Jump to content
Tomo21

Historia telewizji w Polsce - wykaz chronologiczny

Recommended Posts

SK_KINOMUZ.png

 

Kino Polska Muzyka

 

Rodzaj kanału: muzyczny

Właściciel: Kino Polska TV (SPI International)

 

Data startu: 2011.05.16

 

Kanał muzyczno-rozrywkowy od SPI International. Emituje polskie teledyski (zarówno nowe, jak i te najstarsze), a także koncerty, materiały archiwalne z polskiej telewizji i programy dokumentalne oraz biograficzne poświęcone muzyce i jej twórcom. Na antenie zobaczyć można też filmy związane z polską muzyką.

Na początku kanał dostępny był jedynie w sieciach kablowych, później do swojej oferty dołączyła go CYFRA+, jednak 1 września 2012 roku został on z niej wycofany.

Na satelitę powrócił 6 grudnia 2013, kiedy do swojej oferty włączyła go platforma nc+.

Obecnie kanał dostępny jest na platformach cyfrowych i w sieciach kablowych.

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_POLSPORTNEWSHD.png

 

Polsat Sport News

 

Rodzaj kanału: sportowy

Właściciel: Telewizja Polsat (Cyfrowy Polsat S.A.)

 

Data startu: 2011.05.30

Data zakończenia emisji w SD: 2017.01.02

 

Kanał o profilu informacyjno-sportowym.

Na antenie emitowane są głównie magazyny sportowe i informacyjne, ale pojawiają się także transmisje wydarzeń na żywo.

Przez cały czas na ekranie znajduje się pasek informacyjny z najnowszymi wieściami ze świata sportu.

Stacja utworzona została na potrzeby naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T i od początku nadawania dostępna była w niej, w Cyfrowym Polsacie i w sieciach kablowych. Z początkiem listopada 2011 pojawiła się również u innych operatorów satelitarnych.

W marcu 2016 nadawca zadecydował o wycofaniu kanału z telewizji naziemnej i zastąpieniu go nową stacją - Super Polsat.

Ostatecznie nastąpiło to 2 stycznia 2017. Jednocześnie tego samego dnia kanał przeszedł na nadawanie w wersji HD.

Od tej pory dostępny jest tylko w Cyfrowym Polsacie i kablówkach.

 

Poprzednie logo kanału:

 

SK_POLSPORTNEWS_FIRST.png - obowiązywało do 09.06.2016

 

SK_POLSPORTNEWS.png - obowiązywało od 10.06.2016 do 01.01.2017

 

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_TV6.png

 

TV 6

 

Rodzaj kanału: ogólnotematyczny, rozrywkowy

Właściciel: Telewizja Polsat (Cyfrowy Polsat S.A.), dawniej Polskie Media S.A. (Cyfrowy Polsat S.A.)

 

Data startu: 2011.05.30

 

Siostrzany kanał stacji TV 4, stworzony głównie z myślą o naziemnej telewizji cyfrowej.

Na początku emitował głównie zagraniczne programy rozrywkowe i teleturnieje w ich oryginalnych wersjach, a także seriale animowane dla dzieci.

Z czasem do ramówki dołączyły również filmy i seriale fabularne oraz programy dokumentalne.

Początkowo kanał nadawany był przez spółkę Polskie Media, od 31 grudnia 2013 bezpośrednim właścicielem stacji jest Telewizja Polsat.

Logo ekranowe jest pozbawione kolorów, a cyfra 6 jest przezroczysta.

Kanał dostępny jest na platformach cyfrowych, w sieciach kablowych oraz w naziemnej telewizji cyfrowej.

 

Alternatywna wersja logo:

 

SK_TV6_ALT.png

 

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_VIACBL.jpg

 

Viacom Blink!

 

Rodzaj kanału: lifestyle

Właściciel: Viacom International Media Networks (Viacom Inc.), Endemol

 

Data wejścia do Polski: 2011.07.20

Data zakończenia emisji: 2015.03.19

 

Kanał koncernu Viacom, o profilu lifestyle, kierowany przede wszystkim do kobiet, głównie w wieku od 16 do 49 lat.

Stacja powstała we współpracy z firmą Endemol - ogólnoświatowym producentem różnego typu programów.

W ramówce znaleźć można było zarówno pozycje typowo lifestyle'owe, jak i różnego rodzaju programy dokumentalne, rozrywkowe, typu reality, a nawet seriale fabularne.

