Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

VOD standardowo nie jest w żadnej możliwej konfiguracji pakietowej, więc jeśli chcesz mieć VOD trzeba dodatkowo zapłacić. Piszę standardowo bo zdażają się oferty gdzie masz go w promocji np za 10zł, ale też nie jest niejako wymagany, mozna go wyłączac i właczac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, naopowiadają takich bzdur ludziom przez telefon i będzie zaskoczenie w APSie. Znowu niekompetencja!

 

"Wymianę dekodera będzie można dokonać tylko w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży (APS) po spełnieniu poniższych warunków:

- Klient nie zalega z opłatą za abonament,

- Klient zdecyduje się na ofertę utrzymaniową, dzięki której będzie mógł wymienić dotychczasowy dekoder dodatkowy SD na HD (CPT)."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ale chyba trochę namieszałem, chodziło mi o wymianę dekodera sd na hd ale tego w MR. Pytając dzisiaj o taką ofertę uświadomiono mníe że tak można wymienić ale główny dekoder sd na hd, więc opcja ta mnie niedotyczy gdyż główny jest już hd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

z racji tego, że umowa jest w CP na ojca, ja mam N, więc dziś dzwonili do niego z ofertą przedłużenia umowy.

Zapropnonował koleś od razu 36 miesięcy a ojciec podziękował i mówił, że zerwie z nimi umowę.

Po tym koleś 36 miesięcy i 9 miesięcy bez opłat za 0 zł. Po czym ojciec już miał odkładać słuchawkę i powiedzieć nie chce, no to koleś do niego tak:

 

Umowa na 29 miesięcy w tym:

 

Familijny (nie wiem czy HD czy SD) + wszystko całe Premium na 11 miesięcy za darmo, albo przez 11 miesięcy za 34 zł, a po 11 miesiącach Familijny nie wiem czy HD czy SD + HBO i Cinemax (też nie wiem czy D czy SD) za 67 zł.

 

Czy to dobra oferta? Dekoder już mieliśmy HD2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś dzwonił do niego i mówił, że nie ma dekoderów z nagrywarką, bo ojciec taki chciał.

Powiedział, że są w Autoryzowanych punktach sprzedaży pod USB, ale ceny nie wiem jakie są?

 

No i mówił, umowa 36 miesięcy i 11 lub 9 miesięcy za 0 zł, a potem coś tam coś tam.

 

Skończyło się na 29 miesiącach w tym Familijny + HBO i Cinemax- 11 miesięcy za 0 zł albo za 34 zł, nie pamiętam jak ojciec mówił, sam nie jest pewny czy 0 zł czy 34 zł, ale chyba 34 zł przez 11 miesięcy.

Aaa i przez 11 miesięcy mam full, czyli wszystkie programy w ofercie CP ;)

A po 11 miesiącach zostaje mi Familijny + HBO i Cinemax za 67 zł.

 

Na górze w N mam wszytko to co mam w CP i nawet więcej i w HD i taniej.

Więc HBO i Cinemaxy będą uzupełnieniem oferty no i Polsat Sport. Zawsze to gale bokserskie, czy siatka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dziabolek7 wróciłem z raboty, u nas jest info, że można wymienić multiroom SD na HD bez dodatkowych opłat i bez aneksowania umowy, klient podpisuje tylko protokół wymiany sprzętu i tyle. taką informację dostaliśmy my...

 

Edit: z takich innych mniej ważnych, kl dostają tylko dekodery HD CPT, nie ma nic o tym, że bez zaległości, a tym bardziej, że musza podpisać lojalkę. Ja nie mówię, że nasze info jest bardziej prawdziwe, niż Wasze, ale dziwie się czemu oba się róznią :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, to widac wiele niejasności na linii Infolinia-APSy sam CP wprowadza. Spróbuję zrobic wymianę jak mówisz jak ktoś się nawinie, może masz rację, bo z tego co da się wydedukować to wszystkim w Muliroomie są nadawane kanały HD, nawet jeżeli posiadają dekoder SD, to nie mają komunikatu, że brak kanału w abonamencie tylko mają sam dźwięk bez obrazu, czyli kanał odkodowany. Co do zaległości, to jeżeli ktoś ma powyżej 14 dni to w APSie mamy zablokowane wszystkie możliwości operacji na kontrakcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na infolinii aps-owi w którym pytałem síę o wymianę powiedziano że nie ma takiej opcji, to ja poczekam aż się wszyscy dogadają. A jeżeli to prawda, to trochę nie teges że klient (dzisiaj to byłem ja) wie o czymś o czym nie wie aps i infolinia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo z tego co da się wydedukować to wszystkim w Muliroomie są nadawane kanały HD, nawet jeżeli posiadają dekoder SD, to nie mają komunikatu, że brak kanału w abonamencie tylko mają sam dźwięk bez obrazu, czyli kanał odkodowany

Tutaj trudno byłoby nie nadawać kanałów HD jak są w jednym pakiecie np HDH czy ExHD, bo przecież nie da się nadawać pół pakietu, czy poszczególnych kanałów, a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo. Poprostu jak mają Multiroom SD to sam dekoder nie przetworzy sygnału dla kanałów HD ot co :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym w mówicie? Jedyne info o wymianach dekoderów SD na HD (dodatkowych) pojawiło się przy okazji klientów starych umów z pakietem minimum Familijny + HBO (stare pakiety) z dodatkowym Mini lub Mini Max. Ponoć została wprowadzona (nie miałem takiego wariantu od czasu informacji dla weryfikacji) możliwość wymiany dekodera SD (dodatkowego) na HD przy podpisaniu aneksu.

 

Fragment z info dla APS:

Wymianę dekodera będzie można dokonać tylko w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży (APS) po spełnieniu poniższych warunków:

 

Klient nie zalega z opłatą za abonament,

Klient zdecyduje się na ofertę utrzymaniową, dzięki której będzie mógł wymienić dotychczasowy dekoder dodatkowy SD na HD (CPT).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wymiany mutiroomu SD na HD mogą to zrobić jedynie kl z pakietem premium, którzy podpisując umowę nie mieli możliwości wyboru multiroomu HD. Czyli trzeba sprawdzić od kiedy obowiązuje multiroom HD w ofercie CP. Oczywiście wymiana jest bezpłatna i bez podpisywania żadnej umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojądrogą teraz jest taka możliwość, a co do @hypnosis Twojego spostrzeżenia to dwojako można to rozpatrywać. Czy mogą wymienić wszyscy z Premium, którzy nabyli Multiroom SD, czy tylko Ci co podpisali na SD bo nie było dla nich HD w momencie wejscia tej opcji i teraz najlepiej ktoś z APS powinien to tu powiedzieć, bo u nas info dokladnego na ten temat nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wydaje mi się, ze ludzie biorący Premium z SD w momencie gdy było juz HD mieli możliwość wzięcia tego HD, tylko go nie wsyzscy brali. Tak mi się wydaje i tak sobie przypuszczam, bo jak sobie to wizualizuje w głowie to jak jest możliwość dobrania Mulltiroom SD to i do każdej oferty jest tez HD. Jeszcze nie nie spotkałem by przy Premium był tylko SD do wyboru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...