Kazik29 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Mój Obecny Ranking : Zagraniczne : 10.Life With Louie 9. Scrubs 8. The King Of Queens 7. How I Met Your Mother 6. Black Adder 5. Miami Vice 4. Magnum 3. House 2. 24 1. Friends Polskie : 10.Graczykowie/Buła i Spóła 9. 13 Posterunek 8. Świat Według Kiepskich 7. 07 Zgłoś Się 6. Czterej Pancerni i Pies 5. 3PO3 4. Rodzina Zastępcza 3. Szpital Na Perypetiach 2. Lokatorzy 1. Alternatywy 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djclassic Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Aż 10? O rety, tyle to ja ich nie znajdę. Zresztą nie przepadam aż tak za serialami ale 5 mogę podać: Alternatywy 4 Daleko od szosy (nie mylić od noszy – broń Boże ) Zmiennicy Miodowe lata Lost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qrzysztof Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 1. Stargate A pozostałe: - Dr. House - MacGyver Z polskich: - Rodzina Zastępcza - Świat wg. Kiepskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Seriale ktore lubie: Nip tuck MD House Californication Weeds Dexter inne nie przypadly mi do gustu lub ich jeszcze nie znam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Parker Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Zagraniczne: 1. Port Lotniczy LAX 2. Zdarzyło się jutro 3. Ostry dyżur Polskie: 1. Alternatywy 4 2. Ranczo 3. Wiedźmy 4. Włatcy Móch 5. Miodowe lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Zagraniczne: Detektyw Monk, Futurama Polskie: Ojciec Mateusz, Niania, Kryminalni, Czterej pancerni i pies, Stawka większa niż życie, Kapitan Sowa na tropie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tetrachion Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Polskie: Odwróceni , Oficer , Stawka większa niż życie , Ekstradycja , Sfora , Ojciec Mateusz , Kryminalni Zagraniczne: Zagubieni , Rodzina Soprano , Magia kłamstwa , Królowie przeklęci , Przekręt , Inspektor Eddie ,Uczciwy przekręt ,Gwiezdne wrota , Las Vegas , Horoskop śmierci , Kamienie śmierci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Polskie: Zmiennicy Alternatywy 4 Spadkobiercy - o ile można zaliczyć to jako serial Władcy Much Zagraniczne: 24 Lost Kości CSI Miami Latający Cyrk Monthy Pythona South Park Beavis & Butthead Jackass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Telewizja Urbanski Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 1.ranczo 2.kiepscy 3.rodzina zastępcza 4.pierwsza miłość 5.włatcy móch 6.gotowe na wszystko 7.kobra -odział specjalny 8.macgyver 9.3po3 numery z kwatery 10.1000 złych uczynków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katon Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 10 nie podam, tylu nie mam ulubionych. Dr House, Prison Break, W-11... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamkielar62 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Zagraniczne: 1.Bonanza 2.Columbo 3.Świat według Bundych. 4.Zdarzyło się jutro 5.MacGyver Polskie: 1.Stawka większa niż życie 2.Czterej pancerni i pies 3.Ekstradycja 4.Alternatywy 4 5.Świat według Kiepskich 6.Daleko od szosy 7.Janosik 8.13 posterunek 9.07 zgłoś się 10.Zmiennicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GieKa Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Nikt nie wspomniał o Archiwum X. Swego czasu był to serial kultowy. Właściwie to nadal jest, nawet ostatnia reklama SimPlusa do niego nawiązuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexie Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Ja dziesięciu też nie mam, ulubione: House, Dexter, Chirurdzy, Supernatural, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lotaryngia Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Polskie: 10. Siedlisko 09. Ojciec Mateusz 08. 7 Życzeń 07. BrzydUla 06. Rodzina Zastępcza 05. Niania 04. 39 i pół 03. Ranczo 02. Kryminalni 01. Zmiennicy Zagraniczne: 10. Detektyw Monk 09. Flash Forward 08. Bones 07. Agenci NCIS 06. Trawka (Weeds) 05. CSI: NY 04. CSI 03. Californication 02. Supernatural 01. Dexter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 moje toptwelve bonanza, mac gyver, futurama, oczytana, lie to me, house, 1 sezon 13 posterunku( c+ polsat), yes dear, jim wie lepiej,eureka, szczepan i irenka litle britain Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 A ja muszę to co nieco podzielić, mianowicie nie da się tak wszystkiego wrzucić do jednego wora więc postanowiłem, że osobno podam listę seriali "współczesnych" a osobno "klasycznych" bo tak będzie najsprawiedliwiej. I ograniczę się do zagranicznych póki co. A więc seriale współczesne: 1. Stargate SG-1 (a przynajmniej pierwsze 6-7 sezonów - nic się z nimi nie równa!) 