ircios Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 To jest francuska aplikacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) 16 minut temu, Rasheed napisał: powtarzał najważniejszego zarzutu czyli słabej jakości obrazu. Jest taka jak na tv sat a powinna być w 1080p, bitrate conajmniej 5 mb/s. Z ciekawości, bo też oglądam aplikację w telewizorze od Sony, jak sprawdziłeś bitrate i rozdzielczość? Kanały " live" jak C+ , czy HBO , czy z plusem, wyglądają bardzo dobrze na 55 calach. Brak oznaczenia wiekowego spowodował, że korzystam z VOD przez aplikację częściej niż z dekodera. Porażka, że kanały, które na sat są w SD a u konkurencji w streamingu są w HD to na PREMIUM C+ OTT są ...dalej w SD.... Edytowane 7 Grudnia 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) Bitrate i rozdzielczość sprawdzone "na oko" A czy czcionka też wydaje Ci się za wysoko ustawiona ? Kolejny bug - nie można u mnie ustawić wielkości czcionki, obojętnie co wybiorę to mam jedną i tę samą. Kolory czy tła działają. Mimo to lepiej korzystać z aplikacji niż z dekodera. Edytowane 7 Grudnia 2020 przez Rasheed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Czcionka faktycznie do poprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) 36 minut temu, Rasheed napisał: Jest taka jak na tv sat a powinna być w 1080p, bitrate conajmniej 5 mb/s. Bitrate w aplikacji dla kanałów tak się prezentuje 1080p - 5,999 kb/sec Na oko powiadasz? Wystarczy odpalić apkę na Smartfonie. Nie raz , nie dwa, nawet nie trzy razy wrzucałem screany z jakością w aplikacji. Edytowane 7 Grudnia 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Szkoda że na iOS nie ma opcji ustawienia jakości. Jest tylko w ustawieniach aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) kingofsouth: porównując film nie z kanałów na żywo lecz z biblioteki, wyraźnie brakuje ostrości w porównaniu do np. Netflixa. Kanałow na żywo nie oglądałem, teraz mam zajęty tv więc nie sprawdzę. Pikseli nie ma wiec wygląda na może i dobry bitrate ale tylko w 720p. Zwracam honor w sprawie daty do kiedy film jest w usłudze. W przypadku terminu krótszego niż 3 miesiące jest konkretna data a przy nowościach "ponad 3 miesiące". Wysokość napisów jest schrzaniona wszędzie, to nie kwestia telewizora. Sprawdzałem na laptopie, jest to samo albo nawet gorzej. Dziwne, że przez tyle miesięcy nikt tego w C+ nie wyłapał, to się rzuca w oczy. Jacyś technicy sprawdzają to na bieżąco ? Edytowane 7 Grudnia 2020 przez Rasheed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) Biblioteka VOD jest w 720p z bitratem 2,500 kb/sec Też było o tym pisane Porównujesz Netflixa do OTT Canal+? Serio? Pierwsze co jak się korzysta z tej aplikacji , trzeba wyzbyć się nawyku porównywania do Netflixa Amazona Będzie łatwiej i przyyjemniej. Jeśli tego nie zrobisz lub nie zrobicie drodzy forumowiecze, to nie będziecie zaglądać do aplikacji Najgorzej wypada sport w aplikacji Canal+. Edytowane 7 Grudnia 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Łatwiej jednak opisywać, oceniać " porównaniu do ...". Istniejące apki to jednak punkt odniesienia, Netflix stan idealny do którego należy dążyć i wymagać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Canal+ nie zbliży się nigdy do jakości jaką ma Netflix/ Amazon. To nie ta półka. Jak chcesz wymagać coś od apki od Canal+ jak tu 95% forumowiczów nie ma zamiaru płacić za tą usługę i tylko kombinowanie jak tu by załapać się nie przyszłościowy obraz 4K HDR bez ponoszenia opłat za takie rarytasy Jedynym co może nas zaskoczyć na naszym krajowym podwórku , był by sport w 4K. Tego aplikacje streamingowe dedykowane na nasz kraj nie mają. Wiem , jest Eleven Sports 4K , ale ten kanał obecnie to jedno wielkie oszustwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Myślę jednak, że poprawa jakości w bibliotece jest osiągalna, nawet dla Canal+. A jak nie, to przynajmniej mam rozwiązany problem z dodatkowym multiroomem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 6 minut temu, Rasheed napisał: to przynajmniej mam rozwiązany problem z dodatkowym multiroomem To jest najlepsze w tej usłudze. W salonie oferta satelitarna PC+ a do spania w sypialni Mi Box S ( Canal+ aplikacja) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 W końcu dorwałem się do telewizora. Być może w smartfonie macie te 8mb/s ale w Android TV kanały live Canal+ na 100% nie wyglądają na 1080p z takim bitratem. U mnie jest gorzej niż z biblioteki. Czekałem ok pół minuty czy się załaduje lepszy obraz ale nadal