Skocz do zawartości

Echostar DSB-7200 HD & Echostar DVR-7400 HD


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W DSB-7200 (oraz DSB-7100) zostało między innymi włączone HDCP zgodnie z informacją o zmianach w nowych oprogramowaniu.

 

Wprowadzono Channel List v.2 z nową organizacji kanałów,

Dodano: Parental Control oraz Private EPG, Telegazeta OSD

Wprowadzono szyfrowania danych po HDMI (HDCP)

Pod NIEBIESKIM przyciskiem na pilocie możliwa jest zmiana formatu wideo

Poprawiono stabilność dekodera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EPG działa bardzo dobrze.

Ciekawa inna nowość: gdy wybierze się numer kanału, którego nie ma liście, pokazuje się informacja „Nie ma programu z numerem xx na liście” po czym dekoder przełącza się na najbliższy dostępny kanał.

Pod niebieskim przyciskiem zrobili przełączanie formatów obrazu (informacja o formacie w lewym górnym rogu).

Przy używaniu przycisku do zmiany rozdzielczości w lewym górnym rogu pokazuje się informacja o aktualnej rozdzielczości.

Przyciski Page+/Page- służą teraz do przełączania się między listą główną kanałów a listami ulubionymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam Echostara 7400 i chciałbym sie dowiedziec jednej rzeczy.

 

Od wczoraj wieczora nie moge nagrac na dysk żadnego programu,zarówno przez ustawienie timera jak włączenie nagrywania samemu. Jak ustawie timer to nagrywanie sie nierozpoczyna a jak chcę samemu włączyc wyswietla mi sie - niemozliwe rozpoczęcie nagrywania.

 

dodam,że do tej pory wszystko działało bez problemu a ostatni program nagrywałem w poniedziałek wieczorem.

 

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padł dysk w dekoderze lub wina oprogramowania. Jeden i drugi przypadek rozwiązać można tylko w APS w celu wysłania do serwisu. Do serwisu nawet udostępniony dekoder jest wysyłany a w zastępstwie otrzymuje się dekoder HD, chyba że APS ma jeszcze gdzieś w swych zasobach dekoder DVR-7400HD wtedy udostępniony będzie wymieniony od ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Towarzysze ;-) cokolwiek niedobrego dzieje się z naszym Echosiem 7400 pierwsze co należy przeprowadzić to tzw. "twardy reset" - wyłączyć go z prądu na 5-10 sekund. Nastąpi po tym dość długi Loading... ok 2-5 minut i zazwyczaj wszystko wraca do normy. :brawo: Jeżeli to nie pomoże pozostaje wizyta w APS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę to głupie, że skoro mam dekoder DVR na użyczenie i mi on padnie, to muszę dostać zastępczy, w dodatku może się zdarzyć, iż bez dysku :crazy: . W tym momencie powinni mi wymienić. Nie ma na stanie EchoStarów DVR-7400 HD, to powinni wymienić na Sagemcoma ESI-88.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sagemy mają dysk wymienny sprzedawany na własność a Echostary mają wbudowany (czyli również wypożyczony) stąd brak wymiany Echostara na Sagema. A że jest ich brak (7400) na magazynach więc są one wysyłane do serwisu. Zastępczy dekoder jest tylko HD (bez dysku) jesli jest w APS na stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Towarzysze ;-) cokolwiek niedobrego dzieje się z naszym Echosiem 7400 pierwsze co należy przeprowadzić to tzw. "twardy reset" - wyłączyć go z prądu na 5-10 sekund. Nastąpi po tym dość długi Loading... ok 2-5 minut i zazwyczaj wszystko wraca do normy. :brawo: Jeżeli to nie pomoże pozostaje wizyta w APS.

 

 

Wielkie dzieki,najprostsza rzecz a niekiedy najtrudniej na nia wpaść.

Po zrobieniu tak jak napisałeś,wszystko działa jak dawniej.Oby tylko często nie zawieszał sie tak bo wtedy bez oddania do serwisu się nieobedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam problem z kanalem filmbox hd na echostar 7400, otoz bardzo czesto wystepuje u mnie problem "brak sygnalu na lnb 2" oczywiscie tylko na tym kanale, przez co nie moge z niego nawet nic nagrac, ponbiewaz nawet jak ustawie na jakis \film zeby sie nagral to nagranie ma 00:00:00 i wyskakuje "odtwarzanie nie jest mozliwe"

ma ktos taki problem z tym kanalem na echoszajsie 7400?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"twardy reset" - 5-10 sekund z prądu i będzie OK. Miałem kiedyś podobny problem nie tylko na kanałach HD ale i SD. Reset pomógł :brawo:

Widać że nasz Echoś wymaga tzw. "miesiączki" czyli raz w miesiącu zrobić mu profilaktycznie twardy restart i wszelkie bolączki go mijają. Odżywa na nowa, staje się szybszy i stabilniejszy :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytam o to dlatego że kilka razy włączyłem nagrywanie pod koniec programu a nagrał się od samego początku.było to kilka dni temu a dziś już tak nie mogę.nagrywa się tylko od momentu włączenia.czy ktoś wie o co tu chodzi? z góry dziękuję.

 

A może zalezy to od kanału ?

 

Mi również udało się nagrać w całości "Majkę" z TVN mimo, że spóźniony włączyłem nagrywanie dopiero pod koniec. Ktoś może udzielić nieco więcej informacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...