blend Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Przedłużyłem umowę na starych warunkach. Rodzinny HD 5 zł. 24/3. Opcja On The Go w cenie na 24 miesiące. Ten dodatkowy miesiąc pakietów za darmo to muszę sam włączyć w ICOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Ja też przedłużyłem umowę. Wcześniej Familijny Max HD, teraz na Familijny HD 20zł >> 24/3, opcja On The Go gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 2 godziny temu, Bibo999 napisał: Jak składacie wypowiedzenie przez ICOK? W formie zeskanowanego dokumentu? Czy zwykła informacja o wypowiedzeniu umowy? OK, już nieważne. Sama formułka, że wypowiadam umowę, wystarczyła jako wiadomość w ICOK. Otrzymałem już potwierdzenie o przyjęciu wypowiedzenia. Co dokładnie napisałeś w wiadomości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 58 minut temu, blend napisał: Ten dodatkowy miesiąc pakietów za darmo to muszę sam włączyć w ICOK? Nie, dodatkowe pakiety, dostępne czasowo bez opłat, włączy ci od razu konsultant. Jeszcze tego samego dnia kanały z tych pakietów powinny u ciebie "świecić". Natomiast musisz pilnować terminów i samodzielnie wyłączyć pakiety (najlepiej za pomocą ICOK), których darmowy okres się kończy. Można to też oczywiście zrobić wcześniej. Nie musi to być w ostatnim miesiącu obowiązującego darmowego okresu. Oczywiście, jeśli zechcesz zostawić sobie jakiś tego typu pakiet i potem, po okresie darmowym, już za niego płacić to nie musisz zgłaszać jego wyłączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blend Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 (edytowane) 46 minut temu, Barti napisał: Nie, dodatkowe pakiety, dostępne czasowo bez opłat, włączy ci od razu konsultant. Jeszcze tego samego dnia kanały z tych pakietów powinny u ciebie "świecić". Natomiast musisz pilnować terminów i samodzielnie wyłączyć pakiety (najlepiej za pomocą ICOK), których darmowy okres się kończy. Można to też oczywiście zrobić wcześniej. Nie musi to być w ostatnim miesiącu obowiązującego darmowego okresu. Oczywiście, jeśli zechcesz zostawić sobie jakiś tego typu pakiet i potem, po okresie darmowym, już za niego płacić to nie musisz zgłaszać jego wyłączenia. Umowę mam już zaakceptowaną, a kanały promocyjne nie świecą. Tylko Rodzinny HD. Konsultant wspomniał o tym, że sam muszę je włączyć i wyłączyć. Pytanie brzmi, kiedy mam to zrobić? Dziś? W nowym cyklu rozliczeniowym, czyli od 19.09, czy od 01.10? Edytowane 17 Września 2020 przez Barti Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 2 minuty temu, blend napisał: Umowę mam już zaakceptowaną, a kanały promocyjne nie świecą. Kiedy zaakceptowałeś umowę? Dzisiaj? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blend Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Tak, dziś. Przyszło nawet potwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 @blend To w takim razie za pomocą ICOK wykonaj ponowienie uprawnień odbioru ("wznów połączenie z satelitą" według opisu tej usługi w Cyfrowym Polsacie ) i pozostaw dekoder włączony na kanale Polsat HD przez najbliższe dwie godziny. Być może wówczas promocyjne kanały "zaświecą" u ciebie jeszcze dzisiaj. Jeśli jednak nie to spróbuj ponownie zrobić to samo jutro. Jeśli i to nie pomoże to proponuję skontaktować się z infolinią i wyjaśnić sytuację. Pierwsze słyszę, aby abonent, który podczas przedłużania swojej umowy z Cyfrowym Polsatem otrzymał jakieś dodatkowe pakiety czasowo bez opłat, musiał je sobie potem sam, samodzielnie aktywować. Zazwyczaj takie coś robi od razu konsultant. Abonent musi natomiast, o ile oczywiście zechce, wyłączyć sobie potem te pakiety samodzielnie, aby niepotrzebnie za nie później nie płacić, gdy zakończy się już ich darmowy okres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Przedłużałem w sierpniu umowę też na Rodzinny za piątaka i nie było opcji darmowych dodatków przy takim abo. Tak przynajmniej twierdził Konsultant. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Sat Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 5 miesięcy do końca. Evobox PVR plus 2x MR. Pakiet Familijny Max HD HBO i Eleven Umowa 12/3 i opłata 110 zl. Nie ukrywam, że HBO i Eleven nie są mi już potrzebne. Zależy mi na krótkiej i taniej umowie. Nie koniecznie pełnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Pisz wypowiedzenie w ICOK-u, wyżej na tej stronie jest jak to zrobić. Możesz już zejść tylko na Familijny Max HD za 50 zł w umowie 15/1 lub 24/6. Pierwszy MR 10 zł.,drugi 5. Dostępny jest Familijny Max za 30 zł na 24/3. MR 10 i 5 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 23 godziny temu, Pawel napisał: Przedłużałem w sierpniu umowę też na Rodzinny za