Jack777 Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 U mnie nie działa, Sony Android 8 , brak mareriałów Live Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 (edytowane) U mnie na sony android 9 też brak Live Tv. Natomiast na Apple Tv. już działają. Nawet restart androida nic nie dał. Edytowane 27 Stycznia 2022 przez mara68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 JVC Android TV - działają LiveTV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 Na aplikacji wszystko wróciło do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 A u mnie dalej brak Live tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 u mnie już działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 No to jak, piszecie teraz reklamacje za brak usług? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieświadomy Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 (edytowane) Oczywiście, tak jak w wjapleju i każdym innym dziadostwie, które się psuje Edytowane 28 Stycznia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 (edytowane) No to Viaplay to jeszcze miałoby to uzasadnienie a tu? Usługa za free i co zareklamujesz jeden z drugim? Rozumiem gdyby była płatna to jeszcze by cos ugrał a tak tylko was konsultanci wyśmieją. No ale jak to piszą znawcy streeming to nowoczesność Edytowane 27 Stycznia 2022 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 Z drugiej strony czy bierna postawa nas jako klientów jest wskazana, nawet jeśli usługę mamy za darmo w abonamencie? Piszę o poważniejszych problemach jak np. na początku z dźwiękiem, błędach upees, z Apple TV i można tak wymieniać.. A co można ugrać? Dobrze i stabilnie działającą usługę nawet w ramach abonamentu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myk6414 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 Mam wrażenie ze coś się zmieniło w Canal+ Online. Jakby wydajność była lepsza. Kanały przełączka się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 Bez powodu nie wyłączyli. Albo awaria, albo grzebali 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 Jeśli grzebali, to powinni robić to w godzinach nocnych, coby ludzi nie wpieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 Ale oni lubią wywoływać rozwolnienie u abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 (edytowane) 38 minut temu, Emilio1985 napisał: Jeśli grzebali, to powinni robić to w godzinach nocnych, coby ludzi nie wpieniać Ja głównie w nocy oglądam. Poza tym podwójnie denerwujące jest gdy coś nie działa w godzinach, gdy infolinia jest nieczynna. Edytowane 28 Stycznia 2022 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 21 godzin temu, Pawel napisał: Nigdy nie było aplikacji na webOS. Musiałeś coś pomylić. 21 godzin temu, ircios napisał: I to bardzo kolega @stonkasię pomylił. U mnie też nie działa TV Live. Coś znów grzebią. Możecie mieć rację - aczkolwiek wydaje mi się że... No nic, skoro są Premiery to mam nadzieję że aplikację Canal+ Online też dadzą. Dzięki temu przecież powiększą grono możliwych zainteresowanych którzy mogliby kupować pakiety tylko w subskrypcji usługi internetowej. No nic - tym bardziej więc czekam na aktualizacje dekodera 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 3 minuty temu, stonka napisał: No nic, skoro są Premiery to mam nadzieję że aplikację Canal+ Online też dadzą. Dzięki temu przecież powiększą grono możliwych zainteresowanych którzy mogliby kupować pakiety tylko w subskrypcji usługi internetowej. No, tak w 2025 roku Były plany aplikacji na webOS, konsole (Xbox) i co z tego wyszło? Jedna wielka ....upa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 Do tego dekoder z dumną nazwą "4K", tylko pytanie: gdzie są treści od Canal+...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 15 godzin temu, lakiman napisał: Z drugiej strony czy bierna postawa nas jako klientów jest wskazana, nawet jeśli usługę mamy za darmo w abonamencie? Piszę o poważniejszych problemach jak np. na początku z dźwiękiem, błędach upees, z Apple TV i można tak wymieniać.. A co można ugrać? Dobrze i stabilnie działającą usługę nawet w ramach abonamentu Ja od czasu do czasu daje zgłoszenie o problemach w związku z "czerwonym kluczykiem" czy obiecanych aplikacjach na TV LG czy też treściach 4K. Odpowiadają wymiennie znanymi formułkami, więc w sumie czy ktoś bierny czy nie - efekt ten sam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waltpl Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 9 godzin temu, myk6414 napisał: Mam wrażenie ze coś się zmieniło w Canal+ Online. Jakby wydajność była lepsza. Mogę przeboleć brak 4K, ale DD już dawno powinno być i dziwie się, że prawie nikomu to nie przeszkadza? 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek1991 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2022 Najnowsza wersja Canal+ na AndroidTV dalej ma problem z biblioteką VOD i buforowaniem. Support już całkiem ma gdzieś też zgłoszenia i nawet części zwrotu subskrypcji nie chcą robić. Już o blokadzie programów 18+ nie mówię. W innym wątku ludzie narzekają na Viaplay. Ale powiedzmy sobie szczerze, Viaplay przy wpadkach jednak robi jakieś zadośćuczynienia i odpisują ja ludzie. To co robi Canal+ to jest gó...o a nie żadne OTT. Jestem ciekaw co oni zrobią, jak przegrają przetarg o Ekstraklasę. Zostaniemy im jedynie chyba rynek afrykański z takim podejściem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2022 Czy wy też tak macie czasami w aplikacji na TV, że was wylogowuje? Ja dziś włączam apkę a tam niespodzianka - "zaloguj się". I znów kombinowanie "a jakie ja tu miałem hasło..". Wkurza mnie to niesamowicie. Już któryś raz mi się zdarzyło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2022 Mnie wylogowało w zeszłą niedzielę ze wszystkich urządzeń. Wcześniej takie coś miało miejsce może z pół roku temu. Więcej niż 3 razy od 1,5 roku korzystania jednak nie miałem takich sytuacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2022 Godzinę temu, Tomo21 napisał: Czy wy też tak macie czasami w aplikacji na TV, że was wylogowuje? Ja dziś włączam apkę a tam niespodzianka - "zaloguj się". I znów kombinowanie "a jakie ja tu miałem hasło..". Wkurza mnie to niesamowicie. Już któryś raz mi się zdarzyło. Właśnie jest ciekawa sprawa z tym hasłem, bo w miboxie tez muszę je klepać gdy mnie wyloguje a na Kaonie tmobile wybieram z listy login i hasło uzupełnia się samo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.