wally79 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 U mnie to samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanMMA Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Mam to samo.. Czyli to szerszy problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 U mnie również brak kanałów na żywo coś się sypnęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 To już jest jakaś komedia. Jak komuś zależy na smart tv to powinien rozważyć opuszczenie tego okrętu. Obserwuję problemy od grudnia, mamy maj. Przez ostatnie pół roku psują tylko aplikację. Nie dodali żadnych nowych funkcji, nie naprawili starych problemów za to dodali nowe. Na Apple TV nawet logo aplikacji zepsuli (myCanal). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waltpl Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 U mnie również od dzisiaj brak kanałów live, jeszcze wczoraj wszystko śmigało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanMMA Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Taak wczoraj jeszcze do 22 oglądałem mecze i było okej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Bo to jest ta nowa, niezawodna technologia która wypiera sat 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Wróciłem z pracy i tv live leży i kwiczy. Dobrze ze mam vu+ i sobie strumieniuje na iPada bez ich łaski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Jestem we Włoszech obecnie. Odpalam, a tv na żywo umarła. Komunikat, że problem techniczny. Jak zwykle awaria po stronie operatora, albo celowe wstrzymanie, bo naprawiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Już się uporali z problemami kanały wróciły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Potwierdzam. Działa. To panowie sprawdzać na MiBox S jak teraz działa. Może coś ogarnęli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 (edytowane) 3 godziny temu, Pawel napisał: Bo to jest ta nowa, niezawodna technologia która wypiera sat Niby większość tylko sat ogląda A jak co do czego to razu poruszenie z powodu kilkugodzinnej awarii. Edytowane 16 Maja 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 12 godzin temu, ircios napisał: Potwierdzam. Działa. To panowie sprawdzać na MiBox S jak teraz działa. Może coś ogarnęli. Nic nie ogarnęli. W dalszym ciągu zacina. Oczywiście na żywo wszystko w porządku. Nie wiem czy wszystkie programy "zacinają" w trybie replay. Na pewno wszystkie Canal + i tvn24. Sprawdzałem wczoraj Nat geo wild w replay i chyba (ale nie mam 100% pewności) nie było na nim problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 U mnie w telefonie i na tabletach nie zacina. Na Mibox nie mam jak sprawdzić teraz. Dopiero po powrocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 (edytowane) W dniu 14.05.2022 o 13:59, regedit32 napisał: Zmieniłem na 60Hz ale nadal szarpie. Na innych aplikacjach nadal nie szarpie. Na Tizen i Android TV też nie ma problemu. A jakie masz dokładnie ustawienia Apple TV? U mnie na obydwóch apple tv 4k 2 gen nie zacina, wszystko dobrze śmiga, co prawda przy każdym szajsung.. Zalecane ustawienia w video and audio szczególnie przy treściach SD takich jak przy papce C+ to: Enable HDR Format: 4K SDR (tutaj jedynie spróbuj 50Hz lub 60Hz - powinno być 50Hz) HDMI Output YCbCr Chroma: 4:4:4 Match Content: Range & Frame Rate Edytowane 17 Maja 2022 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 Sprawdzę w domu ale HDR 50Hz mam na pewno. Na 60Hz też próbowałem. Też szajsung i też najnowszy apple tv. Ostatnio rwało aż miło. Cudów się nie spodziewam. Fakt rwania potwierdzają inne osoby, którym pokazywałem problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 Dlaczego u mnie tego nie ma? Moze akurat mrugam oczami kiedy sie zacina. Skoro u cześci dziala a u czesci nie dziala to nie sadze zeby to byla wina aplikacjiDo grudnia działało i było ok. Kolejna aktualizacja wprowadziła