ytinirt Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Normalnie nie wypowiadam się na forach - ale pomyślałem, że dla tej żenady warto. Umowa podpisana 23-go grudnia, 22-go lutego dostałem sms, ze 25-go lutego dostanę telewizor. (telewizora coprawda 25 nie dostanę - inna bajka opisana w poście o telewizorach) no to dzwonię, żeby się dowiedzieć czy można się z kurierem skontaktować, a przy okazji pytam (bo się po 2 miesiącach samodzielnego szukania w końcu dowiedziałem u jednego dystrybutora, że to cyfra wyśle mi list, gdzie i kiedy mam się zgłosić po dekoder) kiedy jest szansa na dekoder - a pani mówi, że w kwietniu najprawdopodobniej. Na to ja pytam jak to się ma do umowy w której jest wyraźnie napisame, że do 31go marca muszę wymienić dekoder sd na hd. A pani na to, ze bardzo mnie przeprasza ale nie wie i prosi o kontakt pod koniec marca. Te problemy plus problemy z telewizorem które opisuiję w wątku o telewizorze, oraz przejścia kumpla z odejściem od cyfry powodują jedyne moje stwierdzenie. CYFRA+ - ZERO WIARYGODNOŚCI, ZERO ZADOWOLENIA, ZEROWA JAKOŚĆ OBSŁUGI - PROPONUJĘ ZMIANĘ NAZWY NA ZERO+ (jak krew w piach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicked Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 a jakby tak napisać jakąś zbiorową skargę do uokik, na ich postępowanie, ewentualnie jakby ktoś kumaty mógł zredagować jakieś pismo pod którym każdy mógłby się podpisać i wysłać do cyfry?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ytinirt Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Cyfra miała już tye spraw z uokik, ze i pewnie tutaj się wykpią - pomysł jest lepszy - wpisujemy w google cyfra+ albo cyfra plus i na wszystkich forach w wątkach o podobnej tematyce (albo w wątkach założonych przez siebie) piszemy swoje żale - w temacie proponuję - CYFRA+ - NIEUCZCIWE PRAKTYKI PROMOCYJNE ! - dużymi literami z wykrzyknikiem. Wg mojej wiedzy wypozycjonowanie tego hacła na pierwsze miejsce w google po wyszukaniu cyfry plus powinno zająć z tydzień - ciekawe czy ich to ubije po kieszeni Do uokik swoją drogą trzeba by napisać - tylklo do tego trzeba by umyślnego ze znajomoscią przepisów i zdolnościami krasomówczymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Witam. Dostałem list z informacją, żeby zgłosić się w puncie cyfry po odbiór dekodera PVR HD. I teraz mam pytanie, czy PVR'ke musi odebrać (w zasadzie to zamienić się za dekoder zastępczy) osoba, która podpisywała umowę, czy może to zrobić inna osoba (np. spokrewniona z abonentem)?? Jeżeli zna ktoś odpowiedź na to pytanie, to był bym bardzo wdzięczny. Ja kiedys wymienialem dekoder sam, mimo ze umowa byla na zone. Zalezy od dystrybutora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 To jest normalnie parodia zeby w ciagu dwuch miesiecy cyfra nie umiala zaopatrzyc punkty sprzedazy w nowe dekodery pytam sie po co narobili tyle krzyku z tym nowym dekoderem a teraz nie umieja wywiazac sie z umowy nawet N dala rade i po miesiacu dekodery turbo mozna bylo dostac przy podpisywani umowy w punktach sprzdazy powinni na nich nalozyc taka kare zeby odechcialo im sie robic klientow w BALONA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 a ilu abonentów ma Cyfra a ile n??? Proponuję jeszcze trochę poczekać. Ja wczoraj rozmawiałem z konsultantem Cyfry+ i zapewnił mnie że lada dzień otrzymam list uprawniający mnie do odbioru dekodera HD PVR. Cierpliwości. Napewno i Ty dostaniesz list i dekoder niebawem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 a ilu abonentów ma Cyfra a ile n??? Proponuję jeszcze trochę poczekać. Ja wczoraj rozmawiałem z konsultantem Cyfry+ i zapewnił mnie że lada dzień otrzymam list uprawniający mnie do odbioru dekodera HD PVR. Cierpliwości. Napewno i Ty dostaniesz list i dekoder niebawem. Ha ha ha To Ty jeszcze wierzysz w zapewnienia konsultanta na infolinii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Narazie im wierzę. Dlatego że jestem z nimi od niedawna. Nie mogę narazie nic więcej powiedzieć o tej platformie.Z mojej strony mają kredyt zaufania. Poza tym wiem jak się było abonentem CP to wszędzie indziej będzie mi zawsze lepiej... tam podejście do abonenta było totalnie do bani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 a ilu abonentów ma Cyfra a ile n??? Proponuję jeszcze trochę poczekać. Ja wczoraj rozmawiałem z konsultantem Cyfry+ i zapewnił mnie że lada dzień otrzymam list uprawniający mnie do odbioru dekodera HD PVR. Cierpliwości. Napewno i Ty