby problemu. Ale nie 70. za to samo właściwie. Canal+ i dobrzy komentatorzy i 10 razy w ciągu meczu ESA ramówka jakie mecze i Liga+ czy Liga+ Extra. Gadają trzy po trzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vigoo Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia (edytowane) 19 minut temu, Krzysiek1991 napisał(a): Ale zauważcie, że wcześniej w tamtym roku Canal+ utrzymywał miejsce dla 6 kanałów Polsat Sport Premium. Co Ty wypisujesz. Nie, nie i jeszcze raz nie. 18 minut temu, Jaś Fasola napisał(a): Tak bo tym żyje 100 procent społeczeństwa, zwykły egoizm. W tym samym czasie masz pierdylion innych kanałów a ten film, który tak bardzo chciałeś obejrzeć w 4K, będziesz mógł jeszcze obejrzeć 20 razy, zapewniam a mecz live jest tylko raz. Edytowane 20 Sierpnia przez vigoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picassopawel Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia Patrząc na te jaja co dzisiaj były o 21 na kanałach Extra: brak obrazu, potem głosu, skakanie po meczach, czekam na jutro z niecierpliwością. Mam nadzieję, że wszystko będzie jak powinno, a przede wszystkim te reklamy w czasie przedstawiania składów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motyl1987 Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia A może te reklamy muszą być tuż przed meczem, żeby ten pakiet kosztował 20 a nie 40 zł? Może wzięli to jakoś w koszty praw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas_20 Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia (edytowane) A więc studia po meczu w C+Family też nie ma chociaż w EPG jest. Teraz powtórka meczy lille-slavia. Widać, że chyba trochę nie wiedzą co chcą nadawać. Edit: Nagle przerwali, jest zapowiedź filmu Edit: i Znowu mecz 6 minut temu, Motyl1987 napisał(a): A może te reklamy muszą być tuż przed meczem, żeby ten pakiet kosztował 20 a nie 40 zł? Może wzięli to jakoś w koszty praw? Edytowane 20 Sierpnia przez bartas_20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 28 minut temu, Motyl1987 napisał(a): A może te reklamy muszą być tuż przed meczem, żeby ten pakiet kosztował 20 a nie 40 zł? Może wzięli to jakoś w koszty praw? No z pewnością optymalizują sobie w ten sposób koszt zakupu praw. A że wszystko wyszło tak drogo? Zapewne C+ przepłacił za te prawa żeby przelicytować Polsat tak jak kiedyś Viaplay przepłacił za Premier League. Ewentualnie jeszcze może być tak że to UEFA nagle zażądała kokosów ale sądzę że jednak to pierwsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picassopawel Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia (edytowane) 35 minut temu, Motyl1987 napisał(a): A może te reklamy muszą być tuż przed meczem, żeby ten pakiet kosztował 20 a nie 40 zł? Może wzięli to jakoś w koszty praw? Dla mnie te reklamy mogą być nawet w czasie hymnu LM, nawet chyba ten 30sek. spot idealnie wpasowałby się tam. Zresztą widziałeś kiedyś przy transmisji z Premier League czy Bundesligi reklamę w czasie przedstawienia składów? Dla mnie to są żarty. Skoro nie stać ich na pokazywanie, to może wzorem lat 80 zacznijmy pokazywać mecze od drugiej połowy jak kiedyś w TVP, czy transmisje F1 od połowy wyścigu. @michael112 Czy przepłacili? To na pewno, ale u nich to normalne. Od lat przepłacają za ligę polską, widocznie tak lubią. Dlaczego w lidze polskiej nie dadzą reklamy zamiast składu? Jak już jedziemy po bandzie, to w każdym meczu, a nie tylko w wybranych. Edytowane 20 Sierpnia przez picassopawel 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TimesSquare Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia Ktos wie, czy w innych krajach tez wpadli na pomysl 30 sekundowych reklam w czasie prezentowania skladow? Czy to tylko "genialny" pomysl naszego Canal+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia (edytowane) 1. W czasie hymnu LM podejrzewam że UEFA zabrania; 2. Patent jest taki że właśnie o to chodzi aby widz myślał że jak już są