UrszulaZ Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego Chciałam podzielić się swoim doświadczeniem z potencjalnymi klientami Polsatu. To skandal! pod koniec zeszłego roku podpisałam umowę z Polsatem na telewizję satelitarną. Zapłaciłam za montaż anteny, kurier przywiózł paczkę z anteną i modemami. Czekałam na ustalenie terminu montażu- miało być 2, 3 dni. Do dziś nikt sie nie odezwał. Na moje liczne telefony z interwencją usłyszałam od zniecierpliwionego pana- "może pani złożyć reklamację". No więc złozyłam i mam czekać następne 30 dni ! Ludzie, to jest śmiechu warte! Gdybym wiedziała, nigdy nie zdecydowałabym sie na ta firmę. Aha, umowę mogłam wypowiedzieć w ciągu 14 dni, a więc mam w plecy pod każdym wzgledem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego (edytowane) To nie pierwszy raz takie numery robią natomiast zamiast czekać tyle czasu można było zamówić innego instalatora albo poprosić kogoś znajomego aby wykonał instalację i konfigurację chyba że Ci nie zależało i płacisz im abonament za nic. Do tego typu instalacji nie jest wymagany instalator od operatora. Edytowane 15 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego Przy obecnej dostępności instalatorów "użeranie" się z serwisem operatora mija się z celem. Zapewne za niższą cenę nie zamontują anteny a można tylko doprawić sobie problemów o jakich wspomina autorka wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2 godziny temu, opensource napisał(a): To nie pierwszy raz takie numery robią natomiast zamiast czekać tyle czasu można było zamówić innego instalatora albo poprosić kogoś znajomego aby wykonał instalację i konfigurację chyba że Ci nie zależało i płacisz im abonament za nic. Do tego typu instalacji nie jest wymagany instalator od operatora. Za montaż anteny i konfigurację sprzętu Polsat kasuje 500 PLN (bez złotówki) - nie po to forumowiczka @UrszulaZ nie dość, że zapłaciła za tą usługę, by jej nie dostać, to ty mówisz, że trzeba było dodatkowo w kolejne koszty wejść i wynająć kolejnego instalatora. 2 godziny temu, mingo napisał(a): Przy obecnej dostępności instalatorów "użeranie" się z serwisem operatora mija się z celem. Zapewne za niższą cenę nie zamontują anteny a można tylko doprawić sobie problemów o jakich wspomina autorka wątku. Dlaczego użeranie mija się z celem - 500 złotych to nic, kwota nie warta zawracania głowy? Jak w ogóle nie chcą wykonać usługi, za którą mają zapłacone, to niech oddają pieniądze za niewykonaną usługę oraz dodatkowo niech zwracają koszt opłaconej, nie dostępnej z winy operatora usługi telewizji satelitarnej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego (edytowane) 24 minuty temu, Crossi napisał(a): Za montaż anteny i konfigurację sprzętu Polsat kasuje 500 PLN (bez złotówki) - nie po to forumowiczka @UrszulaZ nie dość, że zapłaciła za tą usługę, by jej nie dostać, to ty mówisz, że trzeba było dodatkowo w kolejne koszty wejść i wynająć kolejnego instalatora. Owszem ale jeżeli czekam kilka dni czy nawet tydzień i nie ma żadnej reakcji, to zlecam usługę innemu instalatorowi, płacę ale po wykonaniu usługi a nie przed, mam dostęp do usług za który płacę abonament, a od operatora domagam się zwrotu kosztów za niewykonaną usługę. Teraz efekt jest taki że płaci abonament za nic. Edytowane 15 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 26 minut temu, Crossi napisał(a): Dlaczego użeranie mija się z celem - 500 złotych to nic, kwota nie warta zawracania głowy? Nie zrozumiałeś. Jak już autorka wzięła tę usługę to oczywiste jest, że Polsat musi się z niej wywiązać. Miałem na myśli to, że po prostu nie warto korzystać z takich usług u operatora. W obecnych czasach nie ma problemu ze znalezieniem instalatora z okolicy. Umawiasz się, przyjeżdża, zrobi robotę, płacisz i po sprawie. A operatorzy niestety uważają, że robią wielką łaskę zamontowaniem anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 29 minut temu, opensource napisał(a): Owszem ale jeżeli czekam kilka dni czy nawet tydzień i nie ma żadnej reakcji, to zlecam usługę innemu instalatorowi, płacę ale po wykonaniu usługi a nie przed, mam dostęp do usług za który płacę abonament, a od operatora domagam się zwrotu kosztów za niewykonaną usługę. Teraz efekt jest taki że płaci abonament za nic. Tu operator nie wywiązał sie z umowy. Kolejna sprawa jak można płacić za coś co nie działa? Bo operator nie zamontował sprzętu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UrszulaZ Opublikowano 15 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego Rozumiem, że inny instalator mógłby załozyć antenę, ale co z ew. gwarancją na urządzenia? Czy inny instalator może skonfigurować wszystko? -wzięłam tzw. multiroom. Poza tym- dlaczego mam odpuścić 5 stów? -przecież Polsat mi ich nie zwróci! