ml1234. Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 a to jest prawda , że jak posiadam Multiofertę (TV+ Internet) to nie mogę mieć Multiroomu za darmo lub nawet za dodatkową opłatą? Tak powiedział mi dziś konsultant z działu utrzymania abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Tak,to prawda niestety.Klienci z multiofertą nie mogą mieć multiroomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin212 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Witam wszystkich. We wrześniu kończy mi się umowa z CP. Obecnie mam Pakiet Familijny+RelaxMix i płacę 57,80zł miesięcznie. Chciałbym przedłużyć umowę z ofertą Familijny HD+ExtraHD+SportHD. Obecnie mam dekoder SD i chciałbym go oczywiście wymienić na HD. Nie interesuje mnie multiroom. Może ktoś wie co mogę ugrać? Czy w APS dostanę taką samą ofertę jak przy przedłużenie przez Biuro Obsługi Klienta? Dodam jeszcze,że wysłałem już wypowiedzenie i zostało zarejestrowane. Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 W APS bedziesz miał lepszą oferte niż na infolinie i łatwiej ci się bedzie dogadać. To ile ugrasz zależy od czasu jaki jesteś w CP ale jesli chodzi o infolinię to im nie zalezy na przedłużaniu umowy z klientami. a propozycje od nich są w stylu że damy Panu gratis 3 mies HBO i nowy dekoder za 1 zł albo coś w tym stylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin212 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Dopiero pierwszy raz będę przedłużał umowę z CP. Ta umowa,którą teraz mam była zawarta na 29miesięcy. Myślicie, że jest szansa, żeby dostać coś lepszego niż 59,99zł/mies. tak jak jest dla nowych abonentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Jak się umie dobrze rozmawiać to na infolini też można coś ugrać, tylko trzeba na dobrego człowieka trafić i dobrze rozegrac rozmowę. Raz mi się udało uzyskać dobrą oferte dzięki ciekawie rozegranej rozmowie a wyglądało to mniej więcej tak.: Zadzwonił Pan i po przedstawieniu się powiedział, Otrzymaliśmy od Pana wypowiedzenie ble ble ble.. a potem Konsultatnt: Proszę mi powiedzieć jaki jest powód Pana rezygnacji? JA: ale jakiej rezygnacji? Konsultatnt: Proszę podać jakieś argumenty przemawiające za rezygnacją z usług cyfrowego polsatu po tak wieloletniej i owocnej współpracy JA: Ja poprostu nie znam żadnego argumentu za pozostaniem w cyfrowym polsacie a Pan zna jakiś? - chwila ciszy. takie hmmmm i z dopowiedzeniem aha.. a potem coś tam wybełkotał Konsultatnt: Cyfrowy Polsat przygotował dla Pana ofertę (przedstawienie ofery) ble ble ble ble. Ja: Ale kto przygotował ofertę? Konsultatnt: Cyfrowy Polsat. Ja: Ale kto dokładniej jaka osoba. Konsultatnt: Nie jestem w stanie udzielić Panu takiej informacji. JA: To proszę sprawdzić czy ktoś inny nie przygotował jakiejś ofery dla mnie. jako abontnta który prawda jest taki super itd. coś tam bajerowałem nie pamietam... Konsultat: Dobrze proszę Pana mam jeszcze taką ofertę i przedstawił już lepszą. JA: Miał Pan mi podać ofertę dla mnie. Konsultant: hehe... to jaka oferta by Pana satysfackcjonowała JA: podałem oferte zdecydowanie wyższą niż chciałem żeby muc zejsc, Odp Konsultanta ze sie nie zgadza. JA: To Cyfrowy Polsat po tak wieloletniej i owocnej współpracy nie chce ze mną dalej współpracować? (i oni nie mogą odpowiadać chyba że nie chcą bo mają przekonywać do pozostania) i wtedy ten Pan zrobił takie hmmmmmmmm. powiedział dobrze proszę chwileczke poczekać. i chyba gdzieś poszedł bo na chwile był sygnał takiego zawieszenia polaczenia. i po kilku min się odezwał i powiedział dziekuje za cierpliwosc ble ble ble i już dał ofertę na poziomie zaznaczył ze to jest ostateczna ofera i więcej już nie może mi zaoferowac, a że było satysfakcjonujące to powiedziałem że tą ofertę to widać ktoś kompetenty przygotowywał i sie zgadzam i przedłużyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 @lol, super. Ja jednak nie mam zamiaru dzwonić do CP i dopytywać się, czy jest dla mnie jakaś oferta, aby mnie zatrzymać (a mam jeszcze opcję Premium do 05.07.). To chyba powinno leżeć w ich gestii, a nie mojej. Skoro CP nie zależy, to nie. Mam ich w nosie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Wyobraź sobie że 1 abonent nawet premium to im roznicy nie robi. Np z cyfrą więcej można wynegocjować, widać bardziej im zalezy na swoich abonentach. Polsat to chyba widać - gra tylko na łapanie nowych klientow i to jeszcze na długie umowy 29 mies itd. A jak