xMaraSSx Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Czyli podobnie jak teraz z Canal+ zwykłym przy aktywowaniu samego pakietu sport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Godzinę temu, frankie1905 napisał: Apkę Horizon TV na Apple TV Apple weryfikowało... około 10 dni roboczych. tylko tam była nowa app'ka a tutaj jest update do myCanal... więc to idzie inną ścieźką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 (edytowane) Witajcie. Aktywowalem dzis usluge na darmowy mesiac korzystając z vpn. Nby pakiety są aktywne jednak nic nie mogę obejrzejć. Wchodząc do opcji "live" pokazuje mi ze " Żadne treści nie są dostępne w tej chwili ". Kiedy chcę odpalić jakiś film to otrzymuje informację " Wykryto błąd sewera wideo na życzenie. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie nadal występował, odwiedź zakładkę Pomoc.Error PASS-1 " Dodam że status usług poza granicami kraju jest "potwierdzony", pakiety aktywne, VPN wyłączyłem. W aplikacji na telefonie nie pobiera mi moich danych a na "Starcie" mam info "Nie można znaleźć strony" Czy mam czekać na uruchominie usługi jeszcze jakiś czas ? Edit Na stronie www mam 3 aktywne pakiety. Na aplikacji na tel Status subskrypji = Nieaktywny 7 godzin temu, stanley840 napisał: Ja też dodałem kartę jest konto zweryfikowane a kanałów na żywo nie ma JA nie mam kanałów na żywo a na VOD pojawia się "ERROR Wykryto błąd sewera wideo na życzenie. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie nadal występował, odwiedź zakładkę Pomoc.More info Error PASS-1 Edytowane 21 Maja 2020 przez maciekmm update Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMJot Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 35 minut temu, maciekmm napisał: Witajcie. Aktywowalem dzis usluge na darmowy mesiac korzystając z vpn. Nby pakiety są aktywne jednak nic nie mogę obejrzejć. a jesteś w UE czy poza nią? Nie wiem jak traktowane jest UK w tym momencie - formalnie wyszło z UE, ale jeszcze trwa okres przejściowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 43 minuty temu, maciekmm napisał: Witajcie. Aktywowalem dzis usluge na darmowy mesiac korzystając z vpn. Nby pakiety są aktywne jednak nic nie mogę obejrzejć. Wchodząc do opcji "live" pokazuje mi ze " Żadne treści nie są dostępne w tej chwili ". Kiedy chcę odpalić jakiś film to otrzymuje informację " Wykryto błąd sewera wideo na życzenie. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie nadal występował, odwiedź zakładkę Pomoc.Error PASS-1 " Dodam że status usług poza granicami kraju jest "potwierdzony", pakiety aktywne, VPN wyłączyłem. W aplikacji na telefonie nie pobiera mi moich danych a na "Starcie" mam info "Nie można znaleźć strony" Czy mam czekać na uruchominie usługi jeszcze jakiś czas ? Edit Na stronie www mam 3 aktywne pakiety. Na aplikacji na tel Status subskrypji = Nieaktywny JA nie mam kanałów na żywo a na VOD pojawia się "ERROR Wykryto błąd sewera wideo na życzenie. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie nadal występował, odwiedź zakładkę Pomoc.More info Error PASS-1 Ja miałem tak samo jak ty wczoraj. Dzisiaj już chodzi całe VOD ale programów na żywo dalej brak. Może się pokażą z czasem czekamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 18 minut temu, eMJot napisał: a jesteś w UE czy poza nią? Nie wiem jak traktowane jest UK w tym momencie - formalnie wyszło z UE, ale jeszcze trwa okres przejściowy. Jestem w UK. Wydaje mi sie ze pelna aktywacja jeszcze nie przeszla skoro na stronie www mam 3 aktywne pakiety a w aplikacji na tel status uslugi = nieaktywny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Coś mi się przewineło na forum że może to trwać do 3 dni, ale jak nie będzie działać na stałem to się szybko pożegnamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mojwiekszyniztwoj Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 11 minut temu, stanley840 napisał: Coś mi się przewineło na forum że może to trwać do 3 dni, ale jak nie będzie działać na stałem to się szybko pożegnamy tak właśnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 13 minut temu, stanley840 napisał: Coś mi się przewineło na forum że może to trwać do 3 dni, ale jak nie będzie działać na stałem to się szybko pożegnamy Troche to dziwne za az tyle sie czeka na aktywacje... Czy inni tez tak mieli ? Na czacie powiedziano mi ze moze to potrwac do 12 godzin... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 W aplikacji na Android TV można się zalogować danymi z nc+GO?Czy trzeba się zarejestrować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 50 minut temu, stanley840 napisał: Ja miałem tak samo jak ty wczoraj. Dzisiaj już chodzi całe VOD ale programów na żywo dalej brak. Może się pokażą z czasem czekamy Zgłosiłem dziś ten problem na infolinii, kazali czekać, mam nadzieje, że do weekendu naprawią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 1 minutę temu, sebczak napisał: Zgłosiłem dziś ten problem na infolinii, kazali czekać, mam nadzieje, że do weekendu naprawią Czyli start uslugi to raczej falstart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 W aplikacji na Android TV można się zalogować danymi z nc+GO?Czy trzeba się zarejestrować?Trzeba się zarejestrować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mojwiekszyniztwoj Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 no ale tak sobie zastrzegają --- 3 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Czyli w momencie rejestracji otrzymuje dostęp do bezpłatnych 31 dni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 4 minuty temu, aro napisał: dostęp do bezpłatnych 31 dni? Tak , jak podasz kartę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Apka na iOS o dziwo już jest. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Dziś logowanie na tv się udało;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 5 minut temu, frankie1905 napisał: Apka na iOS o dziwo już jest. W wersji polskiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Już jest w wersji polskiej na iOS właśnie sprawdzam na Apple TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 15 minut temu, aro napisał: W wersji polskiej? przed chwilą się pojawiła dla polski też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Tak. Czekamy jeszcze na tvOS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Zaskoczyli, mieli dopiero jutro udostępnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 A kiedy na smart tv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 14 minut temu, SatZnawca napisał: Zaskoczyli, mieli dopiero jutro udostępnić. może jutro na Apple TV... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.