Jump to content
Xenomorph

Echostar DSB-7200 HD & Echostar DVR-7400 HD

Recommended Posts

Ręcznie - poprzez wybranie z Menu dekodera Ustawienia Systemowe – Aktualizacja Oprogramowania.

hm ale u mnie nie mam Ustawień systemowych... :? jest:

1Ustawienia użytkownika

--> preferencje-->języki-->nadzór rodzicielski --> czas lokalny

2 Konfiguracja

-->Instalacja programów

3 komunikaty

To znaczy że mam inne menu? Ale mniejsza już z tym bo wyłączyłem dekoder i się już zaktualizował.

Ale zauważyłem że w końcy napisy są teraz dobrze zsynchronizowane bo wcześniej były przyspieszone o kilka sekund :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

problem mam podobnie jak wiekszosc z DVR-7400HD

mianowicie mam go niecaly miesiac,przez tydzien bylo miodzio,potem sie zaczelo:

-bardzo dlugie przelaczanie kanalow

-samoistne wylaczanie sie -loading,initializing,wlacza sie na calkowicie inny kanal

-zatrzymywanie obrazu,tzw.pikselowanie,zanikanie obrazu i dzwieku

-no i w koncu po tych wszystkich wybrykach wyskakuje -tego kanalu nie ma w twoim abonamencie,wlacza sie kanal i po chwili wyskakuje blad karty 08

-musze wtedy wyjac karte,odczekac kilka sekund,wcisnac z powrotem i na jakiej pare minut jest spokoj

dzieje sie tak kilkanascie razy na dzien i mam serdecznie dosyc

nowy soft zainstalowany i tez nie pomoglo

jak myslicie czy wystarczy wymiana karty,czy calego dekodera.Tu jest problem poniewaz siedze w UK.

z gory dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

Karty ci nie wymienia bo jest sparowana z dekoderem, najlepiej idz do APSu wymienic dekoder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile można mieć w echostarze dsb 7200 różnych satelit i czy jest jakiś dekoder który może mieć więcej niż 4 satelity i czy jest też jakiś który może obsługiwać obrotnice ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
witam

problem mam podobnie jak wiekszosc z DVR-7400HD

mianowicie mam go niecaly miesiac,przez tydzien bylo miodzio,potem sie zaczelo:

-bardzo dlugie przelaczanie kanalow

-samoistne wylaczanie sie -loading,initializing,wlacza sie na calkowicie inny kanal

-zatrzymywanie obrazu,tzw.pikselowanie,zanikanie obrazu i dzwieku

-no i w koncu po tych wszystkich wybrykach wyskakuje -tego kanalu nie ma w twoim abonamencie,wlacza sie kanal i po chwili wyskakuje blad karty 08

-musze wtedy wyjac karte,odczekac kilka sekund,wcisnac z powrotem i na jakiej pare minut jest spokoj

dzieje sie tak kilkanascie razy na dzien i mam serdecznie dosyc

nowy soft zainstalowany i tez nie pomoglo

jak myslicie czy wystarczy wymiana karty,czy calego dekodera.Tu jest problem poniewaz siedze w UK.

z gory dzieki

 

u mnie trochę się uspokoiło z wyłączaniem dekodera, nie wiem od czego to zależy, ale być może od intensywności używania epg. W pierwszym tygodniu jak otrzymałem 7400 wiadomo, bawiłem się czym się dało epg, nagrywanie, pauzowanie itp. i dekoder się wyłączał co najmniej raz dziennie. Teraz trochę mi przeszło i problem przycichł. Nie twierdzę, że to na 100% przez to, ale może?

Co do długiego przełączania to ten typ chyba tak ma.

Błędu karty nie miałem.

I wiem jakie to jest wkurzające, myślisz nowy dekoder, super a tu wielka LIPA :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sprawie aktualizacji softu to wystarczy wyłaczyc dekoder i poczekac troche

najwazniejsza zmiana aktualne dane dot. pojemnosci dysku

(po aktualizacji wyskakuje mi ze nie mam Discovery HD w pakiecie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy ktoś kontaktował z cp w sprawie wyłączania się echostara 7400? (loading......initalizing)

myślałem, że to wina softu ale dalej się wyłącza. Zauważyłem, też że na livepause też czasami się zawiesza i w zasadzie nie da się oglądać. Ktoś miał takie doświadczenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem ciekawy,jak duzo abonentow decyduje sie na zwiazanie z CP umowa na 29 m-cy,aby moc wziac Echostara DVR 7400 HD.Moze Panowie z APS-ow wypowiedza sie na ten temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeszcze niedawno dla stałych abonentów przedstawiali raczej umowę na 24miesiące i w tym w zależności od pakietu kilka miesięcy gratis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jestem ciekawy,jak duzo abonentow decyduje sie na zwiazanie z CP umowa na 29 m-cy,aby moc wziac Echostara DVR 7400 HD.Moze Panowie z APS-ow wypowiedza sie na ten temat.

 

generalnie procent umów na 13 msc jest bardzo niski u mnie w punkcie jest to może 2 na 10 umów. Także ci którzy chcą wziąć umowę na 29 miesięcy coraz cześciej decydują się właśnie na HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś tak szybko wszystko się zmienia, że dla mnie wiązanie się z platformą na 29 m-cy, to jakieś nieporozumienie. Jestem zdziwiony, że ludzi tak długo umowa nie zniechęca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

29 miesięcy to długo? Mi leci 122 miesiąc i jakoś nie narzekam, a przede mną kolejne 23 miesiące i jakoś nie wpadam z tego powodu w rozpacz. Jest grono osób, które nie lecą na tzw. "promocję", że dodadzą coś gratis, a najlepiej jakby po zakończonym gratisie można było rozwiązać umowę, tylko podpisują umowę z jakąś platformą cyfrową po to, żeby mieć co oglądać.

