Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, gość napisał(a):

Akurat app'ka z C+ na Apple TV śmiga bardzo dobrze, o wiele lepiej niż niż na sprzęcie C+ czy Tizenie jak i webOS'ie. Jedyny minus to brak treści 4K.. ale funkcjonalność, szybkość bije resztę systemów.. 

 

59 minut temu, gość napisał(a):

Ja cały czas oglądam na Apple TV 4K (gen. 2 i gen. 3) żadnych przeskoków nie mam. Za to na Tizenie jak i webOS, co jakiś czas albo muszę na nowo odpalać/restartować appkę, albo całkowicie się przytnie, nie mówiąc już o braku Multi-Live..

Oglądam na webOS 6, wcześniej na Mi box S i Stizk. Żadnych klatkowań nie widziałem i nie widzę. Jeszcze nawet żadnej zwichy apki nie zaliczyłem w LG. Działa płynnie. Multi-Live nawet nie sprawdzałem czy jest. Pewnie nie ma, ale to mi akurat nie potrzebne. Tak więc nie u wszystkich tak jest jak piszesz. Na Tizen oglądałem przez prawie 2 tygodnie i też nic nie było takiego co tu wypisujesz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ircios napisał(a):

Na Tizen oglądałem przez prawie 2 tygodnie i też nic nie było takiego co tu wypisujesz

Dokładnie. Moi rodzice też korzystają z C+ Online na Tizenie i się nie skarżą. A są mało techniczni i wiedziałbym o najmniejszym problemie, któryby im się pojawił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

To też zależy od wersji systemu. Na Tizen 5.0 (2019) ostatnio są objawy, które właśnie wskazał @gość. Aplikacja się nie ładuje do końca, trzeba ją zamknąć i uruchomić ponownie, a dodatkowo bardzo zwolniła i zamula podobnie jak Player.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś braku 2-3 klatek może nawet nie zauważyć szczególnie gy nie jet techniczny.. 

 

@ircios 2h to tochę mało ja mówię o ciagłmym oglądaniu przez kilka dni.. a nie na próbę przez pare godzin.. 

31 minut temu, Pawop napisał(a):

Nie, w tym wypadku to wina apki.

 

Albo użytkownika lub sprzętu.. 

Edytowane przez gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, gość napisał(a):

Ktoś braku 2-3 klatek może nawet nie zauważyć szczególnie gy nie jet techniczny.. 

Ale ja nie piszę teraz o braku klatek tylko o błędach, koniecznych restartach itp. O tym rodzice nie wspominają a na pewno by się skarżyli.

 

Zresztą na punkcie przeskoków czy braku klatek jestem wyczulony i nie widzę tego na Tizenie. Zauważam na Apple TV, kiedyś też występowało to na Chromecast (po którejś z aktualizacji problem ustąpił). 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Tizenie występuje ale tylko przy TV Live.. co kilka dni.. tygodni.. muszę zrestartować appkę.. pod śmiga ale gdy chce włączyć live to szary obraz.. na dwóch flagowcach sprawdzałem starszym i nowszym to samo.. na LG gdy długo nie używam appki za pierwszym razem nie zawsze chce zaskoczyć.. tych problemów nigdy nie było na apple tv.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, gość napisał(a):

Na Tizenie występuje ale tylko przy TV Live

TV z 2018 z Tizenem, przeskoków brak. Więc nie na każdym TV jest ten problem. 

18 minut temu, gość napisał(a):

Albo użytkownika lub sprzętu.. 

Oświeć co ma w takim razie zrobić użytkownik.

 

Co do sprzętu. Tak jak napisałem wcześniej. Jeśli mam kupić nowy TV żeby przystawka działała dobrze to jaki ma to sens? Po to kupuję przystawkę, żeby na starszym TV mieć więcej funkcji. Jeśli sprzęt nie działa dobrze ze starszymi TV to jest problem sprzętu, działa to na jego niekorzyść i nie zachęca do kupna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, mingo napisał(a):

TV z 2018 z Tizenem, przeskoków brak. Więc nie na każdym TV jest ten problem. 

