Skocz do zawartości

tivùsat


artek85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Czy podczas rejestracji/aktywacji oferty w którymś momencie trzeba podawać (są wymagane) jakieś dane z modułu np. numer seryjny? Pytam dlatego, bo jest wiele ofert, gdzie są sprzedawane nowe, nieaktywowane karty, ale bez modułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy rejestracji podajesz numer karty Tivusat.

W opcjach rejestracji masz możliwość wyboru sprzętu, z którym karta działa, ale numerów urządzenia nie podajesz.

 

Aby nie było tak łatwo to przy rejestracji karty musisz:

1. Posiadać włoski numer IP komputera.

2. Podać Code Fiscali.

3. Dane, na które jest rejestrowana karta, muszą odpowiadać tym danym z Code Fiscali.

4. Podać włoski adres zamieszkania - także telefon.

5 . Aktywować kartę linkiem otrzymanym w mailu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy na numer telefonu wysyłają jakiś kod autoryzacyjny?

2. Czy operator daje możliwość zakupu samej karty bez modułu/dekodera? Jest sporo ofert albo na same karty albo na same moduły do tych kart.

Edytowane przez Barti
Usunięto puste cytowanie treści innego postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Operator nie wysyła żadnego kodu autoryzacyjnego na numer telefonu.

Link autoryzacyjny do aktywacji karty Tivusat przychodzi na maila.

Jak nie klikniesz na linka z maila to karta ci nie zadziała, mimo rejestracji na stronie Tivusat.

 

2. W sprzedaży są komplety:

karta + dekoder

karta + moduł

Możesz tez kupić samą kartę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy uruchomił ktoś może moduł CI lub CI+ na TV Philips? Bo na stronie tivusat na wszystkich modułach pisze mi, że mój TV jest niezgodny z tymi modułami. Ciekawe, jak to wygląda? Czy po prostu nie ma TV na liście, bo ten model nie jest produkowany na rynek włoski, czy jak?

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Philips 4K 43PUS6201/12 i na liście tivusat go nie ma. ? I teraz nie wiem, czy ryzykować kupując tivusat, czy nie.

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tweed77 

Dzięki za info. W przypadku zakupu samej karty jaki sprzęt na ich stronie wybrać w formularzu podczas aktywacji - dekoder czy moduł aby karta poprawnie się aktywowała?

Czy w ogóle taka aktywacja karty w czytniku na sprzęcie z E2 jest możliwa bez modułu/dekodera od operatora.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.09.2018 o 17:37, markar napisał:

Kupiłem na Amazonie moduł Tivusat CI od TELE SYSTEM z kartą. Zamiast tego otrzymałem moduł CI+ od Digiquest. U mnie to nie będzie działać Jeśli jest ktoś zainteresowany zakupem zanim dokonam zwrotu to proszę o kontakt.

Jeśli w Amazonie to możesz go zwrócić. Nie powinno być żadnych problemów. A jakim Amazonie go kupiłeś ? "Niemieckim", "Angielskim"? .Sprawdź skąd został wysłany ten moduł (jest na pudełku w okolicach kodu kreskowego nazwa magazynu np. Amazon Poznań- Sady lub coś w tym stylu POZ1).

Edytowane przez maly1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 1 stronie rejestracji pojawił się komunikat " La smartcard è associata ad un altro cliente " czyli karta powiązana z innym klientem ale dostęp do kanałów jest. O co chodzi? Nie mogę przejść do kroku 2, mam włoskie dane i IP.. Ustawiłem się na RAI 1 HD, klepnąłem Code Fiskale, numer karty , nie zdążyłem wpisać dalszych danych i kanały zaświeciły. Jakby karta wcześniej rejestrowana. Karta wysłana z Amazona, sprzedawca SN-Multimedia. Raczej nie rejestrują wcześniej więc o co chodzi...

Edytowane przez markar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logiczne że skoro nie dokonałeś aktywacji a karta działa, to znaczy że była już wcześniej przez kogoś zarejestrowana. Dodatkowo świadczy o tym info karta powiązana z innym klientem. Po prostu kupiłeś zestaw przy którym już ktoś grzebał.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
2 godziny temu, tomkep napisał:
Czy jest jakiś problem z łapaniem uprawnień na tivusat? Dawno nie oglądałem i mam wrażenie, że lecą tylko globale - baaardzo rzadko i zero shared, a karta się nie reaktywuje.

Teraz to dłużej trwa ☹️. Poczekaj +/- około 4 godzin i powinno być OK.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...