Początkowo kanał można było odbierać FTA z satelity HotBird. Po miesiącu od startu sygnał zakodowano i przez jakiś czas kanał dostępny był jedynie w sieciach kablowych. 14 października dołączyła go jednak platforma n. Później pojawił się także w ofertach platform CYFRA+, Orange i nc+.

Kanał miał niską oglądalność i nadawca zdecydował o zakończeniu emisji, co nastąpiło 19 marca 2015 roku.

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_CWEEK.png

 

CANAL+ Weekend

 

Rodzaj kanału: sportowo-filmowy kanał premium

Właściciel: CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o. (Vivendi)

 

Data startu: 2011.07.27

Data zakończenia emisji: 2013.04.05

 

Kanał pełniący, zgodnie z nazwą, rolę weekendowego rozszerzenia oferty pozostałych stacji CANAL+.

Przejął on rolę nadającego do tej pory na podobnych zasadach CANAL+ Gol.

Kanał nadawał od piątku do soboty i emitował głównie transmisje wydarzeń sportowych oraz powtórki niektórych magazynów i filmów z pozostałych anten CANAL+.

Logo ekranowe stanowił półprzezroczysty napis: CANAL+ WEEKEND.

Został zlikwidowany jako efekt fuzji platform CYFRA+ i n.

Kanał dostępny był na platformie CYFRA+ oraz w sieciach kablowych.

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_RODIN.png

 

Rodin TV

 

Rodzaj kanału: ezoteryczny, rozrywkowy

Właściciel: Rodin TV Sp. z.o.o.

 

Data startu: 2011.08.10

Data zakończenia emisji: 2013.07.23

 

Kanał o tematyce ezoterycznej. Nadawał programy na żywo związane z astrologią, ezoteryką i zielarstwem, w tym programy poradnikowe i horoskopy. Nastawiony był na dużą interakcję z widzami.

Stacja nadawała FTA z satelity HotBird. Dostępna była też w sieciach kablowych oraz platformach cyfrowych.

We wrześniu 2012 roku zmieniono nieco formułę stacji - na antenie zaczęły pojawiać się programy typu lifestyle i poradnikowe, a na początku lipca 2013 także teledyski oraz wieczorne pasma erotyczne.

Nieoczekiwanie jednak 23 lipca wyłączono przekaz satelitarny stacji.

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_STYLE.png

 

The Style Network

 

Rodzaj kanału: lifestyle

Właściciel: NBC Universal

 

Data wejścia do Polski: 2011.08.19

Data zakończenia emisji: 2012.11.15

 

Stacja tematyczna kierowana głównie do kobiet. Nadawała przede wszystkim różnorodne programy typu lifestyle, dotyczące mody, stylu życia, urody czy dekoracji wnętrz.

Na antenie pojawiały się też seriale fabularne.

Logo ekranowe stanowił biały napis "style" wewnątrz przezroczystego koła.

Kanał dostępny był wyłącznie w sieciach kablowych. Zanim wystartowała polska wersja kanału, w niektórych kablówkach dostępna była wersja anglojęzyczna.

Niska dostępność oraz decyzja sieci Vectra o nieprzedłużeniu umowy z nadawcą sprawiły, że kanał został z Polski wycofany w połowie listopada 2012.

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_ROMANCEHD.png

 

Romance TV HD

 

Rodzaj kanału: filmowy, serialowy

Właściciel: Mainstream Media AG

 

Data wejścia do Polski: 2011.09.01

 

Niemiecki kanał filmowy o tematyce romantycznej, nadający w jakości HD.

Podobnie jak jego odpowiednik SD, nadaje głównie melodramaty, komedie romantyczne, seriale, telenowele i wywiady z gwiazdami.

Ramówki obu stacji są identyczne.

Kanał dostępny na platformach satelitarnych (jako pierwsze dołączyła go platforma n) oraz w sieciach kablowych.

 

Poprzednie logo kanału:

 

SK_ROMANCEHD_FIRST.png - obowiązywało do 26 listopada 2015

 

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_TRAV.png

 

Travel Channel HD

 

Rodzaj kanału: podróżniczy

Właściciel: TVN S.A. (Discovery Inc.), dawniej kolejno Travel Channel International Ltd, TVN S.A. (Scripps Networks Interactive)

 

Data wejścia do Polski: 2011.09.01

 

Wersja HD znanego brytyjskiego kanału Travel Channel.

