Skocz do zawartości

IPTV i pakiet Canal+


sokol100
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie do was, czy posiada ktoś pakiet tych 4 kanałów w swojej usłudze videostrady? Bo ja chciałem je zamówić, ale w salonie pani powiedziała mi, że występuje jakiś błąd przy drukowaniu umowy i na razie nie mogę złożyć zamówienia na nie. Dowiadywałem się na infolinii o to czy już mogę i dostałem odpowiedź, że ten błąd zostanie naprawiony do 19 września, a więc do wczoraj. Jednak wczoraj dzwoniłem i znowu się na nich zawiodłem, tym razem powiedzieli mi, że może to potrwać do 3 miesięcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja próbowałem zamówić ten pakiet prawie rok temu... najpierw nikt nie wiedział co to jest multipakiet canal+ (mimo że Panie siedziały koło dużego stendu reklamującego tą usługę)... a jak już się dowiedziały, wprowadziły umowę do systemu... to się jej nie udało wydrukować... po złożeniu reklamacji (tak kazano mi to załatwić) dostałem list z przeprosinami w którym poinformowano mnie, że z powodóch technicznych nie mam możliwości zamówienia usługi... i to było na tyle.. (usługa TV przez IP)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka tygodni temu na infolinii otrzymałem informację że jak najbardziej mogę zamówić multipakiet C+ a w świetle tego co piszecie ewentualne zamówienie przez błąd w systemie (!?!?) jest niemożliwe. Czy to jest w ogóle logiczne? Oferują usługę której nie mogą uruchomić? :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Właśnie czy ktoś posiada z Was ten MULTIPAKIET CANAL+. W domu mam technologię IPTV, a na działce DTH. MULTIPAKIET C+ interesuje mnie bardziej przez SATELITĘ, ale jak nie będzie takiej możliwości to być może zamówię u siebie w domu po kablu.

Dzwoniłem pare razy na infolinię TPSA, ale tam dosłownie niczego nie wiedzą. Każdy gada co innego tak więc prosiłbym Was użytkownicy i znawcy o pomoc w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na ile wiążąca jest tego typu informacja ale wczoraj znajomek który korzysta z tepsianej tv via sat zadzwonił z pytaniem czy istnieje możliwość korzystania z multipakietu C+ drogą satelitarną. Otrzymał informację że na chwilę obecną wyłącznie przez IPTV. Lada dzień wybieram się do salonu tepsy celem zamówienia multipakietu C+ i nie omieszkam swoje doświadczenia w tym temacie opisać na forum. Chyba że w międzyczasie ktoś się podzieli swoimi wrażeniami jeśli już zamawiał/zamówił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wybrałem się do salonu tepsy celem złożenia zamówienia na multipakiet C+. Pierwsza reakcja pani z obsługi była negatywna - "Po co to panu, ludzie się skarżą że nie działa. Wogóle to słyszałam, że niedługo już nawet nie będzie można zamówić" itd..itd.. Pierwsza próba wygenerowania umowy przez pracownicę tp zakończyła się fiaskiem i już miała odesłać mnie z kwitkiem gdy pojawiła się pracownica nr 2. Stwierdziła że jak najbardziej można przyjąć zamówienie a system je przetworzy i wygeneruje umowę. Po wykonaniu telefonu do bardziej "kumatego" źródła wprowadziła dane do systemu, nawet wybrała 13-miesięczną opcję umowy niestety...(co chyba było do przewidzenia 8) ) system wygenerował błąd. Poinformowała mnie że po 17 listopada będzie 5-dniowa aktualizacja systemu i być może potem będzie możliwość bezproblemowego przyjęcia zamówienia.

Osobiście mam inną teorię (po w/w terminie sprawdzę czy się potwierdzi) - Po wspomnianych zabiegach nie będzie już żadnej możliwości złożenia zamówienia na multipakiet C+ a informacja o dostepności 4 kanałów Canal Plus zniknie ze strony TP. Czas pokaże.

 

P.S. Wieczorem wykonam telefon do swego "źródła" w TP. Może czegokolwiek się dowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kontaktach z TP naprawdę można zbaranieć. "Źródło" twierdzi że nic nie powinno stać na przeszkodzie aby zamówić multipakiet C+.

Figuruje w cennikach TP, jest w ofercie i na chwilę obecną nic się jeszcze w tej kwestii nie zmieniło.

