Jakub471 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 (edytowane) Wysłałem wypowiedzenie w poniedziałek oraz do mnie dzwonili z tą samą ofertą co pisałem, oraz mam pytanie czy warto wymienić dekoder z PVR HD 7000 na Evobox PVR ? Edytowane 26 Grudnia 2019 przez Jakub471 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 12 godzin temu, Jakub471 napisał: czy warto wymienić dekoder z PVR HD 7000 na Evobox PVR ? Evo to zupełnie inny poziom a jeśli sporo nagrywasz- choćby po to by nie tracić czasu na reklamy to powiem tyle że to tak jakbyś się z Poloneza przesiadł do niezłego Merca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mover2002 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 Witam, przedłużyłem ofertę wraz z wymianą dekoderów w związku z czym dostałem 4 miesiące gratis umowa na 24. Umowę podpisałem tydzień temu. Okazało się iż potrzebuje jeszcze jeden dekoder do multirooma, wiąże się to że zmianą w umowie i utracie 4 miesięcy gratis, mogę również poczekać 4 miesiące i wtedy przedłużyć. A czy jest możliwość odstąpienia od umowy podpisanej ( minął tydzień ) i przedłużenia jej jeszcze raz na tych samych warunkach + dodatkowy dekoder ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djWizard Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 Jeżeli umowa była zawarta na odległość (telefon, internet) to masz 14 dni na odstąpienie od niej od momentu podpisania... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 W dniu 26.12.2019 o 19:25, cludy napisał: Czy ty do mnie piszesz? Bo moze nie zauważam, ja wiem o co chodzi z wyliczaniem i umowami. Ale chyba po tym 19 letnim kabarecie mam dosc tej imprezy. A opcja na 24 to istne samobójstwo. Jeżeli pisze pod Twoim postem to raczej do Ciebie . W przeciwnym razie cytował bym czyjąś wypowiedź. Także @cludy skoro wiesz o co w tym chodzi ,masz duży staż w firmie ,to wiesz też jakie kanały oglądasz. Sam się kiedyś zastanawiałem czy dla dwóch kanałów jest sens płacić więcej za wyższy pakiet. Po przeliczeniu wyszło mi,że nie. Także możesz zostawić podstawowy pakiet za 5 czy 20 zł.dobrać konkurencję z Canal+. Możesz mieć podstawowy pakiet i dobrać jeden z serwisów filmowych na przykład HBO GO. Możesz całkiem zrezygnować z tradycyjnej telewizji na rzecz Ipli ,Playera, HBO GO. W tej chwili są duże możliwości pod tym względem w zależności co Cię interesuje.Decyzja należy do Ciebie. W dniu 26.12.2019 o 17:53, cludy napisał: (Tylko proszę bez agresji, bo nie marudzę.) Piszę na luzie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpinho Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Hej Panowie, Obecnie: Familijny Max HD, Film HD, Polsat Sport Premium, Cinemax HD, Sport HD, Eleven Sports HD, On the go. Umowa 24/6. 80zl + 5zl evobox. Nowa umowa zapewne zostanie taka sama, 24/6. Pytania mam dwa - czy da sie zejsc z tych 5zl za evoboxa i czy wypowiedzenie za cbs action mozna wyslac w icok w formie elektronicznej (bez skanu pisma)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 @Scorpinho Można anulować opłata 5 zł za evobox tylko trzeba jakiś pakiet minimum i okres umowy. A wycofanie kanału można wypowiedzie napisać przez icok w wiadomości napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 A od kiedy niby można anulować opłatę za boxa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Kiedyś pisał nowy 123, można anulować tylko trzeba podnieś abonament i więcej miesięcy i mniej za darmo. Tylko nie wiem gdzie to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Nie można anulować. Trzeba wziąć nową umowę z odpowiednim pakietem no i nowy dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Umowa na 15 miesięcy i abonament 80 zł lub 24 miesiące i 70 zł miesięcznie ,jeżeli dobrze pamiętam. Dekoder do wymiany. Nawet jeżeli mamy Evoboxa to trzeba go wymienić na taki sam model. Dopiero wtedy można się pozbyć czynszu za dekoder. Odnośnie wypowiedzenia przez ICOK ,żadnych skanów ,załączników. Na swoim koncie ,należy napisać normalny tekst wypowiedzenia i to wszystko. Oba te zagadnienia dosyć często się tu pojawiały lub w dziale dotyczącym CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Dokładnie.O tym widziałem myślałem że coś się zmieniło bo średnio śledzę oferty CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 @czerstwyDobrze napisałem można. Wyjaśnił ci @wuzel, też za bardzo nie śledzie na będąca ofertę cyfrowy Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 (edytowane) @Piotr94 źle napisałeś bo nie można anulować czynszu. Trzeba wziąć nową umowę z innym Evoboxem. Edytowane 28 Grudnia 2019 przez sebap 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 @sebap można pisal o tym @wuzel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisss3114 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Witam. Czy czy DUK dziś pracuje?. A jeżeli tak to do której? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 @Piotr94, to nie anulowanie czynszu tylko zawarcie nowej umowy z nowym dekoderem. Jest różnica, prawda? @krisss3114, DUK pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbuss Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 W dniu 26.12.2019 o 14:10, stan69 napisał: Nie masz jeszcze Ekstraklasy i fikołków, a pakiet VOD pewnie gratisowo na 6 mies., bo reszta to 125 zł.z multiroomami. Proponowane warunki umowy powinieneś mieć w e-mailu na swojej poczcie. Co do dekoderów to może ktoś z użytkowników doradzi. Racja, nie mam Ektraklasy. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć nt. dekoderów. Cz mogę wymienić tylko główny + jeden dodatkowy, a resztę zostawić stare (HD3000). Problem polega na tym, że w domu mam dwie sieci WiFi i nie mam wszędzie tej samej sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 (edytowane) @qbuss Jeśli to Twoje sieci to może warto mieć tylko jedną sieć? Drugie urządzenie ustawiasz jako AP i po kłopocie. Edytowane 28 Grudnia 2019 przez sebap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 @sebap Mi od początku chodziło, co ty napisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbuss Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 7 minut temu, sebap napisał: @qbuss Jeśli to Twoje sieci to może warto mieć tylko jedną sieć? Drugie urządzenie ustawiasz jako AP i po kłopocie. Muszę kogoś do tego zawołać, bo ja się nie znam. Tak mi skonfigurowali przy instalacji i tak mam do dzisiaj, chociaż nie powiem - jest to bardzo denerwujące jak muszę się przełączać między sieciami jak idę na górę albo na dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 @qbuss, urządzenia połączone są kablem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbuss Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Teraz, sebap napisał: @qbuss, urządzenia połączone są kablem? Ale pytasz o router czy dekodery? Oba są połączone kablami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 (edytowane) Skoro dekodery WiFi to połączone bezprzewodowo, prawda? Pytam o routery. Edytowane 28 Grudnia 2019 przez sebap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbuss Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Teraz, sebap napisał: Skoro routery WiFi to połączone bezprzewodowo, prawda? Pytam o routery. Antena na dachu, kabel na strych gdzie znajduje się jakieś urządzenie od którego odchodzą kable do dwóch routerow, jednego na piętrze drugiego na parterze. W domu mam więc Internet od jednego dostawcy, ale dwie sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.