TomPure Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 4 godziny temu, ircios napisał: Możesz nawet dzisiaj zgłosić wyłączenie od 1.05. W jaki sposób można zadeklarować taką chęć, bo jeszcze nie wiem gdzie to znaleźć. Dzięki z góry za wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 (edytowane) W ICA jest zakładka "Napisz do nas" tam wybierasz temat wiadomości z jaką sprawą do nich piszesz, w treści piszesz że chcesz wyłączyć to i to oraz którego dnia chcesz by to wyłączone zostało. I to wszystko. Na maila dostajesz potwierdzenie oraz odpowiedź od PC+. Edytowane 3 Marca 2020 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Mam dostępną opcje "Paramount Play" w promocji na 2 miesiące, czy po tym okresie można zrezygnować czy nie ma takiej możliwości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 (edytowane) Sprawdź co jest w regulaminie. W ostatniej tabelce na samym dole. Jeśli jest to"Od 01/05/2020 do czasu dezaktywacji usługi" to możesz włączyć i w maju wyłączyć. Edytowane 3 Marca 2020 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 45 minut temu, Ozzy666 napisał: W ICA jest zakładka "Napisz do nas" tam wybierasz temat wiadomości z jaką sprawą do nich piszesz, w treści piszesz że chcesz wyłączyć to i to oraz którego dnia chcesz by to wyłączone zostało. I to wszystko. Na maila dostajesz potwierdzenie oraz odpowiedź od PC+. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Mam napisane od 01/06/2020 do czasu dezaktywacji usługi...z tym, że koniec umowy ma 30 czerwca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Czyli wyłączenie od 1.06. aby nie płacić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Mam do was pytanie i prośbę kto ma aktywny kanał mezzo. Możecie sprawdzić jak u was przekaz na dzień dzisiejszy? Bo do wczoraj u mnie pojawiała się szachownica i zaniki obrazu i dźwięku. Miałem włączony kanał z 14 dniową możliwością wyłączenia co zrobiłem. No nie dało się oglądać ani słuchać. Jak jest teraz ? Jeśli będzie już ok to znowu go włączę bo mnie kusi ten kanał. Proszę sprawdźcie o dajcie znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michall_84@interia.pl Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 (edytowane) Czy ktoś z was ma taką sytuację że pomimo tego iż w strefie abonenta jest widoczna oferta na Paramount Play za 0 zł przez 2 miesiace, to nie może jej aktywować bo przycisk zatwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty jest wygaszone i nie można na niego kliknąć? (Wyskakuje powiadomienie: Znaleziono w koszyku wykluczające się elementy). Nie wiem co zrobić. Próbowałem zmienić adres e-mail na który chce potwierdzenie włączenia usługi, ale niestety nic nie pomaga Edytowane 4 Marca 2020 przez michall_84@interia.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 2 godziny temu, mikoko napisał: Mam do was pytanie i prośbę kto ma aktywny kanał mezzo. Możecie sprawdzić jak u was przekaz na dzień dzisiejszy? Bo do wczoraj u mnie pojawiała się szachownica i zaniki obrazu i dźwięku. Miałem włączony kanał z 14 dniową możliwością wyłączenia co zrobiłem. No nie dało się oglądać ani słuchać. Jak jest teraz ? Jeśli będzie już ok to znowu go włączę bo mnie kusi ten kanał. Proszę sprawdźcie o dajcie znać Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jak ci pisałem wczoraj to na tym kanale nie ma żadnych technicznych problemów. Może na początek sprawdź jak odbierają u ciebie inne kanały z tego tp. są tam niekodowane Arirang World, ERT World Europe, Soyuz oraz TV Congo. Wszystkie są niekodowane i w sd. Ja kiedyś też miałem problem z jednym kanałem który tak szatkował i wtedy w menu modułu musiałem włączyć opcję Pid Filtering i było ok. U mnie moduł był w dekoderze u ciebie w tv. mogą być w menu modułu jakieś inne opcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 (edytowane) Bardzo dziękuje za odpowiedz. Dziwna sprawa bo pare dni temu kanał działał bardzo dobrze. Na żadnym innym kanale nie mam takich problemów wiec raczej wykluczam antene. Na samym module nie da nie zmienić jakichkolwiek ustawień, mam ten najnowszy od PC+, choć na tym poprzednim miałem to samo. No