Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 17.01.2023 o 10:50, ircios napisał(a):

Pojawiła siebaktualizacja na Androida do wersji 5.16.0.

Co wnosi? Któż to wie 😄

Myślałem że w końcu naprawią brak dźwięku w kanałach 4K na smartfonach.W ustawieniu dźwięk/napisy odnośnie dźwięku jest tylko jedna opcja włączona na stałe- wyłączony.Co za idiota tak ustawił.Mamy kino nieme.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rotalplus

Coś się dzieje. Całkowity brak Warner i Cartoon z sat.

 

7 minut temu, Marek napisał(a):

Myślałem że w końcu naprawią brak dźwięku w kanałach 4K na smartfonach.W ustawieniu dźwięk/napisy odnośnie dźwięku jest tylko jedna opcja włączona na stałe- wyłączony.Co za idiota tak ustawił.Mamy kino nieme.

To wina sprzętu, a nie softu. Ja mam brak obrazu w telefonie, pomimo tego, że inne treści z innych źródeł w 4k idą. To są ich zabezpieczenia śmieszne. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, piter1114 napisał(a):

Czy ktoś kiedykolwiek doświadczył 4k na apce canalplus ?

Przecież pisałem, że m.in. ja :)Na pus9206. Serio.

I wiele innych osób też. Ten model technicznie nie ma żadnych problemów z poprawnym odtwarzaniem materiałów 4k na c+ online. To tylko i wyłącznie widzimisię c+, że jest to na niektórych modelach blokowane.

 

7 godzin temu, LorDx napisał(a):

Producent musi współpracować z c+, nie będą tego robili na pałe i kupować tv do testów :-) za własne.

to coś jak certyfikacja czy tam haracz licencyjny 4k:)

 

Nie muszą, użytkownicy sami z chęcią im to przetestują i udostępnia logi, trzeba tylko chcieć ;)

Ba, technicznie większość urządzeń jest na to gotowa.

 

Podobnie jest z multi view.

Skoro stareńki mibox3 ma odblokowane 4 streamy na raz, a telewizory z topowym procesorem na 21/22 mają odblokowane max 2, to znaczy że zostało to przycięte nie dlatego, że procesorowi brakuje mocy, tylko dlatego, że ktoś ma w nosie klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, marxel napisał(a):

Ktoś z was korzysta z c+ online na codzień ? Jest to "stabilne" rozwiązanie ?

Tak, mam podpięty pod tv zarówno Dualbox jak i Chromecasta z c+ online i dość często nie chcę mi się przełączać źródła, więc oglądam np. mecze czy programy informacyjne przez c+ online. Stabilny odbiór, bez żadnych problemów. 

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marudzisz...jak nie tu to w wątku  o dekoderze.. No cóż. Jaki sprzęt taki odbiór. U mnie jeden tablet poszedł w odstawkę, bo nie dawał zbytnio rady. Przycina po pol godzinie. Używam tego na czym działa....

Proste i nieskomplikowane. 

 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, powiedziałbym że w porównaniu z innymi streamingami TV to C+ online działa bardzo dobrze..  ale rzeczywiście wiele zależy od sprzętu.. czym lepszy i nowszy sprzęt tym działa lepiej.. u mnie najlepiej śmiga na ipadzie i Apple TV.. minimalnie gorzej na Tizenie, plus na samsungu że jest 4K..  czego nie mam na paple tv :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...