Pozdrawiam wiernych abonentów :brawo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich,mam telewizor toshiba regza 40xf350p.

Polsat oferuje mi dekoder Echostar 7400hd za zete i się zastanawiam czy się skusić.Teraz korzystam ze starego echostara 717.

Moje pytanie to czy ten dekoder będzie działał poprawnie z telewizorem prze połączenie go przez kabel hdmi ???

Wcześniej miałem dekoder enki i przez kabel hdmi na niektórych kanałach wyskakiwał jakiś błąd(dokładnie to nie pamiętam ale coś było ze kabel jest zły) i musiałem kupić kabel componet(YPbPr) i wszystko było ok.

Echostar 7400 HD niestety niema gniazda YPbPr i dlatego nie chce wtopić z umowa na 2lata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich po moich tzw testach od lutego Dekoder Echostar DVR-7400 HD jak dla mnie sprawuje się na dzień dzisiejszy dobrze przedtem się fatalnie dla mnie sprawował działało wolno przewodnik po programach i wolno mi działała funkcja Live Pause. A także powoli wchodziła na nagrane programy.

Na dzień dzisiejszy po aktualizacji działa mi dobrze i szubko mi chodzi EPG po ostatniej aktualizacji i działa lepiej funkcja live pause. Ja mu daje ocenę od 1 do 5 daje mu 4-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous
czy ktoś kontaktował z cp w sprawie wyłączania się echostara 7400? (loading......initalizing)

myślałem, że to wina softu ale dalej się wyłącza. Zauważyłem, też że na livepause też czasami się zawiesza i w zasadzie nie da się oglądać. Ktoś miał takie doświadczenia?

 

Z tej wypowiedzi wyniki ze tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Nie ma takiego zachowania dekodera podłączałem do różnych TV i było wszystko ok. Jedyny minus jaki na razie zauważyłem to wolne przełączanie ( ale można się przyzwyczaić :D ). Pyzatym wszystko super. Kontynuując ocenę ja daję 4 :D .

Witam wszystkich,mam telewizor toshiba regza 40xf350p.

Polsat oferuje mi dekoder Echostar 7400hd za zete i się zastanawiam czy się skusić.Teraz korzystam ze starego echostara 717.

Moje pytanie to czy ten dekoder będzie działał poprawnie z telewizorem prze połączenie go przez kabel hdmi ???

Wcześniej miałem dekoder enki i przez kabel hdmi na niektórych kanałach wyskakiwał jakiś błąd(dokładnie to nie pamiętam ale coś było ze kabel jest zły) i musiałem kupić kabel componet(YPbPr) i wszystko było ok.

Echostar 7400 HD niestety niema gniazda YPbPr i dlatego nie chce wtopić z umowa na 2lata

POLECAM

 

PS.

Mam dekoder 2 miesiące bawię się nim nagrywam i ani razu się nie wyłączył.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedz,dokładnie chodziło mi o błąd hdcp, bo tak miałem w ence.

Dzwoniłem do CP i chciałem zamówić echostara ale już go nie mają i mieć nie będą :x .

Czy brak dekoderów na magazynie CP i dostępność tylko u sprzedawców lokalnych może świadczyć,że niedługo wypuszczą nowe " lepsze " dekodery?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous
Dzwoniłem do CP i chciałem zamówić echostara ale już go nie mają i mieć nie będą :x .

Byc moze juz wkrotce nowe dekodery :mrgreen: , tylko zeby nie byly wyprodukowane w fabryce CP. :? Albo po prostu konsultant kity wciska. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyżby był jakiś boom na dekodery HD z twardym dyskiem, że ich zabrakło :D . Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić dekodery HD "made by CP", a już tym bardziej z dyskiem twardym. Poza tym zauważyłem, że jak zamawia się CP przez Internet, jak najbardziej można zamówić Echostara DVR-7400 HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwoniłem znowu i znowu inna gatka,że otrzymam dekoder z dyskiem za 1zl, 3miech HBO gratis i 5zł za udostępnienie dekodera :jupi: miesięcznie.

Pani twierdzi,że są i otrzymam dekoder z dyskiem ale cisnę ją jaki dekoder?.Pytam się czy to będzie Echostar 7400?tak ten!ale podobno ich nie ma?,czy macie inne dekodery z dyskiem ? tak Echostara 747! to jaki otrzymam?chcę 7400! dostanie Pan 747 lub 7400! ja chcę 7400! konsultantka znowu coś tam sprawdza i otrzyma Pan Echostara 747 bo tylko takie mamy i je wysyłamy

Jak chcę 7400 to muszę iść do przedstawiciela i podpisać nowa umowę to,że jestem ich klientem od ok 4 lat nic mi nie da i potraktują mnie jak każdego nowego klienta

A starą umowę mogę rozwiązać z 3miesiecznym okresem wypowiedzenia :brawo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

747 jest w wersji SD a 7400 jest w HD, ja bym bral 7400. Najlepiej idz do APSu podpisac nowa umowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postanowiłem sprawdzić i zadzwoniłem do CP (pod nr 801 08 07 06) z zapytaniem o to, jakie dekodery z twardym dyskiem mają. Pani konsultantka uprzejmie powiedziała mi, że posiadają w ofercie dekoder Echostar DVR-7400 HD z umową na 29 m-cy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...