Początkowo ramówka kanału była nieco inna niż ramówka stacji w rozdzielczości standardowej, ale były one stopniowo ujednolicane i od końca marca 2013 roku są już takie same. Na antenie emitowane są przede wszystkim programy podróżnicze i dokumentalne, pokazujące kulturę, kuchnię, zwyczaje, czy po prostu walory turystyczne prezentowanych miejsc z różnych zakątków świata.

Polska ścieżka językowa pojawiła się w przekazie satelitarnym już 3 lutego 2011, jednak oficjalnie kanał zadebiutował w naszym kraju 1 września, kiedy to dołączyła go kablówka Vectra.

23 marca 2013 dotychczasowy nadawca kanału - Travel Channel International Ltd - został wykupiony przez firmę Scripps Networks Interactive.

Kanał bardzo długo dostępny był jedynie w sieciach kablowych. Dopiero od 1 października 2015 dostępny jest także w platformach cyfrowych (jako pierwszy dołączył go Cyfrowy Polsat).

1 stycznia 2017 kanał wszedł w skład grupy TVN, której jego nadawca został właścicielem w marcu 2015.

W niedługim czasie doszło do kolejnej zmiany właścicielskiej - 6 marca 2018 cały Scripps oficjalnie przejęty został przez koncern Discovery Inc.

 

Logo ekranowe pozbawione jest kolorów.

 

Poprzednie logo kanału :

 

SK_TRAVHD_FIRST.jpg - obowiązywało do 24.03.2013

 

SK_TRAVHD.png - obowiązywało od 25.03.2013 do 31.12.2016

 

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_NEXTMPHD.png

 

NEXT Music + HD , dawniej NEXT Music HD

 

Rodzaj kanału: muzyczny

Właściciel: Astro S.A.

 

Data startu: 2011.09.26, jako NEXT Music HD

Data zakończenia emisji: 2014.09.11 (oficjalnie 2015.01.31)

 

Muzyczny kanał w jakości HD należący do spółki Astro S.A. - właściciela internetowej platformy multimedialnej oognet.pl

W przeciwieństwie do wielu kanałów o podobnej tematyce, Next Music stawiał tylko i wyłącznie na muzykę, przez 24 godziny na dobę emitując jedynie teledyski. W repertuarze znajdował się szeroki wachlarz gatunków z lat 70tych, 80tych i 90tych, a także najnowsze hity.

Internetowa emisja kanału ruszyła 16 września 2011 roku, a w 10 dni później stacja oficjalnie zawitała na polski rynek telewizyjny pojawiając się w telewizji kablowej Chopin.

Początkowo kanał nadawał pod nazwą NEXT Music HD, jednak 18.10.2011 zdecydowano się na dodanie "+" w nazwie, aby podkreślić, że jedynie część nadawanych treści jest emitowana w HD.

We wrześniu 2014 roku kanał zawiesił emisję. Nadawca nie wyjawił powodu zawieszenia, natomiast kilka miesięcy później - w styczniu 2015 - poinformował iż przekaz nie powróci, a stacja kończy oficjalnie nadawanie z dniem 31.01.2015.

Kanał dostępny był w sieciach kablowych oraz bezpłatnie w Internecie.

 

 

Poprzednie logo:

 

SK_NEXTMHD.png

 

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_4FUNFITDANCE.png

 

4fun Dance, dawniej TV Disco i 4fun Fit & Dance

 

Rodzaj kanału: muzyczny, lifestyle

Właściciel: 4fun Media

 

Data startu: 2011.09.27 jako TV Disco

 

Trzeci kanał muzyczny należący do grupy 4fun Media. Jak sama nazwa wskazuje kanał emituje głównie muzykę taneczną.

Są to zarówno przeboje lat 70tych, 80tych i 90tych, jak i współczesna muzyka.

Do marca 2014 roku kanał emitował przede wszystkim eurodance oraz polskie utwory (w tym disco polo). Wtedy właściciel podjął decyzję o przestawieniu się wyłącznie na polski segment rynku muzycznego (disco polo, polski dance i muzyka biesiadna). Czas jednak pokazał, że model ten zupełnie się nie sprawdził i wraz z początkiem grudnia tego samego roku na antenę powróciły zagraniczne hity (w tym nowości).

