Skocz do zawartości

Domowa Wypożyczalnia Filmów (VOD)


lukaszdvbn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem coś takiego:

Dziękujemy za opłacenie faktury Cyfrowego Polsatu

z wykorzystaniem szybkich płatności BlueCash.

 

Twój kod na darmowy film z VOD:

 

XXXXX

Wykorzystaj go w ciągu 7 dni!

 

Aby zamówić film,

wyślij SMS na numer 7043 o treści:

nr_karty_dekodera.kod_filmu.kod_vouchera.

 

i wysyłam tego smsa, po chwili dostaję zwrotnego, że nieprawidłowy kod promocyjny. Czy ktoś korzystał z tej promocji?

Czyżby totalna lipa i podpucha :crazy:

 

 

Wszedłem na forum aby napisać dokładnie o takiej samej sprawie. Wysłałem już do CP zgłoszenie na ten temat poprzez formularz na ICOK. Może to coś da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakańczając już wątek opisany wcześniej przeze mnie-zadzwonił pan z CP i spytał się jaki film chcę obejrzeć po czym udostępnił mi go. Więc jeśli będziecie mieć podobne do moich problemy z kodem, to zgłaszajcie to koniecznie! Powinno zadziałać ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@AdriM, można zgłaszać, a nawet trzeba, żeby nie wyjść na jelenia, ale ... policz sumaryczne koszty całej operacji, razem z telefonami, SMS-ami i prowizją za ewentualny przelew w banku i powiedz, czy taki system udostępniania filmów jest wart zachodu (?).

 

Jak dla mnie, to tylko "Miesięczny Katalog Filmów VOD" ma jakiś sens, ale to dotyczy tylko kanałów VoD od 161 do 165, a to też w sumie do niczego, bo lepsze filmy są na pozycjach 15x.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie do Was pytanko odnośnie Portmonetki bo do końca tego nie rozumiem. Mam w ich portmonetce 33zł do wykorzystania...czyli są to pieniądze które co miesiąc się odnawiają i mogę je wykorzystać na wypożyczanie filmów VOD, taki jakby dodatek do abonamentu? Czy na czym to polega?

Dziękuję za pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisali poprzednicy, kody na darmowy film z VOD nie działają. Mam dwa, oba są "nieprawidłowe".

 

Reklamacja złożona. Promocja spowodowała odwrotny skutek od zamierzonego. Zapłaciłbym normalnie za film i bym go obejrzał. A tak, to oni nie zarobili, a klient po raz kolejny doświadczył niekompetencji firmy.

 

Ciekawe, jak się do tego ustosunkują. Poprzednią reklamacje za nierozkodowany film odrzucili. Nie zbiednieliby tym jednym filmem, a w oczach klienta by zyskali i zachęcili do wydania dodatkowych złotówek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wyjaśniło się. Wczoraj dostałem telefon z infolinii. O dziwo trafiłem na kompetentnego gościa. Włączył mi Boga Zemsty (swoją drogą polecam, bo film dobry). Okazało się, że kody działają tylko na filmy w katalogu.

 

W skrócie mówiąc: naciągana akcja, niezbyt dobrze przygotowana przez CP. Więcej kłopotów niż to warte.

 

Dżonny - na zewnętrzną nagrywarkę po Euro (Scart) nagrasz. Złącze HDMI będzie miało zabezpieczenie HDCP, które na 99% nie przepuści Ci obrazu/dźwięku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie polecam Cyfrowego Polsatu i ich usługi VOD.Od samego poczatku są problemy aby na czas fil został wyświetlony.Dziś zamówiłam ponad godzinę wczesniej fil,który chciałam zobaczyć,wcześniejsze doświadczenie(że film był spore opóźniony) zadzwoniłam 15min wcześniej do nich i zapytałam czy napewno film bedzie emitowany na godz 20-tak jak chciałam.Pani odpowiedziała mi,że tak napewno będzie.ok.Mija 20,dzwonię,że film nadal nie jest emitowany.Pan powiedział,że ponawia sygnał itd.Oczywiście nie odbyło się,bez dyskusji na temat resetu dekodera,wyciągnięcia karty itd.OK.Gdy po 40 min.film nie wyświetlił się zadzwoniłam ponownie i powiedziałam aby zamówienie anulowali(z doświadczenia wiem,że mają taką możliwość).Pani która odebrała tel.powiedziała,że nie ma takich uprawnień ,że film mogę sobie obejrzeć albo za dwie godz albo na drugi dzień.PORAŻKA.Do krótkiej dyskusji i tym jak poprosiłam przełożonego(który nie raczył podejść do tel)pani ta powiedziała mi ,że płatność została anulowana ale film zostanie wyświetlony,i co?filmu,jak było tak nie ma.

