Skocz do zawartości

Prawa filmowe premium


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Albo chcesz być przyklejony do Tv i ruszać każda premierę, jednoczenie wykopywać i marnować czas na znalezienie coś dobrego na Netflix  (co jest ostatnio jak wygranie w totka) albo - bierzesz Apple 

To wszystko zależy co chcesz 

Wole Apple bo dwie premiery w miesiąc (nowy sezon już istniejącego serialu + nowy sezon nowego serialu) + coś z HBO (jakiś serial i kilka filmów) to i tak dla mnie więcej niż jestem w stanie w danym miesiącu obejrzeć 

A wiem, ze raczej w porównaniu do Netflixa nie będę zawiedziony, bo nawet słabsza produkcja HBO czy Apple (nie myli się ten co nic nie robi) jest w 9/10 przypadkach lepsze niż to co ma premierę na Netflix 

Poniewaz nawet wpadka na Showtime, Apple  HBO, FX czy Amazon jest najczęściej lepsza w 9/10 przypadkach niż najlepsza premiera danego miesiąca na Netflix a nawet w całym kwartale

A do tego w tym czasie (w danym miesiącu) coś fajnego jeszcze wpadnie na Amazon czy w nowości SkyShowtime z Disneyem. 
Netflix dla mojej osoby obecnie z tym co produkuje moze po prostu nie istnieć 

Przez ostatnie 3 lata z wyjątkami na rok w ilości ok 10 premier w roku (łącznie Originals + tytuły na licencji) wartych obejrzenia, Netflix stoczył się na dno. I z rok na rok ilość tych ciekawych tytułów zbliża się do 5 a zaraz będzie poniżej 5!!! 


Ale to moje zdanie, mój wybór 

Decyzje ostateczną robi każdy z Was 

 

Koniec EOT 

Co chciałem napisać, napisałem. 
Pozdrawiam 

Edytowane przez spotify
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Spotify Hulu, Disney+ oraz ESPN+ są też sprzedawane w jednym pakiecie. Nie ma żadnego biznesowego uzasadnienia by łączyć te serwisy. Hulu ma sporo rzeczy na licencji i ma też kanały TV.
Z linku, który wkleileś nie wynika nic nowego, to wszystko było wiadome.

We wrześniu na Star UK "American Horror Stories" , spinoff AHS, jeden z najnowszych seriali FX. To tak odnośnie tego, że nie będzie produkcji FX w Europie w Disney+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawop
Dlatego im bliżej premiery Disney z pakietem Star na sieci są coraz bardziej sceptyczne nastawienia. Nawet blogerzy, którzy się jarali to coraz mniej entuzjastycznie do tego podchodzą 

Zapowiedzi to jedno, praktyka drugie. 
Wiadomo ze licencje licencjami ale widać co jest w ofercie Star w UK czy Holandii. A to tylko odgrzewane kotlety głównie z ABC czy Fox.

FX Originals czy Hulu Originals jest tyle co kot napłakał 

Wiec - jeśli to będzie to co teraz wychodzi z szydło z worka o tym Star - dzięki, postoje 

Jesli jednak będzie tak jak piszesz i tak jak Disney twierdzi (co zacytowałes cała ich plejadę składu wchodzącego w Star) - to jestem zainteresowany 

Malo tego - nawet szukałem info czy będzie można mieć samego Star bez Disneya, bo mnie tylko ta cześć interesuje od Disneya (ale po tym co widzę w UK czy Holandii - blehhh) 

Okaże się w połowie 2022 

 

Pozdrawiam 

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Umek napisał:

W UK zabrali Fox by wrzucić  „War of the worlds” do Star.. i tam zakończyli..

A czy możesz w wolnej chwili wymienić co jest aktualnie na Star? 
Można zweryfikować szybko co należy do kanałów TV typu ABC czy Fox a co do ich premium - Hulu/FX 
Jak widać, chyba nadajesz z UK, wiec jesteś na bieżąco ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Umek

Spisz proszę listę tytułów - tak będzie łatwiej 😉

Chodzi głównie o seriale 
Ale już widać, ze produkcje Hulu i FX to raczej tylko w banerach reklamowych Star 

Może się to zmieni z czasem jak wrócą licencje od innych albo i nie…..