dostaniesz list i dekoder niebawem. To ty powiedz ilu abonentow cyfry posiada telewizory do odbioru HD a po drugie mnie nie ineresuja jakies listy ide do punktu sprzedazy oferuja odbiorniki HD podpisuje i biore odbiornik ktory sobie wybralem a nie jakies czekanIe 2 lub 3 miesiace to jest podejscie do klienta?jak wiedzieli ze nie daja rady mogli wprowadzic te dekodery na Swieta Wielkanocne i punkty sprzedazy byly by pelne i klient zadowolony a nie [beep] na kolkach.W jakich my czasach zyjemy ze listy wysylaja gdzie odebrac dekodery normalnie Cyfra+ to sredniowiecze albo i gorzej zadna szanujaca sie platforma w UE takich numerow nie wycina swoim klientom ale w Polsce wszystko jest na opak jak zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Co ciekawe jak wprowadzali pierwsze odbiorniki Hd to nie bylo problemu z ich dostaniem.... Ktos ewidentnie nawalil... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 ja przypuszczam ze mieli nastanie kilkanascie sztuk a klientow przybylo sporo w okresie Swiat Bozego Narodzenia i nie dali rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monitor Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 To ty powiedz ilu abonentow cyfry posiada telewizory do odbioru HD a po drugie mnie nie ineresuja jakies listy ide do punktu sprzedazy oferuja odbiorniki HD podpisuje i biore odbiornik ktory sobie wybralem a nie jakies czekanIe 2 lub 3 miesiace to jest podejscie do klienta?jak wiedzieli ze nie daja rady mogli wprowadzic te dekodery na Swieta Wielkanocne i punkty sprzedazy byly by pelne i klient zadowolony a nie [beep] na kolkach.W jakich my czasach zyjemy ze listy wysylaja gdzie odebrac dekodery normalnie Cyfra+ to sredniowiecze albo i gorzej zadna szanujaca sie platforma w UE takich numerow nie wycina swoim klientom ale w Polsce wszystko jest na opak jak zawsze Masz całkowitą rację z jednym ale - coś jednak skusiło ludzi do wzięcia oferty wiedząc, ze tuner będzie ...niewiadomo kiedy - co to takiego ? Absolutnie nie bronie gości z cyfry ale tak mi się wydaje, że rozsądek powienien podpowiadać rozsądne dokonywanie zakupu tym którzy teraz narzekają na oczekiwanie a wiedzieli o tym w momencie zakupu. Kupując był informacja o opóźnieniach w PVR nawet do marca - ja miałem wybór nie przedłużać bo nie ma PVR lub przedłużyć bo dobra oferta i czekać na PVR - teraz wkurzam się ale czekam spokojnie bo wiem na co się decydowałem. Pytanie o czym myśleli Ci którzy znając warunki zdecydowali się na nie a teraz rzucają błotem z wielką regularnością. "Oni" nawalają z terminami "My" wiedzieliśmy, że tak będzie decydując się na ofertę - jaki jest werdykt zatem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 ]Dziwne. Ja przedluzalem umowe 9 grudnia. Bylem informowany, ze do konca grudnia braki w dekoderach zostana usuniete , i ze PRV 250 na 500 wymienia mi najpozniej do 10 stycznia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orinoko11 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Umowa podpisana 12 grudnia. Rozumiem, że jak dostanę list, to dekoder będzie czekał na mnie w wybranym punkcie Cyfry? Pragnę zaznaczyć, że na kartonie dekodera jest zastrzeżenie dla dystrybutorów Cyfry+, że dekoder jest „przeznaczony wyłącznie dla klientów z listem” i wg zapewnień dystrybutora, posiada on zapasy dekoderów odpowiadających liczbie wysyłanych listów. Taka jest obecnie praktyka działań Cyfry+. Nie liczyłbym na to. Ja list dostałem grubo ponad 2 tygodnie temu i do tej pory nie mam PVR-a. Co kilka dni dzwonię do punktu podanego w liście i zawsze odpowiedź jest podobna: "Nie ma PVR-ów, nie wiemy kiedy będą, dzwonić i pytać". Dzisiaj również dzwoniłem i dzisiaj już podnieśli mi mocno ciśnienie. Koleś w punkcie powiedział, że wczoraj mieli dostawę, ale już się skończyły, wszystkie się rozeszły na zasadzie kto pierwszy ten lepszy. Więc wygląda na to, że trzeba rozbić namiot pod punktem i czatować na dostawę PVR-ów. W innym punkcie w mojej okolicy są PVR-y, ale oczywiście mi nie wydadzą bo w liście mam podany inny punkt C+. Ręce opadają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majk Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 A może warto zadzwonic lub napisać do Cyfry, podać nazwę i adres punktu i żądać konkretnych wyjaśnień. Ciekawe co w tej sytuacji odpowiedza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Co ciekawe jak wprowadzali pierwsze odbiorniki Hd to nie bylo problemu z ich dostaniem.... Ktos ewidentnie nawalil... Nawalił i wyleciał