Skocz do zawartości
Gość Anonymous

Rosyjskie kanały

Rekomendowane odpowiedzi

Po prostu oprawa graficzna programu jest obecnie w takich barwach, więc belki w forszpanie też to dostały (co jest tutaj swego rodzaju nowością bo we "Wriemii" jak dotąd nie było haseł tekstowych do tematów dnia).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś z was co dzieję się z Music Box Ru zmienili obraz u mnie po włączeniu obraz się rozciąga i zasłania logo na innych kanałach jest ok .Ustawienia w tunerze pomagają na chwilę a póżniej dalej jest to samo .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Musiałem zmienić ustawienia 4:3 na po prostu skaluj i jest tak:ea7fd022dd625c33.jpg

 

Pewnie coś w strumieniu danych jest nie tak.

 

Oglądając na tv jak zmieniam w dekoderze ustawienia 4:3 na poprostu skaluj - Pan&Scam to się rozciąga obraz i zmiejsza.

 

Jak oglądam w stream na dekoderze to bez względu na zmiany wyświetla się prawidłowo :)

Edytowane przez tweed77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej ustawić na dekoderze i telewizorze automatyczną zmianę formatu obrazu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rada na ustawienia 4:3pomogła na automacie były WW problemy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wiecie może w jakich telewizjach kablowych (po za Orange) można znaleźć więcej niż dwa (RTR i RT) kanały rosyjskie (np. 1TV, Rossija 1, Rossija 24)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tv kablowej Inea świadcząca usługi głównie we Wielkopolsce ma w swojej ofercie obecnie: Russia Today HD oraz RT Doc. HD. Wcześniej był dostępny jeszcze Piervyj Kanal, ale we wcześniejszych tylko pakietach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 19 lutego Pierwyj Kanał nadaje programy informacyjne z nową oprawą graficzną i w nowym studiu:

 

 

W zasadzie to prapremiera nowego sposobu realizacji (bo oprócz oprawy to też jest to inaczej realizowane, kamera jest cały czas praktycznie w ruchu, mało jest takiego statycznego kadru) odbyła się 1 stycznia w programie Wriemia, ale do 19 lutego utrzymywano jeszcze stare oprawy, a programy nadawano ze studia zapasowego, tego w którym nie da się robić lotów kamerowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego u nas tak nie mogą być realizowane programy... O wiele lepiej to się ogląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://niezalezna.pl/219739-tuba-kremla-straci-prawo-do-nadawania-premier-may-ujawnia-szczegoly

 

"Tuba Kremla straci prawo do nadawania? Premier May ujawnia szczegóły"
 
Jak widać można zamknąć ot tak nadającą legalnie stację telewizyjną, wystarczy, aby nadawała narrację inną, niż Amerykańska i Europejska :) To jest właśnie obowiązująca definicja wolności mediów. Warto przypomnieć tu choćby sprawę audycji Radia Sputnik w Radiu Hobby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie broń Radia Hobby bo to śmierdzące bagno, które już dawno powinno być zamknięte zanim pojawił się tam Sputnik. Nie wiem co jeszcze musiałby zrobić właściciel radia by ktoś się zainteresował tym kłamliwym i oszukańczym fenomenem polskiej radiofonii. Poza tym to była inna historia bo nadawca odciął się od moskiewskiego przekazu a tym samym nie miał kontroli nad tym co było tam nadawane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Kilka lat temu USA też chciała zaprzestać nadawania Russia Today w tamtejszych sieciach kablowych i satelitarnych po ataku Rosji na Wschodnią Ukrainę, jednak wstrzymano się z tą decyzją. A co do słów Zacharowej, to pewnie wyłączą w rosyjskich sieciach kablowych i satelitarnych BBC World News, bo to jest jedyna tam dostępna telewizja z Wielkiej Brytanii która nadaje.

