maks27 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Też się zastanawiam, ponieważ nowa umowa na stronie jest tylko z Evoboxami. Przy aneksowaniu odpadły dwa modele HD5000 i mini HD2000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azar Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Jak przedłużyłem umowę 21 stycznia to nawet nie wspomniano u mnie o wymianie moich dwóch Mini HD 3000, tak więc na 2 lata mam spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 @wuzel HD 5500s, HD 6000, HD 3000. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 @Azar mini HD200 oraz HD3000 wyglądają tak samo, masz chyba HD3000, a ten model nie podlega wymianie i dlatego przedłużyłeś. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagiell Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Złożone wypowiedzenie z powodu wycofana CBS. Obecnie posiadam Premium Max + MR za 105zł. Posiadam dekodery Sagemcom ESI88 oraz HD3000. Niestety dowiedziałem się podczas rozmowy z konsultantem to co piszecie na forum, czyli że przy przedłużeniu umowy, dekoder ESI88 muszę wymienić, ponieważ wymieniają stary sprzęt. Otrzymałem następujące oferty: - umowa 12/3 - zdam ESI88, a w miejsce głównego wejdzie posiadany obecnie HD3000, jako dekoder MR otrzymam HD5000. Opcja średnia, z racji iż ESI posiada dysk i funkcje timeshift. - umowa 24/4 - wymiana obu dekoderów na Evobox PVR oraz Evobox Lite, z opłatą aktywacyjną za oba dekodery w kwocie 30zł. - umowa 24/4 - wymiana ESI88 na Evobox (tylko nie pamiętam czy Lite czy PVR) i opłata aktywacjna 1zł. Uda się coś lepszego (w szczególności z krótszą umową), czy brać co dają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Od dziś wszystko wróciło do normy i nadal są dostępne oferty z dekoderami HD5000 oraz HD2000. Oczywiście dotyczy to tylko DUK. W innych kanałach sprzedaży nadal brak możliwości przedłużenia z tymi sprzętami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagiell Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 (edytowane) A czy wróciła możliwość przedłużenia z ESI88, czy tutaj bez zmian? Edytowane 27 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 W dniu 24.01.2020 o 20:46, Nowy 123 napisał: Nie było mnie na forum dwa dni ale faktycznie jest tak jak pisze @Cyfek. Nie ma możliwości przedłużenia umowy z tymi dwoma dekoderami. Jedyna opcja przedłużenia to opcja z wymianą danego dekodera. 15 godzin temu, Nowy 123 napisał: Od dziś wszystko wróciło do normy i nadal są dostępne oferty z dekoderami HD5000 oraz HD2000. Oczywiście dotyczy to tylko DUK. W innych kanałach sprzedaży nadal brak możliwości przedłużenia z tymi sprzętami. Klasyczna amatorszczyzna Cyfrowych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Templariusz Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Witam. W obecnej chwili posiadam Familijny HD + HBO i HBO GO, dekoder Evobox PVR, umowa do 4 grudnia 2020. Chciałbym zejść z pakietem do samego Familijnego HD. Kiedy mogę najwcześniej wysłać wypowiedzenie i za jaką kwotę mogę wynegocjować ten pakiet? Obecnie płacę 60 zł. Dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Godzinę temu, Templariusz napisał: Kiedy mogę najwcześniej wysłać wypowiedzenie Jeśli chcesz zejść z opłat to najwcześniej, gdy na ICOK wyświetli się 5 do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 @zagiellprzecież możliwość przedłużenia z dekoderem Sagem ESI88 była cały czas. Nie można było tylko przedłużyć z dekoderem HD5000 i 2000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagiell Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Od konsultanta otrzymałem odpowiedź, że nie ma możliwości przedłużenia umowy z tym dekoderem, i że musi zostać on wymieniony na inny model. Zaproponował bodajże HD5000... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Zapomniałem napisać jeszcze o dwóch zmianach w ofertach. HBO wraz z HBO GO za 25 zł na czas nieokreślony. Ekstraklasa w pakiecie za 10 zł, ale tylko dla klientów, którzy decydują się na pakiet wraz z Polsatem Sport Premium HD lub kanałami Eleven Sport HD. