Skocz do zawartości

LIVEBOX TP


Spektrum
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 7 miesięcy temu...
Trzeba cierpliwie czekać, aktualizacja zaczęła się pokazywać w sierpniu, ja też jej do tej pory nie mam, chociaż wymieniałem po tym liveboxa i było stare oprogramowanie.

Nowe ma kolory pomarańczowe - pod orange.

Czegos nie rozumiem - jak oprogramowanie może mieć kolor, he?

I może ktoś opisze, jak w tej nowej wersji wyłącza się podświetlenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi wszyscy znajomi dostali już aktualizację ja niestety jeszcze nie ;/

Możecie mi podać jakie macie wersje oprogramowania?

Ja mam: 3202TPSA_240334 i to jest stara wersja jeszcze ze światełkiem i bez BT.

Moja wersja:

Nazwa F@st3202

Wersja oprogramowania 3202TPSA_2402E2

Oznaczenie referencyjne 3202TPSA_2402E2

 

to jest nowa czy stara?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam od wczoraj Liveboxa TP. Czy istenieje jakaś możliwość, aby WŁĄCZYĆ podświetlenie ściany bocznej liveboxa? Przycisk do włączania podswietlenia (z symbolem żarówki nie działa). Nazwa mojego LB: F@st3202 wersja oprogramowania: 3202TPSA_240334. Nie miałem jeszcze żadnych aktualizacji (diody na LB mi nie mogały). Z góry dzięki za odpowiedź na moje pytanie. A swoją drogą to głupta. Skoro TP w nowych softach niby wyłącza podświetlenie to po co dalej jest na LB przycisk od podświetlenia? Na pomocy technicznej twierdzą, że po włączeniu tego przycisku LB powinnien się podświetlać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Jutro kończy mi się umowa na Neo i mam takie pytanie. Czy Liveboxa mogę oddać tam gdzie podpisywałem umowę (salon Orange)? Kiedyś przy okazji pytałem o to ale coś mówili ze muszę go wieść do salonu TP...który znajduję się przeszło 40 km ode mnie! Jak brałem Liveboxa to nikt mnie o tym nie poinformował że będę musiał gdzieś jechać. Na infolini TP mówią że salon orange musi mi przyjąć. Jak to było u Was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Nie wiem czy tu to napisać...

 

Mam problem z livebox'em TP(Od jakiegoś czasu). Mianowicie podłączam się do panelu, ustawiam coś(obojętnie co) i po chwili ładowanie stron panelu wydłuża się do ok. 3,5 minuty.

Na pomocy technicznej powiedzieli, by zrestartować livebox'a, lecz to nie pomaga.

Dzwonić o wymianę czy czekać do końca umowy(Jeszcze rok)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam!

Mam mały problem z Liveboxem Sagem F@st 3202TP (IPTV technologia kablowa). Mianowicie, muszę go coraz częściej włączać i wyłączać po kilka razy,żeby zapaliły mi się te czerwone diody u góry modemu.Czy to jest normalne,czy zaczyna się powoli psuć modem? Dodam,że z dwiema żółtymi lampkami z boku nie mam najmniejszego problemu(świecą po uruchomieniu liveboxa i dekodera tv).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...