Edytowane przez Frontowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każde Państwo ma obowiązek bronić swoich żywotnych interesów. Kilka lat temu zamknięto w W.Br radykalne meczety i nic się nie stało. Jakoś też były legalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rosyjska międzynarodowa stacja informacyjna RT, w trakcie swoich serwisów informacyjnych, relacjonuje przygotowania do jutrzejszych wyborów prezydenckich ze specjalnego studia na Placu Czerwonym w Moskwie.
 
eda9e2b96fc1.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od tygodnia NTV nadaje swój program informacyjny "Siegodnia" w nowej oprawie graficznej i z nieco zmodyfikowanym sygnałem. Tak to wygląda w głównym wydaniu o 19:00 czasu moskiewskiego:

https://www.youtube.com/watch?v=_TVVMu5X4JA

 

W pozostałych wydaniach czołówka jest taka sama. Przez pewien czas główne wydanie miało inną czołówkę i forszpan, jednak teraz znowu to ujednolicono.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj oglądając Rossija 24 zauważyłem, że podczas reklam występują oznaczenia wiekowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W związku z dzisiejszą żałobą narodową w Rosji, ogłoszoną po tragicznym pożarze w Kremerowie, wszystkie ogólnokrajowe kanały telewizyjne zmieniły swoją ramówkę i zrezygnowały z nadawania dzisiaj reklam. Pierwszy kanał (1TV) emituje w tej chwili film wojenny Władimira Rogowoja "Oficerowie" z 1971 r.:

 

fd8167536c21.png
 
W przerwie filmu, stacja emituje specjalną planszę okolicznościową:
 
200b17b46ba0.png
 
(ros. Kremerowo, jesteśmy z Wami)
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja jeszcze dodam, że grafika Rossija 24 (z wyjątkiem logo) jest koloru szarego. Natomiast na dole ekranu zamiast paska z informacjami pojawia się napis ''Dziś w Rosji dzień żałoby po pożarze w Kremerowie''.

Edytowane przez Frontowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andriej Kondraszow został wicedyrektorem Wszechrosyjskiej Państwowej Kompanii Telewizyjnej i Radiowej (WGTRK): http://www.rp.pl/Swiat/304039926-Awans-rzecznika-sztabu-Putina.html

 

Kondraszow był wcześniej dziennikarzem redakcji "Vesti" (od sierpnia 1991), w latach 2007-2008 prowadził "Vesti nedeli" (a w okresie 2014-17 zastępował Dimitrija Kisielowa), a od 2008 prowadził główne "Vesti" o 20:00 moskiewskiego czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak oceniacie jakość obrazu i dźwięku Mistrzostw Świata, patrząc na polskich i rosyjskich kanałach? Oglądając mecz na TVP Sport HD obraz nie ma piskelozy, dźwięk jest także bez zarzutów. Wszystko ok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy nawet sposób wymyślono na kanale Rossija 24. W trakcie meczu trwał specjalny program mundialowy, były łączenia ze strefami kibica w Rosji, a z boku ekranu widać było grafikę podobną do tych, jakie się stosuje na stronach internetowych oferujących transmisje tekstowe na żywo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Na satelicie Astra 19.2E pojawiła się paczka rosyjskich stacji telewizyjnych-międzynarodowych: NTV Mir, TV Centr International, STS International, Ren TV International, 5 Kanal International, Domashnij International oraz Peretz International.

 

Ciekawi mnie czy na satelitę Astra przeniosą się też z znane z satelity HotBird: Perviy Kanal, RTR Planeta oraz Rossija 24. Zresztą większość rosyjskich stacji telewizyjnych-międzynarodowych jest głównie dedykowana Rosjanom mieszkającym w Niemczech, do dzisiaj są reklamy kart telefonicznych, rosyjskich sklepów w Niemczech czy zapowiedzi rosyjskich artystów muzycznych którzy wystąpią w Niemczech.

Edytowane przez Frontowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Program "Wieści" kanału Rossija 1 otrzymał nowe studio, tak to wygląda w głównym wydaniu o 20:00 czasu moskiewskiego:

 

 

W wydaniach popołudniowych zrezygnowano z forszpanu.

Edytowane przez Kirk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×