Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

 

Nie PiS, tylko jedna z jego posłanek, która zresztą najprawdopodobniej nie wystartuje w kolejnych wyborach, a więc mówić to sobie może. Zresztą nie wiem nawet, czy prof. Pawłowicz jest w partii, czy tylko w klubie PiS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Hans Kloss: stawka większa niż śmierć" będzie w sobotę, 5 września o 21:25, a "Biegnij, chłopcze, biegnij" 2 tygodnie później o tej samej porze.

 

Audycje referendalne wchodzą do emisji od dzisiaj. Pierwszy blok nadano o 6:00, popołudniowy będzie o 15:20, i mniej więcej w takich godzinach będą te audycje emitowane na Jedynce. W niedzielę, 6 września, o 21:55 nadane zostanie specjalne wydanie "Wiadomości", poświęcone referendum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądam te Audycje Referendalne, wkurza mnie fakt że marnuje się kilka minut państwowego prądu na pokazywanie planszy "[jakaś organizacja] nie dostarczył audycji referendalnej" i że pozwala na to ustawa dotycząca spotów wyborczych i referendalnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to i tak jest mało tych plansz, około 4 na 20 spotów w bloku popołudniowym (nie wiem jakie są proporcje w bloku porannym bo nie oglądałem, ale według programu dla prasy powinno być 30 spotów). Przez pierwsze dwa dni większość bloku audycji referendalnych składała się z takich plansz. Ustawa na to zezwala, gdyż odpowiedzialność za treść i jakość (więc także za brak materiału) ponoszą organizacje, a nie Telewizja Polska.

 

Przy okazji zauważyłem także dwie rzeczy. Pierwsza to taka, że często gdy spoty to w zasadzie wypowiedzi nagrywane w studiu, nie dotyczą one w ogóle pytań referendalnych. W jednym klipie facet przedstawił się, podał numer telefonu i wymienił listę organizacji, od których kontynuują tradycję (różne stronnictwa prawicowe i nacjonalistyczne). I to było wszystko w 30 sekundach. W innej reklamówce inny facet mówił że reprezentuje katolików i jest za penalizacją homoseksualistów i zakazem in-vitro. I tu zacząłem się zastanawiać, jaki to ma związek z referendum? Żaden. Oczywiście, jak pisałem wcześniej, treść zależy tylko od organizacji, ale chyba TVP powinna też spojrzeć, w jaki sposób wykorzystuje się te 30 sekund czasu.

 

Druga rzecz to taka, że wiele organizacji ma ten sam spot (z drżącymi rękami i logiem "Ruchu JOW" na końcu), a różni się tylko podpisem na dole na początku i napisem "Na referendum zaprasza [tu nazwa organizacji]". Czy to nie jest pójście na łatwiznę? Tak samo chyba jest ze spotami "Przedsiębiorczego Podlasia", w niedzielę poszedł on w bloku chyba 4 razy. Nie sądzę żeby to było zamiast tych brakujących, nie za bardzo też możliwe jest to że jedna organizacja miałaby 4 "sloty" na klip referendalny, a inni po jednym. Myślę że w tym przypadku jest tak samo jak ze spotami "Ruchu JOW", tyle że z taką różnicą, iż nie wymieniono organizacji która odpowiada za spot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu każda fundacja, stowarzyszenie, partia polityczna ma chyba ok. 30 sekund na spot referendalny. Powiedzmy sobie szczerze w tym czasie nic nie da się powiedzieć sensownie. 2 września będzie półtoragodzinna debata na temat referendum i wtedy powiedzą coś więcej zwolennicy jak i przeciwnicy jednomandatowych okręgów wyborczych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz te audycje referendalne trzeba poprawić, ale się nie da :/ Nawet Audycje Komitetów Wyborczych są o wiele lepsze :x W TVP Wrocław jeszcze taka niespodzianka - każdy spot jest powtarzany 3 razy. Okropne do jasnego :censored:, nie mogę na to patrzeć. Przykro wam, komitety, fundacje, stowarzyszenia itp. Taki państwowy prąd to już dzieło lat 90-tych w kablówce :doh:

 

Jeśli chodzi o samą Jedynkę, to wiosną 2016 wprowadzą nową oprawę na pewno, ale wolą "wycinanki", więc co mi tam :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu każda fundacja, stowarzyszenie, partia polityczna ma chyba ok. 30 sekund na spot referendalny. Powiedzmy sobie szczerze w tym czasie nic nie da się powiedzieć sensownie. 2 września będzie półtoragodzinna debata na temat referendum i wtedy powiedzą coś więcej zwolennicy jak i przeciwnicy jednomandatowych okręgów wyborczych.

 

To o czasie wytknął w swoim spocie facet z kanału YT "PodziemnaTV", który nakręcił reklamówkę w stylu filmów jakie publikuje, tylko puszczone z przyśpieszeniem. Tam nawet pada takie zdanie, że przez 30 sekund można co najwyżej zareklamować cudowny proszek do prania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...