czerstwy Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Chyba u większości jak nie wszystkich jest ten sam babol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 @ircios U mnie ten komunikat wisi już ponad 10h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 U mnie od wczoraj. Zaraz po włączeniu drugi raz oferty z HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mila1989 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Mam start+, a obecnie świecą mi kanały aż do extra+. Chyba mamy odpowiedź Canal+ na otwarte okno CP :). A jak u Was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seven.seconds Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Ekstra+ faktycznie działa mimo posiadania tylko Start+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Też potwierdzam A ledwo wczoraj skończyło mi się promocyjne dopełnienie z Comfort+ do Extra+ na nowej umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 55 minut temu, mila1989 napisał: Mam start+, a obecnie świecą mi kanały aż do extra+. Chyba mamy odpowiedź Canal+ na otwarte okno CP :). A jak u Was? Brawo za spostrzegawczość. Jeszcze nic oficjalnie nie poszło ale w większości przypadków jaki sparwdzałem świeciły programy z pakietu extra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 3 godziny temu, mila1989 napisał: Mam start+, a obecnie świecą mi kanały aż do extra+. Chyba mamy odpowiedź Canal+ na otwarte okno CP :). A jak u Was? U mnie również świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Co robicie z tymi błędami akceptacji z HBO do końca stycznia ?? składacie reklamacje czy zostawiacie jak jest ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Ja czekam do 1 stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qnik Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Ale to blokuje poszerzenie oferty mi tak wisi od wczoraj...reklamacja złożona przez wyslij wiadomość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Maila od nich dostałem że przyjęli zlecenie na HBO do końca stycznia, że mają błąd w systemie to ja nie muszę o tym wiedzieć.Także czekamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) @qnik Dla mnie to sobie może wisieć i powiewać. Mam wszystko co trzeba. Brakowało tylko HBO. Edytowane 3 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinobiQWE Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) A co robicie z tym, że okres gwarantowany HBO i MMP jest do 01.01.2020 a nie 01.02.2020? Na mailu mam regulamin w którym jest wyraźnie napisane, że miesiąc włączenia 0 zł, i następny też 0 zł. Zgłaszać to czy niech sobie wisi do stycznia i wtedy reagować? Edit. Obydwa pakiety włączone 1 grudnia. Edytowane 3 Grudnia 2019 przez ShinobiQWE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Ja nie dostałem maila. Czytałem regulamin w pdf. Styczeń był za free. Edytowane 3 Grudnia 2019 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablito Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Cześć, chciałbym się upewnić w kwestii dwóch opcji dodatkowych, o których mam wrażenie jest ostatnia dyskusja. Czytam w ICA zasady wyłączania usług dla HBO I HBO GO do 3 mies. za 0 zł (Promocja: HBO I HBO GO do 3 miesięcy za 0 zł, a następnie za 25 zł przez 10 miesięcy) oraz dla Multi Man Pack do 2 mies. za 0 zł (Promocja: do dwóch miesiący za 0 zł, a następnie 20 zł miesięcznie do końca obowiązywania Umowy) i nie do końca jestem przekonany o tym, że po tych okresach za 0 zł, będę mógł zrezygnować z dalszego (już płatnego) korzystania z oferty. Zapis "w trakcie Okresu gwarantowanego korzystania, ze skutkiem wyłączenia na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec Okresu gwarantowanego korzystania" jest tak karkołomną konstrukcją słowną, że ja się gubię. Czy Wy macie te same oferty w ICA i ze spokojem możecie mi powiedzieć, że po 2 lub 3 miesiącach mogę sobie je wyłączyć, bez żadnych finansowych konsekwencji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Dyskusja była o promocji Black weekend która pewnie się już skończyła. Spóźniłeś się jednym słowem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Ja wziąłem HBO w listopadzie i składałem rezygnację na koniec grudnia. Potem 2grudnia pojawiła mi się oferta na HBO i zamówiłem , przysłali dokumenty ,że do końca stycznia jest za darmo. Dzisiaj wchodzę na konto i jest wszystko usunięte i zostawione HBO do końca roku. Więc nie cieszcie za szybko , że macie jeszcze styczeń za darmo bo widzę , że poprawiają swoje błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieświadomy Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 51 minut temu, Pawel6666 napisał: Dzisiaj wchodzę na konto i jest wszystko usunięte i zostawione HBO do końca roku. Mam dokładnie tak samo. Napisałem do nich co w takim razie z dokumentami które dostałem na mejla (odnośnie HBO do końca stycznia za free) i odpowiedzieli że był to błąd systemu i jeśli miałem już uruchomione do końca grudnia to system nie powinien mi umożliwić aktywacji drugiej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Czy ktoś z Was dobierał np. do pakietu Extra+ opcję CANAL+ za 25 zł i dostał do tego C+4K i Mistrzowską Piłkę za 0 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinobiQWE Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 11 godzin temu, Pawel6666 napisał: Ja wziąłem HBO w listopadzie i składałem rezygnację na koniec grudnia. Potem 2grudnia pojawiła mi się oferta na HBO i zamówiłem , przysłali dokumenty ,że do końca stycznia jest za darmo. Dzisiaj wchodzę na konto i jest wszystko usunięte i zostawione HBO do końca roku. Więc nie cieszcie za szybko , że macie jeszcze styczeń za darmo bo widzę , że poprawiają swoje błędy. Ja uruchomiłem 1 grudnia i żadnych zmian w ICA nie widzę. Poza tym, że okres gwarantowany jest do 01.01.2020r to w zestawieniu ofert nadal jest oferta z regulaminem w którym wyraźne jest napisane, że styczeń 0 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Godzinę temu, Krzysiek11:) napisał: Czy ktoś z Was dobierał np. do pakietu Extra+ opcję CANAL+ za 25 zł i dostał do tego C+4K i Mistrzowską Piłkę za 0 zł? Do dobieranego pakietu C+ nie dają MP za 0 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 7 godzin temu, ShinobiQWE napisał: Poza tym, że okres gwarantowany jest do 01.01.2020r to w zestawieniu ofert nadal jest oferta z regulaminem w którym wyraźne jest napisane, że styczeń 0 zł. Pisałem w tej sprawie z konsulem na chacie i potwierdził że mimo tej daty w ICA to styczeń jest za 0 zł, dopiero od lutego będzie naliczana opłata chyba że się zleci wyłączenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 (edytowane) 10 godzin temu, Pawel napisał: Do dobieranego pakietu C+ nie dają MP za 0 zł. Ale C+ 4K można za 0 zł wyrwać? Ciekawe, czy MP za 20 zł, czy można np. za 5 zł. PS. Ciekawe, jak wygląda upgrade oferty do wyższego pakietu po podpisaniu nowej umowy. Czy tak jak przedłużeniu umowy, że sumują się okres umowy (24 miesiące + 24 miesiąc) czy jednak do końca aktualnie trwającej umowy oraz czy można np. Extra z CANAL+ wyrwać za 79.99? Edytowane 6 Grudnia 2019 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 C+4K pewnie można wyrwać.Kwestia negocjacji.MP najtaniej za 20 ze zobowiązaniem.Bez 30 zł, więc łatwo obliczyć opcja włącz/wyłącz da średnią 15 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.