Co ciekawe, w lutym 2015 roku sytuacja zmieniła się niemal o 180 stopni - z ramówki całkowicie zniknęło disco polo, a w ramówce pojawiły się też programy rozrywkowe.

25 czerwca 2015 nastąpiła kolejna zmiana formuły kanału. Obok programów typowo muzycznych wprowadzono też pozycje o tematyce fitness, zaś nazwę zmieniono na 4fun Fit & Dance.

Stopniowo liczba programów typu fitness była jednak zmniejszana, co pociągnęło za sobą najpierw zmianę loga a nieco ponad rok później, 11 listopada 2016, również nazwy stacji na 4fun Dance.

Kanał nadaje FTA z satelity HotBird. Dostępny jest też w sieciach kablowych, na platformach cyfrowych oraz bezpłatnie w Internecie.

W okresie od 20.12.2013 do 16.03.2016 dostępny był też w niektórych rejonach kraju naziemnie w cyfrowej telewizji DVB-T.

 

Poprzednie logotypy:

 

SK_TVDISCO_FIRST.png - pierwotne logo, obowiązywało do 03.02.2015, początkowo na ekranie było kolorowe, później pozbawione kolorów

 

SK_TVDISCO_15.png - obowiązywało bardzo krótko w dniach 04.02.2015 - 08.02.2015

 

SK_TVDISCO.png - logo w dniach 09.02.2015 - 24.06.2015

 

SK_4FUNFITDANCE_FIRST.png - logo w dniach 25.06.2015 - 30.09.2015

 

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_NEXTM3D.png

 

NEXT Man 3D

 

Rodzaj kanału: lifestyle

Właściciel: Astro S.A.

 

Data wejścia do Polski: 2011.10.01

Data zakończenia emisji: 2014.09.11 (oficjalnie 2015.01.31)

 

Kanał spółki Astro kierowany głównie do mężczyzn, nadawany w technologii 3D.

Emitował różnego rodzaju programy hobbystyczne, poradnikowe oraz rozrywkowe, kierowane między innymi do miłośników sportu, motoryzacji czy gadżetów i nowinek technicznych.

Na antenie znaleźć można było także wywiady ze znanymi osobami, relacje sportowe i koncerty.

Co ciekawe kanał pojawił się najpierw w Stanach Zjednoczonych, a dopiero kilka tygodni później (1 października 2011) zadebiutował w Polsce - w sieci kablowej Chopin.

Niestety dystrybucja kanału, podobnie jak wszystkich innych stacji z grupy NEXT, była bardzo kiepska.

Stacja nie weszła do oferty żadnej z platform cyfrowych, a z obecnością w sieciach kablowych było niewiele lepiej - kanał dostępny był w nielicznych, głównie małych kablówkach.

11 września 2014 roku wszystkie kanały NEXT z niewyjaśnionych przyczyn przerwały emisję. Jak się później okazało, nie została już ona wznowiona, a w styczniu 2015 nadawca poinformował o oficjalnym zakończeniu nadawania z dniem 31.01.2015.

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_NEXTL3D.png

 

NEXT Lejdis 3D

 

Rodzaj kanału: lifestyle

Właściciel: Astro S.A.

 

Data wejścia do Polski: 2011.10.01

Data zakończenia emisji: 2014.09.11 (oficjalnie 2015.01.31)

 

Kanał typu lifestyle nadawany w technologiach high definition oraz 3D (część ramówki) i kierowany do przedstawicielek płci pięknej.

Emitował felietony, reportaże, programy rozrywkowe i poradnikowe dla kobiet, a także wywiady ze znanymi postaciami i programy typu talk show.

Podobnie jak NEXT Man 3D, kanał zadebiutował w USA i dopiero później został wprowadzony do Polski i, podobnie jak on, dostępny był tylko w nielicznych sieciach kablowych.

11 września 2014 roku wszystkie kanały NEXT z niewyjaśnionych przyczyn przerwały emisję. Jak się później okazało, nie została już ona wznowiona, a w styczniu 2015 nadawca poinformował o oficjalnym zakończeniu nadawania z dniem 31.01.2015.

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_NEXTY3D.png

 

NEXT Young 3D

 

Rodzaj kanału: dla dzieci i młodzieży

Właściciel: Astro S.A.

 

Data wejścia do Polski: 2011.10.01

Data zakończenia emisji: 2014.09.11 (oficjalnie 2015.01.31)

 

Kanał grupy NEXT adresowany do nieco młodszych widzów.