już klient jest to niech płaci i sie nie odzywa. Największy problem to jest chyba w tym, że ludzie wypowiadający umowe bardzo często nie chcą odejśc z CP i dają się łapać na słabe oferty w stylu takim jak napisał "Wiking". A to trzeba się nastawiać tak jak by sie chciało na serio odejsc i jak oni powiedzą, że nie mamy ofert może pan odejsc to mowić do widzenia . A itak za kilka dni znów zadzownią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 @Bloo411 Wyjątkowo zgadzam się z Tobą. Oni nie chcą to dlaczego ja mam chcieć? A może nie chcą do mnie dzwonić, gdyż tym roku nic im jeszcze nie zapłaciłem (w czerwcu skończył mi się okres 5 miesięcznego gratisu)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Do mnie tam jak wysyłałem wypowiedzenia zawsze dzwonili i to kilka razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 @Wiking najprawdopodobniej nie ma dla Ciebie ofert, bo jesteś w okresie promocji albo zaraz po i dla takich nie było ofert utrzymaniowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Wysłałem wypowiedzenie umowy w zwiazku z wycofaniem Polsat Futbol i dzwonił dziś do mnie po raz drugi konsultant z DUK (za pierwszym razem się nie zgodziłem i powiedziałem mu że jak będzie miał lepszą ofertę dla mnie to może zadzwonić) i przedstawił dwie o niebo lepsze oferty od poprzednich: Umowa na 15 miesięcy Familijny HD + Sport HD + Extra HD przez 5 miesięcy za darmo po tym okresie 39,90 + 10,00 +10,00 = 59,90 Umowa na 29 miesięcy Familijny HD + Sport HD + Extra HD przez 8 miesięcy za darmo po tym okresie 39,90 + 10,00 +10,00 = 59,90 Oczywiście + 5zł czynszu za dekoder sagemcom Czyli oferty o niebo lepsze niż dla nowych klientów, zgodziłem się na 29 miesięcy. Jestem już do przodu bo nie muszę odsyłać dekodera do nich i płacić aktywacji za nowy dekoder przy podpisywaniu nowej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Jak się umie dobrze rozmawiać to/.../i wtedy ten Pan zrobił takie hmmmmmmmm. powiedział dobrze proszę chwileczke poczekać. i chyba gdzieś poszedł bo na chwile był sygnał takiego zawieszenia polaczenia. i po kilku min się odezwał i powiedział dziekuje za cierpliwosc ble ble ble i już dał ofertę na poziomie zaznaczył ze to jest ostateczna ofera i więcej już nie może mi zaoferowac, a że było satysfakcjonujące to powiedziałem że tą ofertę to widać ktoś kompetenty przygotowywał i sie zgadzam i przedłużyłem. A mógł byś wyjawić jaka to oferta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 ...Czyli oferty o niebo lepsze niż dla nowych klientów, zgodziłem się na 29 miesięcy.Jestem już do przodu bo nie muszę odsyłać dekodera do nich i płacić aktywacji za nowy dekoder przy podpisywaniu nowej umowy. Aktywacja obecnie wynosi 1 zł, pakiety HD Familijny, Sport i Extra obecnie za 59,90 zł czyli tyle samo co zaproponowali..Pierwsze 6 miesięcy za darmo.. Tak że nie przesadzaj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Tak a mnie się wydaje że za Sagemcom aktywacja kosztuje 49zł, i nie przesadzam lecz przedstawiłem tu ofertą którą mi zaproponował DUK, nowy klient dostaje 6 a ja dostałem 8 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Czyli DUK ma oferty które lada dzień do APSów wejdą, masz rację że oferta lepsza niż dla nowych, ale ja bym wziął na 15 miesięcy i 5 za darmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalmar Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Posiadam aktywną taryfę Premium w CP z dodatkowym dekoderem na pakiet mini, który jest używany w innym miejscu niż dekoder główny (opłata miesięczna 104,90). Po wysłaniu wypowiedzenia z powodu wycofania Polsat Futbol zadzwonił konsultant z DUK i zaoferował mi umowę na 29miesięcy na pakiet Familijny HD + Sport HD + Extra HD + HBO Cinemax HD na dekoderze głównym Sagemcom oraz mini HD na dekoderze dodatkowym przez 12miesięcy cena 39.90, a później 89.90 + 1zł za dekoder dodatkowy bez opłaty za wynajem dekodera Sagemcom. Po dłuższym opieraniu się i nacisku na umowę krótszą dostałem propozycję umowy na 15miesięcy na pakiet Familijny HD + Sport HD + Extra HD + HBO Cinemax HD na dekoderze głównym Sagemcom oraz mini HD na dekoderze dodatkowym przez 5miesięcy bez opłat, a później 89.90 + 5zł za dekoder dodatkowy bez opłaty za wynajem dekodera. Skorzystałem z warunków umowy na 15miesięcy, (całkowity koszt 10miesięcy x 94,90 = 949zł, czyli wychodzi 949zł/15miesięcy = 63,26 na miesiąc za pełny pakiet) bo lepszej oferty raczej już nie