Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Złożone wypowiedzenie z powodu wycofana CBS. Obecnie posiadam Premium Max + MR za 105zł. Posiadam dekodery Sagemcom ESI88 oraz HD3000. Niestety dowiedziałem się podczas rozmowy z konsultantem to co piszecie na forum, czyli że przy przedłużeniu umowy, dekoder ESI88 muszę wymienić, ponieważ wymieniają stary sprzęt.

Otrzymałem następujące oferty:

- umowa 12/3 - zdam ESI88, a w miejsce głównego wejdzie posiadany obecnie HD3000, jako dekoder MR otrzymam HD5000. Opcja średnia, z racji iż ESI posiada dysk i funkcje timeshift.

- umowa 24/4 - wymiana obu dekoderów na Evobox PVR oraz Evobox Lite, z opłatą aktywacyjną za oba dekodery w kwocie 30zł.

- umowa 24/4 - wymiana ESI88 na Evobox (tylko nie pamiętam czy Lite czy PVR) i opłata aktywacjna 1zł.

 

Uda się coś lepszego (w szczególności z krótszą umową), czy brać co dają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.01.2020 o 20:46, Nowy 123 napisał:

Nie było mnie na forum dwa dni ale faktycznie jest tak jak pisze @Cyfek. Nie ma możliwości przedłużenia umowy z tymi dwoma dekoderami. Jedyna opcja przedłużenia to opcja z wymianą danego dekodera

 

15 godzin temu, Nowy 123 napisał:

Od dziś wszystko wróciło do normy i nadal są dostępne oferty z dekoderami HD5000 oraz HD2000. Oczywiście dotyczy to tylko DUK. W innych kanałach sprzedaży nadal brak możliwości przedłużenia z tymi sprzętami.

 

Klasyczna amatorszczyzna Cyfrowych ...

?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W obecnej chwili posiadam Familijny HD + HBO i HBO GO, dekoder Evobox PVR, umowa do 4 grudnia 2020. Chciałbym zejść z pakietem do samego Familijnego HD. Kiedy mogę najwcześniej wysłać wypowiedzenie i za jaką kwotę mogę wynegocjować ten pakiet? Obecnie płacę 60 zł. Dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wierz czy nie ale jak obniżasz pakiet to MR będzie płatny i konsultant, Ci nic nie wymyśli. Za darmo jest tylko jak korzystasz z oferty z tą samą ceną. Jeszcze jakieś dwa lata temu była możliwość obniżenia pakietu z zachowaniem MR za 0 zł ale to dawno i nie prawda. Nie wiem jaki masz pakiet? Wyjątek jest jeszcze taki, że jak masz pakiet za ponad 100 zł i schodzisz do pakietu za min 100 zł to wtedy faktycznie nadal zostaje za 0 zł ale w każdym innym przypadku będzie płatny. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.01.2020 o 18:27, zagiell napisał:

Od konsultanta otrzymałem odpowiedź, że nie ma możliwości przedłużenia umowy z tym dekoderem, i że musi zostać on wymieniony na inny model. Zaproponował bodajże HD5000...

Seria HD ma możliwość nagrywania na dysk. HD 5000 więcej wyjść na panelu tylnym od Evoboxa Lite i wyświetlacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

1. Ile miesięcy musi upłynąć, żeby złożyć wypowiedzenie i czekać na DUK? Nigdy nie pamiętam...

2. Teraz pewnie mogę znowu liczyć na 12/3?

 

Moje ostatnie umowy to (od najstarszej): 15/5 -> 12/5 -> 15/3 -> 12/3 -> teraz 15/3.
Na dniach pójdzie 5. przelew.

 

Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax; multiroom za 0 zł.

HD3000 i HD6000.

Chcę zostawić tę samą konfigurację.

 

AgnlIXw.png

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, pewnie za kilka dni wyświetli się nie 9 a 8 do końca, jeśli dobrze rozumiem.

Pozdr.

 

 
Data wejścia w życie umowy / zmiany:   06.07.2019
Pozostały okres obowiązywania umowy:  9 miesięcy signinPageQuestionmark.png.cp?ln=img&v=2001151123
Bieżący okres rozliczeniowy:  06.01.2020 - 06.02.2020
Pakiet podstawowy:  Pakiet Familijny Max HD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pakiet Premium Max (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Cinemax HD, Opcja On The Go) w tym Eleveny i dekoder Evobox PVR. Za wszystko miesięcznie jest 100zł, ale z uwagi że pierwsze 6 miesięcy było po 0zł to średnio wychodziło 75zł. Nie potrzebuję nic więcej, nie chcę też z niczego rezygnować. Czy jest szansa na jakąś lepszą ofertę cenową lub przynajmniej pozostanie na tym poziomie, który był?

 

Wypowiedzenie wysłałem przed chwilą przez ICOK (wiadomość i załączony podpisany skan wypowiedzenia). Umowa do końca kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, pewnie za kilka dni wyświetli się nie 9 a 8 do końca, jeśli dobrze rozumiem.
Pozdr.
 
 
Data wejścia w życie umowy / zmiany:   06.07.2019 Pozostały okres obowiązywania umowy:  9 miesięcy signinPageQuestionmark.png.cp?ln=img&v=2001151123 Bieżący okres rozliczeniowy:  06.01.2020 - 06.02.2020 Pakiet podstawowy:  Pakiet Familijny Max HD
Umowa już dawno mi sie skończyła na FMHD + 2xMR. Płacę teraz 45 zł.
Wypowiedzialem umowę i po telefonie zaproponowali 35 zł za całość i umowę 12/3.

Tak więc może coś Ci się udałoby ugrać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czytałem tego forum jakiś czas, a dzisiaj przedłużyłem umowę na kolejne 12 m-cy (oczywiście po wypowiedzeniu, przez DUK), pakiet Premium w cenie 90 zł/mc z gratisem 12/3. Mam Sagemcom-a i konsultant nawet się nie zająknął o jakiejkolwiek konieczności wymiany tego dekodera.

Z innej beczki - mam też na osobnej umowie Samsunga DSB H-370G na bezterminowej już umowie na Rodzinny HD za 4,99. Czy wiadomo coś komuś, aby te dekodery miały być obligatoryjnie wymieniane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...