Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Pawel a jak mają wyglądać jak po prostu ich nie ma ;)


Co więcej, jako ciekawostkę dodam, że jak ma się takiego Playera, na Apple TV 4K 2021 treści 4K są dostępne, a na Apple TV 4K 2022 już nie 

11 godzin temu, ircios napisał(a):

nie mam jak zmierzyć u siebie rozdzielczości i bitrate na webOS 6

A na 100%, przy jakichś poprzednich wersjach ten podgląd w apce był możliwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawel ja mam wrażenie, że samemu  Canal+ na tym nie zależy. Poco mają robić sobie konkurencję, żeby na Apple TV  apka 100% lepiej chodziła niż na ich dedykowanym sprzęcie.. ?

Coś im nie pykło do końca w boxach C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat app'ka z C+ na Apple TV śmiga bardzo dobrze, o wiele lepiej niż niż na sprzęcie C+ czy Tizenie jak i webOS'ie. Jedyny minus to brak treści 4K.. ale funkcjonalność, szybkość bije resztę systemów.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja cały czas oglądam na Apple TV 4K (gen. 2 i gen. 3) żadnych przeskoków nie mam. Za to na Tizenie jak i webOS, co jakiś czas albo muszę na nowo odpalać/restartować appkę, albo całkowicie się przytnie, nie mówiąc już o braku Multi-Live..

 

Z jakiego Apple TV korzystasz, że masz przeskoki? 

Edytowane przez gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. To chyba byłaby jakaś magia że o tych przeskokach pisze kilku posiadaczy Apple TV a tylko u Ciebie jest ok. 

 

Włącz sobie mecz na C+ Sport, może oglądasz kanały z 25 fps a tam nie mam pewności czy te przeskoki są. Na pewno występują na kanałach z 50 fps. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wierz mi, zauważyłbym, jestem mega przeczulony na przeskoki, spadek bitrate, utratę klatek etc.. czy też rozjazd nawet minimalny.. problem z przeskokami widziałem ale na wersji HD.. i tez przy złym ustawieniu Video and Audio w Apple TV (format, częstotliwość, chroma czy Match Content).. wystarczy że będzie miał wybrany format 4K HDR 60 (59,94Hz) i już będzie widział minimalny rozjazd czy też tzw przeskoki.. 

 

Najwięcej jak zawsze do powiedzenia mają Ci co tego sprzętu nie używają.. taki polski ostatnio standard.. 

Edytowane przez gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, lakiman napisał(a):

Ostatnio oglądałem mecz live I.. przeskoków nie widziałem.

Jak włączyłem film z VOD to były przeskoki.

Na Apple TV 4K z 2021.

 

No to albo domyślnie albo źle ustawiona konfiguracja Apple TV jak i TV.. po prostu wszystko uzależnione jest od treści jakie idą i jak je przyjmujesz i jak wysyłasz je dalej.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, lakiman napisał(a):

@gość takie rzeczy mają miejsce tylko w tej aplikacji.

To widocznie telewizor nie jest wstanie się dopasować do treści które idą z Apple TV, najlepiej włącz sobie Match Frame Rate na ON w Apple TV i Apple TV będzie odtwarzać z oryginalną liczbą klatek treści które puszczasz, tez kwestia konfiguracji formatu Video, sprawdź czy masz na pewno 50Hz a nie domyślne 60Hz.. dodatkowo jeszcze kwestia TV ale to nie wiem co masz..

 

Ale oczywiście najlepiej napisać że to wina Apple TV... bo jak częśc treści idzie Dorze a część nie o na pewno kwestia błędnej konfiguracji.. 

 

Edytowane przez gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, gość napisał(a):

To widocznie telewizor nie jest wstanie się dopasować do treści które idą z Apple TV, najlepiej włącz sobie Match Frame Rate na ON w Apple TV i Apple TV będzie odtwarzać z oryginalną liczbą klatek treści które puszczasz, tez kwestia konfiguracji formatu Video, sprawdź czy masz na pewno 50Hz a nie domyślne 60Hz.. dodatkowo jeszcze kwestia TV ale to nie wiem co masz..