są w stanie zaoferować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom351 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 to jest standard przy premium.. tzn.. juz wiecej nie da rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek451 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 W dniu dzisiejszym otrzymałem propozycję umowy z DUK CP,po wypowiedzeniu umowy z powodu wycofania POLSAT FUTBOL(wysłana 14.06.2012). Miła Pani zaproponowała :umowa na 29miesięcy,12 m-cy 39,90 pozostałe 89.90 za pakiet PREMIUM.Do tego multiroom gratis z tym samym pakietem(dotychczas PREMIUM za 99.90 i gratis MINI). Pozostawiłem sobie dekoder ECHOSTAR 7400,wymiana dodatkowego MINI na MINI2000HD.Wydaje mi się ,że to maksimum co można uzyskać,po krótkim namyśle wyraziłem zgodę.Ugrałem to na czym mi zależało.To moje drugie wypowiedzenie z powodu wycofania gwarantowanego kanału,poprzednio paczka BBC.Kolejna umowa przedłużona na 29 miesięcy,ale mam nadzieję że w przyszłości coś znowu ugramhttps://forum.satkurier.pl/posting. ... =7424#Poza tym dobiorę 5 GB internetu,mam modem HSPA900.więc tylko opłata aktywacyjna ,net za free więc się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Dostales standardowa oferte przedluzeniowa w 2 poziomie, jest jeszcze 3 poziom i wtedy dostaje sie 8 miesiecy zupelnie gratis Co do neta, to Cie zmartwie, oferta bez modemu jest dostepna tylko z dodatkowym pakietem danych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomsonic Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 matek451 - Sam dzwoniłeś, czy oni do Ciebie zadzwonili? Bo u mnie na razie totalna cisza po wypowiedzeniu w zwiazku z PF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek451 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Ponieważ długo mnie olewali,to przypomniałem się mailem i na drugi dzień telefon.Wprawdzie oferta mnie satysfakcjonuje ale dobrze wiedzieć że są 3 stopnie,przyda się na przyszłość....Co do neta to muszę jeszcze dokładnie zapoznać się z regulaminami promocji od 26.06.2012 w którym "Internet dla każdego" paragraf 2 pkt.3 pisze że abonament 0.90zł za pakiet 200MB("POLSAT NET3) przy opłacie aktywacyjnej 49zł i w punkcie 4 że mam możliwość zawarcia pakietu Cyklicznego ale nie obowiązek czy przymus najniższego 1GB.Do tego promocja "Więcej danych z telewizją w Cyfrowym Polsacie" par.1 punkt4b.mówiący zawarciu dwóch umów po26.06.2012 na internet i telewizję i dodatkowy pakiet danych 3GB lub 5GB.Czyżbym się w czymś mylił,mój wywód jest logiczny i do sprawdzenia w w/w regulaminach na stronie CP.W sumie dałoby to 5,2GB limitu za0.90zł.Dzwoniłem do COK i konsultant potwierdził że po 14.07(nowa umowa wejdzie w życie) będę mógł zawrzeć taką umowę w APS.Poczekam 2 tygodnie i zobaczę czy to prawda i coś napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Wszytko się zgadza, abonament 0,90 zł za 200MB, ale obowiązek zakupu modemu, oferta bez modemu tylko z dodatkowym pakietem danych Powinien Cię interesować regulamin pt "Internet dla Każdego - tylko SIM". Co do modemu to powinien być HSPA+, + jest ważny, bez plusa też powinien się zalogować ale gwarancji nie ma, a jak się uda to i tak nie da się normalnie korzystać z tego neta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek451 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Dziabolek7 dzięki za info,rozumiem że decydujące znaczenie ma paragraf1 pkt.1 tej promocji mówiący czego ona dotyczy,choć w par.2 pkt 11 pisze o możliwości kupienia modemu a nie o obowiązku takiego zakupu czy w pkt.12 wypożyczenia ,stąd moje wątpliwości w tym temacie,wg mnie w regulaminie powinien być obowiązek zakupu lub wypożyczenia modemu,nie budziłoby to wtedy wątpliwości,atak decydujący jest paragraf1pkt1.Tak jak zauważyłeś zainteresowałem się promocją tylko SIM,której regulamin wcześniej znałem,ale miałem opisane wcześniej wątpliwości.Jeśli się zdecyduję to wybiorę 1GB za14.90.Mam modem e-353 a więc HSPA+ i da radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Dostales standardowa oferte przedluzeniowa w 2 poziomie, jest jeszcze 3 poziom i wtedy dostaje sie 8 miesiecy zupelnie gratis Co do neta, to Cie zmartwie, oferta bez modemu jest dostepna tylko z dodatkowym pakietem danych... Ja właśnie wziąłem -umowa na 24 miesiące w tym 8 miechów gratis do tego multiroom za fre przez całą umowę plus możliwość wejścia jeszcze w internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.