mateuszbednarczyk Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 marek76 ty wszystko masz na opak zawsze:| z innymi juz mi sie nie chce cie słuchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 marek76 ty wszystko masz na opak zawsze:| z innymi juz mi sie nie chce cie słuchać Ale o co ci chodzi?? Mam w reku gwaracje od LG podbita przez cyfre. Mam klamac ze jej nie mam?? To Wy zawsze macie jakies dziwne problemy... oto dowod: a teraz oczekuje PRZEPROSIN... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Podstawą gwarancji jest faktura jaką dostaniesz listem od Cyfry. U mnie( dzwonilem do LG) podstawa gwarancji jest ta karta gwarancyjna i umowa uzyczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exelero Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 um 9 grudzieńtelewizor odebrałem wczoraj kurier był rano nie dzwonił wcześniej Mam pytanie co do gwarancji żadnej gwarancji jak niektórzy tu pisali nie miałem przylepionej do pudełka, kurier też nic nie wręczył co jest podstawą do naprawy (odpukać) jakby padł ? ja dzisiaj dostalem TV i gwarancja byla przy TV gwarancja znajdowala w miejscu gdzie byly dane gdzie nalezalo dostarczyc telewizor.. tam jeszcze znajdowala sie umowa najmu telewizora wiec mozliwe ze kurier zabral to przez przypadek ze soba gdyz oni jedna kopie biora ze soba a druga zostawiaja u klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Czy Cyfra+ pochwalila sie ile tych Tv rozdala. Ciekaw jestem akcji na wielkanoc czy sprobuje takze cos fajnego dawac za free ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Verse Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Panowie, a jak takiej karty gwarancyjnej w ogóle nie dostałem. Co mam w takiej sytuacji zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Napisz do cyfry dostaniesz w kilka miesiecy poczta [beep]likat. Bez tej gwarancji nikt ci nie przyjmie do naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal6005 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Chyba powinieneś napisać bez tej gwarancji nikt nie przyjmie do darmowej naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciquita Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Witam Mam monitor M2362D. Używam go jako monitor i tv. problem natomiast zaistniał taki, iż obraz TV jest kiepski! Występują szumy, śnieżenia... Obraz monitora jest 10/10, bez zarzutów. Dodam, że mam TV LG 32' i owa kablówka działa super, każdy kanał jest wyświetlany bez zastrzeżeń, a na tym monitorze 23' prosto mówiąc daje wiele do życzenia. Czy ktoś wie może co mogę zrobić w tej sprawie by cieszyć się dobrej jakości obrazem P.S. Nie jestem właścicielką Cyfry + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Mysle, ze masz telewizor Lg 32 ale nie full hd. Jesli to zwykla kablowka, nie cyfrowa, to nie spodziewaj sie na tym full Hd cudow. Kablowki zawsze mialy gorszy obraz od platform. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciquita Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Na tv 32' (LG 32LC52, nie ma FULL HD) mam podłączoną antenę z kablówki + dekoder obraz jest bdb nawet bez użycia dekodera. A jak podłączam tv/monitor m2362d to nie mogę uzyskać dobrego obrazu... Przy opcji autom. wyszukiwania i ręcznego ten sam efekt. Spróbuję jeszcze pokombinować z końcówką anteny, która jest podłączona do monitora, bo poruszając nią lekko następuje śnieżenie. A co mogę zrobić by uzyskać na tym monitorze 23' nieprzeciętną jakość obrazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKOLA Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Verse, a Ja myślę że dostałeś gwarancję... Pudełko z TV było owinięte czarną folią, a na niej pod przeźroczystą folią tam gdzie adres odbiorcy, była gwarancja... Widziałem u kuriera w aucie kilkadziesiąt tych TV, każdy miał to samo... Myślę że wypindoliłeś folię z gwarancją do śmietnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Verse Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Tak ? O to dobrze. Pudełko leży na strychu, więc po południu rzucę na nie okiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orbitolog Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 a u mnie jest książeczka z gwarancją ale bez polskiego języka i oczywiście w ogóle nie jest uzupełniona. czy wy też ją macie i oprócz niej polską gwarancję czy u mnie to jest obowiązująca karta gwarancyjna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 W przypadku posiadania tego tv od Cyfry, wystarczy w serwisie przedstawić fakturę zakupu tv i na tej podstawie serwisują sprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacgery Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Umowa z 19 grudnia, dziś rano sms - dostawa telewizora 22 lutego. i jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk2 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 @ciquita Ale czy podłączasz te 23 cale do tego samego gniazdka(raczej dekodera nie doczytałem na początku) tym samym kablem co ten duży 32calowy? Czy podłączasz go w innym pokoju 60cioma czy 80cioma metrami kabla przeciągniętymi skądś tam? A może tak jak ja używasz jakiegoś bezprzewodowego transmitera sygnału z odbiornikiem? Radze przede wszystkim sprawdzić podłączenie na tym samym gniazdku(dekoderze) i kablu na którym duży działa dobrze. Prawdopodobnie problem leży w kablu/wtyczce/gniazdku którym podpinasz mały TV. A co do jakości z kablówki i sat to bym się kłócił. Na pewno nie jest gorsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orbitolog Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 W przypadku posiadania tego tv od Cyfry, wystarczy w serwisie przedstawić fakturę zakupu tv i na tej podstawie serwisują sprzęt. teraz pamiętają ale za 3 lata w serwisie gdzieś za lublinem może być różnie - karta gwarancyjna to karta gwarancyjna a tu fota mojej książki gwarancyjnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Ja oddawałem go do serwisu. Gwarancją jest ta mała książeczka i koniecznie trzeba wysłać kopie umowę sprzedaży. Wszystko odbywa się bez wychodzenia z domu, bo zamawia się kuriera z UPS, wszystko na koszt LG. Serwis znajduje się w Łodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 W samej Wawie jest kilka serwisow, przyjezdzaja z nich do domu i zabieraja sprzet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszD Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam! a ja walcze z LG ,wymieniałem monitor 237 na nowy z powodu uszkodzenia piksli i dostałem nowy ale model 227 ciekawy jestem jak to się skończy na razie napisałem reklamacje do LG czekam na odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 W przypadku posiadania tego tv od Cyfry, wystarczy w serwisie przedstawić fakturę zakupu tv i na tej podstawie serwisują sprzęt. teraz pamiętają ale za 3 lata w serwisie gdzieś za lublinem może być różnie - karta gwarancyjna to karta gwarancyjna a tu fota mojej książki gwarancyjnej To nie jest karta gwarancyjna uznawana w Polsce. Ta jest uznawana tylko jako nowa po wymianie wadliwego sprzetu przez serwis. Skan prawidlowej karty zamiescilem tutaj. Bez tej karty nikt Wam do naprawy nie przyjmie, ja jak zgubilem ja od glownego TV LG to musialem 2 miesiace czekac na [beep]likat nim przyjeto usterke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 d u p likat - dlaczego jak napiszę to słowo to zawsze mam [beep]?? To jakieś nowe przekleństwo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Taki system, który nie rozpoznaje wszystkich słów. Wystarczy inna końcówka (a) i robi się bardzo "brzydko" Ale lepsze to niż nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Tak, ale na forum wygląda to jakbym przeklinał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi