Barti Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Hmm, może nie tyle podpucha, co bałagan w Cyfrowym Polsacie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Haha... A już chciałem zapłacić kartą. W takim razie nie będę się rzucał i normalnie puszczę przelew Swoją drogą, cóż... To było do przewidzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Ja robię i będę robił chyba tak samo. Będę puszczał przelewy na moje konto w CP i niech CP sobie z niego ściąga należne kwoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdriM Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Dostałem coś takiego:Dziękujemy za opłacenie faktury Cyfrowego Polsatu z wykorzystaniem szybkich płatności BlueCash. Twój kod na darmowy film z VOD: XXXXX Wykorzystaj go w ciągu 7 dni! Aby zamówić film, wyślij SMS na numer 7043 o treści: nr_karty_dekodera.kod_filmu.kod_vouchera. i wysyłam tego smsa, po chwili dostaję zwrotnego, że nieprawidłowy kod promocyjny. Czy ktoś korzystał z tej promocji? Czyżby totalna lipa i podpucha Wszedłem na forum aby napisać dokładnie o takiej samej sprawie. Wysłałem już do CP zgłoszenie na ten temat poprzez formularz na ICOK. Może to coś da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_6 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Jak widać zachęcają abonentów do korzystania z usługi Domowej Wypożyczalni Filmowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdriM Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 No więc dostałem dziś e-mail zwrotny od CP z nowym kodem. I jak zadziałał? A no tak samo jak ten poprzedni :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdriM Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Zakańczając już wątek opisany wcześniej przeze mnie-zadzwonił pan z CP i spytał się jaki film chcę obejrzeć po czym udostępnił mi go. Więc jeśli będziecie mieć podobne do moich problemy z kodem, to zgłaszajcie to koniecznie! Powinno zadziałać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 @AdriM, można zgłaszać, a nawet trzeba, żeby nie wyjść na jelenia, ale ... policz sumaryczne koszty całej operacji, razem z telefonami, SMS-ami i prowizją za ewentualny przelew w banku i powiedz, czy taki system udostępniania filmów jest wart zachodu (?). Jak dla mnie, to tylko "Miesięczny Katalog Filmów VOD" ma jakiś sens, ale to dotyczy tylko kanałów VoD od 161 do 165, a to też w sumie do niczego, bo lepsze filmy są na pozycjach 15x. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Mam takie do Was pytanko odnośnie Portmonetki bo do końca tego nie rozumiem. Mam w ich portmonetce 33zł do wykorzystania...czyli są to pieniądze które co miesiąc się odnawiają i mogę je wykorzystać na wypożyczanie filmów VOD, taki jakby dodatek do abonamentu? Czy na czym to polega? Dziękuję za pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 To jest jak limit kredytowy. Wykorzystujesz 11,90 więc zostaje 21,90. Wpłacasz 11,90 i masz z powrotem 33 dostępne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz747 Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Aha już wszystko rozumiem. Dziekuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Tak jak pisali poprzednicy, kody na darmowy film z VOD nie działają. Mam dwa, oba są "nieprawidłowe". Reklamacja złożona. Promocja spowodowała odwrotny skutek od zamierzonego. Zapłaciłbym normalnie za film i bym go obejrzał. A tak, to oni nie zarobili, a klient po raz kolejny doświadczył niekompetencji firmy. Ciekawe, jak się do tego ustosunkują. Poprzednią reklamacje za nierozkodowany film odrzucili. Nie zbiednieliby tym jednym filmem, a w oczach klienta by zyskali i zachęcili do wydania dodatkowych złotówek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżonny Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 A tak z ciekawości się zapytam. Można nagrywać filmy z VOD na zewnętrzną nagrywarkę? Dekoder Sagemcom ESI-88. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych897 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Można nagrywać na dysk produkcji Cyfrowego Polsatu np.DtU 320,ale i to nie wszystkie pozycje,przeważnie te tańsze za 5,90.O nagraniu nowości zapomnij-są zabezpieczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Ja na moim Fergusonie Ariva 202E z modułem CAM CI+ Cyfrowego Polsatu i z dyskiem zewnętrznym WD Elements 2,5" 1TB mogę nagrywać wszystko z polsatowskiego VOD i w dodatku oglądać to potem też na komputerze po podpięciu do niego tego dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 No i wyjaśniło się. Wczoraj dostałem telefon z infolinii. O dziwo trafiłem na kompetentnego gościa. Włączył mi Boga Zemsty (swoją drogą polecam, bo film dobry). Okazało się, że kody działają tylko na filmy w katalogu. W skrócie mówiąc: naciągana akcja, niezbyt dobrze przygotowana przez CP. Więcej kłopotów niż to warte. Dżonny - na zewnętrzną nagrywarkę po Euro (Scart) nagrasz. Złącze HDMI będzie miało zabezpieczenie HDCP, które na 99% nie przepuści Ci obrazu/dźwięku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiamce Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Nie polecam Cyfrowego Polsatu i ich usługi VOD.Od samego poczatku są problemy aby na czas fil został wyświetlony.Dziś zamówiłam ponad godzinę