Nadawał nie tylko bajki i seriale animowane, ale przede wszystkim różnego rodzaju programy edukacyjno-rozrywkowe, zachęcające do poznawania świata i odkrywania nowych, ciekawych rzeczy. Na antenie pojawiały się też filmy i seriale dla młodych widzów. Większa część ramówki nadawana była w 3D.

Kanał zadebiutował w amerykańskich kablówkach, a w Polsce pojawił się kilka tygodni później, podobnie jak większość kanałów NEXT.

Podobnie jak one, dostępny był tylko w kilku niewielkich sieciach kablowych.

11 września 2014 roku wszystkie kanały NEXT z niewyjaśnionych przyczyn przerwały emisję. Jak się później okazało, nie została już ona wznowiona, a w styczniu 2015 nadawca poinformował o oficjalnym zakończeniu emisji z dniem 31.01.2015.

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_TELETPLUS.png

 

TeleTOON+

 

Rodzaj kanału: dla dzieci, gry komputerowe

Właściciel: Właściciel: ITI Neovision S.A. (CANAL+ Group (Vivendi), TVN S.A., Liberty Global Inc.), dawniej CANAL+ Cyfrowy Sp z.o.o. (Vivendi)

 

Data wejścia do Polski: 2011.10.01

 

Kanał kierowany do dzieci w wieku szkolnym. 1 października 2011 zastąpił nadawany dotychczas Zig Zap i podobnie jak on dzielił czas antenowy ze stacją Hyper (później z Hyper+).

W ramówce przeważają seriale (głównie animowane) oraz programy dla dzieci - w tym produkcje autorskie. Na antenie pojawiają się też filmy dla dzieci.

Widzowie mogą niejako współtworzyć ramówkę kanału, wybierając poprzez internetowe głosowanie pozycje, które emitowane będą w specjalnym stałym paśmie na antenie stacji.

1 lipca 2014 kanał wchłonął stację Hyper+, z którą dotychczas dzielił czas antenowy i przejął część jej audycji.

2 czerwca 2014 roku doszło do połączenia spółek CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o i ITI Neovision Sp. z.o.o w nową spółkę ITI Neovision S.A.

Udziałowcami nowej spółki zostały CANAL+ Group - 51%, TVN S.A. - 32 % i Liberty Global Inc. (operator sieci kablowej UPC) - 17%.

Logo ekranowe jest półprzezroczyste.

Kanał dostępny jest na platformach cyfrowych oraz w sieciach kablowych (do marca 2013 roku tylko w kablówkach i na platformie CYFRA+).

 

Poprzednie logo :

 

SK_TELETPLUS_FIRST.png - obowiązywało do 10.11.2011

 

SK_TELETPLUS_1114.png - obowiązywało do 31.08.2014

 

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_NICKTOONS.png

 

NickToons, dawniej Nickelodeon HD

 

Rodzaj kanału: dla dzieci i młodzieży

Właściciel: Viacom International Media Networks (Viacom Inc.)

 

Data wejścia do Polski: 2011.10.03 jako Nickelodeon HD

 

Kanał koncernu Viacom przeznaczony dla dzieci i młodzieży, nadawany w jakości HD.

Wystartował pod nazwą Nickelodeon HD i podobnie, jak jego wersja SD, emitował seriale animowane oraz fabularne, a także programy rozrywkowe dla młodych widzów.

Ramówki obydwu wersji różniły się jednak między sobą.

14 lutego 2018 nadawca zmienił nazwę stacji na NickToons. Od tego momentu emitowane są w niej tylko seriale animowane.

 

Kanał dostępny jest na platformach cyfrowych (jako pierwszy dołączył go Cyfrowy Polsat).

 

Poprzednie logotypy stacji:

 

SK_NICKHD.png - logo Nickelodeon HD

 

SK_NICKHD_SHORT.png - skrócone logo kanału, funkcjonujące również jako logo ekranowe

 

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_CGOLHD.png

 

CANAL+ Gol HD

 

Rodzaj kanału: sportowy kanał premium

Właściciel: CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o. (Vivendi)

 

Data startu: 2011.10.28

Data zakończenia emisji: 2013.04.05

 

Drugi nadający w HD kanał sportowy grupy CANAL+. Jego ramówka była identyczna z odpowiednikiem w jakości SD - na antenie emitowano przede wszystkim mecze piłkarskie (na żywo oraz powtórki).