piątaka i nie było opcji darmowych dodatków przy takim abo. Tak przynajmniej twierdził Konsultant. A ja przedłużałem i były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Dostałem info, że schodząc z abonamentu nie ma. Gdybym przedłużał w tej cenie to też bym dostał. Nie wiem, na ile to prawdziwe. Dla mnie priorytetem było zejście z abo 20 na 5 złociszy i to się udało. Z 24 miesięcy umowy 6 miałem gratis, a o kolejne 4 skróciła mi się umowa, więc nie jest źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Dla mnie też priorytetem było zejście z 20 zł na 5 zł. Do tego skróciłem umowę i dostałem chyba wszystkie możliwe opcje poza Cinemaxami, które miałem w poprzedniej umowie z Rodzinnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 11 godzin temu, stan69 napisał: Pisz wypowiedzenie w ICOK-u, wyżej na tej stronie jest jak to zrobić. Możesz już zejść tylko na Familijny Max HD za 50 zł w umowie 15/1 lub 24/6. Pierwszy MR 10 zł.,drugi 5. Dostępny jest Familijny Max za 30 zł na 24/3. MR 10 i 5 zł. Wystarczy tylko wziąć kalkulator i widać co się lepiej opłaca przy tym pakiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lary504 Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 (edytowane) Jestem na wypowiedzeniu w Cyfrowym Polsacie. Zostały mi 3 miesiące do końca. Mam w tej chwili max z dwoma multiroomami. Czy jest możliwe oddanie tych dwóch multiroomów i zamiana tunera na moduł + pakiet Rodzinny HD? Edytowane 20 Września 2020 przez Barti Usunięto puste cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 21 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 @lary504 odnośnie rezygnacji z MR poczytaj, co napisał @Nowy 123 na stronie 721. Zamiana dekodera na moduł jest niemożliwa. Zadzwoń na infolinię, czy w ogóle mają moduły aktualnie w ofercie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 Moduły są w ofercie, ale tylko jako osobna umowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 21 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 @lary504 Na ten moment nie skorzystasz z oferty wymiany, bo masz 3 dekodery. Ale możesz zrobić taki myk, że składasz wypowiedzenie. Odsyłasz dekodery MR do siedziby CP i wtedy przedłużasz umowę na pakiet Rodzinny HD z wymianą dekodera na moduł za 1 zł. Umowa 24/4 Rodzinny, Cinemax i OTG za 20 zł lub Rodzinny HD za 10 zł w umowie 24 miesiące, płatne od początku umowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk30 Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 Mam w tej chwili: Familijny MAX HD Pakiet Sport HD Multiroom + stare dekodery Całość za 69,90 zł/m-c Chcę wypowiedzieć i zrobić: Pakiet M - 30 zł Eleven Sports - 10 zł Polsat Sport Premium - 20 zł Multiroom - 10 zł Cenowo to samo, ale więcej sportowych kanałów. Jestem klientem od 8 lat. Co mogę jeszcze ugrać podpisując nową umowę? Jaki format umowy, o co powalczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 @zuk30 Póki co, nowe, niedawno wprowadzone przez Cyfrowy Polsat pakiety S, M i L nie są jeszcze dostępne dla dotychczasowych abonentów chcących przedłużyć umowę. Ich wciąż obowiązuje jeszcze "stara" pakietyzacja. Odnośnie nowych umów z Cyfrowym Polsatem jest inny, oddzielny wątek w niniejszym dziale forum: Więc jeśli myślisz o nowej umowie z Cyfrowym Polsatem to dyskusję w tej kwestii proszę kontynuować w tamtym, ww. wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 (edytowane) @zuk30przy nowej nic nie ugrasz masz umowę na 24 miesiące w tym 1 miesiąc gratis więc za całą umowę zapłacisz 1610 zł. Moim zdaniem lepiej opłaca Ci się przedłużyć umowę na pakiet Familijny Max HD, Film, Sport, Cinemax, PSP, Eleven i OTG za 80 zł + MR 5 zł w umowie 24/6 bo wtedy za całą umowę zapłacisz 1530 zł i masz znacznie więcej kanałów niż w pakiecie M. Porównując to do nowych ofert to masz bardziej taki pakiet L + sporty. Edytowane 23 Września 2020 przez Nowy 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j_krk Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 Gdy w zeszłym tygodniu rozmawiałem z DUK, usłyszałem, że od października dla przedłużających "prawdopodobnie" będą już nowe pakiety. Nie wiem na ile to jest prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 Tyle to i ja mogę powiedzieć, ale bardziej na zasadzie wróżenia z fusów. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeznik997 Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 9 października będę miał 6msc do końca umowy, mogę już teraz złożyć wypowiedzenie? Ostatnia umowa 12/3 Familijny Max + Sport + Film + Cinemax + Eleven + Multiroom + Evobox za 75zł. Jakie teraz mam opcje? Z Eleven mógłbym zrezygnować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.