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki 

 

Czyli krótko 

Jesli Disney+  wejdzie do Polski z tym co teraz możemy się dowiedzieć na sieci - czyli bajki Marvela i Star ze starociami, to się mogą w D pocałować :)

I Disney ma ponad 100mln userow na świecie? Samym Marvelem? Cytując Zenka „Jak do tego doszło? Nie wiem” 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, spotify napisał:

Dzięki 

 

Czyli krótko 

Jesli Disney+  wejdzie do Polski z tym co teraz możemy się dowiedzieć na sieci - czyli bajki Marvela i Star ze starociami, to się mogą w D pocałować :)

I Disney ma ponad 100mln userow na świecie? Samym Marvelem? Cytując Zenka „Jak do tego doszło? Nie wiem” 

Doszlo do tego bo raz ludzie w wielu miejscach nadal pracują z domów, dwa oferta jest dorzucają na pare miesięcy za darmo do różnych usług..trzy mnóstwo bajek i tu rodziny  narzekać nie będą 

Edytowane przez Umek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakim samym Marvelem? Przecież tam jest również Pixar, Star Wars, Disney Animation Studios czyli najbareziej rozpoznawalne marki na świecie w kategorii rozrywki dla całej rodziny. Dziwnym człowiekiem trzeba być, żeby zadawać pytanie "dlaczego oni 100 mln mają".

 

Hulu jest oddzielnie w USA bo to uznana marka, ma sporo subskrybentów i nie chcą jej pakować pod jeden szyld Disneya. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Pan MarSag

Dodam też, że są na Disney+ znane seriale animowane produkcji Disney Television Animation i Walt Disney Television, takie jak Wodogrzmoty Małe, Fineasz i Ferb, Byle do przerwy, Kim Kolwiek, Nowa szkoła króla, itd. Sęk w tym, że wymienione seriale nie posiadają jeszcze polskiej ścieżki dźwiękowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kingofsouth

Musiałbyś spisać tytuły żeby porównać 

Na pewno widzę serial Empire, którego nie ma w Holandii 

35 minut temu, Pawop napisał:

@Spotify FX to nie jest marka premium, to kanał basic cable taki jak TNT czy AMC.

Na Disney+ jest dokładnie to, co zapowiadali.

FX to stacja premium w ofercie byłego Fox. Oczywiście to nie to samo co premium HBO czy Showtime ale FX oznacza wyższą półkę niż Fox 

 

Na Disney+ tak ale nie w pakiecie Star ;)

19 minut temu, Charlie1978KK napisał:

Jakim samym Marvelem? Przecież tam jest również Pixar, Star Wars, Disney Animation Studios czyli najbareziej rozpoznawalne marki na świecie w kategorii rozrywki dla całej rodziny. Dziwnym człowiekiem trzeba być, żeby zadawać pytanie "dlaczego oni 100 mln mają".

OMG 

Przecież wiadomo ze są marki dla dzieci i znane. Ale to są produkcje znane, stare i wałkowane po tysiąc razy w każdej TV na świecie 

Produkcje dedykowane głównie dla dzieci i rodzin z dzieckiem 

A żeby utrzymać klienta, głównie dorosłego trzeba mieć nowe produkcje a nowe produkcje dzisiaj na Disney to jeden serial ze Star Wars i kilka z Marvela. I na razie na tym siodle jadą 

Moje zdanie z cytatem to było ironią :)

 

Przecież od dawna wiadomo, ze Netflix rzucił rękawice swoimi animacjami głównie właśnie w Disneya 

Niestety - Disney w tej działce jest mistrzem od pokoleń 

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego Disney doskonale wiedząc że dla wielu ludzi ich oferta może nie być na tyle mocna by zostać z nimi zamyka kolejne kanały ( zimą NatGeo w UK) i przenosi ich zawartość do aplikacji…a nowy kontent już rzadko się na ich nadal istniejących kanałach pojawia. 

 

 

Ostatnio zauważyłem coraz więcej odcinków „Katastrof w przestworzach” znalazło swoje miejsce w Disney+,prócz nich również ‚Car Sos”..także to będzie usługa łącząca ich różne kanały i stad może stać się ciekawa. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, spotify napisał:

Przecież wiadomo ze są marki dla dzieci i znane. Ale to są produkcje znane, stare i wałkowane po tysiąc razy w każdej TV na świecie 

Produkcje dedykowane głównie dla dzieci i rodzin z dzieckiem 

 

OMG, a Ty sam napisałeś coś takiego i nadal nie wiesz czemu.

Dwa seriale ze Star Wars, kilka Marveli i to już wystarczyło, żeby w Polsce zdenerwować ludzi, że ich nie ma. Do tego dochodzą na wyłączność w subskrypcji premiery filmów po obecności w kinie, nowe seriale jadące na sentymencie (Potężne Kaczory czy High School), nowe animacje, filmowe originalsy i do tego tona produkcji z kilkudziesięciu lat. A Ty nadal zdziwiony, że dla rodziny to [beep]nie atrakcyjny produkt. Dorosli też ogladają animacje, a wbrew pozorom bardzo dobrą oglądalność notują produkcje starsze (myślisz, że dlaczego choćby serki milionów płacą serwisy za możliwość udostępniania na wyłączność starszych sircomów chociażby). Klasyka Disneya cały czas świetnie na nosnikach się sprzedawała, myślisz, że to tylko rodzice dzieciom kupowali. Ha Ha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Umek napisał:

Dlatego Disney doskonale wiedząc że dla wielu ludzi ich oferta może nie być na tyle mocna by zostać z nimi zamyka kolejne kanały ( zimą NatGeo w UK) i przenosi ich zawartość do aplikacji…a nowy kontent już rzadko się na ich nadal istniejących kanałach pojawia.


