Skocz do zawartości

turboBOX+ (ADB ITI-5720SX)


LukWil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda na to że przy ostatniej aktualizacji dodano opcję wgrywania logo przez sieć lub przez sat i nie jest potrzebna osobna aktualizacja softu, by dokonać zmian w logotypach. Dziś zmieniono nazwę kanału 72. z Discovery HD Showcase na Discovery HD i od razu zmieniło się także logo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że są stacje, które nadal nie mają logotypów (TVN 24 HD, VH1 Polska, Polsat Crime & Investigation, Wojna i Pokój HD/Sundance Channel HD, Eurosport 2 HD, Fightklub, Redlight HD), lub mają nieaktualne logotypy (MTV Polska, VIVA Polska, Discovery Science, TV Puls, Investigation Discovery, BBC Entertainment, Comedy Central Family, Animal Planet HD, Tele 5, Polonia 1).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że przy ostatniej aktualizacji dodano opcję wgrywania logo przez sieć lub przez sat i nie jest potrzebna osobna aktualizacja softu, by dokonać zmian w logotypach. Dziś zmieniono nazwę kanału 72. z Discovery HD Showcase na Discovery HD i od razu zmieniło się także logo.

 

Nie sadzę.Raczej już było wcześniej przygotowane logo.Część brakujących logotypów jest w sofcie obecna ale nie powiązana z kanałami być może przez inną nazwę kanału i pliku z logo (ktoś kiedyś taki wniosek wysunął)

http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 32811.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Panowie ojciec ma taki problem.

Ma od miesiaca "n" z turbo.

 

Wczoraj nagle zabraklo programow HD (byl tylko TVN7 HD, NatGeo HD i Eurosport HD), nic sie nie pojawialo poza EPG. Nie "cielo" obrazu, poprostu po pojawieniu sie EPG potem caly czas czarny ekran.

 

Myslalem ze moze problem jest z antena, wiec skorygowalem ustawienie, teraz mam sile po ok 90%, a jakosc na obu po 100%. (czy to nie dziwne, ze az 100% ? Niby antena na 5 pietrze, przed blokiem nic nie ma w przeciagu 50m, czyste niebo)

 

Probowalem reset rekodera, dzwonilem na infolinie i nadal nic. Macie jakies sugestie, przed sprawdzeniem/wymiana dekodera w serwisie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Za pomocą uniwersalnego pilota jak najbardziej tak.Mediabox ma takiego pilota w standardzie a do pozostałych dekoderów trzeba go nabyć oddzielnie.

nBox Turbo także posiada takiego pilota. Przynajmniej ja mam :wink: W instrukcji do pilota jest również wymieniony nBox Recorder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

Borykam się z problemem już ponad 2 miesiące, a to mail jaki ostatnio wysłałem do nc+ z dokładnym opisem poczynań i zmagań:

===

Mój problem polega na tym, że:

1. Nie jestem w stanie wypożyczyć żadnego filmu na dekoderze głównym z kolekcji VOD - klikając na dowolny film w okienko: "Zamów film" niby ładuje się (kręcące się w prawym górnym rogu ekranu strzałki) okno z wpisaniem bodajże nr umowy i hasła cyfrowego - po około 10 sekundach proces wygląda identycznie z tym, że na czaszy dekodera wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem.

2. Nie potrafię oglądać filmów z kolekcji nVODnet, bo poza faktem, że wszystko ładuje się strasznie powoli, to kilkając na dowolnym filmie w okienko "Oglądaj" ładuje mi się player, ale długość filmu to 00:00:00. Po dłuższym czasie nie dzieje się nic i chyba również wyświetla się czerwony trójkąt.

3. Nie mogę wejść do nPortalu, bo tak samo strzałki kręcą się w nieskończoność, a po ok. 10 sekundach wyświetla się czerwony trójkąt na czaszy dekodera.

 

Rzeczy jakie do tej pory za poradą konsultantów zrobiłem:

 

1. Niezliczone wysyłanie uprawnień w nadziei, że to może coś pomoże.

2. Dokładne sprawdzenie, czy wszystko po mojej stronie jest w porządku, mianowicie:

2a. Połączenie z Internetem jest (na dekoderze można słuchać nRadia).

2b. Sygnał na antenach to odpowiednio: 1.Siła-81% 1.Jakość-100%, 2.Siła-80% 2.Jakość-100%.

2c. Dekoder uzupełniający ma możliwość wypożyczenia filmu i wejścia do nPortalu (oczywiście poza nVODnet, do którego technicznie nie ma dostępu).

 

3. Po sprawdzeniu tych wszystkich rzeczy zrobiłem kolejno:

3a. Reset fabryczny dekoder bez kasowania dysków.

3b. Reset fabryczny dekoder z kasowaniem dysków.

3c. Zimny reset dekodera (z wyciągniętą kartą).

 

4. Po wykluczeniu tylu czynników i sprawdzeniu tylu rzeczy ostatnia pani z infolini, z którą miałem przyjemność rozmawiać poleciła mi sprawdzenie dekodera w Waszym serwisie i ewentualną wymianę dekodera.