Poczekam do 23.11 i spróbuje ponownie. Tak szybko się mnie nie pozbędą :curious:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam pakiet Canal Plus w TP. Powiem wam że problem z wpisaniem danych albo drukowaniu to normalna sprawa. Winę ponosi system TP i Canal Plus. Żadnych teorii wielkich nie twórzcie. Ja zrobiłem tak że kazałem im to załatwić w tydzień i udało się. Canal Plus chodzi od tej pory bez żadnych przerw całodobowo moim zdaniem w najlepszej jakości pod względem kanałów TP. Po wydrukowaniu i podpisaniu umowy w niektórych przypadkach trzeba zaczekać na telefon a później śmiga że aż miło. Rada jest jedna dajcie im 2 tygodnie i powiedźcie żeby do was zadzwonili jak załatwią albo dajcie znać że sami do nich wpadniecie za dwa tygodnie i ma być koniec wtedy tej polityki w sprawie załatwiania. W 100% metoda skuteczna. Po prostu czasu na to trzeba i paru telefonów w dwie strony TP z Canal Plus plus centralą TP oraz technikami. Działa u mnie bez przerw już parę miesięcy. No i macie nowy dostęp pojawi się Cyfra nowy pasek a gdy w niego klikniecie są inne kanały dodatkowe niektóre za darmo a niektóre może w przyszłości uruchomią gdy wprowadzą ofertę i pakiety Cyfry. Rozmowy na ten temat już trwają a kto ma Canal Plus to zobaczy czego można się spodziewać oferty nie wymienię bo jest za długa taka ciekawostka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, korzystasz z multipakietu C+ już kilka miesięcy a problemy są w chwili obecnej. Pracownicy tepsy uparcie twierdzą że nie mogą zamówienia wprowadzić do systemu. Skoro nie ma zamówienia w systemie to i nie ma szans na uruchomienie usługi. Nie raz "miałem schody" z tepsą. Metoda perswazji zazwyczaj skutkowała. W tym przypadku jest totalna spychologia bo słyszę że to wina Canal Plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sprawa wygląda na chwile obecną tak: po reklamacji w związku z problemem uruchomienia usługi moje zamówienie zostało anulowane i dostałem listownie odpowiedź, że wystąpiły problemy techiczne i przepraszają za problemy (bla bla bla...) oraz takie oto ciekawe zdanie "Jeżeli nadal jest Pan zainteresowany tą usługą prosimy o ponowne złożenie zamówienia". Nie wiem co mam sądzić o tym zdaniu, czyżby usterka została naprawiona? Jutro albo w sobotę udam się do salonu i znowu spróbuje zamówić ten pakiet, może teraz się uda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównym usługodawcą jest tepsa a multipakiet C+ to dodatkowa oferta innego dostawcy jednak nadal w ramach tepsy. Czy gdybyś przykładowo posiadał telewizję cyfrową UPC zamiast zamówić pakiet HBO u nich mógłbyś skontaktować się z innym usługodawcą i uruchomić usługę na sprzęcie z UPC??? Może to nie do końca dobry przykład ale chodzi o sytuację mniej więcej tego typu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe uaktualnienie dla wszystkich zainteresowanych. Dziś po aktualizacji jaką przeszedł system obsługi zamówień TP ponownie spróbowałem złożyć zamówienie na multipakiet C+. Znowu ta sama historia i ta sama śpiewka - system nie może wygenerować umowy. Pani w salonie zasugerowała złożenie zamówienia telefonicznie. Próba zamówienia tą droga zakończyła się interesująco. Pani konsultantka poinstruowała mnie że multipakiet C+ zamówię bezpośrednio w C+ pod numerem 0801066066 (godunov jednak miał rację (?), chyba że tepsa robi z klientów idiotów). Nie mam już siły wisieć na słuchawce przez kilkanaście minut...może spróbuję jutro. Jednym słowem żenada ze strony TP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez infolinię Cyfry nie zamówisz multipakietu po linii TP, tylko w ofercie satelitarnej, więc jeśli chcesz zamówić multipakiet, to nie opłaca się dzwonić, idź od razu do dystrybutora.

Multipakiet w ofercie TP od jakiegoś czasu jest martwy tak samo jak pakiety Cyfry. Niby jest w ofercie i ci, którzy mają to dalej mogą oglądać, ale nie ma możliwości podpisania nowej umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ostatnio dzwoniłem do nich na infolinię zamówieniową TP i pytałem się o dostęp do MULTIPAKIETU CANAL+ przez DTH. Miła Pani oznajmiła mi, że na pewno będzie takowa możliwość, powtarzam "na pewno", lecz nie potrafiła usadowić w/w usługi w czasie. Tak więc jedno jest pewne, że nic tak naprawdę nie wiadomo. Na stronie TP cały czas widnieje PAKIET C+ w technologii IPTV, który można sobie dokupić, lecz tak naprawdę to sobie można tylko o nim tylko pomarzyć.

Wydaje mi się, że to jest nabijanie ludzi w butelkę, czyli myślisz, że masz możliwość zamówienia kanałów CYFRY+, podpisujesz z nimi (TPSA) umowę, potem chcesz dokupić C+ a tu ZONK. Masz umowę powiedzmy na 24 miesiące, a kanałów, które tobie obiecywali nie posiadasz.

Podsumowująć: Jak komuś zależy na CANAL+, CANAL+FILM, CANAL+SPORT i CANAL+SPORT2 to niech zacznie gadkę przy podpisywaniu umowy od w/w programów i niech się nie pakuje w umowę bez tych stacji bo potem już nic się nie zrobi, a umowa będzie obowiązywała danego abonenta. Czyli tzw. mały szantażyk przed zawarciem umowy. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Po trzech bezskutecznych próbach złożenia zamówienia na multipakiet Canal+ bezpośrednio w salonie zwróciłem się o pomoc do jednej z osób decyzyjnych w TP i za jej pośrednictwem udało się "problem systemowy" rozwiązać. W dniu wczorajszym podpisałem w salonie umowę i czekam na aktywację usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w godzinach popołudniowych m-pakiet C+ wreszcie u mnie ruszył. Jakość obrazu - przyzwoita. Nie napiszę tak jak ktoś w jednym z wcześniejszych postów że najlepsza ze wszystkich udostępnianych przez TP kanałów, bo przyzwoita to najlepsze określenie - porównywalna do jakości kanałów tvn-owskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...