hymny to reklam do końca pierwszej połowy nie będzie a tu zonk. Poza tym, większość ludzi nie włącza o 20:59 tylko trochę wcześniej żeby się nie spóźnić. Natomiast wizerunkowo to wygląda fatalnie jak na markę premium na jaką kreuje się C+. Tym bardziej biorąc pod uwagę fakt że poprzedni właściciel praw (Polsat) pokazywał LM 100% bez reklam i dodając jeszcze dzisiejsze wpadki techniczne czy wyłączenie C+4K na czas meczów. Tak więc jest to dla nich ekonomiczne ale kosztem PR i wizerunku. Edytowane 20 Sierpnia przez Kirk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muza_tv Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 1 godzinę temu, Krzysiek1991 napisał(a): Reklamacja zgłoszona, odrzucą to skarga do UOKIK. Jakby każdy walczył o swe prawa to nawet nie odważyliby się wyłączyć. Niestety większość akceptuje badziew więc czują, że mogą. Pisać sobie możesz. Dzisiaj był fajny tekst w Rzepie, w którym eksperci wskazują jednak, że skargi nie mają zbyt dużych szans powodzenia. - Niestety, podstawą ewentualnych roszczeń konsumenta mogłaby być w tym wypadku umowa. Jeśli przedsiębiorca oferuje dodatkowy produkt, np. dostęp do meczów Ligi Mistrzów, a na podstawie aktualnej umowy z konsumentem nie jest zobowiązany zapewnić dostęp do kanałów, na których te mecze będą transmitowane, to od strony cywilistycznej trudno uznać, by konsument miał jakieś roszczenia, choćby o obniżenie ceny - mówi Mateusz Winczura, prawnik z kancelarii Kieszkowska Rutkowska Kolasiński, specjalizujący się w prawie konsumenckim. - Innymi słowy: konsument umówił się na określone usługi (w tym wypadku dostęp do kanałów zawierających transmisje określonych wydarzeń sportowych) i tę umowę przedsiębiorca dalej realizuje. Jeśli teraz przedsiębiorca oferuje nowe usługi, to może żądać dodatkowych opłat za ten szerszy pakiet - dodaje ekspert. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirk Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 8 minut temu, michael112 napisał(a): W czasie hymnu LM podejrzewam że UEFA zabrania; Cofnąłem sobie z ciekawości do początku powtórki na Canal+Family i tam reklama weszła w trakcie hymnu LM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picassopawel Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 8 minut temu, TimesSquare napisał(a): Ktos wie, czy w innych krajach tez wpadli na pomysl 30 sekundowych reklam w czasie prezentowania skladow? Myślę, że ci "najinteligentniejsi" pracują tylko w polskim oddziale Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia (edytowane) 5 minut temu, muza_tv napisał(a): - Niestety, podstawą ewentualnych roszczeń konsumenta mogłaby być w tym wypadku umowa. Jeśli przedsiębiorca oferuje dodatkowy produkt, np. dostęp do meczów Ligi Mistrzów, a na podstawie aktualnej umowy z konsumentem nie jest zobowiązany zapewnić dostęp do kanałów, na których te mecze będą transmitowane, to od strony cywilistycznej trudno uznać, by konsument miał jakieś roszczenia, choćby o obniżenie ceny - mówi Mateusz Winczura, prawnik z kancelarii Kieszkowska Rutkowska Kolasiński, specjalizujący się w prawie konsumenckim. - Innymi słowy: konsument umówił się na określone usługi (w tym wypadku dostęp do kanałów zawierających transmisje określonych wydarzeń sportowych) i tę umowę przedsiębiorca dalej realizuje. Jeśli teraz przedsiębiorca oferuje nowe usługi, to może żądać dodatkowych opłat za ten szerszy pakiet - dodaje ekspert. No tutaj się nie bardzo zgodzę. Jeżeli umowa była na dostęp do meczów Ligi Mistrzów, to operator powinien je zapewnić, nieważne na jakich kanałach są transmitowane. Natomiast gdyby umowa była o dostęp do określonych kanałów, no to wtedy C+ by był w czarnej d... bo ma klientowi zapewnić dostęp do kanałów Polsat Sport Premium, a tymczasem nie ma już licencji od nadawcy na dalszą ich dystrybucję. Ten cały "ekspert" nawet się nie kapnął że operator (C+) wycofał z oferty kanały na których poprzednio była transmitowana