U mnie na 2018 i 2022... 

 

 

3 minuty temu, mingo napisał(a):

Oświeć co ma w takim razie zrobić użytkownik.

Złe ustawienia  Apple TV lub telewizora.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

Ani Apple TV ani telewizor, tylko wina jest po stronie aplikacji, bo te przeskoki były też na iPhone.

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kiedyś były na iphonie i może dalej są, ja na iphonie nie oglądam, jedynie iPad, Apple TV, Tizen, webOS.. obecnie nie ma, więc jakby to byłą wina appki to miałby tez u siebie... zawsze też możesz sobie włączyć logi i pomiar klatek, aby dokładnie mieć pewność czy są jakieś drop'y czy nie, bo u kogo nie byłem kto miał jakieś problemy to była to kwestia ustawień albo słabego TV.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, gość napisał(a):

słabego TV.. 

Hmm, TV Samsung z 2018, w momencie kupna model z lepszej półki, nie tej budżetowej. To jakiego TV do [beep]y wymaga ta przystawka? Za 10 koła? 

 

W ustawieniach mam włączone dopasowanie klatek a problem jest. Apple TV ma jakieś tajne ustawienia o których wiedzą tylko nieliczni? ;) 

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, cidik napisał(a):
9 godzin temu, Pawel napisał(a):
@cidik  a jak wyglądają treści 4K w C+ na tym super sprzęcie od od apple ?

nie wyglądają, widocznie Canal+ boi się że to lepszy sprzęt od ich paraprzystawki. Tym bardziej dziwne, bo we Francji treści 4K są dostępne na Apple TV 4K

Nie wnikając w szczegóły na rodzimym rynku do odbioru serwisu C+ jak by nie patrzeć lepszy jest box od C+. A z tego co się rozwinęła dyskusja powyżej brak treści to nie jedyny kwiatek. No ale sprzęt z jabłkiem zawsze musi się czymś wyróżnić. Tutaj akurat in minus :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
8 minut temu, Pawel napisał(a):

Nie wnikając w szczegóły na rodzimym rynku do odbioru serwisu C+ jak by nie patrzeć lepszy jest box od C+. 

Na ich rodzimym rynku to C+ udostępnia Apple TV, a nie C+ Box. Może dlatego tam wszystko działa jak trzeba i są treści 4K 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Google Chromecast 4k i jeśli chodzi o przeskoki w obrazie czy jakieś przycięcia to najlepiej wszystko działa jak w opcjach "Dopasuj do liczby klatek" mam ustawione na "nigdy" zamiast płynnie czy niepłynnie co jest trochę dziwne bo te opcje powinny pomagać. Nie jest idealnie bo to też zależy od treści, ale jednak. Na takim netflix czy youtube nic takiego nie występuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, mingo napisał(a):

Hmm, TV Samsung z 2018, w momencie kupna model z lepszej półki, nie tej budżetowej. To jakiego TV do [beep]y wymaga ta przystawka? Za 10 koła? 

 

W ustawieniach mam włączone dopasowanie klatek a problem jest. Apple TV ma jakieś tajne ustawienia o których wiedzą tylko nieliczni? ;) 

2018 to już trochę stary sprzęt.. ale mi na sprzęcie z 2018 śmiga dokładnie na Q9, nie wiem co Ty masz.. 

 

co do ustawień to masz wiele ustawień po stornie TV jak i Apple TV.. ale skoro jesteś takim ekspertem a dalej Ci klatki uciekają to najlepiej na sprzęt zgonić.. inni znowu na papkę zganiają.. widocznie u niektórych ekspertów tak musi już zostać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, gość napisał(a):

2018 to już trochę stary sprzęt..

4 letni tv to stary sprzęt. Aha. 