ten ficzer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 1 godzinę temu, regedit32 napisał: Sprawdzę w domu ale HDR 50Hz mam na pewno. Na 60Hz też próbowałem. Też szajsung i też najnowszy apple tv. Ostatnio rwało aż miło. Cudów się nie spodziewam. Fakt rwania potwierdzają inne osoby, którym pokazywałem problem. Najbardziej istotne to jest tutaj: Match Content: Range & Frame Rate oraz 4K SDR. Jeszcze najwyżej później sprawdzę TV ale tam raczej szaleństwa nie ma - oczywiście ulepszacze OFF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 A dlaczego SDR? Jak włączę coś na innej aplikacji to nie będę miał wtedy w HDR... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 (edytowane) Istotne, aby było SDR, tak by Apple TV nie konwertował tego co idzie w SDR do HDR skoro nie ma treści HDR, a jeśli pojawią się treści HDR to Apple TV przestawi obraz na HDR, ale tylko wtedy, gdy masz ustawione w Match Content: Range & Frame Rate. Dlatego te dwie rzeczy są istotne, aby włączone były razem - dopasowanie klatek do tego co nadaje źródło (czyli tutaj appki canal+, ale tez pozostałych źródeł) i zakresu tonalnego - dopasuje SDR jeśli idzie SDR i HDR/DV jeśli nadawane jest HDR/DV. Oczywiście wyłączone upłynniacze/ulepszacze typu Motion Plus, MotionSmoothing, etc. Edytowane 17 Maja 2022 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 W dniu 14.05.2022 o 20:43, lakiman napisał: Skoro na Android TV u jednych zacina a u drugich działa poprawnie, może podobnie jest w przypadku Apple TV...Sami technicy tego nie ogarniają stąd zbywanie klientów. Podepnijcie sieć po kablu i nie będzie zacięć - póki co od początku aplikacji miałem ich może kilka - z 5 na ułamek sekundy. Jedyne zmiany aplikacji jakie zauważyłem to brak multi live view, oraz zwiększenie buforowania - skrócenie czasu dostępu do treści - szybciej się ładują, a jak się załadują to od początku do końca idzie bez zacięć, można cofać, przewijać w przód i jest git. Android TV 9 - Sony AG 9, internet 550MB po przewodzie do TV. WiFi jest totalnie niestabilne nawet z bliskiej odległości szczególnie w blokowiskach gdzie wszystkie routery tego samego operatora działają na tych samych kanałach - trzeba samemu kanał wybierać ten mniej zajęty - a to nie zawsze się da na routerze operatora. Może jeszcze zależy jak przystawka / TV zarządza pamięcią - jaki ma procesor - niestety u mnie dużo pamięci akurat nie mam (chyba 2,5GB RAM, ale podobno z szybkim dostępem), ale procesor na tamten czas był najlepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 Na Android TV nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pido Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 czy w aplikacji na Android TV też pogorszyła Wam się jakość obrazu w kanałach Live TV? Ponad miesiąc temu jeszcze w wersji 5.8.1 zauważyłem, że prawie wszytkie kanały spoza Canal+ mają maksymalny bitrate 4,90 Mb/s przy 1080p. Wcześniej było to 6,00 Mb/s. Nawet autorski kanał Planete+ ma niższy bitrate, czego skutki widać w bardziej złożonych scenach. Wcześniej jedynym kanałem o rozdzielczości 1080p z bitrate 4,90 Mb/s był Paramount Channel. Ten problem zgłosiłem do Canal+, na razie bez rezultatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 Rzeczywiście z manifestów wynika, że wywalili profil 6 Mbps dla kanałów w 25 klatkach. Najwyższa jakość to teraz 4.9 Mbps przy 1080p. Kanaly 50 fps mają 4.5 Mbps przy 720p, a potem 8 Mbps przy 1080p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 Nie wiem czy ktoś już o tym pisał. Na dekoderze 4K Ultrabox w zakładce Replay TV można korzystać z przewijania programu stacji TVN Style, TVN Turbo oraz dwóch Eurosportów do ośmiu godzin. W aplikacji CANAL+Online cofanie na tych kanałach w Live TV jest niemożliwe. Ciekawe skąd ten brak ujednolicenia. Jakiś błąd, przeoczenie, czy po prostu tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.