to samo. Potestujęto jeszcze, być może to kwestia internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Nie 8, a 6 mb/s A poza tym sprawdź w ustawieniach aplikacji czy nie masz zalecanej jakości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) @Rasheed Co do napisów to się nie dziw, że tak jest. Polacy nie czytają, więc nikomu nie było zgłosić problemu Edytowane 7 Grudnia 2020 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) @Rasheed no cóż , nie mogę się z Tobą zgodzić. Mam dostęp do np. Netflixa, Amazona i VOD w aplikacji C+ w moim odczuciu jakością niewiele odbiega od tych aplikacji. Przykład filmów: " Jo-jo Rabbit", " Parasite" , " Boże ciało" jakość jest naprawdę dobra.Nie ma się do czego przyczepić. Aplikacja moim zdaniem może zastąpić dostęp do kanałów linearnych C+, (pod warunkiem jak ktoś nie ogląda sportu). Podobnie Plenete+ itp. Do HBO OD nie zaglądam, tu jest kiepsko. History, National Geograofic VOD , coś tam oglądałem i można powiedzieć, że jest dobrze. Edytowane 7 Grudnia 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 8 minut temu, lukimann napisał: @Rasheed no cóż , nie mogę się z Tobą zgodzić. Mam dostęp do np. Netflixa, Amazona i VOD w aplikacji C+ w moim odczuciu jakością niewiele odbiega od tych aplikacji..... Zgadzam się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 A gdzie znajdę jaką jest różnica między HBO GO HBO OD. bo ponoć ktoś tu wyjaśniał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ogladajacymichas Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) Jeżeli tak bardzo komuś zależy na HBO GO oraz 10x kanałami CANAL+ oraz Elevenami polecam pakiet unlimited w playerze za 70zł/mies. Wychodzi najtaniej. Na chwilę obecną jedynym dobrym pakietem CANAL+ OTT jest FUN&INFO za 25zł jak toś chce mieć dostęp do FOX Play, National Geo Play czy kanałami MTV. Przypominam o promocji "drugi miesiąc za darmo". Więc pakiet FUN&INFO wychodzi 12,50zł za mies. Edytowane 7 Grudnia 2020 przez ogladajacymichas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) Jaki jest dźwięk? Czy dają 5.1? Na filmach HBO obraz mniej ostrzejszy (kolory bledsze) i dźwięk słabszy (mniejsza przestrzeń) niż w porównaniu do tego samego tytułu HBO GO. Czy HBO GO w takim razie daje już u siebie dźwięk 5.1, a w OTT C+ jest tylko 2.0? Sprawdzałem w wersji przeglądarkowej na laptopie i słuchawkach podłączonych po USB (dźwięk cyfrowy). Plusem jest oczywiście brak śmieci na ekranie w filmach z biblioteki C+ i AleKino+ (brak loga, brak oznaczenia wiekowego). Kolejny bug, że czasem znikają napisy i muszę z powrotem je zaznaczać, mimo, że cały czas mam ustawione na j. polski i nic nie zmieniam. Edytowane 7 Grudnia 2020 przez swordfish Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 (edytowane) Czytając ten temat i jego wcześniejsze strony, znalazłem informację o ukrytych opcjach jak np. ograniczenie do 720p. Nie sądzilem, że na telewizorze też one zadziałają ale ku ogromnemu zaskoczeniu się udało. Te opcje były wprawdzie dla mnie bezużyteczne bo mialem zaznaczone wszystko to co potrzebne do optymalnego obrazu ale pojawiła się w ustawieniach nowa opcja "włącz profile video". Po zaznaczeniu tej opcji na telewizorze mam na kazdym filmie statystyki obrazu i dzwieku. By tego nie widzieć (spora tabelka na ekranie) wystarczy tę opcje wyłączyć. No i wyszły ciekawe rzeczy. Zaznaczam, że robiłem to gdy inni użytkownicy spali więc miałem zupełnie wolne pasmo internetu i to tłumaczy dlaczego wczoraj wieczorem kanały live były u mnie tak słabej jakości (syn korzystał z xboxa grając w sieci ) Mam m.in 2 pozycje "current res." i "optimal res". Te optymalne to 1920x1080 i 6 mb/s. Natomiast aktualna rozdzielczość to na kanałach live i w bibliotece też 1080 i 6 mb/s a nie 720 i 2.5 mb/s. Nie jest to żadne przekłamanie, ponieważ przez kilka-kilkanscie sekund po uruchomieniu filmu mam te 720 i 2,5 mb/s, potem wskakuje od razu na optymalne lub na chwilę na 1080 i 4,5 mb. Kodek to AVC, dźwiek to nędzne 2 ch. Tak więc rozwiewając wszelkie wątpliwości kanały live i pozycje "na życzenie" mają HD 1080p Edytowane 8 Grudnia 2020 przez Rasheed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzYcHa_2012 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Pojawiły się w ofercie: TVP Info, TVP Seriale, TVP Sport, TVP3 Warszawa, Canal+ Domo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 TVP Sport patrzę i nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Dla wszystkich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.