LewyZąb Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Wejście w internet masz zawsze z tytulu cross promocji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Jesteś tego pewien, że cała umowa na 24mies. ? Jest coś takiego, ale na 29 umowa, 24 - multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek451 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Też mi się wydaje że umowa 29m-cy.Gdyby 24 to płatne16 po 89.90 co dałoby średnio59.95 miesięcznie,a o superofercie jeszcze nie czytałem.takiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 @dziabolek te z wyższego poziomu sa identyczna długośc co glowny dek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 U mnie w systemie jest umowa na 29mies. - 8 gratis - potem 89,90, multiroom 0zl na 24 mies. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Jesteś tego pewien, że cała umowa na 24mies. ? Jest coś takiego, ale na 29 umowa, 24 - multiroom. Tak - umowa na 24( dekoder pozostał ten co miałem) i tak samo multi w tym 8 gratis, zacznie to biec od 28 lipca bo temat był późno wałkowany i za lipiec jeszcze musiałem wpłacić 84,90 , ale drugi dekoder mam już od piątku (29) Wydaje mi się że nie będę musiał latać z kartami bo w tym małym nigdzie nie zauważyłem zakładki multiroom o jakiej co niektórzy wspominali U mnie w systemie jest umowa na 29mies. - 8 gratis - potem 89,90, multiroom 0zl na 24 mies. Też miałem taką propozycję, ale mocno targowałem a że trafiła mi się inteligentna konsultantka to w końcu wygrzebała z systemu co wyżej napisałem, dobrze że na Ciebie nie trafiłem bo było by znacznie gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Na mnie nie mogłeś trafić, bo ja nie pracuję na PartyLine tylko w APSie, i choćbym nie wiem jak się starał to nigdy w naszym systemie nie widziałem umowy 24/24 tylko 29/24. Może to oferta specjalnie stworzona przez DUK, a może ściema, poczekaj aż papiery przyjdą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Papiery dostałem od kuriera razem z drugim dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 No to spoko, czyli wiadomo, że coś takiego jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 od jutra zmiany w ofercie utryzmaniowej, wiadomo skąd oferta jaką fezuj dostał - multiroom na taki sam okres jak dekoder główny - tylko mr hd i płatny 10zł./m-c - sagemcom dostępny przy niższych pakietach - brak umów na 36m-cy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okl1okl Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Czy przy nowej umowie utrzymaniowej cena za pakiet familijny hd + 2 pakiety dodatkowe cena to 59,90 czy 69,90 jeśli abonent podpiszę umowę na pakiet familijny hd + 1 dodatkowy pakiet ( sport hd lub extra hd ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 i tak i tak, zależy od oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okl1okl Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 co w ofercie decyduje czy to jest 59,90 lub 69,90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Ilość dostępnych kanałów w dodatkowym pakiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 @okl1okl, 59.90 to jak masz FamilijnyHD + 1 dodatkowy pakiet, a 69.90, to 2 dodatkowe pakiety O ile dobrze pamiętam. Jak co proszę mnie poprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 To zalezy od umowy bo niekiedy familijny hd +1 kosztuje 49,90 a familijny HD +2 59,90. To tylko i wyłacznie zalezy od tego co się wyświetli na danym kliencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakers67 Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Witam Pisałem ostatnie do BOK Polsatu w sprawie przejścia z pre-paid na abonament. Posiadam własny moduł CAM Polsatu z kartą. Wczoraj dzwonili do mnie i oto co otrzymałem: FamilijnyHD + SportHD + ExtraHD za 39,90 przez pierwsze 4 miesiące póżniej przez 11 miesięcy minimum FamilijnyHD za 39,90 i ewentualnie SportHD za 20 zł. Pytanie z mojej strony brać, czy próbować walczyć o opłatę 49,90 za FamilijnyHD + SportHD pozdrawiam lakers67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 próbować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Moja krótka historia. Wypowiedziałem umowę z Polsatem z powodu usunięcia Polsatu Futbol. Było to zaraz na początku czerwca. Cały miesiąc cisza, ani jednego kontaktu. Na dwa dni przed zakończeniem umowy zadzwoniłem zapytać co słychać z moją umową, bo nie mam żadnego potwierdzenia. Miły konsultant powiedział, że przecież wysłałem rezygnację w sierpniu zeszłego roku i skorzystałem już z oferty promocyjnej miesiąc później. Ja mówie halo halo, ale tu Polsat Futbol wyłączyliście i o tym mówię. Coś tam pogrzebał i mówi " o rzeczywiście..." To jaki w tym Polsacie mają system skoro nie widać takich podstawowych rzeczy? Koniec końców stanęło na nowych warunkach tj. 15mc umowa, 5 miesięcy gratis, a potem 59.90 za Familijny HD + Pakiet Sport + Multiroom. Średnio wychodzi 39pln na miesiąc. Moim zdaniem super warunki za taki pakiet z MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Kochanieńki nie widać tego na pierwszy rzut oka. Konsultant wklepując Twoje numery identyfikacyjne nie otrzymuje wielkiej planszy klient wysłał wypowiedzenie i widać tylko podstawowe dane, dlatego tak Ci odpowiedział, a warunki rzeczywiście niechude Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Activ Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 System Polsatu jest ok, konsultant ma tylko delikatnie wprowadzić w błąd i na celu zatrzymać abonenta który wysłał wypowiedzenie z powodu wycofania kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 słuchasz co piszę do Ciebie? Nie widać wypowiedzeń, ani żadnch innych listów zaraz po zalogowaniu, a póki klient nie powie, ze takie wypowiedzenie było wysyłane to po jakiego grzyba ma konsultant tego suzkać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Przecież pytał się o wypowiedzenie umowy! A konsultant zaczął mówić mu o zeszłorocznym wypowiedzeniu, a nie o tegorocznym. Dziwny jakiś ten system skoro najpierw wyświetla informacje na temat zeszłorocznych wypowiedzeń, a w sprawie bieżącego trzeba szukać gdzieś głębiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Nie wiem nie widziałem systemu, ale zamiast snuć teorie spiskowe może posłuchajcie kogoś kto z tym pracuje na co dzień. Wydaje mi się, że system po wejściu na konto klienta pokazuje aktywny kontrakt, od kiedy i na jakich warunkach stąd konsultant widział poprzednie wypowiedzenie i przedłużenie umowy, a obecnego nie. Dla mnie logiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Ale, gdy abonent dzwoni i pyta się o wypowiedzenie umowy to raczej nie ma na myśli zeszłorocznego wypowiedzenia, które ostatecznie zakończyło się przedłużeniem umowy. Bo po co miałby dzwonić w sprawie, która została załatwiona 10 miesięcy temu? Przecież abonent mówi o co chodzi to konsultant powinien najpierw poszukać, a nie mówić od razu, bez namysłu, to co wyświetliło się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.