Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.
Czy coś się zmieniło w aplikacji MyCANAL w Apple TV? Nie mogę załadować żadnych treści oraz kanałów live. Po chwili czarnego ekranu pokazuje się „Treść zablokowana”.
fae1aac9ec2bb86016334c885b018dd8.jpg

Edytowane przez Sentence
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie vod tez nie działa, tj w aplikacji (Apple tv) ale tez na iPhone aplikacji nic nie działa. Czy to oznacza jakaś większa awarie?

Edytowane przez Sentence
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzez www " Żadne treści nie są dostępne w tej chwili", a w aplikacji "Błąd DRM_3".

Cały czas do tej pory działało, przestało w Sylwestra. Sprawdzane na dwóch różnych dostawcach Internetu oraz z danych mobilnych w telefonie. 

 

W aplikacji na zakładce "Wszystkie kanały" ładuje się lista kanałów ale wyrzuca błąd zarówno po wifi jak i neta z telefonu.

Poprzez www nie ładuje się nawet lista kanałów. 

 

Działa jedynie vod, zarówno poprzez www jak i w aplikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Art83 taki błąd pojawia się gdy jesteś za granicą i nie masz aktywnej zgody na dostęp do oferty online w UE. 
 

Ja tak miałem ostatnio po przedłużeniu umowy, na infolinii pokierowali mnie jak przez strefę C+ przesłać jaki kolwiek inny rachunek nie starezy niż 3 miesiące za inną usługę, który jest wystawiony na Ciebię (np. Internet, telefon, gaz, prąd, etc.)

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Od kilku miesięcy "walka" o 4k w canal plus online. Kilka razy zgłaszany problem, że choć występuje hdr to rozdzielczość maksymalnie 10 megabajtów. I wczoraj taka oto odpowiedź od nadawcy:

"Zalecamy kontakt z producentem TV. Kanał CANAL+ 4K Ultra HD jest nadawany w HDR, działa bez problemów na różnych modelach TV. Sytuacja u Pana sugeruje, że model TV ma problem z odtwarzaniem HDR Hybrid Log Gamma w strumieniowaniu. Jeśli po stronie aplikacji nie mamy problemu z działaniem 4K z HDR HLG na wielu modelach (jest Pan jedynym znanym przypadkiem zgłaszającym taki problem), to nie jest to do poprawienia po naszej stronie, tylko u producenta TV.

Błąd UPES102_2 został rozwiązany. 

Problem nie powinien już występować, prosimy o weryfikację. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań aby problem nie powrócił."

Mają rację? TV Philips 9206.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.01.2023 o 08:23, extor napisał(a):

Art83 taki błąd pojawia się gdy jesteś za granicą i nie masz aktywnej zgody na dostęp do oferty online w UE. 

Już się o tym też dowiedziałem. Dziwne, że u mnie do tej pory wszystko działało bez problemu, przestało w Sylwestra. Umowa wtedy była na wypowiedzeniu z dniem 31.01.2023 r. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, aro napisał(a):

Mam ten model Philips 65PUS9206 i Canal+4K u mnie działa, aczkolwiek są delikatne przycięcia obrazu.Jednak to jest wina mojego internetu.

Jaka jest u Ciebie rozdzielczość obrazu na canal plus przy 4 k? Bo u mnie maks 10 mb, a ostatnio często 5,80... Internet mam szybki i stabilny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy też macie czasami problemy z synchronizacją dźwięku z wideo na kanałach 4K w aplikacji C+ na webOS? Czasami nie pokrywa się dźwięk z obrazem i dopiero po naciśnięciu przycisku "Live" lub zmianie ścieżki dźwiękowej udaje się to naprawić. Przydałaby się jakaś aktualizacja apki na webOS. Od czasów wydania jej w czerwcu to ani razu jej nie update'owali. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...