Skocz do zawartości

Mango 24


michalx1974
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

MANGO 24 to raczej na pewno nie zniknie z wizji. Tylko zaskoczył mnie txt ( zawsze był tvn mango)

 

Już jest wszystko tak jak było czyli txt tvn mango.

 

Chyba jakaś awaria albo coś TVN szykuje może będą dzielić wybrane programy MANGO z TVN MED :?::?::?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Zapominacie jeszcze o stronie domowej kanału, która wygląda bardzo "bogato" :]

:arrow:http://www.mango.pl/index

Mango jest bardzo dobrze rozpoznawaną marką w Polsce, na każdym kroku można znaleźć ich produkty, więc nie ma czego się tu dziwić. Renomę zdążyli już sobie wypracować ;)

 

Ramówka telewizyjna (klik)

W skrócie: 6:00- 23:00 - WIELKA WYPRZEDAŻ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakoś się ten kanał utrzymuje. Chociaż wierzyć mi się nie chce że aż tylu ludzi tam coś kupuje że wystarcza to na utrzymanie kanału.

Jeśli chodzi o samo Mango24 to koszty utrzymania są niewielkie - od zawsze produkowali spoty reklamowe, więc to i tak nie ma znaczenia, teraz doszedł jeszcze tylko koszt emisji oraz utrzymania kilku pracowników technicznych. Spoty emitowane są na wszystkich antenach TVN nieodpłatnie (z uwagi na powiązanie kapitałowe), za transponder także nie płacą. Nadają praktycznie za darmo, a telewizje kablowe jeszcze mają z tego profity, bo Mango24 płaci za miejsce w kablu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To ja pozwolę sobie przyłączyć do dyskusji. :) Dzisiaj tj. 2 XI 09' MANGO zmieniło swoją grafikę wizualną na motym o lekkim zabarwieniu (...) świątecznym. Pojawiła się już czerwona bombka, białe gałązki, padający śnieg, mała choinka koloru czerwonego. Iście atmosfera zbliżających się świąt. Nie uważacie, że troszkę za wcześnie wystrzelili z tym pomysłem? Fakt Wszystkich Świętych minęło, no ale mamy jeszcze przecież Dzień Zaduszny. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uważacie, że troszkę za wcześnie wystrzelili z tym pomysłem?
Nas to może jeszcze trochę dziwić, ale na zachodzie to już normalna praktyka, którą uprawia się od wielu lat. Przykładem są brytyjskie stacje telezakupowe, które zmieniają swoją szatę graficzną na świąteczną właśnie z początkiem listopada.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie myślą źle. Jeśli się zastanowić, to do świąt zostało trochę ponad 1,5 miesiąca, a okres przedświąteczny zacznie się tak naprawdę ok. 6 grudnia, przed Mikołajkami. Generalnie reklamy telezakupowe aby dotrzeć do widza, potrzebują trochę czasu, więc i tu wyprzedzenie jest wskazane. Nie trzeba oferować produktów iście gwiazdkowych, jednak wprowadzenie atmosfery świątecznej może sprzyjać większej sprzedaży w przyszłym miesiącu, szczególnie przed Bożym Narodzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mango 24 nie jest jedyny (i być może nie pierwszy). W spotach reklamowych Coca-Cola również zaczęła już puszczać swoje świąteczne reklamy. Może nas to dziwić, może się nam to nie podobać, ale tak już było, jest i będzie. Jedyne co mnie zaskakuje to fakt, że Mango 24 jako kanał wchodzący w skład grupy ITI w przeciwieństwie do innych kanałów nie umieścił przy swoim logu wstęgi żałobnej na czas po śmierci Jana Wejcherta. Widocznie woleli rozpocząć nadawanie z nową świąteczną grafiką... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 11 miesięcy temu...
Zygmunt Chajzer rozpoczął współpracę z należącą do Grupy TVN spółką Mango Media. Popularny prezenter został twarzą kampanii reklamowej, z kolei na antenie telewizji Mango 24 poprowadzi godzinne programy.

Od połowy marca do końca 2011 roku trwa nowa kampania spółki Mango Media. Twarzą nowej kampanii został jeden z popularniejszych prezenterów telewizyjnych i radiowych - Zygmunt Chajzer, który oprócz spotów reklamowych będzie również prowadził programy emitowane na antenie Mango 24

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku telezkupów Mango, zapoznanie klientów z nowymi produktami i mechanizmami sprzedaży, zintensyfikowanie sprzedaży oraz zakomunikowanie klientom różnorodności i unikalności produktów oferowanych przez Mango, możliwości zakupów na raty oraz całorocznych promocji.

 

Kampania obejmuje: kanały telewizyjne: TVN, TVN 7, TVN24 i Manago24, Internet (strona mango.pl, Facebook, YouTube) oraz katalog Mango. W kolejnych miesiącach planowane jest rozszerzenie kampanii na inne kanały, spoza Grupy TVN.

 

Media zaplanowało Biuro Reklamy TVN w porozumieniu z Mango Media. Dział Produkcji TVN Kraków przygotował kreację (na podstawie briefu kreatywnego sporządzonego przez dział marketingu Mango Media).

 

źródło: http://media2.pl/media/76160-zygmunt-ch ... -tv-(wideo).html

 

PS. A kanał nie przyniósł zysków w zeszłym roku ale chcą jeszcze reanimować ten kanał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...