Skocz do zawartości

Echostar DSB-7200 HD & Echostar DVR-7400 HD


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ręcznie - poprzez wybranie z Menu dekodera Ustawienia Systemowe – Aktualizacja Oprogramowania.

hm ale u mnie nie mam Ustawień systemowych... :? jest:

1Ustawienia użytkownika

--> preferencje-->języki-->nadzór rodzicielski --> czas lokalny

2 Konfiguracja

-->Instalacja programów

3 komunikaty

To znaczy że mam inne menu? Ale mniejsza już z tym bo wyłączyłem dekoder i się już zaktualizował.

Ale zauważyłem że w końcy napisy są teraz dobrze zsynchronizowane bo wcześniej były przyspieszone o kilka sekund :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

problem mam podobnie jak wiekszosc z DVR-7400HD

mianowicie mam go niecaly miesiac,przez tydzien bylo miodzio,potem sie zaczelo:

-bardzo dlugie przelaczanie kanalow

-samoistne wylaczanie sie -loading,initializing,wlacza sie na calkowicie inny kanal

-zatrzymywanie obrazu,tzw.pikselowanie,zanikanie obrazu i dzwieku

-no i w koncu po tych wszystkich wybrykach wyskakuje -tego kanalu nie ma w twoim abonamencie,wlacza sie kanal i po chwili wyskakuje blad karty 08

-musze wtedy wyjac karte,odczekac kilka sekund,wcisnac z powrotem i na jakiej pare minut jest spokoj

dzieje sie tak kilkanascie razy na dzien i mam serdecznie dosyc

nowy soft zainstalowany i tez nie pomoglo

jak myslicie czy wystarczy wymiana karty,czy calego dekodera.Tu jest problem poniewaz siedze w UK.

z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

problem mam podobnie jak wiekszosc z DVR-7400HD

mianowicie mam go niecaly miesiac,przez tydzien bylo miodzio,potem sie zaczelo:

-bardzo dlugie przelaczanie kanalow

-samoistne wylaczanie sie -loading,initializing,wlacza sie na calkowicie inny kanal

-zatrzymywanie obrazu,tzw.pikselowanie,zanikanie obrazu i dzwieku

-no i w koncu po tych wszystkich wybrykach wyskakuje -tego kanalu nie ma w twoim abonamencie,wlacza sie kanal i po chwili wyskakuje blad karty 08

-musze wtedy wyjac karte,odczekac kilka sekund,wcisnac z powrotem i na jakiej pare minut jest spokoj

dzieje sie tak kilkanascie razy na dzien i mam serdecznie dosyc

nowy soft zainstalowany i tez nie pomoglo

jak myslicie czy wystarczy wymiana karty,czy calego dekodera.Tu jest problem poniewaz siedze w UK.

z gory dzieki

 

u mnie trochę się uspokoiło z wyłączaniem dekodera, nie wiem od czego to zależy, ale być może od intensywności używania epg. W pierwszym tygodniu jak otrzymałem 7400 wiadomo, bawiłem się czym się dało epg, nagrywanie, pauzowanie itp. i dekoder się wyłączał co najmniej raz dziennie. Teraz trochę mi przeszło i problem przycichł. Nie twierdzę, że to na 100% przez to, ale może?

Co do długiego przełączania to ten typ chyba tak ma.

Błędu karty nie miałem.

I wiem jakie to jest wkurzające, myślisz nowy dekoder, super a tu wielka LIPA :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

czy ktoś kontaktował z cp w sprawie wyłączania się echostara 7400? (loading......initalizing)

myślałem, że to wina softu ale dalej się wyłącza. Zauważyłem, też że na livepause też czasami się zawiesza i w zasadzie nie da się oglądać. Ktoś miał takie doświadczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekawy,jak duzo abonentow decyduje sie na zwiazanie z CP umowa na 29 m-cy,aby moc wziac Echostara DVR 7400 HD.Moze Panowie z APS-ow wypowiedza sie na ten temat.

 

generalnie procent umów na 13 msc jest bardzo niski u mnie w punkcie jest to może 2 na 10 umów. Także ci którzy chcą wziąć umowę na 29 miesięcy coraz cześciej decydują się właśnie na HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 miesięcy to długo? Mi leci 122 miesiąc i jakoś nie narzekam, a przede mną kolejne 23 miesiące i jakoś nie wpadam z tego powodu w rozpacz. Jest grono osób, które nie lecą na tzw. "promocję", że dodadzą coś gratis, a najlepiej jakby po zakończonym gratisie można było rozwiązać umowę, tylko podpisują umowę z jakąś platformą cyfrową po to, żeby mieć co oglądać.

Pozdrawiam wiernych abonentów :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,mam telewizor toshiba regza 40xf350p.