 

Piszę o tym od kilku stron. Star się zmienia w worek kanałow TV, które należa do Disneya. Seriale FOX (np 24 godziny), seriale ABC (Lost) itd. Tworzy teraz kablówkę swoją na VOD. Wszystko z TV wrzuca do jednego worka.

 

2 godziny temu, Pawop napisał:

@Spotify FX to nie jest marka premium, to kanał basic cable taki jak TNT czy AMC.

Na Disney+ jest dokładnie to, co zapowiadali.

Disney+ jest tym o czym mówili i miał być od samego początku. Marki SW, Marvel, Disneya bajki i animacje, Pixar itd. Tu nie mam się do czego przyczepić.

Ale żeby skończyć o co mi chodzi ze STAR, żeby zakończyć ten wątek, który trwa kilka stron.

Znamy HBO jakie jest. Ale wyobraź sobie, że go nie mamy w Polsce i wchodzi do naszego kraju. Dostajemy w ofercie produkcje WB TV, CW, TNT, filmy WB (same te stare) oraz seriale HBO - np Rzym (tak wiem, to wspólna produkcja z BBC ale też należy do HBO) czy Czarnobyl (to samo co z Rzymem ale też należy do HBO - tym razem wspólna ze SKY). I czytasz reklamę - HBO MAX z wybranymi produkcjami HBO a masz ich raptem 2 sztuki. Bo reszta ich wielkich hitów za oceanem.  I na pytanie dlaczego nie ma seriali HBO na HBO Max - otrzymujesz informacje "przecież są"

Tak samo jakby wchodził dopiero na rynek Netflix i w ofercie miał filmy na licencji, seriale na licencji i np z Originals - Narcos czy Atypowy. I się reklamował, że wielkie wybrane hity Originals w Polsce na Netflix. A na prawdę w ofercie masz tylko dwa seriale Originals.

 

Tak wygląda sytuacja ze STAR. Same starocie lub w większości przypadków średnie z ich kanałów TV (FOX, ABC) z wyjątkami jak Lost,  doprawione starymi filmami 20th Century (co chwile na Polsacie czy TVN) i góra 5 tytułow z FX/Hulu (w zależności od kraju) czyli dla dorosłego widza to co najlepsze w serialach - brak. Co widać właśnie co mają w UK, DE czy Holandii w ofercie.

I dlatego o tym piszę. STAR z serialami i produkcjami HULU Originals i FX niby z ich serialami a w praktyce - bez tych produkcji. A dlaczego? Nikt nie wie. Gdzie będziemy je oglądać w przyszłości (zostaną na HBO i Amazon) - nikt nie wie! Czy wejdzie HULU kiedyś do Polski? Na razie zapomnij.
Więc dlatego piszę, że na STAR praktycznie nie ma tytułów HULU/FX.

Godzinę temu, Charlie1978KK napisał:

 

OMG, a Ty sam napisałeś coś takiego i nadal nie wiesz czemu.

Dwa seriale ze Star Wars, kilka Marveli i to już wystarczyło, żeby w Polsce zdenerwować ludzi, że ich nie ma. Do tego dochodzą na wyłączność w subskrypcji premiery filmów po obecności w kinie, nowe seriale jadące na sentymencie (Potężne Kaczory czy High School), nowe animacje, filmowe originalsy i do tego tona produkcji z kilkudziesięciu lat. A Ty nadal zdziwiony, że dla rodziny to [beep]nie atrakcyjny produkt. Dorosli też ogladają animacje, a wbrew pozorom bardzo dobrą oglądalność notują produkcje starsze (myślisz, że dlaczego choćby serki milionów płacą serwisy za możliwość udostępniania na wyłączność starszych sircomów chociażby). Klasyka Disneya cały czas świetnie na nosnikach się sprzedawała, myślisz, że to tylko rodzice dzieciom kupowali. Ha Ha.

 

Wiem co napisałem. A Ty wiesz co to ironia?

To zatem przejdź po sieci (nie tylko tutaj na forum) i poczytaj, jakie jest zdziwienie ludzi o wielkości Disneya.  Mają marki - to racja. Ale skierowane są do dzieci i do rodziców z dziećmi. Ale ile można to wałkować? W Polsce np to większość tych produkcji miałeś na HBO, które się przez lata przewinęły.