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego Dokładnie jak zapłaciłaś to mają montować.Za obecny czas maja zwrócić kasę za abonament i w ramach przeprosiń mają dać jakiś gratis. I tego się domagaj bo mogą sami nie wyjść z taką incjatywą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego (edytowane) 28 minut temu, UrszulaZ napisał(a): Rozumiem, że inny instalator mógłby załozyć antenę, ale co z ew. gwarancją na urządzenia? Czy inny instalator może skonfigurować wszystko? -wzięłam tzw. multiroom. Poza tym- dlaczego mam odpuścić 5 stów? -przecież Polsat mi ich nie zwróci! Wybór instalatora a gwarancja na sprzęt operatora nie mają ze sobą nic wspólnego. W teorii możesz nawet sama sobie to podłączyć i skonfigurować jeśli potrafisz. Niestety płacenie z góry za niewykonaną tego typu usługę nie było dobrym wyborem pomijając już koszt jaki sobie liczą ale to już jest po fakcie. Jeśli ja bym miał taki przypadek, to zlecam to komuś innemu i domagam się zwrotu kosztów od operatora za niewykonaną usługi i abonament. Edytowane 15 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego (edytowane) 5 godzin temu, UrszulaZ napisał(a): Chciałam podzielić się swoim doświadczeniem z potencjalnymi klientami Polsatu. To skandal! pod koniec zeszłego roku podpisałam umowę z Polsatem na telewizję satelitarną. Zapłaciłam za montaż anteny, kurier przywiózł paczkę z anteną i modemami. Czekałam na ustalenie terminu montażu- miało być 2, 3 dni. Do dziś nikt sie nie odezwał. Na moje liczne telefony z interwencją usłyszałam od zniecierpliwionego pana- "może pani złożyć reklamację". No więc złozyłam i mam czekać następne 30 dni ! Ludzie, to jest śmiechu warte! Gdybym wiedziała, nigdy nie zdecydowałabym sie na ta firmę. Aha, umowę mogłam wypowiedzieć w ciągu 14 dni, a więc mam w plecy pod każdym wzgledem! Nie chcę być złośliwy lecz będzie trzeba wjechać na ambicję następującym użytkownikom: @Specjalista Polsat Box @Cp.go @Anita Kaźmierska Jeśli jest tak jak opisuje założycielka postu @UrszulaZ że Polsat tak leci w kulki - żeby pomogli rozwiązać sytuację, która woła o pomstę do nieba. Tylko proszę nie pisać odpowiedzi w stylu - niech osoba składa reklamację w ICOK - infolinii - APS Polsat i czeka na odpowiedź. Edytowane 15 Lutego przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego A co @Anita Kaźmierska ma z tym wspólnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego (edytowane) @Anita Kaźmierska redaktor naczelny satkurier.pl ma bezpośredni kontakt z działem prasowym Polsat - taka "reklama" Polsatu jak opisała @UrszulaZ dla Polsatu jak "złoto" Jak się nie da rozwiązać problemu przez zwykłego konsultanta Polsatu - trzeba uderzyć trochę wyżej - nie sądzisz @Kiler Rzecznik Prasowy Polsatu to chyba dość odpowiednia osoba żeby rozwiązać problem. Edytowane 15 Lutego przez tweed77 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego Cała sytuacja jest mocno skandaliczna i prędzej nadaje się do sądu i UOKIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anita Kaźmierska Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego @tweed77 nie zajmuję się takimi sprawami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego @Anita Kaźmierska Najprościej jest tak napisać zamiast pomóc osobie. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego @tweed77 Czego się spodziewałeś po Pani Administrator - ona tym się nie zajmuje i tyle w temacie. Tutaj niech solorzowsko-polsatowscy pracownicy się wykażą inicjatywą i załatwią tę sprawę w taki sposób, by @UrszulaZ była w pełni usatysfakcjonowana i zadowolona. 2 godziny temu, tweed77 napisał(a): Tylko proszę nie pisać odpowiedzi w stylu - niech osoba składa reklamację w ICOK - infolinii - APS Polsat i czeka na odpowiedź. Jakie masz remedium na tę farsę, która ma teraz miejsce w Cyfrowym Polsacie? Za takie coś trzeba ostro dojechać prywaciarza, tak by zapamiętał, że "Klient nasz Pan". 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego Ta metoda oszustwa ze strony Polsatu to nic innego jak dobrze znana z tv "metoda na wnuczka" w tym przypadku jest to "metoda na antenę" 500 wykasowane + co miesiąc abonament za brak usługi. Nieźle to sobie wymyślili. Jeżeli montaż miał być w ciągu powiedzmy dwóch tygodni to sprawę można zgłosić na policję o wyłudzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 13 godzin temu, tweed77 napisał(a): @Anita Kaźmierska Najprościej jest tak napisać zamiast pomóc osobie. SatKurier nie ma w tym żadnego interesu, a jak Polsat się oburzy, to nie wyśle nic więcej do testów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Proszę o kontakt na priv, sprawdzę czy moge pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anita Kaźmierska Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 3 godziny temu, Wodnik Szuwarek napisał(a): SatKurier nie ma w tym żadnego interesu, a jak Polsat się oburzy, to nie wyśle nic więcej do testów. Tylko sprostuję, że Polsat nie działa w ten sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielK Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Przede wszystkim NIGDY nie płacić za usługę przed jej wykonaniem. To tak na przyszłość. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szmit Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Kiedyś w Polsat Box to chociaż, jak zamawiało się telewizję satelitarną to była w cenie instalacja, a teraz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego @UrszulaZ napisz do @support458 jedyna osoba z PB która ogarnia i pomaga tu na forum . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UrszulaZ Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Rozmawiałam z Rzecznikiem Praw Klienta na mój powiat, opisałam sytuację w emailu i odniosłam wrażenie, że rzecznik(rzeczniczka) troche przestraszyła sie z kim ma sie zmierzyć. To nie jest byle firma produkujaca garnki elektryczne, którą można postraszyć jednym telefonem. Może TV Republika by docisneli, ale "swoich" nie ruszamy...?- Nie wiem, to tylko moje wrażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.