Podobno zamówienie trzeba składać na godz przed emisją...ja zrobiłam to jeszcze wcześniej a jednak nie doszło do wywiązania się z umowy.NIE POLECAM ,KATASTROFA.Nie wiem czy może to być podstawą do rezygnacji z Cyfrowego Polsatu ale z miłą chcęcią bym to zrobiła,niestety umowę mam jeszcze na rok.

A co sądzicie o wciąż znikającym EPG?bo w tym temacie też bym mogła napisać kilka zdań i na nic mają się ich instrukcje....

 

santiamce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@santiamce

Problemy z działaniem usługi VOD nie są akurat podstawą do rozwiązania umowy z Cyfrowym Polsatem, gdyż jest to usługa dodatkowa, niedostępna w ramach standardowego, comiesięcznego abonamentu.

Co do samego działania usługi VOD w Cyfrowym Polsacie to ja, jak dotąd, nie miałem z tym problemów. Do tej pory zamówiłem łącznie cztery filmy. Wszystkie za pomocą SMS-a. W trakcie wysyłania SMS-a dekoder miałem ustawiony na tym kanale VOD, na którym nadawany był zamawiany przeze mnie film. Obraz za każdym razem pojawił się po kilku minutach od wysłania SMS-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym złożył telefonicznie reklamację opisując dokładnie sytuację krok po kroku i zażądał jakiegoś filmu za free. Nie wiem jaka by była odpowiedź, ale reklamować zawsze można. Nauczcie się, że to obowiązkiem doradcy jest wytłumaczyć, załatwić i przeprosić klienta za ewentualne problemy, a nie jego przełożonego. Kierownicy grup odpowiadają za dyscyplinę pracy, wyniki sprzedaży, czas rozmów oraz pomoc merytoryczną jeżeli konsultant czegoś nie wie albo nie ma do czegoś uprawnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@santiamce

Po co te nerwy? VOD polsatu działa dobrze, ale należy pamiętać o jednej rzeczy. Aby obejrzeć film, karta musi otrzymać uprawnienia do jego odbioru. Co oznacza, że dekoder musi być nastawiony na odpowiedni transponder w odpowiednim czasie. Uprawnienia przesyłane są raz na kilka minut i jeśli np. przełączasz kanały, albo oglądasz coś z transpondera nc+ (np. TVP1 HD) to dekoder ich nie odbierze.

Zamawianie filmu powinno wyglądać następująco:

1. Włączamy odpowiedni kanał VOD w dekoderze.

2. Zamawiamy film SMSem, czy w inny sposób.

3. Czekamy, aż pojawi się obraz na ekranie.

4. W ciągu 24 godzin wybieramy dogodną dla nas porę, by film obejrzeć. Jeśli zaś używamy modułu CI to możemy film nagrać.

 

Pamiętajmy też, że dekoder w stanie czuwania też odbiera uprawnienia. Dlatego dobrze jest zamówić film np. rano, by operator miał czas na nadanie odpowiednich uprawnień.

VOD nc+ ma dokładnie te same ograniczenia, różni się tylko tym, że filmy są na HDD, co pozwala na oglądanie ich o dowolnej porze, jak również na zatrzymywanie i przewijanie. To rozwiązanie ma też wadę, otóż możemy zamówić dostęp do filmu, który nie został pobrany na dysk i choć karta dostanie uprawnienia, to filmu obejrzeć się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, jak mówi @tajniak+!

Ja za każdym razem, gdy zamawiałem film na polsatowskim VOD to przed wysłaniem SMS-a z zamówieniem ustawiłem mój tuner na kanale VOD, na którym nadawany był zamawiany przeze mnie film i trzymałem tuner tak na tym kanale, aż pojawi się obraz, czyli "wskoczą" uprawnienia odbioru. :) Obraz za każdym razem pojawiał się u mnie po kilku minutach od wysłania SMS-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...