nic będę jeszcze z tym walczył Edyta: sprawdziłem właśnie te inne kanały podane przez ciebie i faktycznie mam to samo. Pixeloze i zaniki. Czyli jednak antena. Zaraz sprawdzę końcowke na kablu bo może się poluzowała. Dziękuję miałeś rację to poluzowana końcówka. Zamawiam mezzo ponownie No i gitara. Dziękuje za poradę z tym sprawdzeniem innych kanałów Edytowane 4 Marca 2020 przez mikoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 @michall_84@interia.pl Zadzwoń na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 (edytowane) Spoiler taka ciekawostka: przy zakupie nowy comfort+ miałem zaznaczoną opcję Canal+4k - 0 zł przez cały okres umowy, ale nie zdecydowałem się (odznaczyłem tę opcję bo nie miałem w domu TV 4k). Teraz kupiłem TV 4k i chcąc ją włączyć, muszę płacić 10 zł / miesięcznie podziękowałem Edytowane 5 Marca 2020 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Podziękuj sobie... nie ma znaczenia czy masz czy nie masz brak zawsze kiedyś się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Wiem, że moja, ale to też trochę paranoja, że teraz już nie mogę mieć tego za darmo, musiałem się zdecydować w dniu zamówienia Poczekam do końca umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Dziwna akcja z pakietem Mistrzowska Piłka. 2 dni temu zleciłem włączenie promocyjnego pakietu MMP oraz MP- pierwszy za 0zł do końca kwietnia, a drugi za 30zł (opcja wł/wył), po czym napisałem na drugi dzień by zaplanować wyłączenie obu z nich z końcem kwietnia, tj z 30/04. Dziś otrzymałem odpowiedź że MMP faktycznie bedzie wyłączony z końćem kwietnia...natomiast MP bedzie wyłączona z ostatnim dniem marca. Dlaczego? Co dziwniejsze napisał że opłata będzie taka sama jak dotychczas- czyli jakbym miał za darmo miesiąc MP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Nie zrozumieli co napisałeś, albo Ci cyferki się pomyliły. Sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 3 godziny temu, PawelTSW napisał: Wiem, że moja, ale to też trochę paranoja, że teraz już nie mogę mieć tego za darmo, musiałem się zdecydować w dniu zamówienia Poczekam do końca umowy Nie masz w ICA promocji z okazji 25 lecia na ten kanał ?Ja u siebie aktywowałem 3 miechy za darmo z możliwością rezygnacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latonio Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 U mnie pojawiła się opcja: Multi Man Pack do KOŃCA KWIETNIA W PREZENCIE Oglądaj 12 kanałów i 2 kolekcje – wypróbuj ofertę do końca kwietnia bez opłat, później zdecyduj co dalej. Potem 30 zł/mies. lub możliwość rezygnacji. Jak i kiedy można z tego zrezygnować? Dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Skoro do końca kwietnia w prezencie to chyba jasne do kiedy należy zrezygnować Telefonicznie mailowo do wyboru jeśli chodzi o możliwość rezygnacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 2 hours ago, ircios said: Nie zrozumieli co napisałeś, albo Ci cyferki się pomyliły. Sprawdź. Sprawdziłem i bez zmian. Dostałem nawet przed chwila potwierdzenie mailowe ze wyłączają z końcem obecnego miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teson Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Umowa kończy mi się 31.03.2020 r (rezygnacja wysłana),czy gdyby z opcji cennikowe załączyć np.Cinemax za 15zł(wł/wył) to w normalnych warunkach marzec miałbym gratis a w kwietniu 15zł . To w takiej sytuacji w momencie rezygnacji z umowy ,czy doliczą mi 15zł do rachunku za marzec? Nie miałem okazji tego w ten sposób sprawdzić, a koledzy może mieli taki przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 (edytowane) Teoretycznie mogą doliczyć a praktycznie nie doliczają.Faktury za marzec już są wystawione, więc musieliby wystawić kolejną korygującą. Edytowane 6 Marca 2020 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Tylko jeżeli zarejestrowane wypowiedzenie i sygnał ma być wyłączony z końcem marca może nie da się włączyć opcji dodatkowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 To już całkiem inna kwestia. Założyłem, że skoro ktoś pyta to sprawdził możliwość włączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.