5.Dziś byłem w serwisie/punkcie sprzedaży nc+ i efekty były takie same jak u mnie w domu, pani z punktu przyjęła moją reklamację i wymieniła dekoder na nowy.

6. Po podłączeniu, zakończeniu aktywacji nowego dekodera i pobraniu nowej konfiguracji w dalszym ciągu mam te same problemy opisywane na początku i te same możliwości jakie miałem wcześniej, czyli np. możliwość korzystania z nRadia, chyba jedynej rzeczy możliwej do zrobienia przez Internet w chwili obecnej...

===

 

W odpowiedzi otrzymałem wiadomość, że to na pewno wina karty sieciowej... Wydawało mi się to niemożliwe, żeby drugi dekoder miał tę samą usterkę ale pojechałem do punktu w Mysłowicach, tam się okazało, że poprzednio nie sprawdzali mojego starego dekodera, bo nie było dostępu do internetu, pani w serwisie powiedziała, że to na pewno wina naszego łącza i odesłała nas do Katowic, to punktu gdzie ta możliwość połaczenia z Internetem była.. A na miejscu okazało się, że wszystko jest w porządku. Więc podejrzenie znów padło na moje łącze Internetowe.

 

Jakiś czas temu (w lutym) wymieniałem router i w sumie przez długi czas nie miałem okazji sprawdzić, czy wszystko jest w porządku, bo z funkcji internetowych nie korzystałem. Zrobiłem reset routera do ustawień fabrycznych, ale to nic nie pomogło. Najdziwniejsze jest w tym wszystkim to, że kiedy z routera odepnę kabel internetowy, to dekodera przy konfiguracji internetowej wyraźnie o tym informuję, kiedy wepnę kabel z powrotem, to pojawia się zielona plansza, że wszystko jest dobrze skonfigurowane, a dostęp do Internetu jest.

 

Pomijając fakt, że w tym dekoder może się mylić, a po prostu router w jakiś sposób wprowadzał go w błąd. Problem polega w tym, że o ile od razu postawiłbym na router (którego na chwilę obecną nie mogę podmienić, żeby sprawdzić, czy to wina routera), to od jakiegoś tygodnia uwziąłem się i zacząłem gorączkowo przeglądać filmy na nVODnet+ usiłąc sprawdzić, by zadziałały. I właśnie tam widać, że dostęp do Internetu jest! Obrazki ładują się momentalnie, a niektóre filmy normalnie się odtwarzają, po wyjściu z filmu i chwilę potem wybrania tego samego filmu już odmawia posłuszeństwa i nie działa.

 

Nie mam pojęcia już co o tym myśleć, mam nadzieję, że w jakiś sposób mi pomożecie.

Pozdrawiam,

Danvlz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kolos22 20Mb/s Neostrada, oba dekodery podpięte są pod switcha, a dopiero pod router, przy bezpośrednim połączeniu, również występuję taka sytuacja. Przepustowość między dekoderami to 92Mb/s. Na routerze nie jest ustawione filtrowanie Mac'ów, czy ograniczenia transferów na IP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Uszczel Wyciągam max. 19,5Mb/s ale średnio jest 18 czy 18,5. To ma być rzekomy powód tego, że nbox nie działa jak należy, że nie ładuje się nPortal, nie mogę wypożyczyć filmów na VOD? Na uzupełniającym VOD i nPortal działa, więc to chyba nie jest istotą sprawy, czy ja rzekomo wyciągam pełne 20mb/s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kolos22 Na uzupełniającym przed aktualizacją działało, po aktualizacji która była jakiś tydzień temu (na głównym była widoczna aktualka do uzupełniającego, a na uzupełniającym nie, dopiero samo w trybie czuwania się zaktualizowało). Na Turbo wymuszałem szukania aktualki, chyba nawet 10minut szukało, byłem pewien, że coś znajdzie ale niestety nie. Właśnie czekam kiedy będę miał tę aktualizację, bo mam jeszcze nadzieję, że to coś pomoże, że to wina obecnego softu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie chciałem tworzyć osobnego wątku, wydaje mi się, że moje pytanie doskonale nadaje się do już istniejącego. Otóż mam nBoxa i chciałbym go podłączyć do internetu ale za pomocą... Samsunga Galaxy S II, który może służyć jako punkt dostępu. Wydaje mi się, że to jest do wykonania. Samsunga podłączam do nBoxa za pomocą kabla USB, ustawiam telefon w tryb punktu dostępu, ale niestety nie chce mi się dekoder połączyć z internetem. Czy ktoś z obecnych już kiedyś robił taki trick i mógłby napisać, jak to zrobić, by wszystko działało? Z góry dzięki za wszelkie porady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cybi Usb nboxa to złącze serwisowe, które do innych celów nie służy. Jedynie co możesz zrobić jak nie ciągnąć kabla (jeśli masz za daleko do routera), to dokupić jakiś prosty Acess Pointa z wifi (ok. 50zł) i poprzez niego ciągnąć wifi z głównego routera, a potem bezpośrednio z AP do dekodera kablem Ethernet. Innej opcji to ja nie widzę.

Ewentualnie, co jest jednak droższym rozwiązaniem, to pomyśleć od Powerline, ale to jest droższy zakup (poczytaj sobie w necie o PLC).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...