LewyZąb Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Niekiedy się nie wyświetla, stąd pewnie powiedzenie konsultata, ze obecnego nie widać, pewnie wtedy padło stwierdzenie klienta, ze nowe wysyłal i konsultant poszpera głębiej, ot cała zagadka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Dla mnie jest to dziwne ze nie widać od razu wypowiedzenia. Przecież za dwa dni kończyła mi się umowa i gdybym "się nie przyznał" ze chciałem zrezygnować to konsultant nie wiedział jak prowadzić ze mną rozmowę. W cyfrze+ takie coś byłoby nie do pomyślenia. Konsultant zaczął by od pytania dlaczego rezygnuje, a tu trzeba to jakoś specjalnie sprawdzać. I tak jak napisał @Wiking mało mnie coś nie trafiło jak mi koleś o zeszłorocznym wypowiedzeniu zaczął nawijac. A tak odchodząc nieco od tematu to doświadczyłem na własnej skórze jak rożnie traktują abonentów Cyfra+ i Polsat. W cyfrze zostalbym zameczony telefonami przez ten miesiąc, a w Polsacie musialem sam zadzwonić żeby pogadać o ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 bo CP nie zależy na utrzymaniu klientów tylko na pozyskaniu nowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Gdyby CP nie zależało na obecnym kliencie, to by nie tworzył infolinii utrzymaniowej , która również kosztuje. Po drugie jak się wpisuje dane klienta do systemu, to pierwsze do czego konsultant ma dostęp, to do płatności, pakietyzacji i danych klienta np. adres i telefon kontaktowy. Wszelkie kontakty klienta z CP i pisma znajdują się w osobnej aplikacji. Konsultant nie ma obowiązku wszystkiego uruchamiać. Dlatego warto by osoba dzwoniąca dokładnie powiedziała w jakiej sprawie się kontaktuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 witam. Ja wypowiedziałem umowę z CP bo tylko w ten sposób mogłem obniżyć swój abonament na pakiet familijny +sport gdyż przy przedłużeniu w APS musiałbym zapłacić 59,90 a tak konsultant już po tygodniu skontaktował się ze mną i zaproponował takie same warunki jak przy podpisaniu nowej umowy więc wróciłem do APS i chciałem podpisać taką umowę (wcześniej w APS powiedzieli że nie ma takiej możliwości familijny + sport za 49.90 przy przedłużeniu) gdyż zamiast dekodera chciałem moduł CAM ale w APS dalej się upierają że nie mogą mi dać takiej oferty jak przy podpisaniu nowej umowy, tylko 59,90 więc czekam dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Siara-w APSie nie mogą Ci dać umowy na DHD i Sport Hd w cenie 49,9,ponieważ to jest downgrade(obniżenie abonamentu)i takiej możliwości po porostu nie mają.W DUKu jak najbardziej jest to możliwe,dlatego skorzystaj z jakiejś oferty przedłużaniowej z Działu Stałego Klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Przy kolejnym przedłużeniu umowy za 34,94 przy umowie na 12 miesięcy będę miał Pakiet Familijny + Sport + Extra. Polsat mnie kolejny raz pozytywnie zaskoczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Wypowiedzenie wysłane na początku lipca. W dniu dzisiejszym dzwoni konsultant i zaproponował poniższe warunki Umowa na 18 miesięcy, pakiet MiniHD przez cały okres - 4,90zł DekoderSD do w/w pakietu pozostał z poprzedniej umowy (dekodera HD nie potrzebuje, bo i tak do tego pakietu nie mam podlaczonego telewizora LCD). Już chyba lepszej promocji nie ma możliwości otrzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 A jaki pakiet miałeś do tej pory ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 MiniHD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Spoko opcja ! Właśnie myślałem nad Mini HD z modułem ale nie za 14,90 ! Jestem abonentem Plusa , w gratisie mogę dostać BON na film ... wolałbym wykorzystać ten Bon na obniżkę abonamentu i właśnie cykać Mini Hd za 4,90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 nie wykorzystasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 w piątek przedłużyłem umowę z CP, konsultant poinformował mnie, że pakiety wchodzące w skład nowej oferty zostaną aktywowane w ciągu kilku godzin minęły 2 dni i nic.... jest to irytujące ze względu na brak w obecnej ofercie TVP Sport, który w czasie IO jest kanałem pasjonującym... Uzbroić się w cierpliwość czy nękać słoneczną