Polsat oferuje mi dekoder Echostar 7400hd za zete i się zastanawiam czy się skusić.Teraz korzystam ze starego echostara 717.

Moje pytanie to czy ten dekoder będzie działał poprawnie z telewizorem prze połączenie go przez kabel hdmi ???

Wcześniej miałem dekoder enki i przez kabel hdmi na niektórych kanałach wyskakiwał jakiś błąd(dokładnie to nie pamiętam ale coś było ze kabel jest zły) i musiałem kupić kabel componet(YPbPr) i wszystko było ok.

Echostar 7400 HD niestety niema gniazda YPbPr i dlatego nie chce wtopić z umowa na 2lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich po moich tzw testach od lutego Dekoder Echostar DVR-7400 HD jak dla mnie sprawuje się na dzień dzisiejszy dobrze przedtem się fatalnie dla mnie sprawował działało wolno przewodnik po programach i wolno mi działała funkcja Live Pause. A także powoli wchodziła na nagrane programy.

Na dzień dzisiejszy po aktualizacji działa mi dobrze i szubko mi chodzi EPG po ostatniej aktualizacji i działa lepiej funkcja live pause. Ja mu daje ocenę od 1 do 5 daje mu 4-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
czy ktoś kontaktował z cp w sprawie wyłączania się echostara 7400? (loading......initalizing)

myślałem, że to wina softu ale dalej się wyłącza. Zauważyłem, też że na livepause też czasami się zawiesza i w zasadzie nie da się oglądać. Ktoś miał takie doświadczenia?

 

Z tej wypowiedzi wyniki ze tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Nie ma takiego zachowania dekodera podłączałem do różnych TV i było wszystko ok. Jedyny minus jaki na razie zauważyłem to wolne przełączanie ( ale można się przyzwyczaić :D ). Pyzatym wszystko super. Kontynuując ocenę ja daję 4 :D .

Witam wszystkich,mam telewizor toshiba regza 40xf350p.

Polsat oferuje mi dekoder Echostar 7400hd za zete i się zastanawiam czy się skusić.Teraz korzystam ze starego echostara 717.

Moje pytanie to czy ten dekoder będzie działał poprawnie z telewizorem prze połączenie go przez kabel hdmi ???

Wcześniej miałem dekoder enki i przez kabel hdmi na niektórych kanałach wyskakiwał jakiś błąd(dokładnie to nie pamiętam ale coś było ze kabel jest zły) i musiałem kupić kabel componet(YPbPr) i wszystko było ok.

Echostar 7400 HD niestety niema gniazda YPbPr i dlatego nie chce wtopić z umowa na 2lata

POLECAM

 

PS.

Mam dekoder 2 miesiące bawię się nim nagrywam i ani razu się nie wyłączył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz,dokładnie chodziło mi o błąd hdcp, bo tak miałem w ence.

Dzwoniłem do CP i chciałem zamówić echostara ale już go nie mają i mieć nie będą :x .

Czy brak dekoderów na magazynie CP i dostępność tylko u sprzedawców lokalnych może świadczyć,że niedługo wypuszczą nowe " lepsze " dekodery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Dzwoniłem do CP i chciałem zamówić echostara ale już go nie mają i mieć nie będą :x .

Byc moze juz wkrotce nowe dekodery :mrgreen: , tylko zeby nie byly wyprodukowane w fabryce CP. :? Albo po prostu konsultant kity wciska. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby był jakiś boom na dekodery HD z twardym dyskiem, że ich zabrakło :D . Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić dekodery HD "made by CP", a już tym bardziej z dyskiem twardym. Poza tym zauważyłem, że jak zamawia się CP przez Internet, jak najbardziej można zamówić Echostara DVR-7400 HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem znowu i znowu inna gatka,że otrzymam dekoder z dyskiem za 1zl, 3miech HBO gratis i 5zł za udostępnienie dekodera :jupi: miesięcznie.

Pani twierdzi,że są i otrzymam dekoder z dyskiem ale cisnę ją jaki dekoder?.Pytam się czy to będzie Echostar 7400?tak ten!ale podobno ich nie ma?,czy macie inne dekodery z dyskiem ? tak Echostara 747! to jaki otrzymam?chcę 7400! dostanie Pan 747 lub 7400! ja chcę 7400! konsultantka znowu coś tam sprawdza i otrzyma Pan Echostara 747 bo tylko takie mamy i je wysyłamy

Jak chcę 7400 to muszę iść do przedstawiciela i podpisać nowa umowę to,że jestem ich klientem od ok 4 lat nic mi nie da i potraktują mnie jak każdego nowego klienta

A starą umowę mogę rozwiązać z 3miesiecznym okresem wypowiedzenia :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...