Logo ekranowe stanowił półprzezroczysty napis "CANAL+ GOL" z dopiskiem "HD" w indeksie górnym.

Podobnie, jak wersja SD, został zlikwidowany w wyniku fuzji platform CYFRA+ i n.

Kanał dostępny był na platformie CYFRA+ oraz w sieciach kablowych.

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_CWEEKHD.png

 

CANAL+ Weekend HD

 

Rodzaj kanału: sportowo-filmowy kanał premium

Właściciel: CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o. (Vivendi)

 

Data startu: 2011.10.28

Data zakończenia emisji: 2013.04.05

 

Kolejna stacja grupy CANAL+ nadająca w jakości HD. Miała identyczną ramówkę jak jej odpowiednik SD, i tak jak on, pełniła rolę weekendowego rozszerzenia oferty pozostałych stacji CANAL+.

Kanał nadawał od piątku do soboty i emitował głównie transmisje wydarzeń sportowych oraz powtórki niektórych magazynów i filmów z pozostałych anten CANAL+.

Logo ekranowe stanowił półprzezroczysty napis: CANAL+ WEEKEND z dopiskiem HD w indeksie górnym.

Stację zlikwidowano w wyniku fuzji platform CYFRA+ i n.

Kanał dostępny był na platformie CYFRA+ oraz w sieciach kablowych.

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_TVN7HD.png

 

TVN 7 HD

 

Rodzaj kanału: ogólnotematyczny

Właściciel: TVN S.A. (Discovery Inc.), dawniej kolejno Grupa ITI, TVN S.A. (ITI Neovision Sp. z.o.o., CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o., inni akcjonariusze), TVN S.A. (Scripps Network Interactive)

 

Data startu: 2011.11.04

 

Drugi kanał telewizji TVN w jakości HD. Posiada identyczną ramówkę jak TVN 7 w wersji SD. Na antenie emitowane są głównie seriale, filmy oraz powtórki z głównego TVNu.

Logo ekranowe jest pozbawione kolorów i półprzezroczyste.

W chwili startu stacji udziałowcami TVN były Grupa ITI, a także fundusze emerytalne ING, Aviva BZ WBK i PZU Złota Jesień oraz inni drobni akcjonariusze.

30 listopada 2012 roku współwłaścicielem stacji został CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o. (wykupił od Grupy ITI 40% akcji w spółce N-Vision, do której należała Telewizja TVN).

2 czerwca 2014 roku doszło do połączenia spółek CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o i ITI Neovision Sp. z.o.o w nową spółkę ITI Neovision S.A.

16 marca 2015 spółka sprzedała swoje udziały w TVN (52, 7%) amerykańskiemu koncernowi Scripps Network Interactive.

Scripps bardzo szybko rozpoczął skupowanie akcji od pozostałych udziałowców i od 28 września 2015 został jedynym właścicielem stacji.

W niedługim czasie doszło do kolejnej zmiany właścicielskiej - 6 marca 2018 cały Scripps oficjalnie przejęty został przez koncern Discovery Inc.

Kanał dostępny jest na platformach cyfrowych i w sieciach kablowych, a także w niektórych regionach kraju w naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T (od 18.12.2014).

 

Poprzednie logo :

 

SK_TVN7HD_FIRST.png - obowiązywało do 31.08.2014, na ekranie pozbawione było kolorów

 

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_TVNSTYLEHD.png

 

TVN Style HD

 

Rodzaj kanału: lifestyle

Właściciel: TVN S.A. (Discovery Inc.), dawniej kolejno Grupa ITI, TVN S.A. (ITI Neovision Sp. z.o.o., CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o., inni akcjonariusze), TVN S.A. (Scripps Network Interactive)

 

Data startu: 2011.11.04

 

TVN Style w jakości HD. Kanał posiada taką samą ramówkę jak jego odpowiednik SD.

Kierowany jest przede wszystkim do kobiet i nadaje głównie programy o stylu życia, modzie, zdrowiu, urodzie, kuchni i tym podobne. Na antenie pojawiają się także filmy i seriale oraz bajki dla dzieci.

Logo ekranowe pozbawione jest kolorów.

W chwili startu stacji udziałowcami TVN były Grupa ITI, a także fundusze emerytalne ING, Aviva BZ WBK i PZU Złota Jesień oraz inni drobni akcjonariusze.