 

33 minuty temu, gość napisał(a):

ale skoro jesteś takim ekspertem a dalej Ci klatki uciekają to najlepiej na sprzęt zgonić.. inni znowu na papkę zganiają.. widocznie u niektórych ekspertów tak musi już zostać :)

Kończąc dyskusje bo widzę że nie ma sensu jej ciągnąć w nieskończoność.  Na tym forum kilka osób ma sprzęt od Apple. Wszyscy poza tobą zgłaszają nieprawidłowości z aplikacją c+ online. I nie są to osoby technicznie nieogarnięte, więc jest to lekko zastanawiające, że wszyscy poza Tobą są tak nieporadni że nie umieją ogarnąć działania c+online. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, gość napisał(a):

2h to tochę mało ja mówię o ciagłmym oglądaniu przez kilka dni.. a nie na próbę przez pare godzin.

Człowieku,  a gdzie ja napisałem, że oglądałem przez 2 godziny? 2 tygodnie na Tizen od rana do nocy.

O jakiej Ty próbie piszesz?

Godzinę temu, mingo napisał(a):

Kończąc dyskusje bo widzę że nie ma sensu jej ciągnąć w nieskończoność.

No nie ma co dyskutować.  Ma najlepsze telewizory z Tizen i webOS, Apple tv...nie pogadasz i nie przetłumaczysz.  Wyjątek poprostu .

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mingo napisał(a):

4 letni tv to stary sprzęt. Aha. 

Przecież w nim nawet nie masz HDMI 2.1.. a z tego co piszesz to nie jest to nawet flagowiec.. 

 

Godzinę temu, mingo napisał(a):

 Na tym forum kilka osób ma sprzęt od Apple. Wszyscy poza tobą zgłaszają nieprawidłowości z aplikacją c+ online. I nie są to osoby technicznie nieogarnięte, więc jest to lekko zastanawiające, że wszyscy poza Tobą są tak nieporadni że nie umieją ogarnąć działania c+online. 

 

i jak widać najbardziej krzyczą Ci co sprzętu tego nie mają tylko zawsze podpierają się innymi co im nie działa... tak jak pisałem nie pierwszy raz się spotykam że komuś fatalnie działa a potem okazuje się że upłynniacze poustawiane, nawet nie wiedzieli że mogą to wyłączyć.. format obrazu nie dostosowany do źródła, bo np wybrane 60Hz itd itd..

 

14 minut temu, ircios napisał(a):

Człowieku,  a gdzie ja napisałem, że oglądałem przez 2 godziny? 2 tygodnie na Tizen od rana do nocy.

O jakiej Ty próbie piszesz?

Co to za próba prawie 2 tygodnie? zaraz się okaże że 24h na dobę tylko siedziałeś i oglądałeś i sprawdzałeś.. ehh.. niech Wam będzie.. brak słów.. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, gość napisał(a):

Przecież w nim nawet nie masz HDMI 2.1.. a z tego co piszesz to nie jest to nawet flagowiec.. 

To ta przystawka nie jest taka świetna skoro wymaga flagowca aby dobrze działała. 

 

40 minut temu, gość napisał(a):

jak widać najbardziej krzyczą Ci co sprzętu tego nie mają tylko zawsze podpierają się innymi co im nie działa... tak jak pisałem nie pierwszy raz się spotykam że komuś fatalnie działa a potem okazuje się że upłynniacze poustawiane, nawet nie wiedzieli że mogą to wyłączyć.. format obrazu nie dostosowany do źródła, bo np wybrane 60Hz itd itd..

Ja o jednym ty o drugim. Pisze Ci że biorę pod uwagę opinie tych co mają ten sprzęt. Też mam więc mogę się wypowiedzieć. 

 

O uplynniaczach i innych "ulepszaczach" też już pisałem. Nie używam niczego takiego, wiem jakie mam i wiem jak je wyłączać. O ustawieniu odświeżania też pisałem więc chyba nie czytasz ze zrozumieniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, mingo napisał(a):

To ta przystawka nie jest taka świetna skoro wymaga flagowca aby dobrze działała. 

Ale piszemy o starym flagowcu.. to tak ja dzisiaj słaby średniak.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...