wczesniej fil,który chciałam zobaczyć,wcześniejsze doświadczenie(że film był spore opóźniony) zadzwoniłam 15min wcześniej do nich i zapytałam czy napewno film bedzie emitowany na godz 20-tak jak chciałam.Pani odpowiedziała mi,że tak napewno będzie.ok.Mija 20,dzwonię,że film nadal nie jest emitowany.Pan powiedział,że ponawia sygnał itd.Oczywiście nie odbyło się,bez dyskusji na temat resetu dekodera,wyciągnięcia karty itd.OK.Gdy po 40 min.film nie wyświetlił się zadzwoniłam ponownie i powiedziałam aby zamówienie anulowali(z doświadczenia wiem,że mają taką możliwość).Pani która odebrała tel.powiedziała,że nie ma takich uprawnień ,że film mogę sobie obejrzeć albo za dwie godz albo na drugi dzień.PORAŻKA.Do krótkiej dyskusji i tym jak poprosiłam przełożonego(który nie raczył podejść do tel)pani ta powiedziała mi ,że płatność została anulowana ale film zostanie wyświetlony,i co?filmu,jak było tak nie ma. Podobno zamówienie trzeba składać na godz przed emisją...ja zrobiłam to jeszcze wcześniej a jednak nie doszło do wywiązania się z umowy.NIE POLECAM ,KATASTROFA.Nie wiem czy może to być podstawą do rezygnacji z Cyfrowego Polsatu ale z miłą chcęcią bym to zrobiła,niestety umowę mam jeszcze na rok. A co sądzicie o wciąż znikającym EPG?bo w tym temacie też bym mogła napisać kilka zdań i na nic mają się ich instrukcje.... santiamce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasio i Jasio Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Dlatego nie zamawiam filmów z polsatowego "vod". Mało profesjonalne jest wymuszanie oglądania od konkretnej godziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 @santiamce Problemy z działaniem usługi VOD nie są akurat podstawą do rozwiązania umowy z Cyfrowym Polsatem, gdyż jest to usługa dodatkowa, niedostępna w ramach standardowego, comiesięcznego abonamentu. Co do samego działania usługi VOD w Cyfrowym Polsacie to ja, jak dotąd, nie miałem z tym problemów. Do tej pory zamówiłem łącznie cztery filmy. Wszystkie za pomocą SMS-a. W trakcie wysyłania SMS-a dekoder miałem ustawiony na tym kanale VOD, na którym nadawany był zamawiany przeze mnie film. Obraz za każdym razem pojawił się po kilku minutach od wysłania SMS-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Ja bym złożył telefonicznie reklamację opisując dokładnie sytuację krok po kroku i zażądał jakiegoś filmu za free. Nie wiem jaka by była odpowiedź, ale reklamować zawsze można. Nauczcie się, że to obowiązkiem doradcy jest wytłumaczyć, załatwić i przeprosić klienta za ewentualne problemy, a nie jego przełożonego. Kierownicy grup odpowiadają za dyscyplinę pracy, wyniki sprzedaży, czas rozmów oraz pomoc merytoryczną jeżeli konsultant czegoś nie wie albo nie ma do czegoś uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polsatowy_pomocnik Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 A obowiązkiem klienta przeczytać i zapoznać się z regulaminem tej usługi... Cóż za roszczeniowa postawa, że się należy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 U mnie raz zdarzyło sie ze nie otrzymałem filmu wcale - ponieważ na drugi dzień został zastapiony innym.W ramach rekompensaty posiadając jeszcze wtedy pakiet rodzinny hd otrzymałem tydzień HBO i CINEMAX . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajniak+ Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 @santiamce Po co te nerwy? VOD polsatu działa dobrze, ale należy pamiętać o jednej rzeczy. Aby obejrzeć film, karta musi otrzymać uprawnienia do jego odbioru. Co oznacza, że dekoder musi być nastawiony na odpowiedni transponder w odpowiednim czasie. Uprawnienia przesyłane są raz na kilka minut i jeśli np. przełączasz kanały, albo oglądasz coś z transpondera nc+ (np. TVP1 HD) to dekoder ich nie odbierze. Zamawianie filmu powinno wyglądać następująco: 1. Włączamy odpowiedni kanał VOD w dekoderze. 2. Zamawiamy film SMSem, czy w inny sposób. 3. Czekamy, aż pojawi się obraz na ekranie. 4. W ciągu 24 godzin wybieramy dogodną dla nas porę, by film obejrzeć. Jeśli zaś używamy modułu CI to możemy film nagrać. Pamiętajmy też, że dekoder w stanie czuwania też odbiera uprawnienia. Dlatego dobrze jest zamówić film np. rano, by operator miał czas na nadanie odpowiednich uprawnień. VOD nc+ ma dokładnie te same ograniczenia, różni się tylko tym, że filmy są na HDD, co pozwala na oglądanie ich o dowolnej porze, jak również na zatrzymywanie i przewijanie. To rozwiązanie ma też wadę, otóż możemy zamówić dostęp do filmu, który nie został pobrany na dysk i choć karta dostanie uprawnienia, to filmu obejrzeć się nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Dokładnie, jak mówi @tajniak+! Ja za każdym razem, gdy zamawiałem film na polsatowskim VOD to przed wysłaniem SMS-a z zamówieniem ustawiłem mój tuner na kanale VOD, na którym nadawany był zamawiany przeze mnie film i trzymałem tuner tak na tym kanale, aż pojawi się obraz, czyli "wskoczą" uprawnienia odbioru. Obraz za każdym razem pojawiał się u mnie po kilku minutach od wysłania SMS-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 ja zawsze zamawiałam przez stronę cp i nigdy nie miałam problemu. po 10 minutach od wybrania filmu kanał vod już świecił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.