LM. 2 minuty temu, Kirk napisał(a): Cofnąłem sobie z ciekawości do początku powtórki na Canal+Family i tam reklama weszła w trakcie hymnu LM. No tak jak mówiłem - podejrzewam, czyli nie byłem tego pewny. Zresztą, tam było sporo błędów technicznych. Edytowane 20 Sierpnia przez michael112 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picassopawel Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 3 minuty temu, Kirk napisał(a): Cofnąłem sobie z ciekawości do początku powtórki na Canal+Family i tam reklama weszła w trakcie hymnu LM. Ja też cofałem na Extra 1 i 2, na którymś była reklama w czasie składu jednej z drużyn. Zresztą jak pisałem wcześniej, czekam na jutro, bo dzisiaj były błędy techniczne na początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 6 minut temu, TimesSquare napisał(a): Ktos wie, czy w innych krajach tez wpadli na pomysl 30 sekundowych reklam w czasie prezentowania skladow? Coś takiego jest stosowane od wielu wielu lat np. w Niemczech czy we Włoszech. Ale dotyczy to telewizji ogólnodostępnych. W RAi ZDF, ARD czy RTL, SAT1 nawet na meczach reprezentacji po odegraniu hymnów są jeszcze krótkie bloki reklamowe. 12 minut temu, michael112 napisał(a): czy wyłączenie C+4K na czas meczów. Tak więc jest to dla nich ekonomiczne ale kosztem PR i wizerunku. Akurat w przypadku C+4k to UOKiK (jeżeli będą skargi) może się przyczepić za świadome wprowadzenie w błąd abonentów podając konkretne filmy jakie miały być w tym czasie tam nadawane chociaż wiedzieli, że ich nie wyemitują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 7 minut temu, michael112 napisał(a): Ten cały "ekspert" nawet się nie kapnął że operator (C+) wycofał z oferty kanały na których poprzednio była transmitowana LM. Tyle tylko że C+ w umowach zaznaczał, że PSP są gwarantowane do 30.06.2024 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia Teraz, mara68 napisał(a): Akurat w przypadku C+4k to UOKiK (jeżeli będą skargi) może się przyczepić za świadome wprowadzenie w błąd abonentów podając konkretne filmy jakie miały być w tym czasie tam nadawane chociaż wiedzieli, że ich nie wyemitują. Hmm... i UOKiK będzie się zajmował każdym przypadkiem jak nadawca zmienił ramówkę bez uprzedzenia? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia Teraz, michael112 napisał(a): UOKiK będzie się zajmował każdym przypadkiem jak nadawca zmienił ramówkę ... Jeżeli będą skargi to będzie musiał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muza_tv Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia (edytowane) 16 minut temu, michael112 napisał(a): No tutaj się nie bardzo zgodzę. Możesz się nie zgadzać. 1) Umowa nie dotyczy treści kanałów TV 2) W umowie było zaznaczone, do kiedy kanały są dostępne w ofercie W tekście eksperci zastanawia się czy UOKiK może zając się kwestią wprowadzania konsumentów w błąd. Ale też będzie trudno. - Jeśli operator kupił prawa do transmisji na określony czas i poinformował o tym konsumentów, to spełnił swoje obowiązki. Od strony konsumenta problem polega tylko na tym, czy potrafił on zrozumieć ten zapis w regulaminie. Jeśli był on jasno podany, to nie widzę tu podstaw do roszczeń - podkreśla Ewa Nowińska, specjalistka w zakresie prawa mediów z Uniwersytetu Jagiellońskiego. Rzecznik C+ też podkreśla w tekście, że jasno informowano. Nie tylko w regulaminach, ale tez w materialach promocyjnych. - Kanały Polsat Sport Premium, na których transmitowane były mecze Ligi Mistrzów UEFA, trafiły do naszej oferty dzięki umowie na dystrybucję tych kanałów zawartej z Polsatem. Umowa obowiązywała do 30 czerwca tego roku. W związku z tym na wszystkich umowach obejmujących dostęp do tych kanałów, które podpisywali klienci, znalazł się zapis informujący o tym, że kanały są gwarantowane wyłącznie do 30 czerwca 2024. W międzyczasie pozyskaliśmy prawa do transmisji Ligi Mistrzów UEFA i przygotowaliśmy dla klientów – nowych i obecnych – szereg nowych ofert