Bunio Bunio Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 Wiadomo kiedy jest szansa na pojawienie się tych kanałów w online? W dniu 24.12.2022 o 02:56, ircios napisał(a): Czyżby dwa kanały TV Puls miałyby się pojawić? Oraz TVN? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 (edytowane) Witajcie. Czy coś się zmieniło w aplikacji MyCANAL w Apple TV? Nie mogę załadować żadnych treści oraz kanałów live. Po chwili czarnego ekranu pokazuje się „Treść zablokowana”. Edytowane 6 Stycznia 2023 przez Sentence Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salva Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 Na Android TV i Windowsie też lipa z kanałami na żywo. Przynajmniej u mnie. VOD z odtworzenia, działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 (edytowane) U mnie vod tez nie działa, tj w aplikacji (Apple tv) ale tez na iPhone aplikacji nic nie działa. Czy to oznacza jakaś większa awarie? Edytowane 6 Stycznia 2023 przez Sentence Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudec Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 No tak, trochę sportu i serwer pada. Skoki lecą U mnie też leży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 (edytowane) 3 godziny temu, Claudec napisał(a): Skoki lecą U mnie też leży Bez przesady - WorldCup nie spowodował to skoki raczej tez nie? Edytowane 28 Grudnia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salva Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 Ruszyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 (edytowane) 3 godziny temu, salva napisał(a): Mi na komputerze tez ruszyło ale w ios i Apple TV niestety nie. Czy ktoś może potwierdzić? Edytowane 28 Grudnia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 webOS. Zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 Cały czas u mnie leci program na iOS na iPadzie. Zero problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 Bo awaria miała miejsce godzinę temu, teraz to każdemu działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Art83 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2023 U mnie nie działa tv na żywo ani w apce ani przez www. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 2 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2023 (edytowane) @Art83wszystko działa bez problemu. Może coś z dostawcą neta u Ciebie? Jaki masz komunikat błędu? Edytowane 2 Stycznia 2023 przez extor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Art83 Opublikowano 2 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2023 Poprzez www " Żadne treści nie są dostępne w tej chwili", a w aplikacji "Błąd DRM_3". Cały czas do tej pory działało, przestało w Sylwestra. Sprawdzane na dwóch różnych dostawcach Internetu oraz z danych mobilnych w telefonie. W aplikacji na zakładce "Wszystkie kanały" ładuje się lista kanałów ale wyrzuca błąd zarówno po wifi jak i neta z telefonu. Poprzez www nie ładuje się nawet lista kanałów. Działa jedynie vod, zarówno poprzez www jak i w aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 Art83 taki błąd pojawia się gdy jesteś za granicą i nie masz aktywnej zgody na dostęp do oferty online w UE. Ja tak miałem ostatnio po przedłużeniu umowy, na infolinii pokierowali mnie jak przez strefę C+ przesłać jaki kolwiek inny rachunek nie starezy niż 3 miesiące za inną usługę, który jest wystawiony na Ciebię (np. Internet, telefon, gaz, prąd, etc.) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek1 Opublikowano 4 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2023 Witam! Od kilku miesięcy "walka" o 4k w canal plus online. Kilka razy zgłaszany problem, że choć występuje hdr to rozdzielczość maksymalnie 10 megabajtów. I wczoraj taka oto odpowiedź od nadawcy: "Zalecamy kontakt z producentem TV. Kanał CANAL+ 4K Ultra HD jest nadawany w HDR, działa bez problemów na różnych modelach TV. Sytuacja u Pana sugeruje, że model TV ma problem z odtwarzaniem HDR Hybrid Log Gamma w strumieniowaniu. Jeśli po stronie aplikacji nie mamy problemu z działaniem 4K z HDR HLG na wielu modelach (jest Pan jedynym znanym przypadkiem zgłaszającym taki problem), to nie jest to do poprawienia po naszej stronie, tylko u producenta TV. Błąd UPES102_2 został rozwiązany. Problem nie powinien już występować, prosimy o weryfikację. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań aby problem nie powrócił." Mają rację? TV Philips 9206. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 4 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2023 Mam ten model Philips 65PUS9206 i Canal+4K u mnie działa, aczkolwiek są delikatne przycięcia obrazu.Jednak to jest wina mojego internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Art83 Opublikowano 4 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2023 W dniu 3.01.2023 o 08:23, extor napisał(a): Art83 taki błąd pojawia się gdy jesteś za granicą i nie masz aktywnej zgody na dostęp do oferty online w UE. Już się o tym też dowiedziałem. Dziwne, że u mnie do tej pory wszystko działało bez problemu, przestało w Sylwestra. Umowa wtedy była na wypowiedzeniu z dniem 31.01.2023 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek1 Opublikowano 4 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2023 Godzinę temu, aro napisał(a): Mam ten model Philips 65PUS9206 i Canal+4K u mnie działa, aczkolwiek są delikatne przycięcia obrazu.Jednak to jest wina mojego internetu. Jaka jest u Ciebie rozdzielczość obrazu na canal plus przy 4 k? Bo u mnie maks 10 mb, a ostatnio często 5,80... Internet mam szybki i stabilny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 4 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2023 (edytowane) Kolego mylisz pojęcia. 5,8 czy 10 Mb/s to nie jest rozdzielczość tylko przepływność. Rozdzielczość to 3840×2160 (4K) (2160 P) Edytowane 4 Stycznia 2023 przez pepe40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dynecik Opublikowano 4 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2023 Mam pytanie czy w aplikacji na Samsungu z Tizenem 5.0 nie ma wyboru opcji multi-live przy transmisjach sportowych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 5 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2023 Nie pamiętam jakiego mam Tizena,tv z 2019 roku,ale nie ma tej opcji. Do oglądania tylko na przeglądarce internetowej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisek94 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 Czy wy też macie czasami problemy z synchronizacją dźwięku z wideo na kanałach 4K w aplikacji C+ na webOS? Czasami nie pokrywa się dźwięk z obrazem i dopiero po naciśnięciu przycisku "Live" lub zmianie ścieżki dźwiękowej udaje się to naprawić. Przydałaby się jakaś aktualizacja apki na webOS. Od czasów wydania jej w czerwcu to ani razu jej nie update'owali. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 Godzinę temu, flisek94 napisał(a): Czy wy też macie czasami problemy z synchronizacją dźwięku z wideo na kanałach 4K w aplikacji C+ na webOS? Kanałach? Jest jeden kanał. 4k. U mnie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 W sumie są dwa... C+4k oraz Eleven 4k. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.