aro Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 A masz dobrą częstotliwość w/w wymienionych kanałów?Transponder 11508 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
auahili Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Dobrze poszukaj ja czasami też znaleść nie mogłem.... albo wyszukaj ręcznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 poprostu, może złapałeś te, które są przeznaczone dla innych platform, najlepiej jak sprawdzisz parametry dokładne dla TnK, potem bedziesz miał pewnosc, czy cos nie tak, czy wszytsko ok. Miłego obierania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 A jak wyświetlasz parametry transpondera 11508 to jaki jest FEC. Jak jest 3/4 to musisz zmienić na 5/6 - oczywiście o ile twój tuner nie ma tej funkcji auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mogadisz Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Sprawa wygląda tak: mam tuner Opticum 7300 CI2CX, jak przeskanowałem satelitę to w ogóle nie znalazł tego transpondera, jak ręcznie wpisuję 11508 to mam brak sygnału co zrobić? (dodam że wszystkie inne kanały znalazł i są, brakuje tylko tych z tego transpondera) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Czy takie masz parametry transpondera ustawione w dekoderze ? Częstotliwość - 11508 Polaryzacja - V lub Pionowa Symbol rate - 27500 FEC - 5/6 Jak jest tak ustawione to powinno odbierać jak z innych transponderów odbierają programy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magdalena22 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Masz nie prawidlowo wycelowaną antene, prawdopodobnie nie odbierasz wiekszej ilosci transponderów z zagranicznymi kanałami FTA dlatego nie rzuca się to w oczy. Jedynym wyjsciem będzie poprawienie fizycznego ustawienia anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Jakie licho!. Dziś wklepałem zgodnie dane z kart i załaczonych świstków i 3 krotnie system odpowiedział : Dane niepoprawne. Mam za sobą kilkanaście internetowych aktywacji Tnk SD i tu taki kłopot. Czy to możliwa jakaś niedyspozycja serwera? Ktoś pomylił nr kont załaczonych w opakowaniu? Jakaś lewizna? Karty z dwóch róznych sklepów zabezpieczone nalepką "Opticum". Dane klepię dobrze. Nie dziwiłbym się gdyby 1 katra, ale 3 i to z 2. różnych serii kupowane w czerwcu i sierpniu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarrisonBergeron Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Sprawdzić ważności doładowania też się nie da. Raczej jest to błąd serwera - tak myślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Dzisiaj aktywowałem znajomemu zestaw - przez Internet się nie dało, ale przez infolinię - przeszło bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigniew33 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 czy jeżeli jest przerwa 6 miesięczna w opłaceniu TNK HD, to jak należy wznowić opłatę po takiej przerwie, czy skutkuje to dodatkowymi opłatami, jak to faktycznie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 W tnk sd,po prostu opłaciłem przelewem jeden miesiąc,dwa dni później miałem odkodowane programy.W tnk hd jest prawdopodobnie tak samo.Jedynie pakiet premium aktywujesz przez sms.Różnica jest w przesyłaniu uprawnień.W sd przechodzą na TVN-ie a w hd na MGM,po ostatnich zmianach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Dzis rano dokonalem przelewu na 20zł. Kiedy bede mial dostepna oferte TNK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ania28 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Podejrzewam,że w chwili zaksięgowania tej sumy na Twoim koncie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziczka Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Witam Nie wiem czy tak ma byc czy mam jakis felerny dekoder. Zakupiłam dziś NNK HD z dekoderem 5800s (biały) podłączylam po HDMI wlaczylam i tak: na telewizorze niebieska plansza z napisem "trwa uruchamianie, prosze nie wylaczac dekodera" i tak swieci sie ok. minuty po czym obraz robi sie czarny, na dekoderze w tym czasie widnieje napis test po czym zmienia sie na sd2 i nastepnie na kanal 10 wskakuje a obraz na tv dalej czarny. poczatkowo jak juz wyswietlil sie nr kanalu na dekoderze to rownoczesnie palil sie czerwony maly wykrzyknik na nim ale po wylaczeniu z pradu juz sie nie pojawia. Nie moge wejsc w zadne ustawienia dekodera, nic nie da sie wlaczyc oprocz tego ze mozna przewskakikwac po kanalach(oczywiscie na obrazie nic nie ma)Czy to jest wlasciwe zachowanie podczas aktywacji ?(sms wyslalam) czy cos jest nie tak? Prosze o pomoc. Juz niewazne;) Okazalao sie ze to cos z kablem HDMI. Juz dziala:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Ile trzeba czekać na aktywacje karty czekam 3 godz.od zgłoszenia i nic nie swieci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Jeżeli chodzi o TNK SD,u mnie trwało to do 10 minut.TNK HD ok.30 minut.SD aktywacja na TVN-ie.HD na MGM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Aktywowałem Telewizje na karte i ma dostepne kanały bez opłat i czy zostaną odkodowane pozostałe kanały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merx Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Jak aktywowałeś nową kartę to wszystkie kanały powinny być od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Witam wszystkich serdecznie.Mam pewien problem dotyczący aktywacji karty TNK SD.Otóż ostatni raz doładowane miałem ok.rok temu na okres 1msc.Od tamtego czasu używam karty w odbiorniku sporadycznie,jedynie dla kanałów pakietu bez opłat.Karta jest z zestawu na tak zwanych,,starych zasadach".Co jakieś 2-3 miesiące wkładam kartę do odbiornika,i po ok.30min karta się aktywuje,tj.kanały bez opłat świecą.Ale ostatnio kartę próbuję aktywować od kilku dni i niestety uprawnienia nie chcą przejść.Zostawiam na kanale TVN SD i ciągle komunikat-zakodowane.Natomiast karta SMART HD,którą także posiadam działa bez zarzutu i działa pełna oferta włącznie z programami na doładowanie.W czym może tkwić przyczyna?PS.Odbiornik sat.Ferguson Ariva 100E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Bajzel maja z uprawnieniami do TNK. Trzeba do nich napisać, wytłumaczyć sprawę, podać nr karty. Adres mailowy i zasady kontaktu: http://nhdtv.pl/forum/showpost.php?p=572474&postcount=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piracik Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Ja bym zrobił w następujący sposób. Wyjął kartę z dekodera. Wyłączył dekoder, włączył dekoder, włożył kartę. Mi kiedyś nie jeden raz to pomogło. Oczywiście wszystko na kanale TVN SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Dzięki za info odnośnie linku adresowego.Raczej będe musiał poczynić kroki i wysłać problem e-mailowo.A co do wkładania i wyciągania karty z czytnika,oraz on-off receiver,to już to przerabiałem.Nawet po wejściu w MENU odbiornika widzi on kartę a także jej dane,lecz nie uzyskuje uprawnień w przeciwieństwie do karty migrowanej SMART HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Karta straciła uprawnienia i nie chcę załapać nowych. Jest na starych zasadach i korzystam tylko z pakietu bez opłat. Szukałem na stronie telewizjanakarte.pl opcji "ponów uprawnienia" ale nie znalazłem. Chyba trzeba będzie do nich zadzwonić. Ma ktoś z Was ten normalny numer na infolinię a nie płatny 0-700? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 "Normalny" numer 224170130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.