Sam nie pałam miłością do produkcji Disneya (za dzieciaka jeszcze na VHS oglądałem  - podobał mi się Pinokio). Wolałem Hanna Barbera (ciekawe czy na HBO MAX bedą), Looney Tunes czy Anime na Polonia 1.

Dzisiejsze dzieciaki - jak pogadasz z ludźmi, którzy mają dzieciaki w wieku podstawówki/gimnazjum wychowali się  na Cartoon N a nie na bajkach Disneya.

 

Dzisiaj  Disney to nie kontent dla mnie. Ale rozumiem ich siłę. Wiedziałem, że Netflix z nimi nie wygra w animacjach (bo rzucił im rękawice) i nie wygra. Rozumiem, że obecnie Marvel na topie (dla mnie bardzo słabe produkcje) ale to ludzi wybór.  Nie jestem zdziwiony, że Disney odniósł sukces. Nie jestem zdziwiony, że ludzie z sentymentu wybierają dla dzieci ten VOD. Nie jestem zdziwiony, że po sukcesie Netflixa na świecie, ludzie chcą "pseudobajki" Marvela. Masowe produkcje na jedno kopyto ;)

Poczytaj sobie na sieci, że gdy tylko porównują Disneya do Netflixa- to chcą zostać przy Netflixie. A dlaczego? Bo Disney dzisiaj w nowościach to tylko kilka seriali Marvela i jeden SW.

Doszlismy do takich czasów, gdzie najwaźniejsza jest ilość tytułów a nie jakość czy treść. A przede wszystkim nowości.

Doszliśmy do czasów nasycenia tytułami i mało kto chce wracać do starych tytułow, które kiedyś oglądał 1 czy 2 razy, skoro nie nadąża już dzisiaj aby nowości obejrzeć.

Kilka stron wcześniej napisałem, że SKYShowtime nie zawojuje na rynku.  Też nie dla mnie. Ale jak patrzę jaką mają baze produkcji (ilość CBS czy NBC) może się okazać, że się grubo pomyliłem jeśli chodzi o ich sukces w dobie VOD.  Widz kablówkowy, który dzisiaj już siedzi na Netflixie, dostający również STAR (kablówka od Disneya) - dostanie jeszcze SkyShowtime (większość te seriale kablówkowe). Będzie w raju. Tysiące seriale (no nic że 90% to średniaki) ale ważne, że jest co oglądać.

Tak czy siak - o nr 1 w VOD będzie walczyć Disney z Netflixem. Disney tą walkę wygra, jeśli wciągnie platformę HULU pod Disney+ (nawet jako dodatek). Wtedy w każdym wieku, o kazdym guście będzie miał tytuły - trafi po prostu do każdego w każdym wieku. Ale na razie - bez HULU - sorry ale to nie platforma dla każdego. Widz z wymaganiami pójdzie do konkurencji typu Amazon, Apple czy HBO.  A nawet do SkyShowtime, bo Ci mają SHOWTIME.

 

PS Nie kojarzę jakiś wypaśnym SITCOMÓW spod szyldu Disneya. Jak już to WB, NBC czy CBS. Ale to są rzeczy normalne, bo SITCOMY to można ogladać cały czas i do tego w tle podczas smażenia kotleta ;)

 

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, spotify napisał:

 Widz z wymaganiami pójdzie do konkurencji typu Amazon, Apple czy HBO.  A nawet do SkyShowtime, bo Ci mają SHOWTIME.

 

Widz z wymaganiami już subskrybuje:

Disney+, Netflix , Amazon,  Apple TV+ i czeka na  SkyShowtime 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecie bądźmy szczerzy..oni tworzą aplikacje tak jakby mieli w mich więcej kontent niż maja dziś w kanałach tv..a prawda jest taka że rozdrabniają to co jest dziś..

 

efekt jest taki że masz kilka serwisów które po bliższej weryfikacji po miesiącu tam nie ma co oglądać..

 

 

Edytowane przez Kirk
Wycięto zaczepkę niemerytoryczną.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kingofsouth napisał:

HBO Max faktycznie zapomniałem :) 

 

8 minut temu, kingofsouth napisał:

Widz z wymaganiami już subskrybuje:

Disney+, Netflix , Amazon,  Apple TV+ i czeka na  SkyShowtime 😁

 

Widz z wymaganiami - spróbuje wszystko po trochu a później na stałe wybierze sobie 2-3 VOD. Po pierwsze z ograniczenia czasu a po drugie - tym co go każde VOD najbardziej zainteresuje.

Od 2022r do ok 2025r będzie skakanie po platformach a później się to znudzi. I wtedy będzie wiadomo, kto się wysuwa na lidera, kto przetrwa a kto - będzie zmykał z rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...