2. Stargate Atlantis (może nie licząc sezonu ostatniego bo był momentami kiepski) 3. Prison Break (pierwsze 2 sezony i ew. ostatni) 4. LOST (nie licząc mniej więcej połowy odcinków sezonu bodajże 3ciego, który był raczej kiepski) 5. Reaper (Żniwiaż) - naprawdę świetny serial, genialna gra aktorska Raya Wise'a, świetne postacie, i mnóstwo dobrego humoru, ogromnie żałuję że dostał cancela po 2gim sezonie 6. Flash Forward - serial póki co mocno intrygujący i wciągający, zobaczymy jak będzie dalej ale póki co bardzo mi się podoba. 7. Jericho - świetny serial i również szkoda że dostał cancela po 1 sezonie (na szczęście pozwolono zrobić 2gi minisezon w którym wszystko zostało doprowadzone do końca). 8. Dr House - serial "przyjemny" do oglądania, nie jestem jego fanem ale widziałem kilka odcinków. I to by było na tyle - pewnie na tej liście znalazłby się też Stargate Universe, ale nie widziałem jeszcze żadnego odcinka więc nie będę się na jego temat póki co wypowiadał A jeśli chodzi o seriale "klasyczne" to: 1. Drużyna A (The A Team) 2. Na wariackich papierach (Moonlighting) 3. Nieustraszony (Knight Rider) 4. Kojak 5. MASH 6. Zagubiony w czasie (Quantum Leap) - na RTL 7 7. Z Archiwum X (The X Files) 8. Świat Według Bundych (Married with Children) 9. Miasteczko Twin Peaks (ale tylko 1 sezon, i może pierwsza połowa drugiego) 10. Zdarzyło się jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Podam tylko polskie, bo zagranicznych nie oglądam: 1. Świat Według Kiepskich 2. Miodowe lata 3. Ranczo 4. Włatcy Móch 5. Rodzina Zastępcza 6. 13 posterunek 7. Ojciec Mateusz 8. Siostry 9. BrzydUla 10. Niania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_pl Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Moje seriale (więcej zagranicznych nie lubię): Zagraniczne : 3. Married... with Children 2. The Bold and the Beautiful 1. House M.D. Polskie : 10. Siostry 9. Ojciec Mateusz 8. Niania 7. 3 po 3 - numery z kwatery 6. Klan 5. Plebania 4. Detektywi 3. W11 - wydział śledczy 2. Ranczo 1. BrzydUla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 1.Świat wg. Bundych 2.LOST (ogólnie cały sezon, już nie moge się doczekać 6 sezonu - 02.02.2010 ) 3.Świat wg. Kiepskich 4.Prison Break 5.13 posterunek (oba sezony ) 6.Flash Forward 7.Jerycho 8.Z Archiwum X 9.Nieustraszony 10.Drużyna A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fishburger Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 001 # Zawód Policjant. O NY Policjantach w jasnoniebieskich kołnierzykach. Bił rekordy oglądalności na TVP! 002 # Żar tropików. Macho i rudowłosa kobieta w akcji. 003 # Miami Vice. Klasyka. 004 # Słoneczny patrol. - wersja w LA. Nowsze na Hawajach nie! 005 # Świat wg Bundych - najlepszy komediowy. Zawsze mam polewkę! 006 # Świat wg Malcolma - klimat komediowy. 007 # Alf - klasyka chociaż chwilami nudnawa. 008 # Kasia i Tomek. Miało coś w sobie. 009 # Nieustraszony - za klimat. Samochód z Davidem Husselhofem. 010 # Grom w raju - hulk hoogan haha. 011 # Airwolf - klasyk z latającym helikopterem. 012 # Korky - Obla di obla daa.. Pamiętacie kolesia z zespołem Douna ? Każdy miał żal wraz z ostatnim odcinkiem. 013 # Miodowe Lata - Oj łza się w oku kręci. Klimat którego nie da się powtórzyć. Nienawidziłem: Miasteczka Twin Peaks. Shizy miałem jak słyszałem tą muzę! Do dziś mój anty serial! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 LOST bije wszystkie inne.Jest to najlepszy serial. 5 sezonów i wszystko trzyma się genialnego scenariusza,tworzy jedną całość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kochas1 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 kroniki wampiróww bije wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satviel25 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 1.W klatce czasu 2.Pacyfik 3.Kompania Braci 4.Nieustraszony(2010) 5.Ranczo 6.South Park 7.Ojciecz Mateusz 8.Brainiac 9.Automaniak 10.Czysta Krew Według mnie najlepsze programy w Telewizji:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 House M.D. Married with Children That 70's Show Heroes The Sopranos Friends Kasia i Tomek Camera Cafe Oficer, Oficerowie Pitbull Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anttys Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 1.13 posterunek 2.Dr.House 3.Zwariowany świat Malcolma 4.Świat wg Kiepskich 5.Świat wg Bundych 6.Prison break 7.39 i pół 8.South Park 9.Alternatywy 4 10.Detektyw Monk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.