z roboty. Konkretnie dyrektor ds. logistyki. Więc Cyfra dobrze zdaje sobie sprawę z tego w jakiej jest sytuacji i poczyniła odpowiednie kroki w stosunku do osoby, która za to jest odpowiedzialna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orinoko11 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 A może warto zadzwonic lub napisać do Cyfry, podać nazwę i adres punktu i żądać konkretnych wyjaśnień. Ciekawe co w tej sytuacji odpowiedza? Do Cyfry oczywiście też dzwoniłem. Pierwsza reakcja konsultanta była taka, że teoretycznie, skoro otrzymałem list to dekoder powinien na mnie czekać w punkcie, ale rzeczywistość jest jaka jest i po przyjęciu reklamacji konsultant stwierdził, że pozostaje mi uzbrojenie się w cierpliwość i wydzwanianie do "mojego" punktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dino Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Witam Jestem nowym klientem C+ i od samego początku jestem oszukiwany 22-11-09 podpisałem umowę przedstawiciel C+zapewniał mnie że PVR dostanę do 24/12/09 jak zapytałem się dlaczego w umowie jest napisane że do 31/03/10 to pan odpowiedział mi że tak się zabezpieczają że jak by im wszystkie magazyny ze sprzętem się spaliły ,no i chyba tak się stało bo tunera nie ma do tej pory !!!! po długiej korespondencji Szanowny Pan napisał że list został wysłany do mnie 22/02/10 i tu kolejne kłamstwo bo takowego listu nie ma do tej pory ( ciekawe jaka będzie data stempla pocztowego ) jak znam życie to pan z C+ zwali to na pocztę albo że ktoś tam zapomniał ,z TV było podobnie przedstawiciel przy podpisaniu umowy zapewniał mnie że telewizorek zostanie do mnie dostarczony do 10 dni dostałem po 6 tygodniach jak poinformowałem listownie że skieruje sprawę do rzecznika praw konsumenta . Wiadomość od oszustów C+ : Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail uprzejmie wyjaśniam, że 22.02.2010 roku wysłaliśmy do Pana list z prośbą o odbiór dekodera PVR HD w wskazanym punkcie dystrybucyjnym CYFRY+. W związku z tym proszę o cierpliwość w najbliższym terminie otrzyma Pan komplet stosownych dokumentów. Dramat ,żenada to Cyfra + NIE POLECAM !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic85 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 dino lepiej naucz się czytać to co podpisujesz, a nie wierzyć ludziom na obietnice i piękne oczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dino Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Teraz mam nauczkę no ale nigdzie nie zostałem tak potraktowany jak w CANAL+ A tak po za tym to : "Umowa słowna jest też wiążąca " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Dokladnie. Na calym swiecie, jak ma sie swiadka, to umowa slowna jest traktowana tak jak pisemna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus_au Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 No tak tylko, że pisemna brzmi: w umowie jest napisane że do 31/03/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopernik Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Tego się obawiałem,że list jak już sobie kiedyś tam dotrze to nie jest to automatycznie gwarancją iż dekoder w wyznaczonym punkcie czeka na odbiór od ręki.Ale co tam dziś telewizor dostałem pod drzwi za darmo,na obiad schabowy a za komuny to dopiero ch. nocował jakbym jeszcze miał w ten sam dzień dekoder odebrać to by się mogło z dobrobytu w d... poprzewracać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dino Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 No tak ale jak by przedstawiciel Cyfry + nie zapewnił mnie że tuner otrzymam do 24/12/09 a dopiero w marcu po prostu bym takiej umowy nie podpisał i poszedł bym do konkurencji ... Czekam już ponad 3 miesiące na tuner i mam po prostu dość takiego traktowania , Szanowny Pan zapewnia mnie że list został wysłany 22/02/10 ale listu nie mam i tak non stop coś obiecają o później się z tego nie wywiązują Już wiem dlaczego jako jedyny mam C+ w bloku widocznie inni mieli już z nimi do czynienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratu Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Jak można dostać dekoder HD PVR na wymianę, gdy zepsuje się egzemplarz przez nas dzierżawiony? Obecnie wszystkie dostawy są dla osób z "listem" lub dla nowych umów. Co z abonentami już dzierżawiącymi sprzęt od cyfry? Wcześniej była wymiana dekodera od ręki ... W regulaminie o dzierżawie i obowiązkach cyfry jest bardzo mało ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi