Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, frankie1905 napisał:

Apkę Horizon TV na Apple TV Apple weryfikowało... około 10 dni roboczych.

tylko tam była nowa app'ka a tutaj jest update do myCanal... więc to idzie inną ścieźką 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Aktywowalem dzis usluge na darmowy mesiac korzystając z vpn. Nby pakiety są aktywne jednak nic nie mogę obejrzejć.

Wchodząc do opcji "live" pokazuje mi ze " Żadne treści nie są dostępne w tej chwili ". Kiedy chcę odpalić jakiś film to otrzymuje informację " Wykryto błąd sewera wideo na życzenie. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie nadal występował, odwiedź zakładkę Pomoc.Error PASS-1 " Dodam że status usług poza granicami kraju jest "potwierdzony", pakiety aktywne, VPN wyłączyłem. W aplikacji na telefonie nie pobiera mi moich danych a na "Starcie" mam info "Nie można znaleźć strony"

 

Czy mam czekać na uruchominie usługi jeszcze jakiś czas ?

 

 

Edit

Na stronie www mam 3 aktywne pakiety. Na aplikacji na tel Status subskrypji = Nieaktywny

7 godzin temu, stanley840 napisał:

Ja też dodałem kartę jest konto zweryfikowane a kanałów na żywo nie ma?

JA nie mam kanałów na żywo a na VOD pojawia się "ERROR 

Wykryto błąd sewera wideo na życzenie. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie nadal występował, odwiedź zakładkę Pomoc.More info

Error PASS-1

Edytowane przez maciekmm
update
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, maciekmm napisał:

Witajcie. Aktywowalem dzis usluge na darmowy mesiac korzystając z vpn. Nby pakiety są aktywne jednak nic nie mogę obejrzejć.

 

a jesteś w UE czy poza nią? Nie wiem jak traktowane jest UK w tym momencie - formalnie wyszło z UE, ale jeszcze trwa okres przejściowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, maciekmm napisał:

Witajcie. Aktywowalem dzis usluge na darmowy mesiac korzystając z vpn. Nby pakiety są aktywne jednak nic nie mogę obejrzejć.

Wchodząc do opcji "live" pokazuje mi ze " Żadne treści nie są dostępne w tej chwili ". Kiedy chcę odpalić jakiś film to otrzymuje informację " Wykryto błąd sewera wideo na życzenie. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie nadal występował, odwiedź zakładkę Pomoc.Error PASS-1 " Dodam że status usług poza granicami kraju jest "potwierdzony", pakiety aktywne, VPN wyłączyłem. W aplikacji na telefonie nie pobiera mi moich danych a na "Starcie" mam info "Nie można znaleźć strony"

 

Czy mam czekać na uruchominie usługi jeszcze jakiś czas ?

 

 

Edit

Na stronie www mam 3 aktywne pakiety. Na aplikacji na tel Status subskrypji = Nieaktywny

JA nie mam kanałów na żywo a na VOD pojawia się "ERROR 

Wykryto błąd sewera wideo na życzenie. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie nadal występował, odwiedź zakładkę Pomoc.More info

Error PASS-1

Ja miałem tak samo jak ty wczoraj. Dzisiaj już chodzi całe VOD ale programów na żywo dalej brak. Może się pokażą z czasem czekamy:rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, eMJot napisał:

 

a jesteś w UE czy poza nią? Nie wiem jak traktowane jest UK w tym momencie - formalnie wyszło z UE, ale jeszcze trwa okres przejściowy.

Jestem w UK. Wydaje mi sie ze pelna aktywacja jeszcze nie przeszla skoro na stronie www mam 3 aktywne pakiety a w aplikacji na tel status uslugi = nieaktywny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, stanley840 napisał:

Coś mi się przewineło na forum że może to trwać do 3 dni, ale jak nie będzie działać na stałem to się szybko pożegnamy?

Troche to dziwne za az tyle sie czeka na aktywacje... Czy inni tez tak mieli ? Na czacie powiedziano mi ze moze to potrwac do 12 godzin...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, stanley840 napisał:

Ja miałem tak samo jak ty wczoraj. Dzisiaj już chodzi całe VOD ale programów na żywo dalej brak. Może się pokażą z czasem czekamy:rofl:

Zgłosiłem dziś ten problem na infolinii, kazali czekać, mam nadzieje, że do weekendu naprawią:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...