U mnie mam włączone opcje o których piszesz, sprawdzałem na dwóch TV na ustawieniach 50 i 60 Hz. Przeskoki zawsze występują. Na tych samych TV na Chromecast 4 przeskoki nie występują (za to są o wiele mocniejsze w viaplay, które na apple tv działa bardzo dobrze). Więc wybacz, ale jest to wada tego sprzętu (bądź aplikacji) jeśli nie potrafi poprawnie wyświetlić obrazu na 4 letnim TV. 

18 minut temu, gość napisał(a):

Najwięcej jak zawsze do powiedzenia mają Ci co tego sprzętu nie używają.. taki polski ostatnio standard.. 

Akurat ja ten sprzęt posiadam od jakiegoś czasu, więc nie wiem do kogo ta uwaga ;) 

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też widziałem te mikroprzycięcia na "starym" ATV 4K - to jest taki przeskok o dwie-trzy klatki.

Podobnie zresztą robiło Viaplay, ale na Androidzie (na niektórych sprzętach nadal jest chyba ten problem).

Widzę, że Apple TV robi się kolejna "obrona Częstochowy" w wykonaniu niektórych osób...

Ci co narzekają pewnie u chińczyka kupili bo jak można mieć zastrzeżenia do sprzętu co i prawie tysiaka może kosztować ;)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest wina albo starego sprzętu (TV/Apple TV) albo złej konfiguracji TV lub Apple TV, wszystko powinno być zbieżne... jedni próbują w Apple TV wszystko poprawić aby póżniej np przez upłynniacze wszytko w TV popsuć.. albo odwrotnie.. widzę to często jak do kogo pójdę.. 

Edytowane przez gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dodatku obraz jest naprawdę dobry, lepszy niż na Android TV,a te przeskoki psują przyjemność z oglądania.

Poza tym po to się kupuje przystawkę, aby dać " drugie" życie staremu telewizorowi. 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tych samych ustawieniach nic innego nie przycinało (np. treści 50 fps z UPC TV GO czy Viaplay), więc trudno szukać problemu w tv. Ja od zawsze mam upłynniacze off bo tego nie cierpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, bgmnt napisał(a):

Podobnie zresztą robiło Viaplay, ale na Androidzie(na niektórych sprzętach nadal jest chyba ten problem).

Tak, jest cały czas na Chromecast 4. Co prawda po czasie to klatkowanie maleje i można w miarę komfortowo oglądać jednak przy każdym przewinięciu czy zapauzowaniu problem pokazuje się na nowo. 

 

13 minut temu, gość napisał(a):

To jest wina albo starego sprzętu (TV/Apple TV)

Mam Apple TV 3. generacji, TV na jakim sprawdzałem to rocznik 2018. Wybacz, ale jeśli powodem tych zacinek ma być to, że TV ma 4 lata to chyba to jest minus sprzętu? Jakbym miał zmieniać TV co 2 lata to bym nie inwestował w przystawki. 

 

13 minut temu, gość napisał(a):

upłynniacze wszytko w TV popsuć.. albo odwrotnie.. widzę to często jak do kogo pójdę.. 

U mnie wszystkie upłynniacze, filtry szumów itp mam wyłączone. Na TV z 2018 na którym to sprawdzałem tak samo. Tak jak wspomniałem C+ Online z Chromecast podłączonego do tego TV (jak i mojego starszego) nie klatkuje, nie przycina. 

 

13 minut temu, lakiman napisał(a):

Poza tym po to się kupuje przystawkę, aby dać " drugie" życie staremu telewizorowi. 😉

Dokładnie. Tak jak napisałem wyżej, nie po to kupuję przystawkę za dość spore pieniądze żeby jeszcze wymieniać do tego TV. 

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak da się zrobić idealną płynność Viaplay na Appel TV to na Canal+ rownież jest to do ogarnięcia tylko trzeba chcieć. Druga sprawa na początku jak wychodziła aplikacja i nowe Appel TV 2021 to wszystko chodziło płynnie aż przyszła jakaś aktualizacja i wszystko popsuła aż do dzisiaj tego nie naprawili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...