robertokot25 Opublikowano 16 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 Pewnie system czeka jak przedłużysz abo i wtedy sypnie promocjami... albo i nie...:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 16 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 (edytowane) Po przedłużeniu wiadomo, że promocje wracają. --- Edycja: Dzisiaj włączyłem Mistrzowską Piłkę, bo wiadomo Liga Mistrzów w tym tygodniu. Po tym zabiegu w ofertach promocyjnych pojawił się "walentynkowy prezent". Włączyłem i działa Edytowane 16 Lutego 2020 przez shevchenko1987 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 W dniu 16.02.2020 o 10:52, shevchenko1987 napisał: Dzisiaj włączyłem Mistrzowską Piłkę, bo wiadomo Liga Mistrzów w tym tygodniu. Po tym zabiegu w ofertach promocyjnych pojawił się "walentynkowy prezent". Włączyłem i działa U mnie dokładnie ta sama sytuacja. Nie miałem tej promocji walentynkowej, ale jak tylko włączyłem Mistrzowską Piłkę to się pojawiła. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Pojawiła się w tym miesiącu nowa promocja na kanał Mezzo w cenie 3,99 zł/m w zobowiązaniu do końca okresu oznaczonego umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 5 godzin temu, puszczyk napisał: U mnie dokładnie ta sama sytuacja. Nie miałem tej promocji walentynkowej, ale jak tylko włączyłem Mistrzowską Piłkę to się pojawiła. Ciekawe czy włączenie jakiejkolwiek opcji dodatkowej aktywuje promocję walentynkową czy tylko Mistrzowska Pilka. @lukx95 średnia promocja.W opcji włącz/wyłącz wychodzi 2,5 zł miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 @Pawel Zauważ, że nie zawsze opcja włącz/wyłącz się opłaci, bo mogą naliczyć za miesiąc, w którym się daną opcję bez promocji(cennikowo) włączyło opłaty proporcjonalne tzw. uzupełniające w zależności od dnia miesiąca, w którym opcja została włączona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 Daltego też jestem zwolennikiem włączania wszelkich opcji TYLKO przez konsultanta a nie ICA (czy tam Strefę Canal+). Konsultant powie od kiedy opcja będzie płatna, zawsze też można dla świę tego spokoju zapytać czy za bieżący cykl będzie jakaś opłata, jeśli powie, że nie, a system naliczy, to dział reklamacji na pewno odda nieprawidłowo naliczoną kwotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teson Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 (edytowane) Przez cały okres obowiązywania umowy ,czyli 15 miesięcy regularnie korzystałem z opcji dodatkowych ( MP,MMP,Cinemax,HBO,Eleven) naprzemian i ani razu nie spotkała mnie niemiła niespodzianka. Wręcz przeciwnie , 4.12.2019 załączyłem MP i z końcem miesiąca wyłączyłem MP ,przez Strefę C+ i o dziwo nie policzono mi za tą opcję ani grosza dodatkowo. Wszystkie opcje załączałem i wyłączałem przez Strefę C+(przócz HBO bez Go za 25zł). Edytowane 21 Lutego 2020 przez teson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 5 godzin temu, jupiter napisał: ... Konsultant powie od kiedy opcja będzie płatna, zawsze też można dla świętego spokoju zapytać czy za bieżący cykl będzie jakaś opłata, jeśli powie, że nie, a system naliczy, to dział reklamacji na pewno odda nieprawidłowo naliczoną kwotę. Przecież płatności można zawsze sprawdzić w zakładce "Prognoza płatności" w Strefie C+ nim jeszcze zatwierdzi się wybraną opcję dodatkową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 (edytowane) Dokładnie, Strefa Canal+ jest przejrzysta i nie rozumiem jak można tego nie ogarniać. Wszystko podane jak tacy. Wystarczy umieć czytać Edytowane 21 Lutego 2020 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 Godzinę temu, shevchenko1987 napisał: Wystarczy umieć czytać To dotyczy zwłaszcza jednego tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 1 godzinę temu, shevchenko1987 napisał: Dokładnie, Strefa Canal+ jest przejrzysta i nie rozumiem jak można tego nie ogarniać. Wszystko podane jak tacy. Wystarczy umieć czytać To nie jest kwestia ogarniania, tylko raczej braku zaufania do samoobsługowego serwisu internetowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 (edytowane) A z czego to niby wynika u Ciebie? Komputer w przeciwieństwie do ludzi nie kłamie. Edytowane 22 Lutego 2020 przez shevchenko1987 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Nawet serwisy bankowe są trudniejsze w obsłudze niż ICA mogliby tam jeszcze dodać dobre oferty tak żeby nie trzeba było wypowiadać a potem wisieć na telefonie żeby dostać dobrą ofertę.... mogliby jeszcze przestać dublować kanały w tych opcjach dodatkowych ale to już taki mały szczegół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 chodzi o to że niektóre kanały mają w różnych opcjach dodatkowych i jak ktoś nie uważa może podwójnie płacić za jakiś kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil33 Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 16 godzin temu, teson napisał: Wszystkie opcje załączałem i wyłączałem przez Strefę C+(przócz HBO bez Go za 25zł). Nie wszystkie, lub może nie wszyscy mogą.HBO GO mogę wyłączyć przez Strefę C+ natomiast MMP już nie. Pozostaje kontakt telefoniczny. Mogliby info o tym umieszczać przed włączeniem opcji. Chyba że wcisnęli to gdzieś drobnym druczkiem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 U mnie przez pierwsze miesiące działało potem mi wyłączyli teraz włączyłem walentynkową promocje i odrazu zleciłem wyłączenie żeby nie zapomnieć....wszystko ma swoje + i minusy w CP np nie można zrezygnować z cinemaxsów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 40 minut temu, Emil33 napisał: Nie wszystkie, lub może nie wszyscy mogą.HBO GO mogę wyłączyć przez Strefę C+ natomiast MMP już nie. Pozostaje kontakt telefoniczny. Mogliby info o tym umieszczać przed włączeniem opcji. Chyba że wcisnęli to gdzieś drobnym druczkiem. Możesz, wystarczy napisać wiadomość albo na czacie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Która z tych 2 opcji jest opcją włącz/wyłącz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 (edytowane) Żadna. Opcje włącz/wyłącz tylko w zakładce "Oferta cennikowa" a to jest "Oferta promocyjna" Edytowane 22 Lutego 2020 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 W takim razie u mnie brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 U góry masz zakładkę "oferta cennikowa" zobacz tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Zerknąłem, brak. Dobra, nie ma parcia, zapytałem z ciekawości, bo dobrze mieć takie coś w zanadrzu, by obejrzeć w ciągu miesiąca kilkanaście "zaniedbanych" pozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 2 godziny temu, shevchenko1987 napisał: A z czego to niby wynika u Ciebie? Komputer w przeciwieństwie do ludzi nie kłamie. Miałem taki przypadek jeszcze w N, że zamawiałem pakiet w promocji, która kończyła się w danym dniu, a okazało się że system aktywował pakiet w mniej korzystnej promocji z kolejnego dnia (i wcale nie był to zakup "za pięć dwunasta"). Poza tym wychodzę z założenia, że zawsze mogę zobaczyć sobie pakiety w Strefie Canal+, ale wolę zadzwonić bo czasem konsultant doradzi Ci lepsze rozwiązanie. Pomijam już oczywisty fakt, że korzystanie z samoobsługowych serwisów w necie odbiera ludziom pracę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil33 Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Konsultanci potrafią "czarować" i "wpuścić w maliny" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.