30 listopada 2012 roku współwłaścicielem stacji został CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o. (wykupił od Grupy ITI 40% akcji w spółce N-Vision, do której należała Telewizja TVN).

2 czerwca 2014 roku doszło do połączenia spółek CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o i ITI Neovision Sp. z.o.o w nową spółkę ITI Neovision S.A.

16 marca 2015 spółka sprzedała swoje udziały w TVN (52, 7%) amerykańskiemu koncernowi Scripps Network Interactive.

Scripps bardzo szybko rozpoczął skupowanie akcji od pozostałych udziałowców i od 28 września 2015 został jedynym właścicielem stacji.

W niedługim czasie doszło do kolejnej zmiany właścicielskiej - 6 marca 2018 cały Scripps oficjalnie przejęty został przez koncern Discovery Inc.

Kanał dostępny jest na platformach cyfrowych oraz w sieciach kablowych.

 

Poprzednie logo stacji:

 

SK_TVNSTYLEHD_FIRST.png - obowiązywało do 31.08.2014, na ekranie pozbawione było kolorów, a napisy przezroczyste

 

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_TVNTURBOHD.png

 

TVN Turbo HD

 

Rodzaj kanału: motoryzacyjny, lifestyle

Właściciel: TVN S.A. (Discovery Inc.), dawniej kolejno Grupa ITI, TVN S.A. (ITI Neovision Sp. z.o.o., CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o., inni akcjonariusze), TVN S.A. (Scripps Network Interactive)

 

Data startu: 2011.11.04

 

Kolejny kanał marki TVN nadający w rozdzielczości HDTV. Podobnie, jak jego kopia SD (taka sama ramówka), kanał kierowany jest głównie do męskiej części widowni. Emituje przede wszystkim programy motoryzacyjne, ale także sportowe, dokumentalne i hobbystyczne, a nocą także erotyczne. Na antenie pojawiają się też seriale, a czasami nawet transmisje meczów piłkarskich.

Logo ekranowe jest pozbawione kolorów, zaś litery wewnątrz rombu są przezroczyste.

W chwili startu stacji udziałowcami TVN były Grupa ITI, a także fundusze emerytalne ING, Aviva BZ WBK i PZU Złota Jesień oraz inni drobni akcjonariusze.

30 listopada 2012 roku współwłaścicielem stacji został CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o. (wykupił od Grupy ITI 40% akcji w spółce N-Vision, do której należała Telewizja TVN).

2 czerwca 2014 roku doszło do połączenia spółek CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o i ITI Neovision Sp. z.o.o w nową spółkę ITI Neovision S.A.

16 marca 2015 spółka sprzedała swoje udziały w TVN (52, 7%) amerykańskiemu koncernowi Scripps Network Interactive.

Scripps bardzo szybko rozpoczął skupowanie akcji od pozostałych udziałowców i od 28 września 2015 został jedynym właścicielem stacji.

W niedługim czasie doszło do kolejnej zmiany właścicielskiej - 6 marca 2018 cały Scripps oficjalnie przejęty został przez koncern Discovery Inc.

Kanał dostępny jest na platformach cyfrowych oraz w sieciach kablowych.

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_ALEKPLUSHD.png

 

Ale Kino+ HD

 

Rodzaj kanału: filmowy

Właściciel: ITI Neovision S.A. (CANAL+ Group (Vivendi), TVN S.A., Liberty Global Inc.), dawniej CANAL+ Cyfrowy Sp z.o.o. (Vivendi)

 

Data startu: 2011.11.11

 

Kanał filmowy w jakości HD nadający filmy z całego świata.

Ramówka jest identyczna z Ale Kino+ w jakości SD i podobnie jak tam, można w nim znaleźć największe światowe hity, klasykę, filmy kultowe i niezależne, w tym także produkcje polskie.

Poza filmami w ramówce pojawiają się także poświęcone kinematografii reportaże, wywiady i magazyny.

2 czerwca 2014 roku doszło do połączenia spółek CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o i ITI Neovision Sp. z.o.o w nową spółkę ITI Neovision S.A.

Udziałowcami nowej spółki zostały CANAL+ Group - 51%, TVN S.A. - 32 % i Liberty Global Inc. (operator sieci kablowej UPC) - 17%.

Logo ekranowe jest półprzezroczyste.