platformę o włączenie rozszerzonej oferty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakers67 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 WitamPisałem ostatnie do BOK Polsatu w sprawie przejścia z pre-paid na abonament. Posiadam własny moduł CAM Polsatu z kartą. Wczoraj dzwonili do mnie i oto co otrzymałem: FamilijnyHD + SportHD + ExtraHD za 39,90 przez pierwsze 4 miesiące póżniej przez 11 miesięcy minimum FamilijnyHD za 39,90 i ewentualnie SportHD za 20 zł. Pytanie z mojej strony brać, czy próbować walczyć o opłatę 49,90 za FamilijnyHD + SportHD pozdrawiam lakers67 W piątek dzwoniłem do BOK CP w sprawie umowy (prosiłem o wysyłkę umowy 18.07) bo minęło już trochę czasu. Ze stoickim spokojem poinformowano mnie że umowa nie została jeszcze wysłana . Ludzie to jakaś farsa !!. Polsatowi w ogóle zależy na klientach ? wydaje mi się że nie !!! Na pytanie kiedy zostanie wysłana otrzymałem odpowiedz ... proszę zadzwonić we wtorek .... pzdr. lakers67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Uzbroić się w cierpliwość czy nękać słoneczną platformę o włączenie rozszerzonej oferty? Nękać, a przede wszystkim nie zapomnieć włączyc dekodera na kanał 23. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Zadzwoń, pewnie sie nie przetworzyła i zaraz bedziesz je mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena1977 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Witam. Mam pytanko,przedłużyłem umowę z CP,a jako,że mam również telefon w Plusie dostałem w ofercie 30 zł w każdym miesiącu na zakupy w VOD. Wszystko ok tylko nie zapytałem w jaki sposób mogę zamawiać filmy,aby kasa była pobierana z tej promocyjnej puli...jak to w ogóle sprawdzić itd. Może mi ktoś podpowiedzieć co i jak? Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 zadzwoń i spytaj czy został przyznany Ci bon, jesli tak to od drugiego miesiąca bedziesz mógł wypożyczac, tak jak to robiłes do tej pory, w pierwszej kolejności schodzi kasa z bonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena1977 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Tak od razu konsultant powiedział,że mam przyznany taki bon w wysokości 30 zł miesięcznie,tylko nie dopytałem co i jak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 To zadzwoń i się dowiesz co i jak z tym bonem przyznanym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena1977 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 O tym,że mogę zadzwonić,to wiem...Spytałem na forum,bo myślałem,że ktoś miał podobną sytuację lub jest zorientowany w tym temacie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Co do bonu to proces weryfikacji danych trwa do Twojego 2okresu rozliczeniowego to wtedy powinienieś coś wiedzieć więcej.i dopiero jak jest wszytko ok,to ten bon zacznie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena1977 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Dzięki wielkie. Właśnie mój okres trwania umowy jeszcze się nie rozpoczął,oczywiście pakiety dodatkowe włączyli szybciutko(2 tygodnie przed czasem.umowa nowa od 22 sierpnia będzie obowiązywała),a chodziło mi o ten VOD...dzięki za odpowiedź. Napisałem do ICOK zobaczymy co napiszą. Dzięki jeszcze raz. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 @gienia jeśli podpisywałeś umowę to wyraziłaś zgodę i poszło do weryfikacji. Jak umowa wejdzie w życie zadzwoń dla pewności. Powiedzą tak lub nie, a potem tak jak mówię od drugiego miesiąca bon będzie można wykorzystywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 widzę po przeczytaniu większości postów w tym temacie, ze zdecydowana większość klientów CP to ciamajdy. nie umiecie walczyć o swoje do mnie już dzwonią z 2 tygodnie i jeszcze umowy nie przedłużyłem mimo, że nawet niezłe oferty mam. np za 89 zł full pakiet + multiroom hd gratis 2 nowe dekodery za free gratis, w tym umowa na 24 mies i z czego 6 gratis. dodatkowo jakiś tam mały pakiet neta i telefon gratis albo to samo bez HBO z umową na 15 mies. jak by chcieli 1 opcje z umową na 15 mies to może bym się zgodził ale jakoś nie chcą... ale za niedługo zachcą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.