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 O 12-tej złożyłem wypowiedzenie o 16 tel. z DUK i duDa nie dogadałem się bo po wyrzuceniu pakietu z psudoklasą chciał mi dołożyć 5 zł. za multiroom a ja darmowego nie odpuszczę, kazałem mu pokombinować i zadzwonić jak coś wymyśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Wierz czy nie ale jak obniżasz pakiet to MR będzie płatny i konsultant, Ci nic nie wymyśli. Za darmo jest tylko jak korzystasz z oferty z tą samą ceną. Jeszcze jakieś dwa lata temu była możliwość obniżenia pakietu z zachowaniem MR za 0 zł ale to dawno i nie prawda. Nie wiem jaki masz pakiet? Wyjątek jest jeszcze taki, że jak masz pakiet za ponad 100 zł i schodzisz do pakietu za min 100 zł to wtedy faktycznie nadal zostaje za 0 zł ale w każdym innym przypadku będzie płatny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 W dniu 28.01.2020 o 18:27, zagiell napisał: Od konsultanta otrzymałem odpowiedź, że nie ma możliwości przedłużenia umowy z tym dekoderem, i że musi zostać on wymieniony na inny model. Zaproponował bodajże HD5000... Seria HD ma możliwość nagrywania na dysk. HD 5000 więcej wyjść na panelu tylnym od Evoboxa Lite i wyświetlacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_82 Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Witam! 1. Ile miesięcy musi upłynąć, żeby złożyć wypowiedzenie i czekać na DUK? Nigdy nie pamiętam... 2. Teraz pewnie mogę znowu liczyć na 12/3? Moje ostatnie umowy to (od najstarszej): 15/5 -> 12/5 -> 15/3 -> 12/3 -> teraz 15/3. Na dniach pójdzie 5. przelew. Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax; multiroom za 0 zł. HD3000 i HD6000. Chcę zostawić tę samą konfigurację. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Wypowiedzenie najwcześniej, jak na ICOK wyświetli ci się 7 do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_82 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Dzięki, pewnie za kilka dni wyświetli się nie 9 a 8 do końca, jeśli dobrze rozumiem. Pozdr. Data wejścia w życie umowy / zmiany: 06.07.2019 Pozostały okres obowiązywania umowy: 9 miesięcy Bieżący okres rozliczeniowy: 06.01.2020 - 06.02.2020 Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 7 marca możesz składać wypowiedzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gldfish Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Witam, mam pakiet Premium Max (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Cinemax HD, Opcja On The Go) w tym Eleveny i dekoder Evobox PVR. Za wszystko miesięcznie jest 100zł, ale z uwagi że pierwsze 6 miesięcy było po 0zł to średnio wychodziło 75zł. Nie potrzebuję nic więcej, nie chcę też z niczego rezygnować. Czy jest szansa na jakąś lepszą ofertę cenową lub przynajmniej pozostanie na tym poziomie, który był? Wypowiedzenie wysłałem przed chwilą przez ICOK (wiadomość i załączony podpisany skan wypowiedzenia). Umowa do końca kwietnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) @marcel_82 6 lutego będziesz miał 7 mies. do końca umowy, więc po tej dacie możesz wypowiadać. @gldfish z ceny nie zejdziesz, możesz wziąć umowę 12/3. Edytowane 2 Lutego 2020 przez stan69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregmar Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 Dzięki, pewnie za kilka dni wyświetli się nie 9 a 8 do końca, jeśli dobrze rozumiem. Pozdr. Data wejścia w życie umowy / zmiany: 06.07.2019 Pozostały okres obowiązywania umowy: 9 miesięcy Bieżący okres rozliczeniowy: 06.01.2020 - 06.02.2020 Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HDUmowa już dawno mi sie skończyła na FMHD + 2xMR. Płacę teraz 45 zł.Wypowiedzialem umowę i po telefonie zaproponowali 35 zł za całość i umowę 12/3.Tak więc może coś Ci się udałoby ugrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes22 Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 Nie czytałem tego forum jakiś czas, a dzisiaj przedłużyłem umowę na kolejne 12 m-cy (oczywiście po wypowiedzeniu, przez DUK), pakiet Premium w cenie 90 zł/mc z gratisem 12/3. Mam Sagemcom-a i konsultant nawet się nie zająknął o jakiejkolwiek konieczności wymiany tego dekodera. Z innej beczki - mam też na osobnej umowie Samsunga DSB H-370G na bezterminowej już umowie na Rodzinny HD za 4,99. Czy wiadomo coś komuś, aby te dekodery miały być obligatoryjnie wymieniane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 5 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2020 13 godzin temu, gregmar napisał: Umowa już dawno mi sie skończyła na FMHD + 2xMR. Płacę teraz 45 zł. Wypowiedzialem umowę i po telefonie zaproponowali 35 zł za całość i umowę 12/3 Fam.Max za 30 zł +2 Mr to 45 zł i umowa 24/6, inaczej nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.