Kanał dostępny jest w sieciach kablowych oraz na platformach cyfrowych (do marca 2013 roku tylko w kablówkach i na platformie CYFRA+).

 

Poprzednie logo:

 

SK_ALEKPLUSHD_FIRST.png - obowiązywało do 31.08.2014

 

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_DOMOPLUSHD.png

 

Domo+ HD

 

Rodzaj kanału: dom i ogród, hobbystyczny

Właściciel: ITI Neovision S.A. (CANAL+ Group (Vivendi), TVN S.A., Liberty Global Inc.), dawniej CANAL+ Cyfrowy Sp z.o.o. (Vivendi)

 

Data startu: 2011.11.11

 

Kanał tematyczny o domu i ogrodzie w jakości HD.

Jego ramówka jest identyczna z wersją SD - kanał emituje programy dotyczące wykańczania wnętrz, remontów, urządzania domu, projektowania ogrodu, a także inne programy związane między innymi z architekturą, ogrodnictwem czy majsterkowaniem.

2 czerwca 2014 roku doszło do połączenia spółek CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o i ITI Neovision Sp. z.o.o w nową spółkę ITI Neovision S.A.

Udziałowcami nowej spółki zostały CANAL+ Group - 51%, TVN S.A. - 32 % i Liberty Global Inc. (operator sieci kablowej UPC) - 17%.

Logo ekranowe jest półprzezroczyste.

Kanał dostępny jest w sieciach kablowych oraz na platformach cyfrowych (do marca 2013 roku tylko w kablówkach i na platformie CYFRA+).

 

Poprzednie logo:

 

SK_DOMOPLUSHD_FIRST.png - obowiązywało do 31.08.2014

 

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_HYPPLUSHD.png

 

Hyper+ HD

 

Rodzaj kanału: gry wideo, anime

Właściciel: CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o. (Vivendi), później ITI Neovision S.A. (CANAL+ Group (Vivendi), TVN S.A., Liberty Global Inc.)

 

Data startu: 2011.11.11

Data zakończenia emisji: 2014.06.30

 

Kanał w jakości HD, emitujący programy o grach komputerowych i konsolowych, a także seriale anime.

Dzielił czas antenowy z kanałem TeleTOON+ HD i nadawał od 21:00 do 1:00. Miał taką samą ramówkę, jak Hyper+ w SD.

Logo ekranowe było półprzezroczyste.

2 czerwca 2014 roku doszło do połączenia spółek CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o i ITI Neovision Sp. z.o.o w nową spółkę ITI Neovision S.A.

Udziałowcami nowej spółki zostały CANAL+ Group - 51%, TVN S.A. - 32 % i Liberty Global Inc. (operator sieci kablowej UPC) - 17%.

W tym samym czasie nadawca zdecydował o likwidacji kanału i wcieleniu go do TeleTOON+.

Kanał dostępny był w sieciach kablowych oraz na platformach cyfrowych CYFRA+, nc+ i Orange (do marca 2013 roku tylko w kablówkach i na platformie CYFRA+).

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

SK_KUCHPLUSHD.png

 

Kuchnia+ HD

 

Rodzaj kanału: kulinarny

Właściciel: ITI Neovision S.A. (CANAL+ Group (Vivendi), TVN S.A., Liberty Global Inc.), dawniej CANAL+ Cyfrowy Sp z.o.o. (Vivendi)

 

Data startu: 2011.11.11

 

Kanał w jakości HD poświęcony sztuce kulinarnej. Ma identyczną ramówkę jak jego odpowiednik SD - na antenie można znaleźć różnorodne programy o gotowaniu, zarówno produkcji polskiej, jak i zagranicznej.

Od czasu do czasu pojawiają się też filmy fabularne związane z kuchnią.

2 czerwca 2014 roku doszło do połączenia spółek CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o i ITI Neovision Sp. z.o.o w nową spółkę ITI Neovision S.A.

Udziałowcami nowej spółki zostały CANAL+ Group - 51%, TVN S.A. - 32 % i Liberty Global Inc. (operator sieci kablowej UPC) - 17%.

Logo ekranowe jest półprzezroczyste.

Kanał dostępny jest w sieciach kablowych oraz na platformach cyfrowych (do marca 2013 roku tylko w kablówkach i na platformie CYFRA+).

 

Poprzednie logo:

 

SK_KUCHPLUSHD_FIRST.png - obowiązywało do 31.08.2014

 

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...