ircios Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 No to nie masz nad czym się zastanawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 Najlepszym rozwiązaniem jak napisał @PawelTSW jest MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marxel Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 Teraz, czerstwy napisał(a): Najlepszym rozwiązaniem jak napisał @PawelTSW jest MR. Chodzi o inną lokalizację. Panowie dzięki za pomoc, kłaniam się nisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 @czerstwy Czytasz? Dla siedzących w temacie , to może MR mógłby wziąć do innej lokalizacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 Czytam nie musi siedzieć w temacie sa tacy co zrobia to za niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 W dniu 17.01.2023 o 10:50, ircios napisał(a): Pojawiła siebaktualizacja na Androida do wersji 5.16.0. Co wnosi? Któż to wie Myślałem że w końcu naprawią brak dźwięku w kanałach 4K na smartfonach.W ustawieniu dźwięk/napisy odnośnie dźwięku jest tylko jedna opcja włączona na stałe- wyłączony.Co za idiota tak ustawił.Mamy kino nieme. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 Coś jakaś awaria jest? Kanały online długo sią ładują a później się zacinają. Do tego moje konto na profilu c+ online się nie ładuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 (edytowane) @rotalplus Coś się dzieje. Całkowity brak Warner i Cartoon z sat. 7 minut temu, Marek napisał(a): Myślałem że w końcu naprawią brak dźwięku w kanałach 4K na smartfonach.W ustawieniu dźwięk/napisy odnośnie dźwięku jest tylko jedna opcja włączona na stałe- wyłączony.Co za idiota tak ustawił.Mamy kino nieme. To wina sprzętu, a nie softu. Ja mam brak obrazu w telefonie, pomimo tego, że inne treści z innych źródeł w 4k idą. To są ich zabezpieczenia śmieszne. Edytowane 19 Stycznia 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 W UPC też nie ma ale to nie ma związku z C+ online. Nie wiem czy to u mnie tylko ten problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 10 minut temu, czerstwy napisał(a): Czytam nie musi siedzieć w temacie sa tacy co zrobia to za niego. Najpierw musi wiedzieć, że takie coś jest do zrobienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 3 minuty temu, rotalplus napisał(a): W UPC też nie ma ale to nie ma związku z C+ online. Nie wiem czy to u mnie tylko ten problem... Ciemność widzę.. na Warner TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 35 minut temu, gość napisał(a): O ile to ta sama lokalizacja? To też nie problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-adam Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 7 godzin temu, piter1114 napisał(a): Czy ktoś kiedykolwiek doświadczył 4k na apce canalplus ? Przecież pisałem, że m.in. ja Na pus9206. Serio. I wiele innych osób też. Ten model technicznie nie ma żadnych problemów z poprawnym odtwarzaniem materiałów 4k na c+ online. To tylko i wyłącznie widzimisię c+, że jest to na niektórych modelach blokowane. 7 godzin temu, LorDx napisał(a): Producent musi współpracować z c+, nie będą tego robili na pałe i kupować tv do testów za własne. to coś jak certyfikacja czy tam haracz licencyjny 4k Nie muszą, użytkownicy sami z chęcią im to przetestują i udostępnia logi, trzeba tylko chcieć Ba, technicznie większość urządzeń jest na to gotowa. Podobnie jest z multi view. Skoro stareńki mibox3 ma odblokowane 4 streamy na raz, a telewizory z topowym procesorem na 21/22 mają odblokowane max 2, to znaczy że zostało to przycięte nie dlatego, że procesorowi brakuje mocy, tylko dlatego, że ktoś ma w nosie klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 Pech ze Philips dba bardziej o własna kieszeń, niż o ofertę jaką ma w sprzęcie. na c+ box niema prime oficjalnie, przypadek ? Box też da rade a niema bo nie zapłacili amazonowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 20 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 (edytowane) 14 godzin temu, marxel napisał(a): Ktoś z was korzysta z c+ online na codzień ? Jest to "stabilne" rozwiązanie ? Tak, mam podpięty pod tv zarówno Dualbox jak i Chromecasta z c+ online i dość często nie chcę mi się przełączać źródła, więc oglądam np. mecze czy programy informacyjne przez c+ online. Stabilny odbiór, bez żadnych problemów. Edytowane 20 Stycznia 2023 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudec Opublikowano 20 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 Ja c+ online używam jako uzupełnienie kiedy np chce zobaczyć fakty które miały swoją emisję parę godzin temu. Sama usługa jest zawodna ale jak ktoś nie ma innej możliwości oglądania tv to nie jest to taka zła opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 20 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 34 minuty temu, Claudec napisał(a): Sama usługa jest zawodna ale jak ktoś nie ma innej możliwości oglądania tv to nie jest to taka zła opcja. Bzdura! Używam C+Online na codzień i wszystko dobrze działa. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 Dokładnie. Po tych wszystkich aktualizacjach działa prawidłowo. Codziennie za granicą oglądam i po powrocie do domu bez problemu wszystko. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 Tak fajnie działa, że co chwilę ktoś pyta o awarię, bo a to błąd odtwarzania a to pusta zakładka Kanały TV. Przynajmniej raz w tygodniu mamy takie kwiatki, więc nie ma co się zachwycać. Do ideału jeszcze daleka droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 (edytowane) Marudzisz...jak nie tu to w wątku o dekoderze.. No cóż. Jaki sprzęt taki odbiór. U mnie jeden tablet poszedł w odstawkę, bo nie dawał zbytnio rady. Przycina po pol godzinie. Używam tego na czym działa.... Proste i nieskomplikowane. Edytowane 20 Stycznia 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Nie marudzę tylko piszę jak jest w rzeczywistości. I nie jest top kwestia sprzętu tylko usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Usługa działa dobrze na odpowiednim sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Dokładnie, powiedziałbym że w porównaniu z innymi streamingami TV to C+ online działa bardzo dobrze.. ale rzeczywiście wiele zależy od sprzętu.. czym lepszy i nowszy sprzęt tym działa lepiej.. u mnie najlepiej śmiga na ipadzie i Apple TV.. minimalnie gorzej na Tizenie, plus na samsungu że jest 4K.. czego nie mam na paple tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 A u mnie ostatnio notorycznie wyskakuja jakieś błędy. Bywało że musiałem kilka razy odpalać dany odcinek serialu by ruszył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Ja pisze tylko o streamingu TV na żywo.. który działa rewelacyjnie.. szczególnie w opcji Multi-VIew.. nic innego na C+ online nie oglądam.. więc nie wiem jak z filmami/serialami.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.