obejmujących dostęp do tych rozgrywek - tłumaczy Piotr Kaniowski. Edytowane 20 Sierpnia przez muza_tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picassopawel Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia (edytowane) W tym przypadku przykro mi mówić, ale rzecznik ma rację. Ja podpisując umowę miałem napisane, że PSP są do 30 czerwca 2024. Szczerze mówiąc żal mi MotoGP, bo chłopaki fajnie komentują, nie to co w F1 na Viaplay. Edytowane 20 Sierpnia przez picassopawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motyl1987 Opublikowano 21 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 7 godzin temu, michael112 napisał(a): Jeżeli umowa była na dostęp do meczów Ligi Mistrzów Kto ma umowę na ligę mistrzów? Komu i gdzie to obiecali? 7 godzin temu, mara68 napisał(a): może się przyczepić za świadome wprowadzenie w błąd abonentów podając konkretne filmy jakie miały być Nie może, to operator decyduje co puszcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadex Opublikowano 21 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia (edytowane) W dniu 21.08.2024 o 00:01, michael112 napisał(a): Hmm... i UOKiK będzie się zajmował każdym przypadkiem jak nadawca zmienił ramówkę bez uprzedzenia? Tu nie chodzi o ramówkę. Tu chodzi o Umowę i jej poprawność formalną. Niestety tacy ludzie (i paru innych) zniechęcają Was do podjęcia starań o swe prawa konsumenckie. Rzecznik C+ twierdzi, że klient został poinformowany skutecznie. Czy SK, fora internetowe to ten właściwy sposób. Czy raczej Umowa, regulaminy i werbalne rozwinięcie przez konsultanta to wyłączne źródła wiedzy ws. Umowy. Sam uzyskałem od C+ SuperSport do końca Umowy. Na moje rzeczowe argumenty C+ zareagował korektą w warunkach Umowy ws. MP. Datę poprawiono na 8.07.2024... Skorygowali też fakturę za lipiec bo w pierwotnej wersji była identyczna z czerwcem. Tchórze wyczuli, że to trzeba zrobić bo nie spina się ich narracja z logiką. To, ze być może upiecze się im w tej sprawie to "zasługa" klientów zastraszonych przez operatora i podżegaczy, że nic się nie wskóra. Pani z C+ zadzwoniła , przeprosiła i zaproponowała zadośćuczynienie SuperSport za free). Oczywiście nie jestem w pełni usatysfakcjonowany formalnie ale o innych tchórzliwych abonentów walczyć mi się nie chce. Oczywiście krętacze z C+ tak zachachmęcili, że SuperSport mam, odbieram na dekoderze i online. Nie widać go jednak na żadnym dokumencie i ofercie. To też nadaje się do UOKiK. Lewizną naprawiają swe błędy. Edytowane 29 Sierpnia przez Kirk Hamuj się z tekstami. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 21 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2 godziny temu, Motyl1987 napisał(a): Kto ma umowę na ligę mistrzów? Komu i gdzie to obiecali? Opis oferty ,,Super Sport" w strefie abonenta Canal+: ,,Opis MECZE UEFA CHAMPIONS LEAGUE W CANAL+ Wybierz ofertę CANAL+ Super Sport i oglądaj 100% meczów UEFA Champions League! Mecze UEFA Champions League w latach 2024 – 2027 będą transmitowane w Polsce na antenach CANAL+ i serwisie streamingowym CANAL+ online. Tym samym Champions League wraca do naszej stacji na trzy kolejne sezony. Poprzednio byliśmy nadawcą w latach 2013-2018. Najważniejsze klubowe rozgrywki w Europie wracają do domu!..... 2 godziny temu, Motyl1987 napisał(a): Nie może, to operator decyduje co puszcza. Tylko, że ja nie o tym pisałem...Pisałem o świadomym wprowadzeniu w błąd abonentów a to jest zupełnie co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 21 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia Ja właśnie w warunkach umowy która wysłali po przedłużeniu odnalazłem na drugiej stronie zapis: MISTRZOWSKA PIŁKA Opłata miesięczna Data 0,00 zł Od 01/01/2024 do 28/02/2026 30,00 zł Od 01/03/2026 do czasu dezaktywacji usługi Jak dla mnie informacja jest jasna, umowe zawarłem na podstawie tego dokumntu i też dalej walcze z reklamacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.